Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT v zatepleném kurníku

Pět let od televizní vzpoury, krize, či bitvy za svobodu, jak chcete, uběhlo bez zájmu veřejnosti i tehdejších hrdinů. V paměti uvízl vlastně jen jeden fakt: že ČT nechce vysílat dokument Radima Špačka o tehdejších událostech s vysvětlením, že se k tomu nechce už vracet a že je dnes "jiná".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Transalp

Věcně...
Soubor článků o nesmyslnosti existence státních médií a neoprávněnosti vybírání povinných koncesionářských poplatků najdete pod jednou střechou na stránce:
0/0
18.1.2006 17:34

celtic

štajgr....
nezklamal, je to bolševik jak vyšitej....
0/0
16.1.2006 21:57

Vtec007

Re: štajgr....
Ptám se "Keltského", v čem že spatřuje autorovo bolševické názory....
0/0
17.1.2006 0:00

pavelthelong

prosim vysvetleni
neni mi uplne jasne, o co vlastne jde. Na jedne strane stoji verejnopravni televize ve smyslu treba BBC (viz vyse jmenovany film Bezesne noci a v nem pan White), ktera bezpodminecne MUSI byt financovana NEZAVISLE na politickych stranach a na statu, cili od koncesionaru..to, ze se na ni nekdo vubec nediva, neni argument, proste takova televize MUSI existovat. Na druhou stranu je uporna snaha donutit CT se komercializovat, tzn. priblizit a treba i predehnat soukrome televize ve sledovanosti. Jedno nebo druhe, oboji nejde. Vzhledem k (asi politickemu) tlaku se ocekava oboji...co vlastne ma CT delat??? nebo je snaha se komercializovat pouze predstavou vedeni CT?
0/0
16.1.2006 13:02

idneol

Naprosto
souhlasím s celým článkem!
0/0
16.1.2006 12:41

baron2

Dva veřejnoprávní kanály, respektive tři
(ještě ČT 24) na jednu takhle malou republiku jistě anomálie. Více by měly být vidět nezávislé regionální televize, než donekonečna recyklované staré zprávy ČT. Taky bych ocenil, kdyby ČT místo vlastních stále nesmyslnějších formátů kupovala kvalitní dokumenty ze zahraničí a plnila tak lépe svou informační a vzdělávací roli. Když zastřelili Van Gogha kvůli nějakému dokumentu o islámských ženách, mlelo se o tom dva měsíce, ale nikoho nenapadlo ten film koupit a odvysílat. Proč místo povinných sobotních estrád se stále stejnými českými "celebritami" nemůžem jednou vidět třeba show z Broadwaye, z Paříže apod. Nic, než ten zateplený kurník nám neukazují.
0/0
16.1.2006 11:02

Bouše

S tímto článkem by se dalo souhlasit,
pokud by neexistoval kanál ČT24, který podle mne podstatně vylepšuje obraz ČT jako veřejnoprávního média. Chybou pouze je, že tento kanál není vysílán celoplošně, ale jen prostřednictvím kabelových televizí a satelitu. Je-li provozován z poplatků všech majitelů televizorů, měl by být také všem zpřístupněn.
0/0
16.1.2006 7:33

Pavelpod

Pan Steigerwald píše - a lže...
S.: "je .. obtížné ... uvěřit, že dnešní programový profil a duchovní obsah ČT se od soukromých stanic tolik liší, že je existence stále zvyšovaných poplatků nutná." Poplatky nebyly valorizovány sedm let. I dnes nejsou zvyšovány, ale pouze valorizovány. Koncesionář sice zaplatí víc (+1mld), ale čt byla odebrána reklama (-1mld), takže zůstane pouze valorizace. Zato jakási tv nova (4 firmy s obratem 12mld Kč a čistým ziskem 2.5mld Kč) si o tu 1mld polepší. V tomto světle je "neustálé navyšování poplatků" trochu v jiném světle, že, pane Steigerwalde? A takto bych mohl "analyzovat" i vaše tvrzení o "identickém obsahu" čt a komerčních tv. Ale zkuste se chvilku snažit i sám :-))) ...
0/0
15.1.2006 23:50

eloš

Re: Pan Steigerwald píše - a lže...
Ty vole. To je argument za argumentem. A každý zdůvodněný.
0/0
16.1.2006 2:43

Pavelpod

Re: Re: Pan Steigerwald píše - a lže...
ne, to jsou čísla. Sekl jsem se (psáno "z hlavy") pouze v zisku novy, je 1.75mld - viz http://www.novinky.cz/05/89/40.html
0/0
16.1.2006 21:54

Pavelpod

Re: Re: Pan Steigerwald píše - a lže...
citace: Tržby skupiny (kolem tv nova..), kterou tvoří CET 21, Česká produkční 2000, Mag Media 99 a Erika, přesáhly 12 miliard korun. Jinak čt bude do roku 2010 odebrána reklama (cca 1mldKč), která by měla sloužit podpoře VŠECH komerčních tv. Jenže je tu jaksi asymetrie - maé komerčky mají (velmi) malé procento z této částky...
0/0
16.1.2006 21:56

Pavelpod

Re: Re: Re: Pan Steigerwald píše - a lže...
..výpadek financí čt vzniklý odebráním reklamy (ve prospěch komerční tv) bude kryt nárůstem tv poplatků. "Nárůst" výdajů/příjmů ale zaznamenají pouze koncesionáři čt a komerční tv. čt bude mít peněz skoro stejně...
0/0
16.1.2006 21:58

Pavelpod

Re: Re: Re: Pan Steigerwald píše - a lže...
Pan Steigerwald je tedy zcela jistě demagog a lhář (účelově používá vylhané "argumenty"). Poplatky čt se v žádném případě "neustále nezvyšují" - a on to velmi dobře ví. Zbytek jsem okomentoval již v prvním příspěvku (nestraním nikomu, ale lhát se prostě nemá - a v "ser. novinách už vůbec :-) .
0/0
16.1.2006 22:02

sageorg

Re: Pan Steigerwald píše - a lže...
.....teď jsi přesvědčil i samotnou ČT!
0/0
16.1.2006 13:01

dolnolibchavak

V podstatě souhlasím
Programové složení především ČT1 odpovídá nejméně z 80% komerčním televizím. A řada programů na ČT2, která svým složením odpovídá veřejnoprávní televizi, je na velmi špatné úrovni (neříkám že všechny, ale velká část). Vynechám-li sportovní přenosy, několik zahraničních dokumentů, některé filmy (většinou jeden za týden v pozdních nočních hodinách např. cyklus Americké nezávislé léto, nyní W. Allen) a nedělní Otázky V. Moravce, tak se na ČT není na co dívat. Hodnocení: Některé programy , ČT jako celek
0/0
15.1.2006 8:22

VOCHOMURKA

ČT
V OKAMŽIKU KDY JSTE SI VZALI OBČANY REPUBLIKY JAKO RUKOJMÍ, LETĚLA TELEVIZE Z BYTU A UŽ TAM TAK HNED NEBUDE. VÍTE, ŽE V TÉ DOBĚ BYLY VÁNOCE A TŘEBA U NÁS BYLY VNOUČATA A TĚŠILI SE NA POHÁDKY? JE TO NĚKOMU HLOUPÉ? TAK VYSVĚTLETE 5TI LETÉMU DÍTĚTI PROČ JE TELEVIZNÍ OBRAZOVKA ČERNÁ. ZAVŘEL BYCH VÁS VŠECHNY A NE VÁM PŘIDÁVAT.COPAK STÁLA VÝMĚNA MANŽELEK?SLEDOVAL NĚKDO KOLIK PROJELI KVŮLI BLBOSTI ŘIDIČI ČT?:(
0/0
15.1.2006 6:10

Pavelpod

Re: ČT
Televizi vypínala paní Bobošíková - dnes poslankyně evropského parlamentu. Veřejně se k tomuto činu dnes hlásí a stále tvrdí, že je na tento svůj čin hrdá a udělala by ho znovu.
0/0
15.1.2006 23:44

eloš

Re: Re: ČT
Tě sere. že ?
0/0
16.1.2006 2:45

pavelthelong

Re: Re: Re: ČT
ne tak docela. Pokud by pani Bobo zastupovala Kurdistan nebo jinou podobnou krajinu, je mi celkem ukradena. Ale mit poslankyni v Evropskem parlamentu, ktera neumi anglicky ani nemecky a ktera pro dosazeni svych osobnich ambici je schopna spojit se s defraudantem Zeleznym, to boli.......
0/0
16.1.2006 7:14

vlákno

Před pěti lety se ODS pokusila ovládnout ČT
Pan Steigerwald je novinář obhajující kroky ODS. To je asi tak celé. V komentáři naříká nad kvalitou, já tvrdím že není tak hrozná, stačí vystrčit nos z Česka. Rozhodně je to kvalitnější médium než MFD. Nedovedu si představit, že by nám Steigerwald denně servíroval z obrazovky svojí propagandu. Přece jenom, ČT si drží svůj standard.
0/0
14.1.2006 17:59

vojcek_p

Re: Před pěti lety se ODS pokusila ovládnout ČT
Jsi blb,nevím proč musíš pořád omílat kecy že je Steigerwald novinář ODS.Nevím že by v tomhle jeho článku bylo cokoliv,co by to mohlo naznačovat.Jste s tím vy socani už docela trapní. Jsi trochu paranoidní ohledně ODS,nemyslíš?" Před pěti lety se ODS pokusila ovládnout ČT". .Až přijdou záplavy,taky za to bude moci ods,co?
0/0
14.1.2006 22:17

Semínko

Re: Re: Před pěti lety se ODS pokusila ovládnout ČT
Ods může za všechno, patrně i za to, že vlákno je extradebil
0/0
14.1.2006 22:57

eloš

Re: Re: Re: Před pěti lety se ODS pokusila ovládnout ČT
ODS může za všechno      , vlákno jeextradebil    
0/0
16.1.2006 2:50

habit

Re: Před pěti lety se ODS pokusila ovládnout ČT
... ČSSD už ČT ovládla už za Dostála... a teď určuje, co je a co není objektivní a vyvážené, a předpos.anost některých moderátorů vůči vládním politikům dosahuje předlistopadové úrovně....
0/0
14.1.2006 23:04

i-ris

Re: Před pěti lety se ODS pokusila ovládnout ČT
Před pěti lety se tato televize definitivně zdiskreditovala. Jediná možnost jak jí navrátit důvěryhodnost je ji privatizovat.
0/0
15.1.2006 17:03

eloš

Re: Re: Před pěti lety se ODS pokusila ovládnout ČT
   
0/0
16.1.2006 2:47

sageorg

ČT.......
 v zatepleném a zatuchlém kurníku! Že není veřejnoprávní a objektívní,přesvědčuje každý den.Servilita ředitele ČT vůči vládě a jejímu premiérovi je do očí bijící!Zvláště v posledních dnech informuje veřejnost zvláštně zdrženlivým způsobem o Krausově úletu s kakaovými boby!Veřejnost zde evidentně platí vládě mocenské médium! Zprivatizovat!
0/0
14.1.2006 12:15

CCblue

ten dokument
ČT vysílat nemůže , kvůli jasnýmu konfliktu zájmů. Proč je na ČT Pawlovská taky nevím, ale tu nesleduju. Spíš by mě zajímalo, která jiná TV by dala film 8 žen W.Allena atd. a zároveň by neku**ila fotbal.
0/0
14.1.2006 12:14

babacek

Otázku,proč tu ČT
 za veřejné peníze je, již mnozí položili.Byla však vždy obratně smetena pod stůl aby tak mocní nepřišli o to ovládat pomocí tohoto média politické dění země.
0/0
14.1.2006 5:47

Mik8

výstižný komentář
To je přesné. Po dlouhé době jsem ČT v tomto týdnu náhodně zapnul - a zahlédl H. Pawlovskou na jakési recepci komentující oblečení celebrit. Tak jsem ji zase vypnul a vrátil se zpátky k internetu. Proč na něco takového mají všichni přispívat (i ti, co televizi prakticky nesledují) je mi záhadou.
0/0
14.1.2006 3:31

xblack13

Re: výstižný komentář
to jsi smolař, když máš jen jeden kanál na televizi :-) ale jinak souhlasím s tvým názorem na H.P. a to jsem to ani nemusel zapínat, nutno ovšem podotknout, že rozhodně jsem nebyl ta spávná "cílová skupina"...
0/0
15.1.2006 13:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.