Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS vyzvala Krause k odstoupení kvůli Ghaně

Šéf poslanců ČSSD Michal Kraus by měl odstoupit, míní ODS. Důvodem je jeho cesta do Ghany a údajné investiční aktivity. Předseda ODS Mirek Topolánek označil Krausovo vysvětlení záležitosti za trapné, absurdní a drzé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karoten

Vypadá to slibně
Známý úřadující vyzyvatel No.1 Langer, už podupává v ringu, do něhož se služebně nejstaršímu poslanci viditelně nechce. Jenže zápas je z tribun bez pardonu očekáván, obecenstvo se těší na úvodní boj, slibující celou odstupovací sezónu - konečně!
Soudruzi & soudruzi, nesmíte zklamat
0/0
12.1.2006 17:36

schimir

drzoun jeden
Kde se v těch lidech bere ta neuvěřitelná drzost  Když udělá někdo pr*ser, ať si zabalí fidlátka a tradá. Ať táhne od válu. O tom, že unikne jakémukoli trestu nepochybuji
0/0
12.1.2006 17:26

jiand38

Kraus a Rigo se nyní neshodují v tom, komu vlastně peníze patřily.
Přiznávám se,ty peníze byly moje,doufám,že mi je Kraus vrátí
0/0
12.1.2006 9:24

Shara

Re: Kraus a Rigo se nyní neshodují v tom, komu vlastně peníze patřily.
vrátí ti tak hnědé bobky, přesně podle dohody...
0/0
12.1.2006 10:02

Lokutus2

ODS vyzvala Klause k odstoupení kvůli LTO
Pozdě, ale přece!
0/0
12.1.2006 8:45

Kleki Petra

Re: ODS vyzvala Klause k odstoupení kvůli LTO
A pročpak? On někam z účtu své matky posílal prachy na nákup nějakých cisteren?
0/0
12.1.2006 8:47

Socanek

Re: Re: ODS vyzvala Klause k odstoupení kvůli LTO
 Ne,ale umožnil tyto podvody přijímáním zákonů, které byly jak šité pro mafiány. Ještě si vzpomínám, jak říkal: "Neznám špinavé peníze" nebo "trh vyřeší vše". Zpočátku jsem mu na to skočil, ale už jsem z toho vystřízlivěl a ODS už rozhodně volit nebudu.
0/0
12.1.2006 9:22

Kleki Petra

Re: Re: Re: ODS vyzvala Klause k odstoupení kvůli LTO
To jsou kecy jako od kečupu. Věta "Neznám špinavé peníze" nikdy nezazněla, vytrženo z kontextu zaznělo pouze "neumím poznat špinavé peníze", a to vytržení z kontextu je velmi podstatné. ODS nevol, to je tvoje právo, ale nedeformuj realitu, to už tvoje právo není. Navíc co si mám já, pravičák, myslet o zákonech přijímaných současnou koalicí (pmíním tu faktickou, s komunisty)? Zákoník práce, který by se skvěle vyjímal v SSSR nebo v Koreji? Likvidační pro samostatné rozhodování podnikatelských subjektů v republice a naprosto neslušným způsobem zvýhodňující jednu skupinu obyvatelstva? HUMUS!!!
0/0
12.1.2006 9:29

Socanek

Re: Re: Re: Re: ODS vyzvala Klause k odstoupení kvůli LTO
 Podnikatele tady rozhodně nikdo nelikviduje a to že ČSSD nehodlá dopustit, aby byli zaměstnanci šikanováni jako někdy v 19. stol., je jedině dobře. Stejně jako to, že zavedla minimální daň. Protože když si podnikatel svou činností nevydělá ani polovinu průměrného platu, měl by s tím skončit. Jenže oni by nejraději neplatili nic.
0/0
12.1.2006 9:55

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: ODS vyzvala Klause k odstoupení kvůli LTO
Prosím tě, vysvětli mi, jak a proč jsi ta mohl někdy volit ODS? S názory táty Falbra k tomu nebyl přece žádný důvod. O zákoníku práce evidentně nevíš prakticky nic, ona už ta předchozí ( zatím platná) úprava je brutální až až. A to, cos napsal k minimální dani, je taková nehoráznost, že se mi ji až nechce komentovat. Přesto: Ti lidé se o sebe dokázali aspoˇmn postarat a nedřepěli na sociálních dávkách. Politika této vlády přivedla v minulém roce k odhlášení živnosti téměř 100.000 lidí. Víš, co se stane? Velká část z nich se na to vyprdne a půjde na pracák.
0/0
12.1.2006 10:01

PeSkok

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODS vyzvala Klause k odstoupení kvůli LTO
A já dodávám..možná se někteří živnostníci na všechno vyprdnou a půjdou na pracák. Ale horší je, že velcí podnikatelé přemístí (a už to začalo) sídla svých firem na Slovensko, v Česku budou mít svoje provozovny a daně budou platit Slovákům. Kde se vezmou prašulky na předvolební sliby ČSSD ví jen Bůh. Ach jo....
0/0
12.1.2006 12:06

Thomas1508

...
Nechápu, proč by měl občan s nízkými příjmy volit ČSSDe...
0/0
12.1.2006 8:19

Kleki Petra

Re: ...
To udělá jen ten, který touží ptom, aby měli stejně nízké příjmy všichni a je mu trapné volit přímo komanče.
0/0
12.1.2006 8:48

Shara

Re: Re: ...
to dělá ten, který je líný nebo neschopný a závidí pracovitým a schopným a je mu trapné si to přiznat a...souhlas s koncem věty
0/0
12.1.2006 10:04

karoten

Re: Re: Re: ...
Teda babi, nešla byste sedět exponátem do muzea? Jako živej důkaz, že stáří a moudrost se vzájemně nepodmiňují? Vždyť Vy mluvíte stejně jako Siskol, IAMAD, Vojta ze mlejna....
0/0
12.1.2006 10:07

Shara

Re: Re: Re: Re: ...
někdy platí stáří a senilita - potom uz začínám rozumět vaším příspěvkům...
0/0
12.1.2006 10:14

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: ...
Nerozumím....to mluvíte o sobě? To snad ne
0/0
12.1.2006 10:18

Shara

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
tentokrát, vyjímečně, máš pravdu - nemluvím.
0/0
12.1.2006 10:22

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
A dál? Nějaké moudro k tomu....by to chtělo...
0/0
12.1.2006 10:29

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
Lidi, nevolte komunisty a neonacisty. Jinak si vyberte koho chcete.
 
Nic důležitějšího pro tuto zemi mě momentálně nenapadá.
0/0
12.1.2006 10:31

karoten

Re: ...
Příznačně. To pochopíš, až je budeš mít sám.
0/0
12.1.2006 10:02

Shara

Re: Re: ...
já ti mrkvičko nechci kecat do tvých příjmů. Ale platí srovnání: nízké příjmy=špatný job=hloupý člověk, co ty na to?
0/0
12.1.2006 10:06

karoten

Re: Re: Re: ...
Že ne vždy. Co Vy na to?
0/0
12.1.2006 10:09

Shara

Re: Re: Re: Re: ...
pokud se k tomu přidají blbé kecy vyzvihují levici a přerozdělování tak to platí dojnásob.
0/0
12.1.2006 10:11

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: ...
Ktreé kecy jsou ty blbé? Určuje Shara spatra shama?
0/0
12.1.2006 10:16

karoten

Re: Re: Re: ...
Stálo by za to, přesně kvalifikovat "hloupý". Oni totiž i hloupí lidé mohou být lidsky cenní, nesou totiž informaci o nějakém úrovni chování, o tradici....
Mám kamaráda - celý léta zarytej odesák. Přesto, že jsme se hádali, zůstali jsme kamarády. Poslední cca 2 roky je na tom dost blbě, nemůže sehnat slušně placenou práci, všude s ním vyebávají a dávají najevo že je starej (45). Nedávno se mi přiznal, že ODS volit nemůže, že to dneska vidí úplně jinak. 
0/0
12.1.2006 10:15

maly33

Krize
Tak si myslim, ze do voleb stihnem jeste jednu vladni krizi. Udalosti tomu nasvedcuji.
0/0
12.1.2006 8:15

idnesKROKODYL

KRAUS NEBUDE OSDTUPOVAT !!!
Je to odbornik s radou zkusenosti v parlamentu. Zvlaste v dobe kdy ocekamame po volbach uzkou spolupraci s KSCM se nam clovek ktery byl v parlamentu jiz za KSC velice hodi a je pro nase jednani nepostradatelny. Taktze Krasus musi zustat a te luze tam venku uz neco nalzeme nebo naslibujeme, vzdyt co nam je do ni... JP.
0/0
12.1.2006 8:14

Dezo-Conka

Kraus
musí odstoupit,nakonec zůstane v tom parlamentu jen Kubinyi,to jsem si jistý
........ a vrátný
0/0
12.1.2006 7:12

cufir-mufir

Re: Kraus
kubinyi je ve vysetrovaci komisy VZP a az se mu prijde na to, jak tam usmoulaly dukazy, pujde taky
0/0
12.1.2006 7:21

Lupulin1

Drzost nic než drzost!
Nechápu politiky.V akcích špinavé ruce a špinavé prachy se nejprve namočí.Špína vyplave.A oni předvádějí,jaké že náhody se spojily,aby je předvedly ve špatném světle.Cítím se ponížen,oklamán,zneuctěn.A věřím, že nejsem sám.Ale proč já a další? Jak je možné,že parchanti špatné pocity nemají? - Dnes už nejsem najivní.Politik,který mi bude tvrdit,že politiku dělá pro dobro občanů je pro mě podezřelý.Pokud nebude zavedena průhledná kontrola toku osobních financí každého v sektoru veřejné správy a každého člena politické strany.Po celou dobu jejich života.Započata zpětně po vstupu do politiky a až do konce jejich života.Pokud taková kontrola nebude možná, nebude ani jejich práce důvěryhodná!Nebudou hodni mého hlasu.A vašeho ano?
0/0
12.1.2006 0:49

Lupulin1

Re: Drzost nic než drzost!
Vyzívám k občanské iniciatívě a akcím, které myšlenku kontroly zrealizují.
0/0
12.1.2006 0:57

maly33

Re: Re: Drzost nic než drzost!
co treba poslat podpisy na zalozeni strany nekomu kdo uz nekolik let verejne vystupuje proti uplatkum??
 
0/0
12.1.2006 8:17

Marmeladeee

DŮVODY, proč bychom měli jít tentokrát VŠICHNI k volbám, ale pokud nechceme být ZNOVU obelháni, podvedení a okradeni, NEVOLIT žádnou parlamentní stranu vládnoucí (post) komunistické kriminální fízlokracie!!!
DŮVODY, proč bychom měli jít tentokrát VŠICHNI k volbám, ale pokud nechceme být ZNOVU obelháni, podvedení a okradeni, NEVOLIT žádnou parlamentní stranu vládnoucí (post) komunistické kriminální fízlokracie!!!
0/0
12.1.2006 0:39

maly33

Re: DŮVODY, proč bychom měli jít tentokrát VŠICHNI k volbám, ale pokud nechceme být ZNOVU obelháni, podvedení a okradeni, NEVOLIT žádnou parlamentní stranu vládnoucí (post) komunistické kriminální fízlokracie!!!
S obojim souhlasim.
* Kdo nepujde k volbam prenechava svuj hlas dobrovolne skalnim priznivcum existujicich stran, hlavne ODS
 
* Myslim, ze alternativni strany jsou urcite dobrou volbou, zaprve v nich nejsou natahani cizopasnici minulych struktur.a za druhe je pro demokracii dobre kdyz jsou sily vyrovnane a ty velke strany maji strach ze se to prehoupne a ony uz nebudou nejsilnejsi
 
0/0
12.1.2006 8:13

MINAnet

Anketa
Staší se podívat na anketu iDnes jestli má pan Kraus odstoupit a výsledek je jasný. Nikdo ho nechce (ale všichni ho platíme!)
0/0
11.1.2006 23:54

MPecold

Nepochybuji nijak
o Krausově ryzím charakteru(o čemž svědčí i důvěra jeho voličů, které už 20 let objetavě zastupuje),ale pořád jsem se zdráhal uvěřit, že by on sám mohl získat tak vysoký peníz, vždyť tak důležitá perzóna v té ČSSD zase není. Nepřipadá Vám však, přátelé výše částky velmi podobná té, o které nedávno mluvila polská prokuratura? Tak Vám mě napadlo(možná se pletu), že mohl dostat stranický úkol tento gigantický případný úplatek nějak šikovně a hlavně daleko ulít, aby se na něj hned tak nepřišlo. Já vím, že jsem škarohlíd a že by toho tato čestná a poctivá strana nebyla schopna, takže se jí teď tady kajícně omlouvám, že mně vůbec takové nesmysly napadly    SORRY SOUDRUZI
0/0
11.1.2006 23:49

MPecold

Re: Nepochybuji nijak
...obětavě...
0/0
11.1.2006 23:49

MrViki

?
Existuje ještě někdo, kdo tu stranu korupčníků zvanou ČSSD bude volit?
0/0
11.1.2006 23:38

Villy

Re: ?
Hochu obavam se,ze se budes divit. A nejen Ty!!
0/0
12.1.2006 0:17

cufir-mufir

Re: ?
Bude ji volit kazdy, kdo si jinak nez podvodem nedokaze vydelat.....
0/0
12.1.2006 7:24

Marmeladeee

Michal Kraus a jeho kriminální "elity": Trestní oznámení Pravého Bloku - strany za ODVOLATELNOST politiků, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET na představitele kriminálního státu!!
Michal Kraus a jeho kriminální "elity": Trestní oznámení Pravého Bloku - strany za ODVOLATELNOST politiků, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET na představitele kriminálního státu!!
0/0
11.1.2006 23:21

Bouše

Jedna věc je jistá
Neshodují-li se Rigo s Krausem v tom, čí bylo těch 50 tisíc dolarů, pak platí to, že byly Krausovy, protože v hotovosti s nimi manipuloval on a přes účet matky je do Ghany posílal také on. Chce-li dnes tvrdit něco jiného, ať předloží stvrzenku, že peníze v hotovosti převzal od podnikatele Riga. Pokud takový doklad předložit nemůže, má smůlu, protože v tomto případě je původ peněz zahalen stejným tajemstvím, jako záhadná půjčka strýčka Vika.
0/0
11.1.2006 23:19

harouš

Aby z toho tak ještě neměl nějaké opletačky se zákonem
Sice trestní zákon v § 256 odst. 2 (poškozování věřitele) stanoví, že stejně bude potrestán (tj. při škodě cca 1,5 mil. Kč na 6 měs. až 3 roky), kdo i jen částečně zmaří uspokojení věřitele jiné osoby tím, že zničí, poškodí, zatají, zcizí nebo odstraní část majetku dlužníka, ale co byste pro kamaráda neudělali, když má problémy se zablokovanými účty.
0/0
11.1.2006 23:08

wwwand

ČSSD - strana sociálně cítících feudálů
Zdá se, že ČSSD chce dát nový směr levicovému hnutí - sociální feudalismus. Pán dobře ví co dělá, a ty huš na pole do roboty a kušuj. Pán dělá vše po právu, protože Pán je Právo. A buď rád že je sociálního smýšlení, chcípnout tě nenechá. I ty boby (kakaový) ti chce zajistit. Tak už o tom nedumej a hybaj makat. Do fabriky v Nošovicích, nebo jinam, kde ti to umožní. Jen se nechtěj moc postavit na vlastní nohy, to bys byl moc nezávislý. To bysme ti museli poskytnout úřední "pomoct", abys vyděl, zač je toho loket.
0/0
11.1.2006 22:55

no-ki

Přátelé
klid,Kraus jen okukoval budoucí možné soupeře na MS ve fotbale a ono mu to vyšlo...Je to náš průkopník a byl tam jen na obhlidce pro Klekí Petru :o)))...a platil to Nedvěd..to se tají,ten 1,8 mega bylo pro něj...
0/0
11.1.2006 22:52

smash

:-))
kakaový Bob ještě nerezignoval ??,... co nevidět to bude tutovka,...
0/0
11.1.2006 22:40

Pongo

By mě zajímalo,
jestli i tady bude platit to Zemanovo: "Nemám rád vyžírky, kteří žijí ze sociální demokracie, nikoli pro sociální demokracii."
 
Ale jak je vidno, náš primerossimus Krausovi věří každé slovíčko... Co asi na něj Kraus ví?
 
 
doporučuji blog
0/0
11.1.2006 22:06

opčanský demokrat

Re: By mě zajímalo,
To je docela dobrá teori,stálo by za to se tím zabívat.Napíšu Jardovi Kmentovi do MF aď se do toho hned pustí,na tom něco bude.
0/0
11.1.2006 22:08

Pongo

Re: Re: By mě zajímalo,
Víš co, starej se, přitroublý socánku, radši o to, jakou barvu mají Pablbkovi trencle...
0/0
11.1.2006 22:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.