Diskuze

Právníci: Nový výměr pro lékárny je neplatný

Právníci označili cenový výměr, kterým se snížila marže lékáren o tři procenta, za neplatný. Názor odborníků chtěla znát Česká lékárnická komora. Pokud nevyjde nový výměr, budou od Nového roku lékárníci uplatňovat marži 32 procent, zůstane tedy na původní úrovni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lemax

1. 1. 2006 13:46
To bych nechal na kompetici trhu, ale urcite bych lekarniky neporovnaval z vedomostmi Vietnamskeho prodavace v holesovicke trznici!
Plosiiim pane!
0 0
možnosti

odesák

31. 12. 2005 19:16
Nárust lekáren o 600% je nežádoucí...
Nynější nárůst lekáren o 600 procent je nepotřebný.Třeba vytvořit ostrou konkurenci, aby alespoň 1800 lekáren muselo zkrachovat.Přece lidé nebudou přispívat svými doplatky za léky,na nadbytečné lekárny.Lekárníci jsou jenom prodavači !!!
0 0
možnosti

dislektik

31. 12. 2005 19:36
Re: Nárust lekáren o 600% je nežádoucí...
jistě takže uděláme jednu v Praze a šuš migmig oženil se kominík
0 0
možnosti

odesák

31. 12. 2005 19:07
Lekárníci jsou jenom prodavači...
Navrhuji panu ministrovi Rathovi,aby zvážíl názor mnoha občanů na zřízení státních neziskových lekáren Tyto lekárny mohou poskytovat levné léky a rovněž ušetří i zdrav.pojištovny.Provoz může být i hrazen pojištovnou.
0 0
možnosti

ijs

31. 12. 2005 19:17
Re: Lekárníci jsou jenom prodavači...
Provoz těchto zařízení by musel být hrazen marží na lécích stejně jako u soukromých lékáren, jinak by to ani nešlo, protože by musel zasáhnout Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Ale bylo by zajímavé, na jaké marže by se tyto "neziskové" lékárny dostaly. Když si to ale porovnám se "státními" zadluženými nemocnicemi předanými do péče krajů a nemocnicemi zprivatizovanými kraji, tak mám obavu, že by to dopadlo stejně tragicky. Prostě Ráthovi kamarády někdo živit musí a rozhodně to není obživa laciná.
0 0
možnosti

ijs

31. 12. 2005 18:23
100%
Je zajímavé, že Drát tady dělá velký humbuk kolem CELKOVÉ marže distributorů, která se pohybuje pod 32%, ale že si stát nasadí "MARŽI" na mojí výplatu mnoho přes 100%, to celkem v klidu zaniká.
0 0
možnosti

Libor76

31. 12. 2005 17:29
Chyba
Nechci řešit oprávněnost výměru, ale hýbe mi žlučí za prvé, když někdo takovou chybu udělá, ale hlavně, že se kvůli takové pitomosti zpochybní celý výměr. To se mi snad zdá.. :-(
0 0
možnosti

rulezcz

1. 1. 2006 13:33
Re: Chyba
ja to vidim jako protitah...oni usili svinarnu na nas...tak my ted zase usijeme boudu na ne...
0 0
možnosti

modrá straka krade

31. 12. 2005 16:16
Lékárny
Zatím jsem neviděl a ani nevím o lékarně která by skrachovala.A ani nový výměr nepřivodí žádné krachy.Zbytečný humbuk.
0 0
možnosti

scai

31. 12. 2005 16:20
Re: Lékárny
a to já takové znám a další se drží nad vodou jen díky půjčkám.uznávám, že některé vydělávají dobře ale ty menší snížení marže potopí. A taková slova jako pronášíš ty může pronášet jen závistivec a tupec!
0 0
možnosti

eloš

30. 12. 2005 23:04
Rath je šílenec a neubrzditelný psychopat.......
Ale ne vždy to musí být příjemný. Je podobrazem Paroubka. Cítí, něco cítí.
0 0
možnosti

celtic

30. 12. 2005 22:24
slovo šetřit...
je pro mnoho lidí pojem zcela neznámý....
0 0
možnosti

rulezcz

31. 12. 2005 8:56
Re: slovo šetřit...
nevim na co  narazis...ale jestlize se ti za rok zvednou vsechny, VSECHNY!, naklady , ale zisk je diky regulaci stejny nebo spis nizsi, tak to sand je setreni ne ?? posilovnam kleslo dph ale nezlevni...aby pokryly naklady na vrustajici ceny plynu a elektriny...tak vo co de ?? jakto , ze tady nikdo nerve , ze je potreba majitele posiloven zariznout ??
0 0
možnosti

qoknu

30. 12. 2005 19:51
Kdo mně
vysvětlí, proč lékárníci říkají, že je to položí, když se ta marže sníží, když co lékárna to jiná cena naprosto stejného léku.To tedy znamená, že si každá lékárna účtuje jinou marži?
0 0
možnosti

lubincz

30. 12. 2005 20:17
Re: Kdo mně
ano, některé lékárny, které si to mohou dovolit, nedočerpávají marži, tím snižují doplatky
0 0
možnosti

baronfonlempl

30. 12. 2005 18:52
Léková politika státu mne zase až tak nezajímá.
Ale taková maličkost, osobní zkušenost. Flixonase nosní sprej mohli kdysi předepisovat pouze odborní specialisté a bylo to podle mně v pořádku, protože nás lajdácké alergiky či astmatiky donutili chodit na pravidelné kontroly. Než bych vypláznul 3 x 270,- Kč, došel jsem ke specialistovi, pěkně mně proklepl, vydusil a napsal 3x Flixonase. Tím jsem se k němu musel za tři měsíce vrátit. Potom to najednou mohl předepsat každý praktický lékař. 2 a půl roku jsem nebyl na kontrole a mimo jiné zjistil, že Flixonase klidně píší mým zdravým vnoučatům. Nyní se to vrátilo. Jednou jsem tedy zaplatil plnou cenu a v lednu zase půjdu ke specialistovi, on mně zdusí... a napíše ...
0 0
možnosti

doktor_bota

30. 12. 2005 20:27
Re: Léková politika státu mne zase až tak nezajímá.
Ano, soudruhu z lemplů. Jistě jen díky své přirozené intelektuální nedostatečnosti nevíš, že onen specialista vyúčtuje odborné vyšetření tvojí pojišťovně a ve výsledku to bude stát podstatně víc, než ten preparát.
0 0
možnosti