Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Útok na Írán zatím nechystáme, tvrdí USA

Šéfka americké diplomacie Condoleezza Riceová popřela, že by USA v dohledné chystaly vojenskou intervenci proti Íránu. Stejně se vyjádřil i její britský protějšek Jack Straw. Politici chtějí vyvrátit spekulace, které se objevily v souvislosti s obnovením íránského jaderného programu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kodox

Protoze ho uz mame pripraveny..
Kez by se na neco podobneho zmohla EU-obsazenim Iranu bychom meli ropy na 100 let za 5 Kc litr (Kdyby ho ovsem CSSD ci ODS nezdanila hned 500 procenty, aby meli na nove chaty a dovolene v New Yorku)
0/0
21.1.2006 21:54

komunisti_sou_svine

Re: Protoze ho uz mame pripraveny..
Jak ?
0/0
21.1.2006 22:55

dislektik

docela škoda .-)
0/0
21.1.2006 10:28

donald007

To je jasné, že nechystáme
to bysme mohli také dostat přes držku, jako by nestačil Irák. Ani celosvětový jaderný konflikt nepřipravujeme, protože bychom při něm chcípli i my. Kdyby to odnesl kdokoliv mimo nás, tak bychom to už dávno riskli. K.R.+ JWB
0/0
19.1.2006 18:04

excaliburs

Tvrdiiiiiii
hi hi hi hi kdo tomu veri?Jen otazka casu
0/0
17.1.2006 23:57

confederate

Logika
Zajimalo by me az bude Evropa vydirana a ohrozovana"islamskou bombou" kolik lidi se bude rozcilovat"..jak to ze se s tim neco nedelalo?"
A urcite to bude zase chyba Ameriky
C.
0/0
16.1.2006 15:40

Maveric

Re: Logika
přesné s muslimskou hrozbou se musíme vypořádat co nejdříve, než se dostaneme do konfliktu s asiaty (Čínou)
0/0
21.1.2006 10:14

John_Yossarian

Re: Re: Logika
Správně, Číňanů je až příliš mnoho, takže by nám spotřebovávali naši osvobozenou ropu... :-)
0/0
21.1.2006 11:18

John_Yossarian

Re: Re: Re: Logika
upozorňuji ale, že potom bude ještě potřeba vyhladit Indy... taky se nám nějak množí a zbrojí...
0/0
21.1.2006 11:26

mara69

Blisty: Bush vyhrožuje Íránu ukončením jaderného program silou. Izraelské, pakistánské a indické atomové bomby mu nevadí?
Karel Vaníček: Americký prezident Bush v sobotu 13.8. nevyloučil použití síly vůči Íránu jako posledního prostředku k přesvědčení této země, aby se vzdala svého jaderného programu. Přitom USA vlastní desetitisíce atomových bomb a Bush před časem ohlásil program vývoje nové generace amerických atomových zbraní. http://www.blisty.cz/art/24608.html
0/0
16.1.2006 13:32

kulicek77

tak nevim
"Západ jim to však nevěří, a proto se příští týden v Londýně sejdou špičky USA, Británie, Německa, Francie, Číny a Ruska." - takze EU je na hov.o, staci kdyz se zucastni Britanie, Nemecko a Francie? Jsem rad, ze EU vystupuje s jednotnou zahranicni politikou. Jakou?
0/0
16.1.2006 11:16

terminátor4

0/0
14.1.2006 18:50

terminátor4

POČTY OBĚTÍ MEZI CIVILISTY SE STÁLE JEN ODHADUJÍ
 
0/0
14.1.2006 18:45

Júlinek šíšal

MIKE WHITNEY, Submitted on Fri, 2006-01-13 17:30
Iran will defend itself if it is attacked by the United States or Israel.
Defending one's country against unprovoked aggression is sanctioned under international law and is a requirement of true leadership. We would expect no different if either the United States or Israel was attacked.
 
0/0
14.1.2006 1:21

Bloed-ax

Re: MIKE WHITNEY, Submitted on Fri, 2006-01-13 17:30
Samozřejmě.
 
Ať zvítězí ten lepší.
 
Gonng!!!
0/0
14.1.2006 2:12

lemax

Re: MIKE WHITNEY, Submitted on Fri, 2006-01-13 17:30
Nemuzes to napsat Cesky ty paznechte? Kdo se ma ucit tu ukrajinstinu co nam tu pises!!!
0/0
14.1.2006 13:54

Júlinek šíšal

Re: Re: MIKE WHITNEY, Submitted on Fri, 2006-01-13 17:30
... nemužeš se aspoň trochu naučit anglicky, ty levý pravý boku kastráta? ...
0/0
19.1.2006 23:50

Júlinek šíšal

nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
... prý jim u mosulu sundali helikoptéru   ... nebo už jo? ...
0/0
13.1.2006 21:20

Bloed-ax

Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
Jedna helikoptéra (žel) jaro nedělá
0/0
13.1.2006 22:24

Júlinek šíšal

Re: Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
...no, ona před pár dny tam byla taky jedna ... se 12
0/0
13.1.2006 22:36

Bloed-ax

Re: Re: Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
Každopádně celkové americké ztráty v rámci celé kampaně jsou strategicky i takticky naprosto bezvýznamné, pro morálku vojáků těžko říct a na politické důsledky já moc nevěřím
0/0
13.1.2006 22:39

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
je fakt, že doma amíci, co by taky rádi svobodu a demokracii, se prosazují hůře než koncem 60 let ... ale nedivme se po 11/9 a následné masáži ... hlavně že se prosazují .... však on už jim jyrka svým neomaleným diktátorství jistě pomůže ..
0/0
13.1.2006 22:43

Bloed-ax

Re: Re: Re: Re: Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
Nemyslím si, že G. W. Bush NEJEDNÁ v podstatě v zájmu lidského společenství USA.
 
Viz mé předchozí příspěvky v jiných diskuzích (nemožná nedemokratičnost, zájmy lidských společenství atd.).
 
Jde o to, že zájmy lidského společenství USA nejsou v souladu se zájmy jakéhokoli jiného lidského společenství na této planetě. Tento efekt je ovšem také ve své podstatě obecný (tedy nezužuje se pouze na USA).
0/0
13.1.2006 22:53

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
nejedná ... protože ty antagonismy různých lidských společenství se mezi slušnými lidmi vyřizují jinak (viz třeba ten vývoj ...stačí od středověku ... ) a ne rvačkou , byť státně organizovanou  ... ledaže vyznáváte "právo silnější" ... ale to pak je na tom jyrka ještě neslušněji než jeho odpůrci, že?
0/0
14.1.2006 0:15

Bloed-ax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
Skutečně je mým vzorem příroda a skutečně Uznávám zákon silnějšího (proto také, ač matematik a literát, věnuji posledních 10 let spoustu času a energie bojovým uměním a sportům atd.). Svůj názor nikomu nevnucuji a díky svým minimálním životním požadavkům jsem doposud neměl důvod (krom své občasné profese vyhazovače) kohokoli napadat. Nejde ovšem až tak o to, zda zmíněný přírodní zákon ráčíte vzít na vědomí - on prostě, podobně jako třeba gravitace, prakticky platí.
 
pokrač ...
0/0
14.1.2006 0:38

Bloed-ax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
Pokud jde o "domlouvání se" různých lidských společenstev - to bude prakticky možné již pouze né příliš dlouho. Planeta je kriticky přelidněná a životní nároky jednotlivce lidského druhu se navíc stále zvyšují. Konflikt bojového charakteru považuji v těchto podmínkách za nejvíce "fair" způsob snížení mohutnosti lidské populace na únosnou mez. Nebo si myslíte, že např. segmentace společnosti a nové koncentráky (ať už v jakékoli podobě) by byly "lidštější " ?
 
Ono, právě "lidštější" by to asi bylo .
0/0
14.1.2006 0:39

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
no ... ač též drahně let matematik ... čím dál tím víc ve mně sílí dojem, že onen "zákon" je , či je významný, jen mezi lidmi. Oni ostatně jsou též zdrojem onoho omylu, že  platí nějak významně i v přírodě (viz "přírodní džungle" anebo hierarchii predátorů). Ostatně soudí, že pokud jste skutečně takový, za jakého se považujete, měl byste uznat sílu světa mikrobů a podobné žoužele, neb tam vaše existnce nejen začíná, ale i končí ... . Ale jen pro ilustraci -nejsou takzvaní králové tvorů  vlastně jen chudinky, co očekávají, co jim spadne ze stolu jiných druhů? a že spadne většinou to, co už by rádo euthanázii - třeba zajíc s bolestí zubů, jehož nemožnost stravování by ho jinak odsuzovala k dlouhému utrpení? ... nejsou oni obdivuhodní predátoři vlastně jen chudinky požírající většinou potenciální mrtvoly? .. a ten výdej energie . na rozdíl třeba od bakterií ? obávám se, že vaše teorie je jen mladická nerozvážnost
0/0
14.1.2006 0:58

Bloed-ax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
Za prvé: je mi ctí s Vámi diskutovat - má to úroveň.
A k věci: S většinou toho, co jste napsal v podstatě souhlasím; přitom však nevidím rozpor s mými stanovisky. Já zejména uznávám přirozený běh věcí, tedy mé postoje by neměly být v rozporu s okolním světem (jeho fungováním), jelikož si platnost svých předpokladů na něm nikterak nevynucuji. Jedná-li se tedy o omyl a blud v rámci lidstva, pak snad ne u mne - já názory většiny nepřejímám a vlastní již de facto také nekonstruuji - každodenně operuji pouze na základě (momentálních) předpokladů, které dynamicky "tvořím" na základě pozorování světa a zejména snahy o jeho pochopení. Sílu mikrobů a vůbec naprosto uznávám - vůbec se nepovažuji za pána tvorstva - o tom jsem ale vůbec nepsal - já psal o řešení vnitrodruhového problému. S těmi predátory souhlasím a opět nevidím rozpor. Že je u lidí řešený "zákon" více se uplatňující? Jistě, moje řeč. Který jiný druh je taky TAK přemnožený?
0/0
14.1.2006 2:11

Savimbi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
bylo to někdy zbytečně obtížné, ale dalo se dočíst do konce. Jen bych na závěr trochu pochyboval o tom sebehodnocení (matematik a literát) nýbrž projev či jeho úrověň o tom vůbec, ale vůbec nesvědčí!
0/0
14.1.2006 13:49

Bloed-ax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nojo ... a to snad ještě nevěděli, že
Ale notak
To ty specifické podmínky, požadavky a omezení.
Obyčejně píši maximálně desetinovou rychlostí a s mnohem větším rozmyslem.
A, pravda, nejsem nikterak vysoce specializovaný - ty dva obory jsem vybral částečně účelově - ve skutečnosti dělám milión jednu věc (a dost možná nic z toho pořádně )
No nic.
0/0
14.1.2006 18:40

KADO

Iran si pripravuje opratku jako drive Sadam!
 
0/0
13.1.2006 19:19

Júlinek šíšal

Re: Iran si pripravuje opratku jako drive Sadam!
to mi teda, kadibudko, budeš must vysvětlit  ... salám by fyzická persona, krutý diktátor, všemožně sužující nebohé iráčany ... musel být sesazen, neboť měl ZHN, co do 45 mohly trefit pudla, a taky trenoval kajdu ...prostě iráčani musela být donesena svoboda, demokracie a prosperita, i kdyby pak na chleba neměli ... ten irán je kdo? ... diktuje komu? ... spáchal co? ... a adresátem té zopakované donášky má být kdo? ... máš to nějaké popletené, v tvém případě zřejmě řešením by mohlo být ujařmení a nouze ... že?
0/0
13.1.2006 21:12

Bloed-ax

Re: Iran si pripravuje opratku jako drive Sadam!
Jak si, kolego, technicky představujete oběšení nějakého státu?
0/0
13.1.2006 22:05

Júlinek šíšal

Re: Re: Iran si pripravuje opratku jako drive Sadam!
... no, napadá mne možné řešení ohledně té oprátky, co si irán chystá ... šlo by to snad tak, kdyby si ji chytal na kadibudku ... nojo  ... to by šlo, on je stejně jen takový pos... ...
0/0
13.1.2006 22:22

Filip II

samozřejmě
Riceová jen potvrdila to, co je již delší dobu zřejmé. Iránu ze strany USA v současnosti vojenské nebezpečí nehrozí. Po debaklu v Iráku nemá Bush nejmenší naději na získání podpory pro jakoukoli vojenskou akci podobného druhu. ( Otázkou je, zda má naději na získání podpory na vůbec nějakou akci - při podpoře 37% voličů.)
 
Nelze se Iránu divit, že hodlá své příležitosti využít. Vlastnictví jaderné zbraně totiž možnost americké intervence vyloučí i do budoucna.  
0/0
13.1.2006 19:06

jéžkovy_voči!

Re: samozřejmě
Už vyjela sanitka. Neopouštěj místnost.
 
 
 
 
 
0/0
13.1.2006 19:21

Bloed-ax

Re: Re: samozřejmě
Pane, už nemohu déle přivírat oči před tak explicitně se projevující skutečností - jste patrně hlupák.
 
Nebo snad dispečer nějaké Záchranné služby?
0/0
13.1.2006 22:11

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: samozřejmě
no ... jestli pink Růža je hlupák, to nevím jistě ... ale že je zoufalej, ...to  jo ...
0/0
13.1.2006 22:14

Bloed-ax

Re: Re: Re: Re: samozřejmě
Jak jinak si vysvětlit neustále se opakující nesouvisející reakce, tvořené zprávami o pohybu jakýchsi specializovaných vozidel?
0/0
13.1.2006 22:22

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: samozřejmě
on se snaží znechutit své odpůrce napodobováním nejznámnějších (letitých) nicků z jejich řad ... na nově příchozí to snad může zabírat - než zjistí, jak vypadá originál, a jak nedbale je pink napodobuje ... prostě zanedbané děcko ...
0/0
13.1.2006 22:40

Kanadan

Uz to bude brzy.
Izrael prohlasil,ze nedopusti aby Iran ziskal jadernou bombu.Tim je receno vse.Rakety,ktere prorazi desetimetrovy beton jsou uz pripraveny.Na Ameriku je spolehnuti jedna-li se o Izrael.
0/0
13.1.2006 18:00

Bloed-ax

Re: Uz to bude brzy.
Nedělám si iluze o skutečné morální síle arabských národů, stejně mám ale dojem, že morálka íránců dosahuje naprosto jiné (vyšší) úrovně, než u levně prodejné írácké většiny.
 
Jinými slovy: domnívám se, že íránci jako národ budou klást odpor - budou bojovat. A víte jak to dopadlo, když američanům naposledy někdo kladl odpor.
0/0
13.1.2006 22:29

ruleta_

.
Někteří ve Washingtonu sní o katovi, který by se vypořádal s Íránem a dalšími "zlotřilými státy". Tyto představy těší jedny a vyvolávají obavy u druhých. Bázliví spínají ruce a modlí se, aby se problém vyřešil sám. Zlostní se cítí lépe, když se někdo staví americkému obru. Prodejní - Rusko a Čína významně přispěly k íránskému jadernému programu, aniž by informovaly MAAE - doufají, že Amerika zabrání Íránu získat bombu, aniž tím utrpí jejich obchody.

ruleta_

0/0
13.1.2006 15:19

EasyR

...
Tak to zůstane zase na Izraelcích :o)
0/0
13.1.2006 13:42

Bloed-ax

Re: ...
Toto není řečnická otázka:
 
Bojoval již někdy v minulosti Izrael s ÍRÁNSKOU ISLÁMSKOU REPUBLIKOU?
 
Děkuji předem za odpověď.
0/0
13.1.2006 22:32

Marmeladeee

Útok na Írán zatím nechystáme, tvrdí USA! To je obrovská chyba, za kterou zaplatíme III. světovou válkou!!! Viz:
Útok na Írán zatím nechystáme, tvrdí USA! To je obrovská chyba, za kterou zaplatíme III. světovou válkou!!! Viz:  
1) SVĚT PŘED III. SVĚTOVOU VÁLKOU! "KDO STOJÍ ZA "ISLÁMSKÝM" NUKLEÁRNÍM TEROREM PROTI SVOBODNÉMU SVĚTU!!!"
2) ISLÁM A KOMUNISMUS: Ideologie konfliktu! Muslimové směřují tam, kam marxismus, aby byl Západ zničen! JAK DLOUHO TO JEŠTĚ BUDEME POVAŽOVAT ZA NÁHODU?
 
0/0
13.1.2006 13:23

MeDick007

Re: Útok na Írán zatím nechystáme, tvrdí USA! To je obrovská chyba, za kterou zaplatíme III. světovou válkou!!! Viz:
" Myšlenka, že by světově proslulí "islámští" teroristé bin Laden a Zawahiri měli být skuteční a upřímní muslimští věřící, žijící v souladu s Koránem a islámskými svatými tradicemi, zavání nebezpečnou naivitou" Tak prave ti dvaja su pravy muslimovia. Vacsina sa koranu drzi len zlahka. Tyto dvaja nasleduju proroka.... Viz Koran a Hadisy Uprimny niesu ale ziju v sulade s Koranom. Aj ked ta uprimnost v ramci koranu je dost diskutabilna...
0/0
13.1.2006 14:10

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Útok na Írán zatím nechystáme, tvrdí USA! To je obrovská chyba, za kterou zaplatíme III. světovou válkou!!! Viz:
nikoliv, ti dva jsou velmi vzdaleni koranu...  vrazdeni nevericich nenajdes ani v koranu... maximalne zabijeni, coz je mysleno v obranem aspektu... natoz pak vrazdeni vericich muslimu, co dela napr. zarkawi v iraku jen proto aby destabilizoval vladu a vyvolal obcanskou valku... a to nemluvim o drobnostech jako je napr. zakaz zobrazovani zivych bytosti ( oblibena videa poprav by tak nemohla vubec vzniknout) nebo zakaz niceni majetku a zabijeni zen a deti...
0/0
13.1.2006 15:24

zpravodajec007

Re: Re: Re: Útok na Írán zatím nechystáme, tvrdí USA! To je obrovská chyba, za kterou zaplatíme III. světovou válkou!!! Viz:
Súra 2,191: Zabíjejte je všude (tzn. nevěřící nepřátele), kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali…
 
Tenhle tvůj "obranný aspekt" mi připomíná obhajobu Demétera Lakatoše na policii, když se mu prý zavražděný důchodce pokoušel napřed násilím vnutit svou peněženku a následně mu osmkrát upadl na nůž.
0/0
13.1.2006 17:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.