Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT se spojila s rozhlasem v boji s neplatiči

Česká televize se rozhodla získat další bič na neplatiče televizních poplatků. V boji proti nim se totiž spojila s Českým rozhlasem. Obě veřejnoprávní média si vyměnila databáze poplatníků. ČRo díky tomu zjistil, že má o půl milionu poplatníků méně než veřejnoprávní televize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

k_hubert

Tiskový mluvčí bez mozku
Nechápu, jak může tiskový mluvčí ČT Krafl vyslovit takovou blbost, jako že někdo musí dokázat, že něco nevlastní. Krafl jen tím dokázal, že nevlastní mozek. Jak chcete dokazovat, že něco nemáte? Nemám televizi a nemohu to dokázat - co s tím? Jak to mám pane tiskový mluvčí dokázat? 
0/0
5.1.2006 15:33

celtic

socky z ODS....
nemají na poplatky....  já to věděl soudruzi že pískáte kudlu...
0/0
5.1.2006 12:52

k_hubert

Re: socky z ODS....
Zase se projevil nějaký inteligent.
0/0
5.1.2006 15:27

Jintaj

Pozor na kabelové TV
Pokud platíte kabelovou televizi a máte v balíčku i ČT, Novu a Primu, nenechte se mýlit tím, že platbami za kabel platíte i příjem ČT! Podle zákona musí kabelové společnosti nabídnout tyto televize i v základním balíčku, protože jejich příjem je hrazen z konces. poplatků, resp. z reklamy (Nova, Prima). Proto se i plátci kabelovek musí přihlásit k placení poplatků za TV pro Českou televizi. Mnoho uživatelů CATV takto nevědomky porušuje ten zatracený zákon a přitom jsou snadno odhalitelní - stačí, aby si ČT vyžádala od kabelových spolenčostí seznamy jejich klientů...
0/0
5.1.2006 12:07

framus

zrusime CT, a nechame vysilat komercni tv
ok, ted tu vetsina nadavate na poplatky, ale az zacne olympiada, mistrovstri v hokeji, ve fotbale, tak budete radi ze mate CTcko a nemusite sledovat trapny reklamy a muzete se podivat i nadalsi zapasy, a sporty, a ne jen na ty, kde sou cesi a jeste s trapnym komentarem (napr poulicek a ostatni). Timto samozrejme nechci rict, ze souhlasim plne s vybiranim poplatku.
0/0
5.1.2006 11:58

mpixel

Re: zrusime CT, a nechame vysilat komercni tv
Jenomže ČT si může dovolit přeplatit komerční televize, když má na to od nás peníze, že. Kdyby to nevysílala ČT vysíllal by to někdo jiný.
0/0
5.1.2006 12:44

mpixel

Je se na ČT občas dívám a přesto neví proč bych měl platit.
Za prvý kouknu tak na jedno pořad týdně. Za druhý ČT patří nám všem tedy jsme jako akcionáři, ale akci které když jsou ztrátové se zbavit nemůžeme. Proč mám tedy dotovat svou ztrátovou firmu? A za třetí jakákoliv jiná TV bude na kmitočtu ČT vysílat velmi ráda zdarma (pouze z příjmů za reklamy).
0/0
5.1.2006 11:39

Jintaj

Re: Je se na ČT občas dívám a přesto neví proč bych měl platit.
Jenže ono se jedná o de facto daň z přijímače (jen s kryptonázvem koncesionářské poplatky). Nezávisí proto na tom, zda se na ČT díváte nebo nikoliv, dokonce je musí platit i ti, kteří Českou televizi nemohou přijímat vůbec - tak stupidní a prohibiční ten zákon je. Že se jedná o skrytou daň potvrzuje i fakt, že sociálně slabí jsou od placení osvobozeni - musí ale zaslat institucím potvrzení o nízkých příjmech.
0/0
5.1.2006 11:58

szemecske

Re: Je se na ČT občas dívám a přesto neví proč bych měl platit.
Jenže veřejnoprávní rozhlas a televize mají omezené procento vysílání reklam, které se se zvýšením poplatků ještě snížilo. Česká televize se ze svého rozpočtu podílí na vzniku nových českých filmů, dalším kanálem, který z těchto poplatků financuje je i ČT24, což je kanál velmi užitečný, má vzniknout speciaizovaný sportovní kanál ... Opravdu je za takový přísun kvalitních informací 1200 ročně na přijímač málo? Mne osobně tento poplatek netrápí a považuji ho za legitimní a adekvátní.
0/0
5.1.2006 12:26

szemecske

Re: Re: Je se na ČT občas dívám a přesto neví proč bych měl platit.
Opravdu je za takový přísun kvalitních informací 1200 ročně na přijímač MNOHO?
0/0
5.1.2006 12:27

Thorough

Re: Re: Re: Je se na ČT občas dívám a přesto neví proč bych měl platit.
Já o ten způsob přísunu informací nestojím takže je to mnoho, protože jde o princip.
0/0
9.3.2006 22:10

mpixel

Re: Re: Je se na ČT občas dívám a přesto neví proč bych měl platit.
Podle mě kterákoliv jiná komerční televize vysílá úplně stejné hovadiny a zadarmo.
0/0
5.1.2006 12:33

k_hubert

Re: Re: Je se na ČT občas dívám a přesto neví proč bych měl platit.
Tady snad ani nejde o 1200, ale spíše o princip. Proč má ČT a ČRo dostávat nějaké peníze, když ostatní nic nedostávají (Nova, Prima a ostatní soukromá rádia, která musí žít z reklam), navíc poplatky nejsou za to, že sledujete ČT, ale že vůbec vlastníte TV přijímač! Jakoby stát už tak nezískal dost prostředků z prodeje TV přijímače. Je to zlodějna, protože jde o skrytou daň, kterou navíc někdo platí a někdo ne. Hlupáci poslanci zase udělali zákon- paskvil, což je u nich běžná věc. Ovšem z našich daní si za takové paskvily neustále zvyšují svoje mzdy a když na to někdo poukáže, tak je populista. A co se týče toho, že ČT ze svého rozpočtu financuje nové filmy, tak to už vůbec nechápu. Takový film by si měl na sebe vydělat sám, pokud je kvalitní a nechtít po daňových poplatnících aby na jeho výrobu přispívali.
0/0
5.1.2006 15:25

Al Ladin

Co na to zákon?
Konkrétně zákon na ochranu osobních údajů. ČT ani ČRo nemají právo předávat informace o svých klientech. Anebo snad zákon platí jen pro někoho?
0/0
5.1.2006 11:29

kasavaros

Re: Co na to zákon?
Nebylo by to poprvé, že by dva zákony stály proti sobě. V matematice se od každého systému axiomú požaduje neroz\pornost. (BTW vyjdeme-li z toho, že platí dvě poučky, které jsou ve sporu, můžeme dokázat úplně cokoliv.)
0/0
5.1.2006 12:37

DEINONYCHUS

Co je to za blbou otázku?
Jestli se nepletu, ČRo je jen pro důchodce a cikány. Já tedy neposlouchám žádné rádio z éteru, jen platím výpalné a maximálně poslouchám internetová. Je to prostě daň pro parazity, kteří by se jinak neuživili, tak se to musí brát a tak to je.
0/0
5.1.2006 11:25

Jintaj

V naší demokratické zemi má občan tato občanská práva::
1) Demokraticky držet ústa 2) demokraticky platit čím dál tím vyšší daně a další poplatky za vše možné i nemožné 3) demokraticky ohnout záda, pokud se demokratický stát rozhodne mu na ně nařezat obuškem.
0/0
5.1.2006 11:10

Lupulin1

Hon na čarodějnice!
Kdo to jak živ slyšel, aby občan musel dokazovat něco co nevlastní! Myslím, že je to postavené na hlavu! Zvrácenost našeho systému je do nebe volající. Nakonec budeme muset dokazovat, že h. je hnědé, i když už nebude z čeho.
0/0
5.1.2006 10:49

Jintaj

Re: Hon na čarodějnice!
Princip toho nového zákona-paskvilu spočívá v otm, že ČT a ČR nebudou evidovat domácnosti, které jim platí (jako tommu bylo doposud), ale ty, které jí naopak neplatí - po zaslání čestného prohlášení, že nemají přijímač. Pak nejspíš budou tyto neplatiče prudit a sledovat, zda nelžou... prostě máme tu policejní stát se zákony, které zavádějí presumpci viny.
0/0
5.1.2006 10:57

Lupulin1

Re: Re: Hon na čarodějnice!
Presumpce viny! To je trend, který teď zavádí každá demokratická země. Okoukali to v nedávném CCCP. Hlavně to pomáhá v boji proti terorismu. A občan to zaplatí a demokraticky musí držet hubu.
0/0
5.1.2006 11:03

Mjr_Zeman

Nerozumím poslední větě
Poplatník, který nepřihlásil televizní přijímač do evidence, nebo si ho neoprávněně odhlásil, zaplatí kromě dlužných poplatků i přirážku 10 tisíc korun - co to je to neoprávněné odhlášení ??
0/0
5.1.2006 9:01

Transalp

Nic než zloději
Máte pravdu, na toto téma (neoprávněnost koncesionářských poplatků a nesmyslnost existence státních médií) již bylo napsáno několik článků. Soustředil jsem je na stránce:
0/0
5.1.2006 8:53

k_hubert

Daň navíc
Vybírání poplatků za veřejnoprávní ČT a ČRo považuji za nehoráznost a zlodějnu, navíc poslaneckými hlupáky povýšenou na povinnost. Pokud chce mít stát veřejnoprávní média, ať si je platí ze státního rozpočtu, bylo by to spravedlivé, protože nyní někdo platí, někdo ne, ale prostřednictvím státního rozpočtu bychom platili všichni. Pokud ovšem musíme platit, tak by okamžitě měla z těchto médií vymizet veškerá přiblblá reklama, které je v obou médiích jak nas... Takto totiž platíme několikrát - státu, protože koncesionářský poplatek je placen už ze zdaněných peněz, médiím konces. poplatek a firmám, které zadávají reklamu, protože ty si ji započtou do ceny inzerovaného výrobku. V konces. poplatcích navíc platíme nesmyslně vysoké honoráře radobyumělcům a nadbytečným lidem, kterých je zvláště v ČT obrovské množství. Je také nesmysl, když musí platit každý, i ten, kdo o ČT a ČRo ani nezavadí, protože mu zoufalá programová nabídka těchto médií nevyhovuje.
0/0
5.1.2006 8:47

Jintaj

Re: Daň navíc
On je problém v tom, že veřejnoprávní média by měla být na státu nezávislá, aby mohla podávat skutečně objektivní a vyvážené zpravodajství. Proto je nelze hradit ze státního rozpočtu. Vlastně by měla patřit koncesionářům. Ti však musí hradit její provoz tak, jak nařídí státní orgán. V tom vidím velký rozpor mezi statutem veřejnoprávních médií a jejich ovlivňování státem. A už vůbec nemluvím o tom, když někdo z vládních kruhů zasahuje do programové skladby např. ČT. Prostě Kocourkov a la Czech Republic.
0/0
5.1.2006 9:38

cechka

veřejna služba - dnes dop. - čt 1......
Všechnopárty - Televizní poradna Karla Šípa 11:35 Sedm a jedna noc - I  Povídka z cyklu Bakaláři 1997 12:00 Zprávy 12:30 Sama doma - Být doma neznamená hloupnout 13:30 Buď fit s ČT - Osm minut cvičení pro zdraví a lepší náladu 13:40 Film o
0/0
5.1.2006 7:40

jpsoft

Už zas
To už to je tu zas.Nedávno posílali dopisy a přesto že to platím v SIPO složence tak jsem ho taky obržel že mám dluh, maj v tom asi pěknej bordel.
0/0
4.1.2006 23:51

jhanus

NEPLATÍM A NEBUDU
ČT považuji za podvodnou PR agenturu okrajových politických straniček a pana Havla, Rumla a za vyčůranou společnost vyžírků typu p. Černého, který za peníze do kapsy nechá na reklamě vydělat agenturu, která pořádá nedělní fotbálek pupkirků  místo přenosu Jandy a ČT z toho skoro nic nemá. A ještě se to snaží nejapně a tupě okecat. A těchhle Černých je tam většina.
0/0
4.1.2006 22:27

dave79

Re: NEPLATÍM A NEBUDU
Souhlasím
0/0
5.1.2006 12:20

LanceA07

Nechápu...
NECHÁPU, PROČ BYCH MĚL TĚM DEBILNÍM SPOLEČNOSTEM JAKO JE ČT NEBO ROZHLAS PLATIT HORENTNÍ CENY! MINULÝ MĚSÍC JSEM PŘIHLÁSIL TV, ALE ASI JI HONEM RYCHLE ODHLÁSÍM....VEŘEJNOPRÁVNÍ RÁDIO NEPOSLOUCHÁM!!!!!!!
0/0
4.1.2006 22:20

baronfonlempl

Nechtějí platit, rošťáci.
Já zase až teprve převčírem zjistil, že poctivě platím rozhlas i televizi za rodiče, a oni, miláčkové, již před rokem zemřeli. Než to při své příslovečné rychlosti odhlásím, klidně ať někdo neplatí...
0/0
4.1.2006 21:14

omol

Já si na záchodě čtu až mě brní nohy a slyším
rozhlas od sousedky, budu za to muset taky zaplatit bojím bojím a někdy si i zpívám,tak čekám co na to OSA.Jo a odstřihli mě rozhlas po drátě, zločinci telecomští.
0/0
4.1.2006 21:07

vver440

nejlepčí veřejnoprávní pořad ČT je
vypadáš skvěle-škoda, že se tím neřídí Paroubková............
jinak je to debilita na zblití.......
0/0
4.1.2006 20:20

Thyronx1

Platit za radio? za verejnou TV ??
Ani nahodou. V USA se plati pouze kabelova a satelitni TV. Ostatni je zdarma. Proc? Vydelavaji si na sebe reklamou sami a cile souperi o posluchace (divaky). Nemyslitelne v totalitnich rezimech ze?
0/0
4.1.2006 19:45

celtic

Re: Platit za radio? za verejnou TV ??
revolucééééééé....
0/0
4.1.2006 19:50

alandelon

Hm ....
Zajímavé čtení k včerejšímu pořadu Fakta.....www.rkrejcir.com/index.
 
0/0
4.1.2006 19:36

alandelon

Re: Hm ....
www.rkrejcir.com
0/0
4.1.2006 19:36

alandelon

Re: Re: Hm ....
www.rkrejcir.com/index. ....ted uz snad ok...omlouvam se
0/0
4.1.2006 19:37

celtic

soudruzi....
sociálně slabým to bude stát kompenzovat, tak si nebojte na sociálce o to říct....
0/0
4.1.2006 19:07

hnedka_zdrapana

Re: soudruzi....
socialne slabi to nemusi platit vubec, pokud vim
0/0
4.1.2006 19:26

celtic

Re: Re: soudruzi....
Tak proč tady všichni řvou...
0/0
4.1.2006 19:35

Emil Půjčil

Re: Re: Re: soudruzi....
Protože jsou nuceni platit ČT odpad, který si nikdo neobědnal.
0/0
4.1.2006 19:39

celtic

Re: Re: Re: Re: soudruzi....
já si taky Gripeny neobjednal a platím....a chtěl bych ty řvouny vidět až bude MS v hokeji...
0/0
4.1.2006 19:41

1_130_202_135

Re: Re: Re: Re: soudruzi....
To sloveso asi nebylo to pravé, ale myšlenka už se rodí.... když se při koupi elektrospotřebičů platí poplatek za jejich likvidaci, proč by se neplatily poplatky za nesledované pořady?
0/0
4.1.2006 19:43

karel60

Re: Re: soudruzi....
Sociálně slabí jsou Ti, kteří mají měsíční příjem menší než 4300,-Kč
0/0
4.1.2006 19:43

celtic

Re: Re: Re: soudruzi....
a to je podle zdejších reakcí asi 90% píšících...
0/0
4.1.2006 19:44

javajava

Gottwald pravil:
"Ať platí ti, kdo na to mají."
0/0
4.1.2006 18:58

celtic

Re: Gottwald pravil:
Dnes vám šéfuje Filip...
0/0
4.1.2006 19:00

jorbl

Re: Re: Gottwald pravil:
A nam vsem sefuje Paroubek, to je parta...
0/0
4.1.2006 19:03

celtic

Re: Re: Re: Gottwald pravil:
ČSSD si ho zvolila a tím si asi zachránila volby....
0/0
4.1.2006 19:05

jorbl

Re: Re: Re: Re: Gottwald pravil:
Vubec Ti nerozumim - jak zachranila volby? Jako ze buranska luza vidi jednoho ze svych a tak kvuli nemu bude volit CSSD?
0/0
4.1.2006 19:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.