Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie odložila VyHubené, nejde prý o trestný čin

Autoři webu Vesjolyje kartinki, kteří podle jedněch zneuctili oběti holokaustu a podle druhých si jen dělali drsnější legraci, vyváznou bez trestu. Policie jim nedokázala snahu o znevažování obětí druhé světové války ani propagaci fašismu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Walfischberg

můj názor II
Ono satirik je mnohdy nebezpečnější než kdejaký zločinec. Už minulý režim se tím řídil. Pro mě osobně je jediným extrémistou v případu pan Jan Munk. A docela mě to mrzí, jelikož právě muž na jeho místě by měl přispívat k usmíření mezi národy.
0/0
18.1.2006 23:10

Walfischberg

můj názor
Rád bych zde diskutujícím připomněl několik faktů. 1. Jan Munk je pověřen vedením Památníku Terezín. Místa, které připomíná ukrutnost a nebezpečnost extremismu. Pan Munk ovšem asi nereprezentuje všechny, pro které byl Terezín záhubou. On totiž mluví pouze o antisemitském činu. Ale pokud jsme dobře informován, tak v Terezíně nezahynuli jen židé (na tento fakt mě mimochodem upozornil můj přítel židovského původu, takže určitě to neříkám z nějakého zaujatého pohledu). Takže pan Jan Munk by se měl trochu zamyslet nad tím, kde vlastně pracuje a hájit práva všech zainteresovaných etnických skupin, pokud už nějaká práva hájit chce. Pokud toho není schopen, tak ať je vystřídán někým vyspělým, kdo toho schopen bude. 2. Panu Munkovi jsme psal a chtěl se ho zeptat na pár otázek. Odpověděl, že se o tom se mnou nebude bavit. No. čekal bych trošku jinou reakci od člověka, který se považuje za ochránce pravdy. Jinak zajímavý je i fakt, že dr. Munk nikdy nevystoupil proti opravdovým extremistům
0/0
18.1.2006 23:09

Tomixon

trestat udavače
Každej nahlašovatel takového "hrozného" činu, by měl dostat peprnou pokutu za zdržování policie od práce!
0/0
18.1.2006 19:20

Stierlitz

Několik technických připomínek...
Pane Veselý: - nejsem administrátorem webu www.kartinki.cz, jsem majitelem domény - nepracuji v reklamní, ale PR agentuře - na rozdíl od pánů Munka a Zbořila netoužím po publicitě spojované s mým jménem, proto jsme spolu měli dohodu, že mě budete citovat, nikoliv zveřejňovat mé jméno
 
Pro pana Zbořila:
- vyjádření "Policisté zůstávají právě jen u posuzování aktu samotného a po motivaci podle mne příliš nejdou," je vaše nepodložená spekulace. Výslech s policisty trval přibližně hodinu, byl velice korektní a oba pánové z útvaru zabývajícího se extrémismem se podrobně zajímali i o mou motivaci v této cause. Jsem bezúhonný občan liberálního smýšlení, který je přesvědčen o tom, že každý si může udělat legraci z čehokoli a kohokoli a nelze to posuzovat jako trestný čin. Existuje dokonce i kartinka "znevažující" mou osobu.
0/0
18.1.2006 12:57

Inliner

Re: Několik technických připomínek...
Pane Veselý, čekám na Vaše vyjádření. Pokud je pravda, že jste spolu měli dohodu o nezveřejňování jména (nutno podotknout, že panu Stierlitzovi věřím), pak mi Vaše jednání připadá velmi zvláštní... Moment, hledám správné slovo... Ubohost? Ano, ubohost.
0/0
18.1.2006 18:51

Pilat

holt zidovi se nezavdecis
0/0
18.1.2006 2:33

Trinecak30

Malo kdo vi,
ze TV NOVA a nektera "periodika v CR je ve vlastnictvi zidu.Ovlivnuji nas kde se da .
0/0
17.1.2006 19:28

Pilat

Re: Malo kdo vi,
 to je novina
0/0
18.1.2006 2:30

Trinecak30

Jak to bude dal?
USA uz maji cele,v Evrope se usazuji ("znovuzrozeni") a co potom?Dojde k zotroceni nas "gojimu" jak se pise v "PROTOKOLECH SIONSKYCH MUDRCU" ?
0/0
17.1.2006 19:27

Trinecak30

Zide v CR...
 www.rslfoundation.org
0/0
17.1.2006 19:24

Pako01

Hysterická obrana je kontraproduktivní.
Přečtě te si prosím knihu Němá barikáda od Jana Drdy, zvláště povídku Vyšší princip. Tam byli popraveni kluci, kteří namalovali Heydrichovi kníra a brejle. Je jiná situace, jiná doba, ale princip stejný - z legrácky se dělá velbloud. Ideální podmínky pro vznik "vlasteneckých stran".
0/0
17.1.2006 15:06

celtic

MfD....
je nechutný bulvár....
0/0
17.1.2006 12:50

modern725

ŽALOBA
Vzhledem k tomu, že se stejný a urážející obrázek z kartinek.cz objevuje také v hlavičce celého příspěvku, myslím, že by vzhlem k zákonům stálo zato zažalovat také server IDNES, který tuto zrůdnost právě publikuje. Nebo jsem snad něco nepochopil? Když kartinky obrázek uveřejnily, jistí lidé se mohli zbláznit. Zato na nejnavštěvovanějším zpravodajském portálu tohlo dílko může být uvedeno zcela nepostihnutelně a zřejmě i mravně! Mezi zpravodajstvím a satirou je rozdíl. Pokud navštívím server kartinki drsný humor očekávám a vyhledávám. Zato když otevírám idnes.cz, očekávám zpravodajství! A ne drsný humor.
0/0
17.1.2006 11:58

Alleycat

Ten obrazek meli udelat trochu jinak.
Misto napisu Arbeit Macht Frei dat obrazek komunistickeho gulagu, a u hvezdicky udelat o jeden cip min. To by byl teprve poprask!
0/0
17.1.2006 11:40

mtis

Re: Ten obrazek meli udelat trochu jinak.
Drobný rozdíl, ne?
Tady bylo připevněn symbol hubených, ne hubitelů. Vidím v tom dost významný rozdíl rozdíl. Asi jako když někdo napíše místo "murdered" namísto "was murdered".
0/0
17.1.2006 11:56

Alleycat

Re: Re: Ten obrazek meli udelat trochu jinak.
To je trosku potiz, ze nevim, jaky symbol pouzivaji politicti vezni. Ze by preskrtnutou hvezdicku?
0/0
17.1.2006 12:14

mtis

Re: Re: Re: Ten obrazek meli udelat trochu jinak.
Pokud vím tak oblíbený je symbol ukřižovaného člověka na zkříženém srpu a kladivu.
0/0
17.1.2006 12:49

Comodor

Re: Ten obrazek meli udelat trochu jinak.
Nebyl... To možná v 70. letech.... Dnes už ne...
 
Stejně je zajímavé - v gulazích (hlavně těch co původně patřily Němcům..) zemřelo též mnoho tisíc židů - přesto si nikdo nestěžuje...
0/0
17.1.2006 12:00

medved_cz

Re: Re: Ten obrazek meli udelat trochu jinak.
To proto, ze mel Leninuv socialismus lepsi PR oddeleni nez socialismus narodni.
0/0
18.1.2006 14:02

babacek

Podobný
 slogan a logo by se mě líbilo na jiném místě a aktuálnějším památníčku.Jistě by to nestálo stamilony.
0/0
17.1.2006 11:22

Coldstone

Máš recht
šáhneš na judáše nebo na jinakbarevného v rámci satiry a hned je zle. Ale na blondýnky atd. to neplatí. To nechápu. Z bílých jde dělat sranda, z opálených už ne. Rasismus naruby.
0/0
17.1.2006 10:45

Ahaman

Re: Máš recht
Zapomeň nácku, žádný debilní vtípky se tady trpět nebudou...........
0/0
17.1.2006 10:50

me2di

Re: Máš recht
Blondynky? Od ceho mame feministky? :-) Smir se s tim, pokud jsi bily,muz, zdravy a vzdelany, tak muzes za vsechno zlo a za vsechno musis platit
0/0
17.1.2006 10:58

Mak1

Re: Re: Máš recht
ještě ti tam chybí heterosexuál
0/0
17.1.2006 11:15

Comodor

Re: Re: Máš recht
Též souhlasím...
 
Njn... Dřív bylo lukrativní patřit k Árijské rase ( trpět genetickou "vadou" způsobující nižší odolnost vůči radiaci, navenek se projevující blond vlásky a modrýma očkama), jenže časy se mění...
 
Dnes je lépe vyhrabat jakékoli židovské předky a odjet do Izraele, obdržet podporu v řádu statisíců dolarů, a sloužit "zájmům nadřazené rasy"...
(Hubit Semity všeho věku, rozkrádat jim jejich majetek, etc. )
 
Dosadíte-li si neznámé do rovnice, vyjde vám, že Izrael je čistý klerofašistický stát, humanitu kopírující u Hitlera, peníze drancující od USA (za 2.WW nezasáhli včas, tak teď splácí svoji vinu...) i jiných států...
...fungující na území na které v podstatě dávno nemají nárok...
(Kdo Tvrdí že ano, tak ať nezapomene, že stejným právem patří část Česka potencionální Římské říši.... I když.... Italové by nás asi nevyháněli, ani by se nesnažili o naši genocidu...
..
0/0
17.1.2006 11:53

Comodor

Re: Re: Máš recht
Co to je...? Kam zmizely zbylé 2/3...?
0/0
17.1.2006 11:54

Do-by-tek

Re: Re: Re: Máš recht
Holt ani diskuze na idnes neni schopna absorbovat tolik s*aček najednou
0/0
19.1.2006 19:00

spalovac

Zajímalo by mě,
zda by se někdo podobným způsobem rozčiloval nad obrázkem indiánského náčelníka Sedícího býka s nápisem vyhubení.
0/0
17.1.2006 10:44

honzaf

Nedotknutelní židi
To je zajímavé, říct slovo na Židy, hned je zle. Jinak se může kritizovat, nadávat, pomlouvat jak chce, ale šáhnout na Židy, to je nejtěžší hřích.
0/0
17.1.2006 10:21

Ahaman

Re: Nedotknutelní židi
Tak drž hubu a nešahej na ně. Nebo uvidíš, nácku !!!!!!!
0/0
17.1.2006 10:48

Alleycat

Re: Nedotknutelní židi
To bych nerek. Nejtezsi hrich je sahnout na romy a na buziky.
0/0
17.1.2006 11:36

honzaf

Re: Re: Nedotknutelní židi
Jo, to platí u nás. V Itálii se do homosexuálů pustili dost natvrdo, spousta politiků je naprosto veřejně nazvala čuňaty, to si u nás dovolil tuším jenom jeden. Cikány nechtějí taky nikde. Jenom židi jsou nedotknutelní celosvětově.
 
Podotýkám, že nejsem žádný nácek. Neschvaluju holokaust, to bych musel být blázen, ale vadí mi, že stejně není postihována propagace komunismu a z billboardu se klidně směje Vladimír Iljič propagující třeba okna.
0/0
17.1.2006 15:09

Bonelord

Pane Munku, zamyslete se nad sebou
Lide jako Munk si neuvedomuji, ze podobnymi nanavistnymi vypady proti jakymkoli vtipkum na zidovskou adresu delaji nejvice skody prave zidum. Ja osobne proti  semitum absolutne nic nemam, ale pote co se zidovska obec bourila proti vtipku v reklame na zahradni techniku a ted chteji zarputile trestat dalsi zerty, ktere ani nebyly mireny proti zidum, ale proti prihlouple televizni soutezi, se me sympatie zacinaji presunovat. Beda lidem, kteri si ze sebe neumeji udelat legraci.
0/0
17.1.2006 9:55

0lda

Re: Pane Munku, zamyslete se nad sebou
Žádám kvůli výše uvedenému příspěvku o okamžité zrušení této diskuze kvůli rasizmu, semitizmu, antisemitizmu a té proklaté xenofóbii!!!
0/0
17.1.2006 9:57

Bonelord

Re: Re: Pane Munku, zamyslete se nad sebou
 Ty beres drogy?
0/0
17.1.2006 10:01

JT007

Re: Re: Re: Pane Munku, zamyslete se nad sebou
ne, je pravidelným návštěvníkem serveru idnes :-)
0/0
17.1.2006 10:04

V2kt0r

Re: Re: Re: Pane Munku, zamyslete se nad sebou
A kvuli propagaci drog!
0/0
17.1.2006 10:27

babacek

Re: Pane Munku, zamyslete se nad sebou
 Pravda
0/0
17.1.2006 11:24

Roumen

Slava...
...konecne vitezi rozum a chtic... ;-)
0/0
17.1.2006 9:55

Nukleon01

Humor zmiňovaného webu
je poněkud svérázný. Na těchto stránkách si autoři berou hrubě na paškál kdeco a svaté jim není lautr nic.  Inteligentní člověk přechází takové věci s nadhledem, lid přízemní hystericky vřeští.
0/0
17.1.2006 9:39

zrzavej

Re: Humor zmiňovaného webu
A nebo ti, kteří na zmiňovaných (a i jiných) satirických stránkách poznali sami sebe.
0/0
17.1.2006 9:47

Comodor

Re: Re: Humor zmiňovaného webu
 Trefa....
0/0
17.1.2006 11:56

mtis

Re: Re: Humor zmiňovaného webu
Myslíš že se jako poznali ti vyhubení?
0/0
17.1.2006 12:01

Marmeladeee

Policie odložila VyHubené, nejde prý o trestný čin... Když Policie ČR něco odloží a odmítne to vyšetřovat, můžeme si být vždy jisti, že nejde o trestný čin...))))))))) Viz například:
Policie odložila VyHubené, nejde prý o trestný čin... Když Policie ČR něco odloží a odmítne to vyšetřovat, můžeme si být vždy jisti, že nejde o trestný čin...))))))))) Viz například:
ORGANIZOVANÝ ZLOČIN, NEJMOCNĚJŠÍ STÁTNÍ REZORT: Policie České republiky -stále pod ruskou kontrolou- jako největší skupina čs organizovaného zločinu!
0/0
17.1.2006 9:34

zrzavej

Re: Policie odložila VyHubené, nejde prý o trestný čin... Když Policie ČR něco odloží a odmítne to vyšetřovat, můžeme si být vždy jisti, že nejde o trestný čin...))))))))) Viz například:
Kolik diskusí ještě se svými odkazy zamoříte? Jděte s tím... víte kam..
0/0
17.1.2006 9:35

Bonelord

Re: Policie odložila VyHubené, nejde prý o trestný čin... Když Policie ČR něco odloží a odmítne to vyšetřovat, můžeme si být vždy jisti, že nejde o trestný čin...))))))))) Viz například:
Jdi do p*dele, nikdo na tvy slataniny neni zvedavej!!!
0/0
17.1.2006 9:56

Alleycat

Re: Policie odložila VyHubené, nejde prý o trestný čin... Když Policie ČR něco odloží a odmítne to vyšetřovat, můžeme si být vždy jisti, že nejde o trestný čin...))))))))) Viz například:
Cibulku jsem parkrat videl na namesti, kdyz mel ty svoje projevy. A podle techto projevu soudim, ze je to vul.
0/0
17.1.2006 11:38

René, já a Rudolf

zmena nazoru na politology...
dodnes jsem politology povazoval jen za polovzdelance, po precteni toho clanku zjistuju, ze navic nemaji smysl pro humor...
0/0
17.1.2006 9:30

asd

Re: zmena nazoru na politology...
Spíš smysl pro realitu. Kartinki může za rasisty považovat jen pako, Zbořil je prostě zahleděný do sebe a svojí práce a nevidí svět okolo. To by mohli trestní oznámení podávat muslimové, trampové  nebo třeba úplně všichni politici.
0/0
17.1.2006 9:40

Comodor

Re: zmena nazoru na politology...
Někteří ho možná i dokážou ztratit.... Pokud jim za to někdo dobře zaplatí....
Kdo ví...???
0/0
17.1.2006 12:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.