Diskuze

ODS horší než komunisté?

V rozhovoru pro sobotní Právo řekl premiér Paroubek mimo jiné: "Pokud to budeme my, kdo tu novou vládu sestaví, a pokud se občanští demokraté a lidovci skutečně tolik obávají většího vlivu komunistické strany - co jim brání, aby nás při tom hlasování podpořili oni?"
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marmeladeee

12. 1. 2006 21:59
Hlasování nanečisto
na http://www.volebnipreference.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.volebnipreference.cz lze hlasovat jednou za 30 dní. Momentální stav:
1. ODS, 2. Evropští demokraté, 3. Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii http://www.CIBULKA.NET" target="_blank" rel="nofollow">http://WWW.CIBULKA.NET, 5. Atrana zelených, 6. KDU - ČSL, 7. KSČM? atd.
0 0
možnosti

Marmeladeee

12. 1. 2006 21:57
Pravicový volič volí Pravý Blok
V ČR se všechny parlamentní strany / i vláda/ snaží neustále posilovat závislost občanů na státu, a to  například ekonomickým nástroji a legislativou. Omezují malé a střední podnikatele (např.ukládáním příliš velkých daní, apod. ) pochopitelně proto, aby náhodou moc nezbohatli, tj. nestali se příliš samostatnými. (O peníze pro státní pokladu jde až v druhé řadě - určité nemalé procenty z nich se stejně vytuneluje.) Hlavně jde o to udržet občany v závislosti a porobě. jedině politická strana Pravý Blok prosazuje nezávislost občanů a samostatnost )aby v referendech mohli odvolat špatné politiky, aby si mohli určit výši daní, v referendu mohli zrušit špatný zákon, apod.)
0 0
možnosti

Juzko

18. 1. 2006 8:59
Re: Pravicový volič volí Pravý Blok
malí a střední podnikatelé ve velké většině fiktivně vykazují trvale ztráty a  odvádějí pouze minimální daně - nižší než běžný zaměstnanec.Tak neslintej o jejich vydírání státem. Až nebudou využívat sóciálních služeb státu, plně si uhradí zdravotní péči, ušetří si na stáří, vzdělání mohou požadovat snížení daní.Jedině povinné daně zajistí v tomto státě slušnou společnost bez nuzácké lůzy z ghet. Je nesmyslné tvrdit že většina lidí se sama díky nízkým daním zabezpečí na stáří a nemoci.Proto daně v potřebné výši a přiměřená solidarita
0 0
možnosti

Marmeladeee

12. 1. 2006 21:52
Pravicový volič volí Pravý Blok
ODS má pravicové jediné - svou rétoriku. Její činy jsou však levicové a socialistické.Nositel Nobelovy ceny Friedrich A..Hayek, charakterizoval jako socialistickou tu stranu, která prosazuje rozsáhlé centrální plánování státní ekonomiky a masivní přerozdělování financí, získaných z daní. Podle tohoto kritéria jsou u nás všechny parlamentní strany socialistické (a KSČM je pochopitelně komunistická.) Naopak skutečně pravicová strana prosazuje co největší ekonomickou nezávislost občanů (nezávislost na státu) a jejich zodpovědnost za vlastní rozhodnutí. jen ekonomická nezávislost dává občanům i politickou svobodu.
0 0
možnosti

Juzko

18. 1. 2006 9:05
Re: Pravicový volič volí Pravý Blok
jdi tyto nesmysly o ekonomické nezávislosti a vlastní zodpovědnosti přednášet do černosšských ghet v USA, my jsme v civilizované sociální Evropě
0 0
možnosti

chrtil

12. 1. 2006 16:48
hmmmm
a nejhorší jsou blbci
0 0
možnosti

VláďaK

12. 1. 2006 12:53
ODPOVĚĎ
Odpověď na nadpis zní ANO.
0 0
možnosti

kokrhalek

12. 1. 2006 16:10
Re: ODPOVĚĎ
NE...!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
možnosti

pisatel69

11. 1. 2006 11:54
je chyba
je chyba, že si každej snaží vybrat stranu podle toho, co přinese menší zlo. to je ŠPATNĚ. je potřeba volit perpektivní stranu a vybírat podle kladů. ods nabízí zlepšení životní úrovně pro ty, ktaří budou chtít lepší životní úroveň a něco pro to udělají.
0 0
možnosti

karoten

11. 1. 2006 12:00
Re: je chyba
Kdo je ODS? Nějakej anomymní server, nebo protřelá banda podvodníků....odpověz si napřed na otázku:
 
Lze spustit novej software na starý zavirovaný 486ce? 
0 0
možnosti

kestrik

11. 1. 2006 9:51
Tak nevim. "Modre straky" mi pripadaji moc zaslepene moci a bez skrupuli schopne cehokoli pro "neviditelnou tuku trhu"
Lidovci mi pripadaji jako "bezpaterni blatohadi" a CSSD jako "bezmyslenkova hovada". O KSCM mlcim.....
Mam dilema - KOHO BUDU VOLIT ???
Pokud vas moje starost nezajima (ani nedojima) prosim nekomentujte. Pokud mi poradite, budu rad.....
0 0
možnosti

karoten

11. 1. 2006 12:05
Re: Tak nevim. "Modre straky" mi pripadaji moc zaslepene moci a bez skrupuli schopne cehokoli pro "neviditelnou tuku trhu"
Vol takticky. Představ si, jak bude vypadat povolební výsledek, jak to dopadne. Jak velkej podíl získá ten a ten a ten a co asi bude hrozit za spojení.
Potom si uvědomíš, koho je potřeba posílit, aby se ty možnosti změnily.
Koho je potřeba PODPOŘIT ve prospěch rozložení sil. Ne kdo zvítězí....
0 0
možnosti

VláďaK

11. 1. 2006 9:08
Vláda čehokoli
Vláda čehokoli je pro tento stát lepší,než vláda ODS.
0 0
možnosti

Deleter

11. 1. 2006 12:45
Re: Vláda čehokoli
ano, komunisti jsou lepší než ODS. V rozkrádání a vraždění suverénně vedou. Ať už se jmenují KSČM nebo ČSSD.
0 0
možnosti

Loonar

10. 1. 2006 15:53
Rudá síla
Komunisti z ČSSD a bolševici z KSČM už se třesou na vládu. Že bude skvělá není pochyb. Uspěchy komunistických vlád ze Severní Koreje nebo z Kuby jasně dokazují, že toto je cesta tím správným směrem.
0 0
možnosti

karoten

10. 1. 2006 16:53
Re: Rudá síla/modrá síla
Bolševici se třesou na vládu, ale marně. Tentokrát jejich lačnost pohřbívá naděje. Modrý tunel se opakovat nebude.  
0 0
možnosti

ant.

10. 1. 2006 11:37
Tady už je víc odborníků na "fšechno"než na stránkách rudého nepráva-
škoda,že všichni dohromady jen blábolí a snad tomu i věří....
0 0
možnosti