Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud snížil Lubinovi trest za pistoli v MHD

Soud snížil Davidu Lubinovi trest za loňský incident v pražské MHD. Pasažéry ohrožoval plynovou pistolí. Místo 22 měsíců by si měl odsedět rok a půl. Soudkyně považovala předchozí verdikt za příliš vysoký. Podle ní ho ovlivnila vražda střihače Michala Velíška.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

goodman1

a co Berdár, ten přímo střílel
Lubina 22měsíců / rok a půl za ohrožování plynovou pistolí.
 
Berdár, který přímo střílel, nebyl ani obviněn
 
To nic nemění na tom, že je Lubina vrah, který si zaslouží nejpřísnější potrestání   nicméně v tomto případě se ta vražda neřešila..
0/0
7.1.2006 9:55

Jintaj

Možná, že Lubinovi....
...dají symbolický trest i za tu vraždu, neboť soudce nebude ovlivněn předešlými trestnými činy pachatele a navíc Lubina bude oholený a slíbí před soudem, že už Velíška víckrát nezabije.....
0/0
6.1.2006 19:55

Irish Stout

Re: Možná, že Lubinovi....
nebo ho podruhé zabije jen tak trochu...
V jeho očích je něco nelidského, něco jako Mlčení jehňátek....
0/0
8.1.2006 0:39

boubin1362m

Re: Re: Možná, že Lubinovi....
ty jsi psycholog nebo ocni lekar ? Takova expertiza, navic jen pres monitor - klobouk dolu ! Taky se budu muset zacit vic venovat kuture a filmu
0/0
9.1.2006 18:27

Doktor-z-hor

Re: Re: Re: Možná, že Lubinovi....
Seš vedle boubine, myslím, že Irish Scout to vyjádřil celkem výstižně!!!
0/0
12.1.2006 12:24

boubin1362m

Re: Re: Re: Re: Možná, že Lubinovi....
.. tak to me mrzi, opravdu vidim MLCENI  JEHNATEK  spis v ocich Richarda co vyhral dvanact sladkych melounu
0/0
15.1.2006 19:05

Jilji

TO SNAD NE?!
Je tu bordel jako prase. Ja jednu natah frajerovi, co mi ukradl autoradio, aby mel na fet a fasl jsem 22mesicu podminku. Za nic. Jen dal doktorovi flasku a drepel 14 dni doma.
0/0
6.1.2006 17:53

DaveG

????
To je kráva nebeská
0/0
6.1.2006 16:11

slayee

zavřít
a řezat ho hlava nehlava
0/0
6.1.2006 15:48

Lks

22 mesicu za plynovku v autobuse je palba jak mraky
S naslednou vrazdou souvisi akorat jedina vec >> A TO ze uz mel davno sedet (na nejakych pul roku) a zadna vrazda by nebyla.
KLASICKY CESKY SOUD NEJDRIV HOUNO A PAK PALETU ZA NIC.
POCITAM ZE ZA TU VRAZDU DOSTANE asi 23 MESICU podle toho jak to sekaji. Misto studovani spisu ctou soudci MFDnes...
0/0
6.1.2006 15:16

kolzig

Re: 22 mesicu za plynovku v autobuse je palba jak mraky
Takže až proti tobě půjde někdo s kudlou, tak si patrně chce namazat chleba!?? Měl by dostat maximální možný trest, který lze aplikovat - zde pokus o vraždu, žádné násilí proti skupině obyvatel. Zákony v tomto státě nahrávají grázlům, místo aby chránili slušné lidi!
0/0
6.1.2006 15:22

Vanguard

Re: Re: 22 mesicu za plynovku v autobuse je palba jak mraky
Pokus o vraždu za vytažení plynové pistole, ze které ani nevystřelil? To myslíš vážně anebo si děláš srandu???
0/0
6.1.2006 15:31

Freezer

Re: Re: Re: 22 mesicu za plynovku v autobuse je palba jak mraky
Uz proti Tobe nekdo namiril pistoli genie? Az se to stane, zkus znovu zvazit to, co jsi tady napsal... Vim o cem mluvim a chapu kazdeho, kdo by toho blbecka chtel videt za mrizema i na dozivoti - zbrane nemaji co delat v rukou cloveka... Dokud to nezajies, nevis o cem mluvis...
0/0
7.1.2006 10:08

Bonelord

Re: Re: Re: Re: 22 mesicu za plynovku v autobuse je palba jak mraky
Mne se zda, ze trpis nejakou fobii ze zbrani. Mnel by jsi vyhledat odbornou pomoc. Jak myslis, ze chtel tou plynovkou vrazdit?
0/0
9.1.2006 15:53

medik-logik

Re: Re: Re: Re: Re: 22 mesicu za plynovku v autobuse je palba jak mraky
Nezlobte se,ale já jako laik jsem takříkajíc zbraň neviděla a nepoznám,jestli je to plynovka či normálí s ostrými!A co má nějaký debil ohrožovat kohokoliv jakoukoliv zbraní a kdekoliv?Smůla je,že ho měli hned zavřít a žádná vražda by se nestala!Ale to je naše legislativa-respektive naše celá republika!Mít dostudováno balím kufry a padám odsud!Bordel kam se člověk podívá!
0/0
9.1.2006 18:05

_m-

?????????????
Obhájce Korbař s verdiktem opět nebyl spokojen. "Myslím si nadále, že se výtržnictví nedopustil," podotkl. - PROPÁNAJÁNA TAK CO TO BYLO??????????????
0/0
6.1.2006 14:57

tablet

děsivé!!
I tentokrát měl delikvent na hrdle dřevěné korále!
0/0
6.1.2006 14:49

erben3

Re: děsivé!!
No lepší by fakt bylo, kdyby měl na hrdle oprátku.
0/0
6.1.2006 15:07

babacek

Vždyť je tento trest nepodstatný.
Hlavní bude zda dostane za Velíška doživotí nebo jen symboliku a ochrané léčení, jak již to bývá zvykem.
Tento trest vlastně supluje vazbu a nehrozí tak,že by pro opomenutí soudce vazbu neprodloužil, a byl propuštěn.
0/0
6.1.2006 14:26

maly33

jen
jen by mne zajimalo, jestli za tim nekdo/neco nestoji. Strach soudkyne pred Lubinou, prikaz zeshora
0/0
6.1.2006 14:06

Vanguard

Re: jen
Asi ti to nevysvětlím, ale ten soud (jako odvolání to soudil to tříčlenný senát) rozhodl v zásadě správně, v souladu se zákonem. Zkus si přečíst ten článek, je to tam poměrně jasně vysvětleno.
0/0
6.1.2006 14:19

maly33

Lubina
mel jsem moznost tu zrudu videt, jak ohrozovala maly dite. Uplne normalne na nej vytah tu plynovku jako kdyz si hrajou kluci s plastovejma pistolkama.
Proste ohrozit dite nebo nekoho zastrelit je pro nej tak normalni jako snist bonbon.
Nemyslim si, ze ma smysl mu davat jinej trest nez ten, kterej mu znemozni aby podobnej cin spachal znovu - jakmile bude chvilku bez dozoru, udela to znovu.
Je nestesti, ze za to nelze ty soudy nejak postihnout.
0/0
6.1.2006 14:04

slayee

je to z/mrd
a z/mrdům smrt
0/0
6.1.2006 13:37

airwar

Fakt dobrej oddíl...
Fakt dobrej oddíl tyhle České soudy - odmyslím si co udělal Lubina později a shrneme si to.
 
Lubina kradl a loupi, dvakrát přepadl poštu, držel rukojmí, ohrožoval pracovníky pošty zbraní.
 
Následně byl zadržen, odsouzen na směšně krátky trest a propuštěn na podmínku.
 
Během půl roku podmínku poruší, odjede do Prahy kterou má zakázanou a tam ohrožuje pistolí lidi v autobuse.
 
Za to dostane 22 měsíců, což je pakatel, následně mu trest sníží na 18 měsíců.
 
No Lubina holt není nebezpečnej, svého činu lituje a už nic horšího neudělá, nebose pletu?   Český soudy fakt slušnej oddíl.
0/0
6.1.2006 13:30

JTR

Re: Fakt dobrej oddíl...
je to pro naše soudy moc jednoduše napsáno!!! Asi to nechápeš v širších souvislostech!! Já také ne!!
0/0
6.1.2006 13:38

ppelc

Re: Fakt dobrej oddíl...
No ja nevim, tobe 22 mesicu prijde jako pakatel? A kolik ses tak obvykle zvyklej sedet? Ja bych radsi skocil z mostu, nez nastoupil do vezeni na jedinej mesic...
0/0
6.1.2006 13:41

JTR

Re: Re: Fakt dobrej oddíl...
kolikátej trestnej čin to byl?? Ty pakatele??
0/0
6.1.2006 13:43

airwar

Re: Re: Fakt dobrej oddíl...
No pokud by to byl jeho první trestný čin, udělal by to dejme tomu v opilosti po té co oslavoval nějakou významnou událost, pokud by svého činu litoval, a v normálním životě by to byl slušný člověk, tak bych se přimlouval za symbolický podmíněný trest, a spíše bych požadoval třeba 100 hodin prospěšných prací.
 
 
Zde se ovšem jedná o člověka pro kterého je páchání trestných činů naprostou rutinnou - zde bych požadoval takový trest aby už další podobný trest nespáchal.
0/0
6.1.2006 13:50

S_Benito

Re: Re: Re: Fakt dobrej oddíl...
HEH!!!!!! Uvědomujete si o KOM mluvíte? O člověku, který ve vězení už byl a jak vidno, nijak ho netížila myšlenka návratu do tohoto rekreačního zařízení, protože jinak by nepokračoval v tr. činnosti a za druhý.. ON VRAŽDIL.. Nemusel, nikdo ho nenutil, VRAŽDIL, protože chtěl, protože je to GAUNER. 22 měsíců je málo. To rozhodně. Tobě to tak nepřijde, protože jsi nevraždil, neohrožoval lidi v autobudse, nevykradl poštu... chápeš????? Rozdíl je ve vnímání...
0/0
6.1.2006 13:58

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Fakt dobrej oddíl...
Ano, je to o vnímání, a to se ti nedaří. Nebyl souzen za vraždu, ani za přepadení pošty, ale za výtržnost v autobusu. 18 měsíců vzhledem k jeho chování před souzeným činem je tak akorát. Až bude souzen za vraždu, dostane nepochybně podstatně víc, můj odhad je 15 let.
0/0
6.1.2006 14:45

mamenec

nízké tresty
Zapojím se do diskuze o výšce trestů za závažné trestné činy. Trenér TJ Bohemians Praha byl souzen za pohl.zneužívání nezletilé. Dostal 7 natvrdo. Odvolal se.
 
Postižená dívka je dlouhodobě hospitalizována, obtížně se bude vracet do běžného života. 7 let je dost, ale je dostatečné? Fakt nevím.
0/0
6.1.2006 13:19

S_Benito

Re: nízké tresty
Vracet? Taková holka ještě žít nezačala! Jak se jí asi v pubertě bude navazovat kontakt s klukama. Jak jí asi bude, až jí bude kluk chtít pohladit.. ?
0/0
6.1.2006 13:26

abarnett

Obhájce Martin Korbař
Chápu, že je v demokratické spol. má každý právo na spravedlivý proces, tudíž i na obhájce, ale není panu obhájci Korbařovi z obhajování takového ksindlu typu Lubiny na blití ze sebe samého? Jak se může odvolávat a požadovat snížení trestu pro takovou špínu, která si žít nezaslouží?
0/0
6.1.2006 12:43

JTR

Re: Obhájce Martin Korbař
jak jednou někde řekl soudruh Sokol, on hledá procesní chybičky, aby se to v dalších případech nestalo!!! Prostě morální hajzlíci!!!
0/0
6.1.2006 12:47

S_Benito

Re: Re: Obhájce Martin Korbař
Tak nad tímhle už jsem několikrát přemýšlel a došel jsem k závěru, že v takových případech, kdy CHLADNOKREVNĚ a navíc BEZDŮVODNĚ někdo provede něco takového bych nebyl schopen to skousnout a tvrdit senátu, že on vlastně nechtěl a byl zrovna ve stresu z malých trenýrek nebo tak něco... nedovedl bych to...
0/0
6.1.2006 12:55

JTR

Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
jsou jedinci, kteří za prachy dokážou různé věci. Asi záleží na rodičovské výchově!!!
0/0
6.1.2006 12:59

S_Benito

Re: Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
Hm. U Sokola bych to ještě pochopil, ten si nechává zaplatit tak, že by z jeho měsíčního platu dokázalo vyžít menší město na rok. To bývá silná motivace, ale u někoho, kdo je Ex-Offo? Popř. u řadového právníka? Že by kvůli reklamě v mediích? "to je ten schopný právník, který zajistil prospuštění toho vraha?" Brrrr.......
0/0
6.1.2006 13:04

JTR

Re: Re: Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
a za kolik by si zastřelil člověka (když ho dokážeš pochopit)???
0/0
6.1.2006 13:07

S_Benito

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
Za kolik JÁ bych zastřelil člověka? Dobrá otázka? Proč se ptáš, jsi snad obhájce, co potřebuje udělat kariéru? O to přeci nejde, chci říct, někdo je hájit musí, jsme přeci demokratický stát a mají na obhájce právo. A to je logický, jinak by taky úplně každý falešný obvinění končilo odsouzením.
0/0
6.1.2006 13:13

JTR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
reagoval jsem na to, že Sokola dokážeš pochopit (já ne) a proto to je jen otázka výše peněz, že?? Normální obhájce také neodsuzuji (souhlas s tím, co píšeš o kousek nahoře). Jen jsem si tak rejpnul.
0/0
6.1.2006 13:16

S_Benito

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
Já to pochopil, ale nahoře jsem to bral jako ironii. Že peníze mohou být dostatečným motivem pro takovou.. špinavou práci.. Snažil jsem se poukázat na to, že Ex-offo si klienty nevybírajáí, kdežto pan váženýanedostižný obhájce Sokol to klidně vezme a ještě se tváří, že hájí Gandhího.
0/0
6.1.2006 13:21

airwar

Re: Obhájce Martin Korbař
Jo to je zvláštní paradox, každý rozumný člověk chápe že je potřeba aby takoví lidé neohrožovali společnost, ale tihle obhájci jsou zvláštní skupina - berou peníze za to aby ten nejhorší ksindl mohl dál páchat trestné činy.
 
 
Tihle obhájci jsou stejnej ksindl jako jejich klienti.
0/0
6.1.2006 13:18

Vstupdolesa S.

Re: Re: Obhájce Martin Korbař
Ex offo právník je přidělen. Myslíte, že obhájci třeba v norimberském procesu to dělali rádi a s nadšením? Obžalovaný musí mít advokáta a ten ho musí hájit i proti svému přesvědčení.
0/0
6.1.2006 13:25

JTR

Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
je hájit a hájit, jak zde již kdosi napsal!! Pokud budu slušný člověk nebudu požadovat, aby mého klienta vraha propustili nebo dostal max.5 let!!! Ale zde to vypadá, že moc slušných advokátů a úspěšných nebude!!
0/0
6.1.2006 13:29

airwar

Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
Nevím jak ty ale já nikdy nedělám nic co by se příčilo mému svědomí.
 
Takže jako advokát ex offo bych požadoval spravedlivý proces a pro Lubinu spravedlivý trest, vzhledem k jeho nebezpečnosti na horní hranici.
0/0
6.1.2006 13:37

JTR

Re: Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
100% souhlas!!! Ale mnoho zde přítomných právníků i asi nastávajících to nikdy nepochopí!!!
0/0
6.1.2006 13:40

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
To by ti spíš sedělo křeslo státního zástupce, jako obhájce by ses neuživil, resp. rychle bys nuceně skončil i jako advokát.
0/0
6.1.2006 13:40

JTR

Re: Re: Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
zase jeden s těch, co je jen otázkou výše odměny a třeba i zastřelí.....,že??
0/0
6.1.2006 13:42

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
Ne.
0/0
6.1.2006 13:45

airwar

Re: Re: Re: Re: Re: Obhájce Martin Korbař
Už jsem ta no minimálně dvakrát odpověděl, obhajovat člověka u kterého je minimální šance že trestný čin nespáchal a najít pochybení je OK. Ale obhajovat člověka který spáchal brutální trestný čin ke kterému se přiznal a požadovat aby tenhle člověk byl co nejdřív "velku" - nezlob se tohle je na psychyatra.
0/0
6.1.2006 13:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.