Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mluvčí VZP: O smlouvách s nemocnicemi Rath lže

Za problematickou situaci některých nemocnic, které se ocitly bez smlouvy s VZP, může podle mluvčího VZP Jiřího Suttnera ministr Rath a nucený správce VZP Pečenka. Suttner tvrdí, že Rath lhal, když v pondělí tvrdil, že ministerstvo zajišťuje pro nemocnice finanční provizorium.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marmeladeee

Hlasujme na www.volebnipreference.cz. MomentálnÍ stav: 1.ODS (53,2%), 2.ČSSD (9,3%), 3. Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET (9,2%!!!!)
Hlasujme na www.volebnipreference.cz. MomentálnÍ stav: 1.ODS (53,2%), 2.ČSSD (9,3%), 3. Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii  WWW.CIBULKA.NET (9,2%!!!!), 4. SNK-Evropští demokraté (8,8%), 5. Strana zelených (7,2%), 6. KSČM (3,3%), 7. KDU - ČSL (3,2%)...
0/0
6.1.2006 2:06

lemax

Kluci, ale Rath to toci jak potrebuje a zkousi jak daleko muze jit.
Nejdriv penize nebudo vyplaceny kdo nema novou smlouvu, kdyz uz je na nej verejny tlak, tak ma provizorium, no co vlastne chce delat? stale vyvolava paniku a nejistotu ve zdravotnictvi jako celku. a vyberove rizeni taky trochu zaspal a nyni specha. to neni od nej cisty.
0/0
5.1.2006 22:58

Juzko

Rath verzus Musílková
Blahoslaveni budiš chudí duchem - tedy většina účastníků této diskuze. Místo věcných názorů samý škvár, osobní napadaní bez jakéhokoliv argumentu. Z diskuse vyplývá, že dr. Rath byl zvolen na správné místo, proto budí tolik pozornosti, zvláště těch duševně zanedbaných. Někdo v tom zdravotnictví musí začít dělat pořádek a ten bolí. Musílková vedla VZP pod heslem "Čím hůř, tím lépe"  - myšleno ve filosofii ODS. Musela vytvořit dojem, že jen placené zdravotnictví je řešením. Ne pořádkem v rozhazovačných nemocnicích, jež se investičně měly připravit na privatizaci pro vyvolené či nesmylném budování mramorových paláců VZP v Zapadlé Lhotě.Každý hospodář může investovat to na co má, ne na dluh státu a řvát státe dej, nebo pacienti. Je to nána od pohledu, manažerka ani náhodou - její výroky to potvrzují.
0/0
4.1.2006 14:17

Kleki Petra

Re: Rath verzus Musílková
A proč jsi před svůj nepříliš intelektuálně vybroušený příspěvek, plný osobního napadání, bez věcných argumentů, napsal toto:
 
Blahoslaveni budiš chudí duchem - tedy většina účastníků této diskuze. Místo věcných názorů samý škvár, osobní napadaní bez jakéhokoliv argumentu.
 
0/0
4.1.2006 14:22

Juzko

Re: Re: Rath verzus Musílková
možná, že čteš diskusi odzadu. Kdo nenadává na Ratha,nechválí Musílkovou je nepřítel. Co takhle mu dát pár dnů hájení ať ukáže, a projeví co umí, zda něco dokáže a se do něj pustit ? 
0/0
4.1.2006 14:35

Kleki Petra

Re: Re: Re: Rath verzus Musílková
No dobře. To zní celkem rozumně. Ať už si o tom myslí kdokoli cokoli, včetně mě. Ale pokud někomu vyčítáš osobní výpady atd. příspěvkem, kde se jich sám dopouštíš, nikdo to nebude brát jako námět k zamyšlení.
0/0
4.1.2006 14:43

alarik

Re: Re: Re: Re: Rath verzus Musílková
No nekecej... tys to fakt uznal... to bych snad ani nečekal:-)) ... Podle mě Rath píchnul do vosího hnízda a je jen vidět, kdo byly ty vosy .. je možný, že se mýlím, ale dal bych mu chvíli čas, ať se ukáže kdo má pravdu ... je možný, že si Rath vymýšlí, ale je taky hodně možný, že ne a že to chce dát trochu víc do pořádku... každopádně nechápu ty lidi, co ho tady odsuzují ještě dříve, než jsou vidět nějaké výsledky...
0/0
4.1.2006 14:56

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Rath verzus Musílková
Kdyby měl dělat Kožený ministra financí, taky bych se na něj díval úkosem dopředu.
 
Působení R. ve vedení ČLK je pro mě dostatečně diskvalifikující ze společnosti slušných lidí.
0/0
4.1.2006 15:02

alarik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rath verzus Musílková
Společnost slušných lidí... hmmmm... můžu se zeptat, kde jako žiješ? Politika je korupcí tak prolezlá, že nikdo nepozná kdo je kdo a tomu taky odpovídá stav dnešní společnosti, takže mluvit o společnosti slušných lidí je dost naivní..
0/0
4.1.2006 15:14

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rath verzus Musílková
Takže ti je vlastně jedno, že Rath lže a možná i krade, ty mu prostě dáváš čas, jestli náhodou nevyplodí nějaké VÝSLEDKY. No bravo.
0/0
5.1.2006 22:15

xluke

Re: Rath verzus Musílková
Slysel jsi neco o tom, ze mramorove palace stavela VZP protoze ji to ukladal zakon? Dost silne pochybuju, ze ho schvalila musilkova. Spis bych hledal chybu na strane vlady. A naridit zvysit vydaje a pritom nenavysit prijmy ti prijde jako chytre rozhodnuti od vlady? DOufam, ze budes vecne argumentovat a nebudes me napadat
0/0
4.1.2006 14:27

Deleter

Re: Rath verzus Musílková
A kdo si asi myslíš, že VZP nařizoval: Plať víc! Kdo VZP nařizoval: nenavrhuj konkurs na dlužníky! Kdo VZP špatně platí za své ovečky?
 
Neříkám, že je Musílková kdovíjaká dobrá, ale tady mají máslo na hlavě socani, víš?
0/0
4.1.2006 14:29

simyr

Re: Re: Rath verzus Musílková
Nevím,zda o bude někdo ještě číst, ale
1.první roky byla tzv. smluvní povinnost-KDOKOLI splnil podmínky registrace,MUSEL dostat smlouvu s VZP-výsledek nesmyslné souběhy,částečné úvazky atd.
2. VZP asi do r.95-7/nevím již přesně/se mohla jen připojovat ke konkurzům,nikoli je sama iniciovat, pak byla filozofie býv. ředitele ing. Němce taková,že iniciovat konkurzy na velké podniky se obrátí proti VZP-/kvůli VZP přicházíme o práci/ souhkasím,že to byla asi chyba.
3. spousty smluv opravdu být nemusí, ale představte si zrušit nějakou ambulanci,nemocnici- poprask, každý má své pacienty-dědečky,babičky lomící rukama- kam budu chodit, oni mne nechají umřít na chodnku- televize natáčí-... atd, konec konců i své poslance, kteří zrušení znemožní. Takovou sílu prostě VZP neměla.
4. co se týká paláců-částečný souhlas, někdy mohla být VZP skromější, ale vždy výstavbu schvaluje správní rada, rozpočet parlament, a VZP je stále ,,nejlevnější,, v provozu. Kdyby se
0/0
5.1.2006 21:30

simyr

Re: Re: Rath verzus Musílková
Nevím,zda o bude někdo ještě číst, ale
1.první roky byla tzv. smluvní povinnost-KDOKOLI splnil podmínky registrace,MUSEL dostat smlouvu s VZP-výsledek nesmyslné souběhy,částečné úvazky atd.
2. VZP asi do r.95-7/nevím již přesně/se mohla jen připojovat ke konkurzům,nikoli je sama iniciovat, pak byla filozofie býv. ředitele ing. Němce taková,že iniciovat konkurzy na velké podniky se obrátí proti VZP-/kvůli VZP přicházíme o práci/ souhkasím,že to byla asi chyba.
3. spousty smluv opravdu být nemusí, ale představte si zrušit nějakou ambulanci,nemocnici- poprask, každý má své pacienty-dědečky,babičky lomící rukama- kam budu chodit, oni mne nechají umřít na chodnku- televize natáčí-... atd, konec konců i své poslance, kteří zrušení znemožní. Takovou sílu prostě VZP neměla.
4. co se týká paláců-částečný souhlas, někdy mohla být VZP skromější, ale vždy výstavbu schvaluje správní rada, rozpočet parlament, a VZP je stále ,,nejlevnější,, v provozu. Kdyby se
0/0
5.1.2006 21:33

OnTheOriginaldrey

Derathizaci!!
0/0
4.1.2006 13:45

PanJindrich

Se soudruhem Rathem jsme to vyhráli!!!
Soudruh Rath je stará bolševická Sviňuc***hacha. Kdyby ho chtěl někdo vystřelit na měsíc, rád přispěju...
0/0
4.1.2006 13:35

Juzko

Re: Se soudruhem Rathem jsme to vyhráli!!!
já se hlásím k příspěvku na start Musílkoví - bude nás víc ???
0/0
4.1.2006 14:19

Xaver01

Drath
Kdo ještě věří Rathovi, tak je dRath jako on.
0/0
4.1.2006 13:33

Tatíček STALIN

›››››››››››› ™
conka ty seš akorát blázen
0/0
4.1.2006 9:11

bluetake

sakra !!!
To se mezi lidmi ve zdravotnictvi a nebo v pojistovnach nenajde nikdo, kdo by podal na ratha trestni oznameni pro obecne ohrozeni ? Copak se nenajde dobry pravnik, ktery by se toho ujal ? Dokud nema ten hajzl imunitu ? A nebo z neho maji vsichni tak stazene pozadi ?.......
0/0
4.1.2006 8:34

pavelxyz

Re: sakra !!!
Proč my jsme blbý národ, když chtěli lékaři stávkovat, že pojišťovny neplatí tak jste mojí milí spoluobčané vyhrožovali lékařům trestním oznámením za neposkytnutí péče. Jeho blahorodí soudruh Rath se soudruhem Paroubkem uzákonili, že se platit nebude a nikomu to nevadí.Ať žije tento blbý národ.
0/0
4.1.2006 9:15

lemax

Re: Re: sakra !!!
to vis kosile, blizsi kabatu!
0/0
4.1.2006 9:48

EasyR

Rath lže ?
No to je mi novinka... :o)
0/0
4.1.2006 8:06

Dezo-Conka

lemaxi
Vsiml jsi si toho ty scizofreniku s peti reci a dvema atesty (vcera to byly tri atestace)s mozkem slepice?
 
lemaxi tos posral,nerozlišuješ mezi
atestem a atestaci,scizo...........
scyzorzyk ?..........polsky:kapesní nůž,scissors nůžky anglicky............
synsku ,synku co ty v té makovičce máš?
0/0
4.1.2006 7:43

lemax

Re: lemaxi
no Deziku, na doktora mas opravdu vybranou rec hodnou navazece hnoje! Ze ty jsi v mladi koupil svemnu tatovi male boty a on te stale kopal do hlavy, aby je roztahl?
0/0
4.1.2006 8:01

JanSlanina

Re: Re: lemaxi
Co mse navážíš do doktorů ty darebáku
0/0
4.1.2006 8:39

lemax

Re: Re: Re: lemaxi
ze jo, ja mu to taky rikal, ale on ma pry jdneu "Atest" no budiz mu zeme lehka!Paznechte!
0/0
4.1.2006 9:38

eman1

Re: lemaxi
JO pohledávky to je kapitola ty komiku. Převážnou část pohledávek mají zkrachovalé státní podniky, které pod vedením strany a vlády zanikly. Za ty regulace si můžeš sám, kdyby si byl místo doktora třeba truhlář tak už nemáš co žrát. Takhle tě VZP dotuje.
0/0
4.1.2006 9:17

lemax

Re: Re: lemaxi
Ten a doktor? Neuznanej bylinkar s peti recmi a deseti atestacemi! Se pak nediv, ze to ma vypatlany v hlave a kazdeho nazyva Debilem!
0/0
4.1.2006 9:42

Dezo-Conka

lemaxi
Situace ve zdravotnictví je tak zoufalá,díky VZP a systému zavedeném ODS,že nám už zbývá jen černý humor.Vždyt já díky tomu rypání mohu mít problémy s VZP?:Víš co?Seru na to.
0/0
4.1.2006 7:39

Zwerg

Re: lemaxi
Proč ČSSD za 8 let své vlády ten špatný systém nezlepšila? 8 let vlády, to je krátká doba?  Jaká doba by byla dostatečně dlouhá? 80 let?
0/0
4.1.2006 9:20

Juzko

Re: Re: lemaxi
proto, že na prameni zdravotnictví pevně a neprůstřelně seděla opozičně smluvní žába Musílková. Ten kdo ji odstraní pohne zeměkoulí !!!
0/0
4.1.2006 14:25

helllo

Re: lemaxi
ty jsi superblb
0/0
4.1.2006 9:21

lemax

Re: lemaxi
a mas toaletak? V ceske reci by stacil!
0/0
4.1.2006 9:40

HenryVIII

Re: Re: lemaxi
pro pamětníky bych rád uvedl, že na toaletní papír se v minulém režimu stály dlouhé fronty. A na spoustu dalších samozřejmostí.
0/0
4.1.2006 13:43

Deleter

Re: lemaxi
Škoda, že se ti nedaří pochopit, že už 8 let (nejméně 4) tu měla ČSSD možnost tu ODS - hrůzu opravit. Udělali houno a ještě přivedli VZP do dluhů různými vyhláškami "Dávej a že na to nemáš je fuk".
0/0
4.1.2006 9:48

Dezo-Conka

lemaxi
Chodil jsem do polské škloy ,z polštiny
mám maturitu za 1.Tak už nerýpej,
Proč by se měl snažit o super spisovnou češtinu v debatě s tebou ?
A ty překlepy ? Na to kašlu .Alespoň se o tom zdravotnictví ode mne něco dozvíš,vím,že je to pro tebe složité,ale něco ti v té makovičce zůstalo,ne ?
0/0
4.1.2006 7:36

lemax

Re: lemaxi
a Dezo, nerikal jsi ze zacinas v 7.00 rano a v 7.30 mas prvniho pacienta, ze se tu stale poflakujes jako dokturek? Jeste jednou: co ze to vlastne osetrujes? v 7.36? Ze uz by ti dosel limti v tuto dobu dotkturku? Takze zadnej pacient v cekarne! to tam kazdeho takto posilas na poppravci cetu? Pracuj a delej hodnotuy!
0/0
4.1.2006 7:40

Dezo-Conka

Re: Re: lemaxi
Jednoho už jsem vyšetřil,jdu na to,ahoj v 10.00
0/0
4.1.2006 7:45

Dezo-Conka

Re: Re: Re: lemaxi
v čekárně už je 5 lidí debilku
0/0
4.1.2006 7:45

lemax

Re: Re: Re: Re: lemaxi
Ceho ze je v cekarne? to zase autobus vynechal?
0/0
4.1.2006 8:02

Dezo-Conka

No lemaxi
Já proti tobě nic nemám,tak mě pořád nevyhledávej.V diskusi ti chybí argumenty.Vyjadři se k soudružce Musílkové,a´t se pobavím
 
Jinak demence je plíživý proces.
DEmentogenní jsoiu/alkohol,včetně piva/lékz,pozoo na Diazepam ale i Methotrexat,jinak si nech vyšetřit TSH
/štítná žláya ma intelekt veliký vliv/,krevní obraz/pozor na nepoznanou chudokrevnost- také ovlivňuje intelekt/,jaterní testy/cirhozu ale doufám nemáš,pozor může mít normální JT/,kreatinin/i z ledvin se může blbnout/,pozor na skrytou depresi
-po léčbě se intelekt pronikavě zlepší,
aco úraz hlavy?Nepřejel tě válec?
Není zač
0/0
4.1.2006 7:30

lemax

Re: No lemaxi
drahy Ronalde Dezo! Dekuji bylo to tak tak na praktikanta mesic v prvnim jaru stredni skoly! Neni treba co dodat, ostatnimluvi za vse! Popravit, zavrit, popravci ceta myily doktore! Tak takhle tu mluvis po cely tyden a nikdo ti vlastne ani neodpovida,Vsiml jsi si toho ty scizofreniku s peti reci a dvema atesty (vcera to byly tri atestace)s mozkem slepice?
0/0
4.1.2006 7:35

mudroch

Re: No lemaxi
U tebe bych se teda léčit nechtěl !
0/0
4.1.2006 7:44

Dezo-Conka

Re: Re: No lemaxi
Demence se nedá léčit
0/0
4.1.2006 7:46

mudroch

Re: Re: Re: No lemaxi
Proto se asi neléčíš !
0/0
4.1.2006 7:51

lemax

Je tady nekde popravci ceta? Dezo Demeter Corka si ji preje!
0/0
4.1.2006 7:25

lemax

Pry doktor, a atestaci a se slovy cikana!
co ze to lecis?
0/0
4.1.2006 7:18

lemax

A byvaly doktor je tady! Demeter dezo conka! no to bude divadylko!
0/0
4.1.2006 7:07

lemax

Re: A byvaly doktor je tady! Demeter dezo conka! no to bude divadylko!
Ze by Dezo Corka?
0/0
4.1.2006 7:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.