Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvrdík se vrátil k politice, řídí kampaň ČSSD

Jaroslav Tvrdík se stal volebním manažerem ČSSD. Informoval o tom Lidový dům. Exministr obrany opustí křeslo prezidenta Českých aerolinií, zůstane jen v dozorčí radě. Nahradí ho Radomír Lašák, člen představenstva společnosti ČEZ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marmeladeee

ODS má konečně volebního manažera
Rybář chytil pstruha se dvěma tlamami Viz článek na: www.idnes. V ten okamžik se ODS zaradovala, která ještě nemá manažera volební kampaně, a musí trumfnout ČSSD a jejího Tvrdíka. Nyní si je ODS jistá svým vítězstím. Její průběžné výsledky viz: www.volebnipreference.cz. 1.ODS, 2.ČSSD? 3. Pravý Blok, 4. Evropští demokraté, 5. Strana zelených.
0/0
6.1.2006 20:00

hornik Miska

Re: ODS má konečně volebního manažera
takové magory jako ty, jsem dával na šachtě čistit hajzlíky, ale nevzpomínám si, že bych tě tam kdy
0/0
6.1.2006 20:10

Marmeladeee

Náš Stáňa
PORTRÉT KRIMINÁLNÍHO STÁTU V ZASTOUPENÍ PŘEDSEDY VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - ČLENA EU, JUDr.STANISLAVA GROSSE@comp. DŮSTOJNÝ POKRAČOVATEL VÁCLAVA KLAUSE!http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005022704
0/0
6.1.2006 19:41

Marmeladeee

tento jen čeká na svou vhodnou příležitost. Nezákonné zdroje na financování bytu mu nikdo nedokázal, je to kabrňák...Osvědčil se
PORTRÉT KRIMINÁLNÍHO STÁTU V ZASTOUPENÍ PŘEDSEDY VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - ČLENA EU, JUDr.STANISLAVA GROSSE@comp. DŮSTOJNÝ POKRAČOVATEL VÁCLAVA KLAUSE!
0/0
6.1.2006 19:40

Marmeladeee

Jak se osvědčil Pavel Rychetský?
KRIMINÁLNÍ CAUSY JUDr.PAVLA RYCHETSKÉHO, NEJDŮLEŽITĚJŠÍHO LEGISLATIVCE KRIMINÁLNÍHO STÁTU, DNEŠNÍHO PŘEDSEDY ÚSTAVNÍHO SOUDU A PŘÍŠTÍHO.http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092401
0/0
6.1.2006 19:39

Marmeladeee

O Jiřího Paroubka je prý mimořádný zájem (mi říkal můj bratranec Lucifer)
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005091401 CAUSA PŘEDSEDY ČESKÉ VLÁDY JIŘÍHO PAROUBKA: JAK BYL VERBOVÁN A ŘÍZEN AGENT KOMUNISTICKÉHO GESTAPA StB!Ze svazku naopak vyplývá, že na schůzkách se Paroubek choval vstřícně: "KTS Roko se jeví jako inteligentní člověk, má přehled o politickém dění, odsuzuje osoby s protisocialistickými názory, obzvláště z okruhu Charty 77." Sám Paroubek o takovém rozhovoru pochybuje. "Nejsem si vědom toho, že bych něco takového dělal," uvedl v úterý. StB dále Paroubka popisuje jako člověka, který má dobrý vztah a názor na práci Bezpečnosti.
0/0
6.1.2006 19:37

Marmeladeee

Co takhle Kalousek?
MIROSLAV KALOUSEK: PORTRÉT KRIMINÁLNÍHO STÁTU V REŽII KŘESŤANSKÝCH DEMOKRATŮ! DŮSTOJNÍ POKRAČOVATELÉ NEPŘEKONATELNÉHO VÁCLAVA KLAUSE!http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005031104
0/0
6.1.2006 19:35

Marmeladeee

Hlasování o tom, kterého ze spoučasných politiků odvolat
Vyhlašuju anketu: Koho ye současných politiků byste odvolali, kdybyste k tomu v referendu tu možnost měli. 1. ..., 2.... 3....
0/0
6.1.2006 16:15

celtic

Re: Hlasování o tom, kterého ze spoučasných politiků odvolat
Klause....
0/0
6.1.2006 16:15

Antistraka Modrá

Re: Re: Hlasování o tom, kterého ze spoučasných politiků odvolat
Přesně tak!!  A Tupolánka taky!!!
0/0
6.1.2006 16:35

baronfonlempl

Re: Hlasování o tom, kterého ze spoučasných politiků odvolat
Nikoho. Vždyť je to úplně jedno. Jednoho volla odvoláte a hned Vám tam šoupnou jiného. Všeliko snažení toliko pro hovada dobré jest.
0/0
6.1.2006 16:25

Marmeladeee

Co takhle Klaus?
SOUČASNÝ „PRAVICOVÝ“ PRESIDENT - ZAKLADATEL A ÚSPĚŠNÝ BUDOVATEL (POST) KOMUNISTICKÉHO KRIMINÁLNÍHO STÁTU - VÁCLAV KLAUS (KGB-GRU?) A JEHO ZLOČINYhttp://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005060103
0/0
6.1.2006 19:34

hornik Miska

Re: Hlasování o tom, kterého ze spoučasných politiků odvolat
no já bych hlavně odvolal tvé Cibulkové příspěvky. Zkus se bavit bez nich, magore
0/0
6.1.2006 20:02

baronfonlempl

Změna.
Změna vlády je potřebnější než sůl. Stále to však vypadalo, že je to dost nereálné. Ejhle, již je vidět problikávat světélko na konci tunelu. Pan Paroubek udělal, podle mého názoru, první výraznou chybu. Jmenování zrovna pana Tvrdíka do funkce volebního manažera je dvojnásobná hrubka: 1. Je to neschopa. 2. Pan Paroubek ho měl nechat vykopnout z ČSA přímo na dlažbu, to by přidalo volební bodíky. Doufám, že zatím zcela nemohoucí ODS této dvojchyby využije. Pokud ne, tak je ještě horší, než špatná.
0/0
6.1.2006 15:58

Antistraka Modrá

Re: Změna.
Nesouhlasým!!
 
Tvrdík je nejlepší český manažer!!
 
Je to jeden z nejlepších lidí jaký ČSSD má k dyspozici!!
0/0
6.1.2006 16:05

hornik Miska

Re: Změna.
já tě už dlouhou dobu sleduju, připadáš mi jak ten můj hlavní, samé řeči, VUML po práci, ale jinak neschopný, baba mu zahýbala a on si to kompenzoval na schůzích. Jinak to byl lempl asi něco jak ty, jen to neměl ve jménu
0/0
6.1.2006 16:07

baronfonlempl

Re: Re: Změna.
Vidíš. A na to, aby Tě uřídil, mu to úplně stačilo...
0/0
6.1.2006 16:13

hornik Miska

Re: Re: Re: Změna.
no on mě neřídil, byl jen ukecaný a měl VUML a proto byl o poschodí výš, ale o práci toho věděl kulové, asi jak ty, a na prvního máje byl na tribuně, možná jste se tam mohli potkat.
0/0
6.1.2006 16:26

baronfonlempl

Re: Re: Re: Re: Změna.
Nějak se do toho zapletáš. Ale na práci jsi jistě machr, viď.
0/0
6.1.2006 16:29

hornik Miska

Re: Re: Re: Změna.
o tom nepochybuj, jenom nemám rád lidí, kteří píšou rudě a hlavně furt a stále poučují druhé, chytrolíne
0/0
6.1.2006 19:10

baronfonlempl

Re: Re: Re: Re: Změna.
Jinak vypadáš celkem slušně. Proto Ti povím, proč píši rudě. Je to velice prosté. Ťuknu a vidím své příspěvky. Nic víc. Žlutá a oranžová jsou špatně vidět. Vybral jsem tedy před léty červenou.
0/0
6.1.2006 19:15

hornik Miska

Re: Re: Re: Re: Re: Změna.
no tak teď jsi mě dostál, čekal jsem chytřejší odpověď, na reagování snad je takové zaškrtavací okénko a nemusím furt čumět co jsem napsal, anebo se vtom vzhlížíš?
0/0
6.1.2006 19:25

babacek

Re: Změna.
Tvrdík = manažer roku.Zeptej se ČSA .
0/0
6.1.2006 16:07

1_130_202_135

Re: Re: Změna.
Roku 2006
0/0
6.1.2006 16:10

Marmeladeee

Re: Změna.
Výborně - Tvrdík ve funkci volebního manažera vládní ČSSD je vlastně trojským koněm všech, kteří si nepřejí socialistickou/komunistickou vládu....Ten jima ale zatne sekeru do rozpočtu (mimo jiným očekávaných kiksů...)
0/0
6.1.2006 16:17

baronfonlempl

Re: Re: Změna.
Právě. ODS je rozložená a zcela neschopná. A ČSSD chce asi také změnu vlády, proto zahájila autodestrukci.
0/0
6.1.2006 16:21

Marmeladeee

"Oni" vědí, co je pro nás nejlepší, a jestli to neuznáme, tak nás k tomu přinutí...
Zatím nás přesvědčují po dobrém, až se jejich pozice posílí, půjdou na nás po zlé, protože drahé socialistické ideály nám vnutí, nebo oni přeci nejlépe vědí, co je pro nás nejvyšším dobrem.
0/0
6.1.2006 15:36

grandemi

Volby
Chcete seznamy volte Cibulku,chcete vládu volte z rozumem
0/0
6.1.2006 15:35

hornik Miska

Re: Volby
běž taky do prdele s tím ukřivděným Cibulkou
0/0
6.1.2006 15:37

grandemi

Re: Re: Volby
To jsi pochopil špatně.To je právě moje reakce nato jak to ten dotyčný cpe na všechny diskuse.Já chci vládu ne seznamy.
0/0
6.1.2006 15:39

hornik Miska

Re: Re: Re: Volby
tak to piš osobně tomu marmeladovi, on se sním už nikdo nebaví
0/0
6.1.2006 15:43

grandemi

Re: Re: Re: Re: Volby
Nerad bych tě nazval důlním oslem,je však moje věc kam to dám.Ty to můžeš zcela ignorovat a pokud tě marmeláda ser.. tak proč nereaguješ na něho
0/0
6.1.2006 15:53

hornik Miska

Re: Re: Re: Re: Re: Volby
hele já jsem měl na dole výsledky, a ty tu jen blbě kecáš, zkus něco pozitivního a neopakuj druhého, vole
0/0
6.1.2006 15:56

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby
Já na dole výsledky neměl.Vybudoval jsem však za svůj život firmu která dnes zaměstnává více jak tisíc lidí ( dokázal si víc ?) a tak dnes si dovoluji kecat tak jako to zde dělá každý.Jinak bych rád věděl koho kopíruji.
0/0
6.1.2006 16:03

hornik Miska

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby
teda ty si snad víc než Paroubek, zaměstnávat tisíc lidí a ještě blbě kecát na netu, tak to je velké umění, klobouk dolů, to nedovede ani manažer Tvrdlík, a řídil dokonce i armádu a ne o tisících mužích
0/0
6.1.2006 16:13

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby
Proč překrucuješ ? Já jsem napsal,že jsem vybudoval.nepsal jsem jakou ani kde.A není mne třicet a tak bylo načase abych šel blafat na net a nechal pokračovat potomky ( jistě nejsem jediným ).
Tvrdík armádu nevybudoval,tak zkus srovnávat co se srovnávat dá.Jinak si budu skutečně myslet tu povodní myšlenku.
0/0
6.1.2006 16:22

Marmeladeee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby
Kdo má firmu s ticíem lidí, smí diskutovat, a kdo nemá firmu, nesmí diskutovat?
0/0
6.1.2006 16:18

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby
Diskutovat smí každý ( já nejsem z těch kdo by se chtěl povyšovat ).To byla reakce na přetrh dílo který lámal socialistické důlní rekordy.
0/0
6.1.2006 16:26

hornik Miska

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby
tak jsem se kouknul na skočky a již můžu reagovat. S oslem jsi začal ty, a kolik že jsi vybudoval pracovních míst, taky ty, tak běž navrhnout Parobovi jak se dělají pracovní místa a určitě mu můžeš dělat kampaň místo Tvrdíka
0/0
6.1.2006 19:18

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby
Tento Zenit je již za mnou a i kdybych skutečně chtěl se vrhnout do víru politiky tak ČSSD by to nikdy nebyla.Začal jsem z oslem ,ale po předchozím posláním do prdele.A když si na diskusích prohlédnu tvé příspěvky tak ve většině případů to nejsou názory,ale pouhé výpady.Čau.
0/0
7.1.2006 5:48

Marmeladeee

Re: Re: Re: Volby
To Grandemi: Chceš vládu tvrdé ruky, jakoukoliv vládu, nebo levičáckou vládu?
0/0
6.1.2006 15:48

grandemi

Re: Re: Re: Re: Volby
Demokratickou vládu,pokud možno obsazenou lidmi kteří nebudou spojováni z komunistickou minulostí.
0/0
6.1.2006 15:56

Marmeladeee

Re: Re: Re: Re: Re: Volby
Souhlas. A lidem dát možnost, když seženou stanovený počet podpisů, určitého politika, který podváděl a tuneloval, v referendu odvolat.Myslím, že pak by politická scéna vypadala úplně jinak. Např. ČSSD by se teď nemusela pracně zbavovat Palase, protože ten by už mezitím byl za čachry s pozemky byl dávno v referendu odvolán.
0/0
6.1.2006 16:14

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby
Nato by stačilo omezit imunitu která by nezahrnovala to co nemá mnohdy obdobu.Pak by končili tam kde mají a nestrašili by v politice.
0/0
6.1.2006 16:24

Marmeladeee

Re: Volby
F.Hayek: "Zatímco velkým individualistickým sociálním filozofům 19.století...se moc jako taková vždy jevila jako arcizlo, pro přísné kolektovisty je sama o sobě cílem.. Samotná touha organizovat život společnosti podle jednotného plánu vyvěrá do značné míry z touhy po moci.
0/0
6.1.2006 15:39

grandemi

Re: Re: Volby
A o to se tedy snažíte napomoci Cibulkovi a také sám sobě ?
0/0
6.1.2006 15:41

Marmeladeee

Re: Re: Re: Volby
Nesnažím se pomoci sám sobě. Jen uvádím, že lidé by měli požadovat větší podíl na moci než ten, který mají v současnosti, tj. jednou za čtyři roky jít k volbám. Ve Švýcarsku např. v referendu mohou rozhodnout, zda chtějí mít v obci nižší daně a nechat sirozpadat místní školu, nebo zvýšit si daně a dát si školu opravit. Kdežto u nás se musí žebrat v centru o peníze, které jsme držitelům moci dali, aby s nimi naložili jak oni uznají za vhodné. Oni rozhodují o našich penězích - tj. mají velkou moc. Podmínkou politické nezávislosti je nezávislost ekonomická. Kdo v ČR je ekonomicky nezávislý? Skoro každý závisí na státu.
0/0
6.1.2006 15:46

grandemi

Re: Re: Re: Re: Volby
Vládu lidu jsme zde již také měli a mnozí se z ní nevzpamatovali do dnes.
0/0
6.1.2006 15:54

Marmeladeee

Re: Re: Volby
Proti totalitní moci je postaven program politické strany Pravý Blok - strany za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie,SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET. Zkuste hlasování nanečisto na www.volebnipreference.cz
0/0
6.1.2006 15:41

babacek

Re: Re: Re: Volby
Cibulka byl před mnoha lety možná schopným člověkem.Dnes je stižen stihomamem a bojuje proti všemu a všem.Mnohdy tento boj přechází až v hysterii když není po jeho vůli.To je volně přeloženo hodnocení jeho spolupracovníků.
To volit nemohu.
0/0
6.1.2006 16:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.