Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Evropská degenerace a odstřel myslivců

Za svůj život pamatuji mnohé vážné živelní katastrofy a údery již podruhé, pamatuji dokonce uhelné prázdniny, a tak s potěšením sleduji, jak choulostivíme. O Vánocích, jak bývávalo od nepaměti zvykem, začalo sněžit a sněžilo a sněžilo...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

joshua88

Bomba
Super nazory! Do puntiku souhlasim!!! Me to strasne bavi! dokonce sem se zacal otuzovat. Akorat me nasra10, kdyz sem si o padly strom vytunil masku sveho vozidla. Jeste ze jsem u cesky :))
0/0
8.1.2006 10:03

Shumway

Jirko Jirko
ty seš ale wool , jenom by mě zajímalo, jak to děláš, že Ti za ty slinty ještě platí
0/0
1.1.2006 11:52

lnvestor

JXD a broky v zadnici
JXD i myslivci jsou mi vcelku ukradeni  Jen mě tak napadlo, že když ten pomatený vyholený exhib - kterému se (asi kvůli kálení na vše české, resp. tradiční resp. evropské) dostává u určitých médií přemíry publicity - bude někdy chtít vyjít do lesíka, mohl by skončit pro své vpravdě degenerované názory s broky v zadnici
0/0
30.12.2005 21:11

proud12

Re: JXD a broky v zadnici
Takže příští rok má po lysohlávkách a nemůže ani nikomu šlohnout úrodu mařeny na nějakém malém lesním políčku! On má spíš úchylku na myslivce protože ho nějaký při tom lapnul!
0/0
30.12.2005 21:45

Vrchní našeptávač

Slovo myslivec...
je odvozeno nikoliv od "myslet", ale "my slivec"... rozumej, my, slivky nalite, palice vychlastane, do lesa strilejici, po lidech nadavajici a bordel v hospodach vyvolavajici... ;)
0/0
30.12.2005 20:55

JNDD

Re: Slovo myslivec...
Zděl mi prosím, kam chodíš na ty lisiny a jáko MYSLIVEC si na tebe opatřím povolenku! Díky moc za odpověď! Už čistím hlavně!
0/0
9.3.2006 13:42

Ludi01

Všem, co nemají rádi tzv. myslivce
Pojďm jinam, nechme tu devianty, ať se mezi sebou vymlátěj nenen na posedu, ale i na tromto fˇoru. Diskusi s nimi a jejich přívrženci jsem tímto shledal zcela zbytečnou a jdu se bavit něčím užitečnějším. Ahoj všem nemyslivcům.
0/0
30.12.2005 15:15

František Koudelka 4.Kyju

Re: Všem, co nemají rádi tzv. myslivce
Ahoj i všem myslivcům, třeba časem přijdou na lepší zábavu, všechno chce čas.
0/0
30.12.2005 15:19

klikerex

hehe
Jxd zase nezklamal a pobavil ;). Jen do nich! Vic takovich clanku, ktery nasere debilky na idnes diskusi!!
0/0
30.12.2005 14:28

MekGajvr

Re: hehe
0/0
30.12.2005 15:09

babacek

Za svůj
život pamatuji také různé katastrofy. J.X.D. patří k jedné z nich.
Mnohý účastník těchto diskusí by zvládal napsat rozhodně erudovanější komentář k událostem posledních dnů.
0/0
30.12.2005 14:25

payos

Re: Za svůj
jxd asi zrovna dosla trava ;-)
0/0
30.12.2005 19:47

Geis

No
To by mně zajímalo kolik JXD zaplatil redakci IDnes aby tento článek uveřejnil. Je prakticky oničem.
0/0
30.12.2005 14:18

babacek

Re: No
Je o tom jako vždy.
0/0
30.12.2005 14:26

genro

no, von je jxd trochu blázen
o myslivosti neví prakticky nic (jen ze zpráv, jak jsou všicni pořád nalití a jak po sobě střílej), ale to mu nebrání k tomu vyjadřovat "fundované" názory. jasně, proč myslivce nezakázat a do lesů místo nich nasadit vlky, aby byl stav zvěře regulován přirozeněji :)))
0/0
30.12.2005 13:50

Ludi01

Re: no, von je jxd trochu blázen
Není třeba o myslivosti vědět nic. Stačí, to co vidím celý život. Ožralý hovada s prstem na spoušti. A jejich dementní názory? O "regulaci"? Ať se zregulují myslivci sami.
0/0
30.12.2005 15:03

standa_234

Udelejte to podle sebe.
Navrhuju vsem, co maji vyhrady vuci myslivosti, at se k nim daji a muzou vsechno zmenit podle sebe.
0/0
30.12.2005 13:13

František Koudelka 4.Kyju

Re: Udelejte to podle sebe.
Jo to už tady bylo v 68, aby lidi vstupovali do KSČ a reformovali ji zevnitř.
0/0
30.12.2005 13:17

standa_234

Re: Re: Udelejte to podle sebe.
No jo vlastne, ja uplne zapomel, ze kdyz bysme se vsichni stali myslivcema tak prijedou tanky. Uplne me zamrazilo. Diky za upozorneni, vazne sem si to neuvedomil. Takze vsichni ruce pryc od myslivcu nebo tu mame rusaky zpatky.
Frantisku Koudelko ,Vy ste vazne asi hodne chytrej, z vas bych udelal prezidenta.
0/0
30.12.2005 13:22

Předs. posl. sněm. parl. ČR

Re: Re: Re: Udelejte to podle sebe.
ON je chytrý, zato vám někdo zapoměl říct, jak se zapíná mozek
0/0
30.12.2005 14:28

standa_234

Re: Re: Re: Re: Udelejte to podle sebe.
No vzdyt to rikam, ze je chytrej. Po me to nemusite opakovat.
0/0
30.12.2005 14:46

digitalnivysilani

Re: Re: Udelejte to podle sebe.
on ma standa pravdu - zkuste si to a snad konecne zjistite co to myslivost vlastne je. jedna sezona v nejakem spolku by Vam mela bohate stacit na to, abyste pak v diskuzich psal co jsou myslivci za pitomce, ze takhle rok drou, aby si pak mohli parkrat vystrelit;-)
0/0
30.12.2005 13:23

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Udelejte to podle sebe.
Možná se budeš divit, ale mám mezi nima dva kámoše, takže jistou představu mám, ale vstupovat někam s čím vůbec nesouhlasím proto abych to předělal k obrazu svému, to mi přijde poněkud zcestné, já ani nechci aby se to zakazovalo, já si tady pindám své názory toť vše. Jediné co mě štve a co bych ošetříl zákonně je právo na vstup a výkon loveckého práva na cizí pozemek, pokud není samostatnou honitbou. To je proti právu majitele pozemku a právo vlastníka na užívání svého majetku, je dle mého názoru vyšší než právo konat své hobby.
0/0
30.12.2005 14:08

digitalnivysilani

Re: Re: Re: Re: Udelejte to podle sebe.
v tom pripade Vam gratuluji ke kamaradum, diky nimz mate o myslivosti obrazek jaky mate. z meho pohledu spatna volba;-) pokud je mi znammo, strilet se samozrejme muze jenom na honitbach a pokud to Vasi 2 kamaradi delaji jinak...
0/0
30.12.2005 14:18

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Udelejte to podle sebe.
No jak to dělaj mí kamarádi to opravdu neví, já se s nimi o tom nebavím, byl jsem jen na dvou plesech a co jsem tam zaslechl to bylo docela husté, s těma honitbama jste mi asi nerozumněl, je to tak, že když nechci mít na svém pozemku honitbu tak nemám nárok, já ji tam prostě, pokud bude chtít nejbližší myslické sdružení, mít budu. Protože myslivci dle součastného zákonamají právo provozovat své honitby bez souhlasu majitele pozemku, te musí jen držet hubu a krok.
0/0
30.12.2005 14:24

Ludi01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Udelejte to podle sebe.
A ještě může nastat situace, kdy jako majitel pozemku, na kterém je taková nestydatě a neslýchaně vnucená honitba, můžeš zaplatit za průsery myslivců... ale to se nezmění, dokud tři čtvrtiny parlamentu se nebude řadit k myslivcům...
0/0
30.12.2005 15:06

standa_234

Re: Re: Re: Re: Udelejte to podle sebe.
Stim pravem vlastnika pozemku s Vama plne souhlasim, ale to je asi na jinou diskuzi a jinej clanek.
0/0
30.12.2005 14:51

Ludi01

Vrazi jménem myslivci II.
Někde níž je uveřejněn trefný příspěvek o guláše plných držkách potentátů. Ano. Myslivci se velmi často rekrutují z řed potentátů. Před i po roce 89. Je to fuk. Ale myslivecká lobby v parlamentu je tou největší škodnou, plodí dementní zákony, jež převracejí na hlavu soukromé vlastnictví lesů... Jeden velkej hnus!!
0/0
30.12.2005 12:48

Ludi01

Vrazi jménem myslivci
Každá zpráva o konci aspoň jednoho myslivce rukou vlastního kolegy potěší. Zas o jednoho vrahouna a úchyla míň. Jen tak dál. Když ho doma sprdne jeho stihačka, jde se odreagovat vražděním nevinných zvířat, jimž nedá šanci. Netýká se těch myslivců, kteří nosí zvířatům v zimě potravu a flintu mají jen tak a nevraždí.
0/0
30.12.2005 12:42

digitalnivysilani

Re: Vrazi jménem myslivci
pane, jste hloupy. argumentujete jako pubescent
0/0
30.12.2005 12:48

Ludi01

Re: Re: Vrazi jménem myslivci
Já jsem si Vašeho příspěvku všiml, buďte bez obav... jste zřejmě jedním z postižených. Myslivci vymysleli pro zvířata název "škodná" a sám jsem několikrát z úst myslivce slyšel např.: "Co má zahnutej zobák, patří do země" a viděl jsem myslivce, který vystřeloval brokovnicí hnízdo dravce. Jděte do kouta a vytněte si dvě. Bude vám líp, až se proberete, pane.
0/0
30.12.2005 12:54

digitalnivysilani

Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
nemam potrebu kdesi v koute vythout si dve, skutecne ne:-) orgasmus dokazi dosahnout jinyiy zpusoby... vidite, ja zase slysel jak se chodi kusi strilet vysoka. ze je lan ezi? to preci nevadi, v hospode to bude skvela historka k zasmani atp, atp mate rad chleba? rohlik? ambory? kukurici? skutecne si nejdrive zjistete obsirnejsi info a pote sudte. podotykam, ze toto neni obhajoba myslivcu! jenom me cileji nektere infantilni prispevky. to je vse co jsem chtel rici
0/0
30.12.2005 13:03

digitalnivysilani

Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
za nedostatky v pismu se omlouvam
0/0
30.12.2005 13:04

Ludi01

Re: Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
Možná si budeme rozumět :-). Chápu, že zvěř udělá škodu. Ale vždyť člověk přímo nabízí, aby se šla nakrmit do monokulturních lánů. Jde o princip. Zakázal bych zabíjení jako hobby. Regulaci bych nechal provádět ty, kteří by to dělali ne pro zábavu.
0/0
30.12.2005 13:09

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
Třeba přirozené predátory, alespoň pro býložravce do velikosti daňka a muflona.
0/0
30.12.2005 13:11

digitalnivysilani

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
verte, ze restrikce existuji a to pomerne prisne. nelze strilet cokoliv a kdykoliv . ano, clovek zver vybizi k pachani skod, ale to opet velice uzce souvisi s mou predeslou otazkou o chlebu a bramborach....zacarovany to kruh. ale rozhodne mi prijde vyjadrovani se o myslivcich jako o vrazich (pokud nebudu tedy mluvit o carostrelci o kterem byl clanek;-))zvracene. detailneji se podivejte na svuj kazdodenni zivot a zjistite, ze v tom pripade jsme vrazi vsichni
0/0
30.12.2005 13:17

Ludi01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
To se už dostáváme jinam. Největší škodnou ze všech zvířat je člověk. Žádný jiný tvor si neničí vlastní životní prostředí (i když někteří naši spoluobčané, např. v Matiční.. také). Přemnožený je i člověk. Půjdeme to regulovat?? Myslím, že řeč jde hlavně o těch myslivcích, kteří vraždí pro zábavu, tedy o deviantech...abych dostal řeč na původní téma
0/0
30.12.2005 13:35

digitalnivysilani

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
hmmm, tak jinak. jdete si zahrat hokej, tam pitomec, kterej to hraje jenom proto, aby se "vyblbnul" a zmasakruje Vas u prken - zastrelit? jedete na lyze a tam maser, kterej se potrebuje poradne predvest a zprerazi Vam nohy - zastrelit? pravdepodobne jste ridic - co se deje na silnicich a ceho jste castokrat svedkem Vam snad nemusim popisovat - vsechny zastrelit? a tak je to i s myslivcema - z celeho baliku je par idiotu, zrovna jako v jinych skupinach obyvatelstva. verte, ze drtiva vetsina myslivcu jsou slusni lide stredniho a starsiho veku a ne "zhovadili vrazi", kteri se vyzivaji v masakrovani zvere jak se tu spousta lidi mylne domniva. az tady promile lidi udela zlomek toho co pro prirodu udelaji myslivci, bude fajn...
0/0
30.12.2005 13:43

standa_234

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
souhlas
0/0
30.12.2005 14:53

Ludi01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
Ty si, Stando, vezmi svou flintičku a vystřel si mozek z hlavy. Jestli tam nějakej máš. Jsi myslivec, jak je vidět, a tedy deviant.
0/0
30.12.2005 14:56

Ludi01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
Tak jsem se ve vás nezmýlil. Znám hodně myslivců, ale málokterého bych označil za normálního. Banda aspoň příležitostně ožralých vrahů. Vracím se k původní tézi, že naprostá většina těch, kteří pro zábavu a vlastní orgasmy vraždí, co se hne, jsou devianti nejhoršího kalibru. Občas se zadaří, takže trefí jedince stejného založení. Kdyby se to stalo častěji, bylo by to výborné. Srovnávat myslivce s řidiči je nesmysl, pokud se nejedná u řidiče o stejné ožralé hovado, jako je ten myslivec - úchyl.
0/0
30.12.2005 14:55

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
Rozumný úsudek v této záplavě emočních příspěvků.
0/0
30.12.2005 14:32

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
To je vpohodě, pytláci provozují svou zhovadilou vášeň ilegálně myslivci legálně, někdy dokonce i o trochu méně zhovadile.
0/0
30.12.2005 13:09

digitalnivysilani

Re: Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
pokud to po sobe dokazete precist a racionalne zhodnotit vyznam svych vlastnich slov, tak Vas o to prosim - ucinte to!
0/0
30.12.2005 13:11

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
No tak mi řekněte proč jakmile se objeví nějaká šelma, tak první cíl většiny myslivců je odbouchnout ji, jelikož je to pro ně konkurence( myslivci říkají, že škodí v chovu, zoologové tvrdí, že přirozeně koriguje a zkvalitňuje stav populace potenciální kořisti ve svém revíru)?
0/0
30.12.2005 13:15

Isbjoerna

Re: Vrazi jménem myslivci
, Jiz to oznaceni "myslivec" svedci o znacne dusevni poruse. ------- Chces strilet? Strilej v cvicne strelnici! Ale strilet do bezbrannych zvirat? Jak mentalne chudy musi byt takovyto clovek, ktery proziva poteseni pri zabijeni. :-(
0/0
30.12.2005 12:53

standa_234

Re: Re: Vrazi jménem myslivci
Presne tak, a lidi na jatkach. Dalsi uchylaci co vrazdi bezbranny zviratka. Ty musi taky bejt mentalne chudi, kdyz prozivaj poteseni pri zabijeni. Jasna dusevni porucha.
0/0
30.12.2005 13:04

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
Je rozdíl mezi prací a koníčkem, že tam nejsou žádní intelektuální titání to je pravda, ale oni svou krvavou práci nevydávají za něco ušlechtilého.
0/0
30.12.2005 13:07

digitalnivysilani

Re: Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
Frantisku, Frantisku...malokdy se vidi, aby se clovek sam ucinil takovym pitomcem jako se to povedlo Vam...
0/0
30.12.2005 13:10

babacek

Re: Re: Re: Vrazi jménem myslivci
A když si navíc představím ,že v každém řeznictví je alespoň jeden vyučený úchylák tak mne mrazí.
0/0
30.12.2005 14:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.