Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bělorusko odmítlo vydat víza českým senátorům

Senátoři Karel Schwarzenberg a Jaromír Štětina nedostali víza do Běloruska. Podle tiskového prohlášení, které vydali, je to nepřekvapilo. V Bělorusku, kde vládne Lukašenkův tuhý režim, se totiž chtěli sejít s opozičními politiky a zástupci nevládních organizací a tisku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel Sudoplatov

Lukašenko
Alexandr Lukašenko nedostal vízum k návštěvě ČR. Je logické, že přišla odveta.
0/0
14.1.2006 15:25

sonaki

Je to asi takto...
... je jasné, že demokracie v ČR není pohodlná Bělorusku - je to jiný režim. A tito dva pánové jsou "známé firmy", které jsou silně proti rudé barvě. Až nenávistně... Tak se dalo čekat, že si Bělorusko nevpustí na své území tyto dva pány. Pan Štětina přeci jen lépe umí honit čerty...  
0/0
14.1.2006 10:58

Montaigne

Ten pán na fotce to je
hrabě von Trepifajksl  
0/0
13.1.2006 15:24

Montaigne

Zrovna tihle dva představují náš senátorský "výkvět".
Ještě schází Jan Helbig Ruml. Schwarzenberg tam patrně přijel zprivatizovat nějakou likérku a Štětináč podpořit své čečenské přátele  
0/0
13.1.2006 14:27

superfan

Re: Zrovna tihle dva představují náš senátorský "výkvět".
Ty zas predstavujes vykvet cesstvi. Komunismus a malost mas zalezlou az pod kuzi.
0/0
13.1.2006 14:33

Montaigne

Re: Re: Zrovna tihle dva představují náš senátorský "výkvět".
a nejaká jiná trapná fráze nez o ceské malosti by na sklade konecne uz nebyla, ty jeden náhlezrozený komunistobijce    
0/0
13.1.2006 15:25

hugoventil

vyhnat je z Čech
Je to hnus mít takové senátory kteří hájí zájmy cizáků a České republice dělají jen ostudu!
0/0
13.1.2006 14:17

Usmolená štětina

ooooo
Mlčeti zlato...
0/0
13.1.2006 14:07

Marmeladeee

Senátoři Štětina a Schwanzenberg - chlapci z ruské vojenské rozvědky GRU - byli v Bělorusku špatně pochopeni, anebo, což je mnohem pravděpodobnější, jedná se o zpravodajskou hru na jejich domácí politické zviditelnění!!! Viz:
Senátoři Štětina a Schwanzenberg - chlapci z ruské vojenské rozvědky GRU -  byli v Bělorusku špatně pochopeni, anebo, což je mnohem pravděpodobnější, jedná se o zpravodajskou hru na jejich domácí politické zviditelnění!!! Viz: 
UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT "ZLATÝCH PRAVIDEL", JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA POLITICKÝCH A MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ, PROVOKACÍ A DEZINFORMACÍ, aneb KUPCI, INTELEKTUÁLOVÉ, MODERÁTOŘI, a jak se jim jako občané - daňoví poplatníci můžeme ÚČINNĚ bránit...
0/0
13.1.2006 14:04

231

Re: Senátoři Štětina a Schwanzenberg - chlapci z ruské vojenské rozvědky GRU - byli v Bělorusku špatně pochopeni, anebo, což je mnohem pravděpodobnější, jedná se o zpravodajskou hru na jejich domácí politické zviditelnění!!! Viz:
CIbulka, není to ten co od svého řídíciho orgánu dostal upravené seznamy STB aby je zveřejnil?
0/0
13.1.2006 14:08

jojoj897

Re: Re: Senátoři Štětina a Schwanzenberg - chlapci z ruské vojenské rozvědky GRU - byli v Bělorusku špatně pochopeni, anebo, což je mnohem pravděpodobnější, jedná se o zpravodajskou hru na jejich domácí politické zviditelnění!!! Viz:
psát o Cibulkovi, že měl řídícího orgána  může vážně asi jenom dement
0/0
13.1.2006 14:20

231

Re: Re: Re: Senátoři Štětina a Schwanzenberg - chlapci z ruské vojenské rozvědky GRU - byli v Bělorusku špatně pochopeni, anebo, což je mnohem pravděpodobnější, jedná se o zpravodajskou hru na jejich domácí politické zviditelnění!!! Viz:
Proč?  Vám není divné, že Cibulka vydal seznamy, kde někteří (Hlvabně vysoce postavení) stbáci chybí, ale zato tam jsou lidi, kteří se snima nemamočily.
 
0/0
13.1.2006 14:37

celtic

To by se Klaunovi stát...
nemohlo, s Lukašenkem jsou jedna ruka....
0/0
13.1.2006 14:04

Usmolená štětina

Vývozci demokracie
Tak zkontrolovat situaci před volbami? A kde mají Pilipa a TlučeBubeníka?
0/0
13.1.2006 13:41

buxus

Nedělej jim v tom bordel
To jsou specialisté na Kubu, ne na Bělorusko. Spíš měli sebou vzít toho našeho diplomata, co nám odtud nedávno vyhodili, prý tam má spoustu známých.
0/0
13.1.2006 13:44

Stein-X

Anarchista Stetina a zednar Schwarcenberg
Misto toho bordelu v 90tych letech bych radeji taky uvital autoritarsky system typu Franco nebo Pinochet.Diktator Lukasenko urcite neni.Navic ma velkou podporu belorusu.A vubec je to jejich vec.
0/0
13.1.2006 13:25

jojoj897

Re: Anarchista Stetina a zednar Schwarcenberg
........ to s tím Lukašenkem - to je zajimavá myšlenka  jenom ale, že ji čtu vůbec poprvé
0/0
13.1.2006 13:27

231

Re: Anarchista Stetina a zednar Schwarcenberg
Komunisti měli u nás taky podporu.
0/0
13.1.2006 13:58

Hugo Ventil

Re: Anarchista Stetina a zednar Schwarcenberg
Kdyby vsichni pred 20 lety povazovali komunistickou vladu v nasi zemi za "nasi vec", tak bysme byli jeste ted v   p i c i (eg. v Belorusku).
0/0
13.1.2006 14:00

231

Re: Re: Anarchista Stetina a zednar Schwarcenberg
Taky podobná podpora demokratickým silám, vadí hlavně komunistickým sviním.
0/0
13.1.2006 14:35

Montaigne

Re: Re: Anarchista Stetina a zednar Schwarcenberg
starou belu, Hugo, komunismus upadnul sám svojí vlastní vahou, zádné disidentské dýchánky na to nemely zádný vliv  
0/0
13.1.2006 15:27

231

Re: Re: Re: Anarchista Stetina a zednar Schwarcenberg
Něco podobného jsem jednou viděl. Dělníci podkopali základy a zeď pak spadla vlastní vahou.
0/0
13.1.2006 15:52

genro

vážím si štětiny i schwarzenberga
tady ještě diskuze ujde, až na pár stalinistů. horší je to na novinkách, tam vládne jednotný názor, ze kterého se mi dělá špatně:(
0/0
13.1.2006 13:13

buxus

Re: vážím si štětiny i schwarzenberga
Nejsem stalinista, ale normální občan, který si myslí:
1. Dvoukomorový systém (tedy Senát) je pro naši zemi zbytečně komplikovaný a nákladný. Zlepšenou legislativní činností nelze argumentovat. Dva špatní odborníci nedospějí k lepším výsledkům než jeden špatný odborník.
2. Štětina i Schwarzenberg mají výborné protesty, kritiku, atd. To je hezké ale v podstatě chtějí, aby někdo jiný něco udělal. Co udělali konkrétně oni sami? Vypracovali návrh na zákaz KSČM? Príma - jak to ale dopadlo? |Není to všechno jen na laciný efekt?
0/0
13.1.2006 13:19

231

Re: Re: vážím si štětiny i schwarzenberga
1) nemáte pravdu. Dva špatní odborníci můžou dosáhnout lepších výsledků než jeden dobrý. Navíc v senátu i parlamentu máme co jsme si zvolili, tak se nedivme, že nám jsou charakterově tak podobní.
2) každý může dělat něco. Zkuste navrhnout co by tedy měli dělat? (Odstřelit Lukašenka ?  )
P.S. Také se můžete pochlubit, tím co jste udělal Vy.
0/0
13.1.2006 14:06

buxus

Re: Re: Re: vážím si štětiny i schwarzenberga
1) Dva špatní odborníci mohou dosáhnout jak podstatně lepších, tak i podstatně horších výsledků, než jeden. V průměru to pak vyjde nastejno.
2) Chlubím se: platím na ně své daně a hodně.
3) Co by měli dělat - rád odpovím. Pan Štětina byl zvolen do Senátu za Zelené. Namísto odstřelování Lukašenka (btw: hloupý argument), by měl pan Štětina navrhnout nějaká konkrétní řešení k ochraně životního prostředí, zeptat se na MP ČR, zda mají plán udržitelného rozvoje, jak vypadá, atd. atd. Ono se ale lepší bojuje než kvalifikovaně tvoří, to je známá věc.
0/0
13.1.2006 14:21

231

Re: Re: Re: Re: vážím si štětiny i schwarzenberga
1) takže sám uznáváte, že není chyba v systému, ale v tom jsme si tam zvolili.
2) jistě záslužné. Zvláště když to je Vaše povinnost.
3) zkuste dělat něco tvůrčího v partě osmdesáti debilů, kteří Vaše návry přehlasují..
0/0
13.1.2006 14:40

buxus

Re: Re: Re: Re: Re: vážím si štětiny i schwarzenberga
1) Neuznávám, Senát si nikdo z občanů nevybral, byl jim vnucen. 80% jich ho považuje za zbytečný, k volbám do Senátu chodí 15%.
2) Nemluvím o povinnosti - mluvím o dělbě práce. Všichni nemohou sněmovat, někdo musí dělat a platit daně. Tohle nechápete?
3) Pan Štětina nikoho nepotřebuje k tomu, aby tvrdě vyžadoval od MP ČR program udržitelného rozvoj - kupříkladu. MP ČR by tam mělo mít představu v různých scénářích, jak pokryje, např. potřebu elektřiny na budoucích 20 let, jak to sladí se závazky z Kjóta, atd. Místo toho diskutují zda se bude dál těžit a spalovat uhlí, bez konkrétní koncepce a podkladů. O tohle mi jde.
0/0
13.1.2006 14:48

231

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vážím si štětiny i schwarzenberga
Senát lze zrušit - ale museli by to udělat naši poslanci takže hlavní důvod, že ho máme, je to co jsme si zvolili.
Výhodou senátu, je že se volí konkrétní člověk a nemusí mě zajímat jaký názor a program má strana na jejíž kandidátce je. Jediné čím se řídím, jsou názory konkrétních kandidátů v mém obvodě. Jestli před volbami kladl pan Štětina důraz na ekologii (o čemž trochu pochybuji), zkuste ho na to upozornit. U nás nekandidoval, tak nevím co sliboval. Každá parlamentní strana má nárok ke všem politickým oblastem. Těžko můžete po straně zelených chtít, aby se vyjadřovala jen k životnímu prostředí, takže by Vás nemělo překvapit, když nechá na kandidátce někoho koho zajímají lidská práva, více než životní prostředí.
Dělbu práce chápu, ale pochopte, že pan Štětina nemůže stíhat všechno a zákonitě si zvolí čím se bude zajímat. Problém bych v tom viděl pouze, pokud by opustil své předvolební sliby. Já je neznám, tedy nemohu soudit. Umím si ale
0/0
13.1.2006 15:47

231

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vážím si štětiny i schwarzenberga
 ... ale dobře představit, že kdyby se choval podle Vašich představ, tak by tu byl názor od někoho jiného, že by se měl věnoval lidským právům. Takže si nevyberete.
0/0
13.1.2006 15:49

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: vážím si štětiny i schwarzenberga
a mezi temi  80 debily je Stetina , pan Hrábe a nebo Ruml  
0/0
13.1.2006 15:29

231

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vážím si štětiny i schwarzenberga
Máte pravdu, člověk by neměl paušalizovat.
0/0
13.1.2006 15:50

Marmeladeee

Bělorusko odmítlo vydat víza českým senátorům... Důvody se dozvíme v nepřekonatelné analýze: RUSKO, DĚDICTVÍ DŽINGISCHÁNA! NEJVYŠŠÍ ŠKOLA POLITICKÝCH A MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ, PROVOKACÍ A DEZINFORMACÍ, aneb KUPCI, INTELEKTUÁLOVÉ, MODERÁTOŘI...
Bělorusko odmítlo vydat víza českým senátorům... Důvody se dozvíme v nepřekonatelné analýze: RUSKO, DĚDICTVÍ DŽINGISCHÁNA! NEJVYŠŠÍ ŠKOLA POLITICKÝCH A MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ, PROVOKACÍ A DEZINFORMACÍ, aneb KUPCI, INTELEKTUÁLOVÉ, MODERÁTOŘI...
0/0
13.1.2006 12:49

Mainhart

se Bělorusku nedivím,
zabouchat mi večer Schwarzenberg na dveře tak určitě neotevřu!
0/0
13.1.2006 12:46

deVries

divadylko pro blbce ...
po volbach bude vladnout velka koalice CSSD + ODS ... tenhle dobytek je uz spolu v koalici na prazskym magistratu a moc pekne to funguje ...
0/0
13.1.2006 12:35

deVries

Re: divadylko pro blbce ...
k*rva to patri jinam ...:))
0/0
13.1.2006 12:35

fel_low

Re: Re: divadylko pro blbce ...
Pozor na otevřený vokna, mohl bys z nějakýho vypadnout
0/0
13.1.2006 12:36

fel_low

borci
Vy všichni, kdo tu pindáte, jak tedy Lukašenka sice nemusíte, ale že to našim senátorům natřel, tak to že je pašák:
 
Chováte se jako - na nějakém příkladu by to bylo nejlepší: přesně jako zbytek světa vůči Číně. Plná držka keců o lidských právech, ale jak jde o kšeft, tak čo bolo bolo, terazky jsme kámoši.
 
A zrovna tihle dva senátoři narozdíl od mnoha dalších (a o poslancích ani nemluvě) něco dělají a neberou svůj mandát jako bilet na lítání zadarmo mezi Prahou a Mošnovem.
0/0
13.1.2006 12:34

kestrik

Ta fotka.....
YIIIHHHAAAAhhaaa.....................
0/0
13.1.2006 12:32

Lubosh

Re: Ta fotka.....
Si klikni na detail te fotky.
"Senátor Karel Schwarzenberg poslouchá ministra vnitra Františka Bublana."
Ja poslouchat projev Bublana nebo Paroubka tak se budu tvářit podobně
0/0
13.1.2006 13:02

diynamo

Oni
si tam pustí Štětinu, aby ji  tam hledal čerty. To tak. Oni úplně blbí taky nejsou.  
0/0
13.1.2006 12:32

fel_low

Re: Oni
Ba, oni o těch svejch vědí moc dobře. Jeden jim zrovna šéfuje...
0/0
13.1.2006 12:39

addalbert

nedivím se
Tito političtí a diplomatičtí specialisti jsou úplně k ničemu.Tak ,možná do "prodanky",za kecaly.
0/0
13.1.2006 12:12

Kylchap

vízum
No a co! Já jsem nedostal vízum do USA.
0/0
13.1.2006 11:59

fel_low

Re: vízum
A copato? Že tys krad v samošce čokoládu?
0/0
13.1.2006 12:40

buxus

Ne, že by mne Lukašenko nějak imponoval,
.. to ani náhodou, ale skutečnost, že nedal vízum "pronikajícím virům demokracie" v podobě těch dvou, mne nechává zcela v klidu.
0/0
13.1.2006 11:36

boganek

Re: Ne, že by mne Lukašenko nějak imponoval,
I já se připojuji, tito dva giganti rozhodně Bělorusko nespasí
0/0
13.1.2006 11:40

IRC

Re: Re: Ne, že by mne Lukašenko nějak imponoval,
na rozdil od Vas se alespon snazi
0/0
13.1.2006 11:56

pemek

Re: Re: Re: Ne, že by mne Lukašenko nějak imponoval,
Snaží se tak jedině o strkání nosu do jiných domácností a zviditelnění se. Co jejich rajzování za naše peníze dá NAŠIM občanům, he? Kdo z vás by si tyhle vlajkonoše pustil do stodoly? Kdo z vás je na tohle volil?
0/0
13.1.2006 13:10

Usmolená štětina

Re: Re: Re: Ne, že by mne Lukašenko nějak imponoval,
0/0
13.1.2006 13:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.