Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rath: Ať si doménu s mým jménem strčí za klobouk

Internetové domény se jménem ministra zdravotnictví jsou na prodej. Firma, která si je zaregistrovala, už oslovila i jeho. David Rath s ní prý "vyrazil dveře". V rozhovoru pro iDNES uvedl, že má vlastní doménu a na síť vyrazí do konce ledna. A možná se dočkáme i jeho internetového deníčku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BigBadJohn

Bez komentáře
vždyť je to .........
0/0
31.12.2005 11:22

murjel

Pna minisstr se vyjadřuje způsobem, který je slyšet v poslední
době z řad většiny politiků z ČSSD. Jsou to slova ze slovníku fekalistů a jiných podobných, i dlaždiči jsou slušní, proti nim. Pokud je někdo vyč...ůránkem, pak je to jenom ministr sám a jeho chování a jednání s pojišťovnami, které hodlá ještě více zadlužit tím, že prosazuje pro státní nemocnive a zařízení opětné navýšení plateb. Kam zavedlo první navýšení plateb lékařům VZP víme dnes již všichni a je to 14milisrd dluhů a nucená správa. Tam hodlá ministr Rath dostat všechny pojišťovny, protože je potřeba dostat pod kontrolu tyto finance, jinak nekontrolovatelné! Je to stejné jako to bude u bank, kde se o to snaží ministr Sobotka, ale v rukavičkách, protože takovýhle útok by hned vyvolal odezvu od zahraničních partnerů těchto bank a byl by to průšvih. U ostatních subjektů to nejde tak lehce jako u zdravotních pojišťoven. Prostě znárodnění v trošku jiné podobě než v roce 1948.
0/0
31.12.2005 10:43

caterpillar

Re: Pna minisstr se vyjadřuje způsobem, který je slyšet v poslední
David Rath je smutným důkazem, kam ž u nás klesla politická kultura za vlády sociálních demokratů....
0/0
31.12.2005 10:44

roy_batty

Re: Re: Pna minisstr se vyjadřuje způsobem, který je slyšet v poslední
Ano, například sociální demokrat Topolánek a jeho slovník plný nocí dlouhých nožů, shitů, chlapů s gulama a podobných perel je toho důkazem
0/0
1.1.2006 12:21

odesák

Všichni můžeme být hrdi na ministra Ratha
Za celou dobu po roce 1989, neměli jsme tak schopného ministra zdravotnictví jako je pan ministr Rath.Funkcionáři ODS měli zájem jen co nejvíc ukrást z pojištovny VZP.Nyní nový ministr nemá lehkou práci, ale věříme,že se mu to podaří.
0/0
30.12.2005 19:13

Vysokoskolak

...
On je nervozni kdyz se objevu spekulants domenou. Co asi musi rikat na nekoho jako je on sam. Nekolik let za miliardy poplatniku prosazuje leky firem inzerujici v jeho casopisu a nekolik tisic pro spekulanta (nikoli zlodeje) mu prijde amoralni :-/ Rozum zustava stat. . . .
0/0
29.12.2005 23:42

colb

Re: ...
To mas pravdu.Nad tvym prispevkem zustava rozum opravdu stat
0/0
30.12.2005 1:13

baronfonlempl

No vidíte.
Již se objevují první podmíněné pochvaly na pana Ratha. Vždyť vy si zvyknete. Předem vás však upozorňuji, až budete pro změnu skandovat Rath na Hrad, že Rath byl, je a bude pořád zhruba stejný.
0/0
29.12.2005 22:53

alarik

Re: No vidíte.
Klaus byl taky vždycky arogantní jak sviň a přesto nijak moc neřeším, že sedí na hradě ... no tak ať tam sedí, když ho tam zvolili ... nesmíte tu politiku tak žrát..
0/0
29.12.2005 22:56

baronfonlempl

Re: Re: No vidíte.
Politiku nežeru. Život mně však naučil, že je potřeba ji pečlivě sledovat. Pouze tak můžete být vždy na správném místě ve správném čase, na režimu vůbec nezáleží.
0/0
29.12.2005 23:01

ma.bre

Re: Re: No vidíte.
Jak sladká, jemná a nevtíravá byla ta proslavená Klausova arogance proti tomu, co tu předvádí Paroubek, Ráth a spol.
0/0
30.12.2005 0:50

Milan_Seliga

:)
Doména byla registrovaná teprve nedávno, když se stala z doktora Ratha veřejně známá osoba (stejné to bylo i s Jandákem po vstupu do politiky). Je to běžná praktika, najít si něco známého a pak mu to vnutit. O Rathovi si myslím spoustu věcí (většinou nepublikovatelných), ale teď ho musím pochválit :) Te´d jen, jak nám ten šikula zase zatopí?
0/0
29.12.2005 22:43

Pilat

ja se divim, ze to jeste v Cesku frci
0/0
29.12.2005 22:40

mirror254

Re: ja se divim, ze to jeste v Cesku frci
To je fakt. V juuesej jsou ted moderni uplne jine veci, tykajici se spammovani a spekulace s domenami, ze? :-)
0/0
29.12.2005 22:58

Deleter

Nechápu,
co se rozčilujete. Chlapík si zaregistroval doménu, nabídl ji jinému chlapíkovi, a ten ho poslal do prde.e. Třeba se ještě nějak domluví, ale spíš to vypadá, že tímto to skončilo.
0/0
29.12.2005 22:15

sluni-sluni

Re: Nechápu,
přesně tak, je to obchod, nic víc..... btw a píše se, že je poslal někam, ale přitom s nimi ani nemluvil - hlava mi to nebereeeeee
0/0
29.12.2005 22:46

mirror254

Re: Re: Nechápu,
Poslal je do ha|zlu skrz zed svym bestialnim kukucem. To je ten druhy co nasazuje hned po tom prvnim - ostrazity pohled zkoumajici, zda se v okoli nevyskytuje jeste vychcane|si parchant. Zkuste ho nekdy sledovat, zvlast pokud mate pristup treba ke starsim zpravodajstvim, kde obcas byval zabiran na jednanich komory a pod.
0/0
29.12.2005 22:56

alarik

Re: Re: Re: Nechápu,
A co říkáš třeba na Kalouska(podle jeho pohledu), když to takhle sleduješ:-)
0/0
29.12.2005 22:58

eman1

HEH
Doménu s tímto jménem a nabízet ji Rathovi za peníze to mohl udělat je sociální demokrat. Ještě tam chybí že mu ji nabídl za symbolickou korunu.
0/0
29.12.2005 22:07

alarik

Re: HEH
No ...podle zdejší diskuze to byl spíš nějaký typický ODSák ... ale myslet si můžete, co chcete, je to vaše právo:-) ..
0/0
29.12.2005 22:10

Deleter

Re: Re: HEH
To bych souhlasil, vzít příležitost za pačesy a zkusit něco vydělat je spíš ODS - přístup.
 
ČSSD přístup by byl nedělat nic a nadávat.
0/0
29.12.2005 22:16

alarik

Re: Re: Re: HEH
Teď nevím, jestli to bereš ironicky, nebo ti nic neříká jakákoliv etika....
0/0
29.12.2005 22:26

bijec

Re: Re: HEH
Já dokonce jednoho ODSáka, který kšeftuje se zaregistorvanými domenámi znám. Pořádný vyčůránek.
0/0
29.12.2005 22:19

Deleter

Re: Re: Re: HEH
To naštve co? Von si pohodlně v klídku kšeftuje s doménama, a jinej musí ráno na šichtu do fabriky.
0/0
29.12.2005 22:24

alarik

Re: Re: Re: Re: HEH
Hmmm ... mě na práci stačí komp s netem, vstávat si můžu kdy chci, ale to jen na okraj ... fakt se divím, že v tom nevidíš tu vychcanost...
0/0
29.12.2005 22:28

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: HEH
Ale jistěže je to vychcanost. Podívejte se, jak šly na odbyt předregistrované domény po zvolení nového papeže. A jak získal na hodnotě jeho bývalý golf či co to bylo. To je prostě kšeft, tak to v kapitalismu chodí. Také se spekuluje s pozemky, s povolenkami na zasmraďování ovzduší, hromady peněz se protáčí v pornu...
0/0
29.12.2005 23:05

mirror254

Re: Re: Re: HEH
A na rozdíl od tebe má prachy. Parchant. To by se mu nemělo trpět.
0/0
29.12.2005 22:53

bijec

Re: Re: Re: Re: HEH
Nevím kolik má peněz, ale jedno vím jistě - já si na svoje prachy nestěžuju a narozdíl od něj dělám kreativní práci a ne "levně nakup-draze prodej". Ale každému, co jeho jest. Některým "stačí" peníze a na to, jak si je vydělají, nehledí. Takový lidi spíš lituju...
0/0
29.12.2005 23:44

Fuckidnes

Rathovi by spíše slušela doména
www.karieristickeprase.cz
0/0
29.12.2005 21:48

Tomcaj

Pan ministr by si měl pospíšit...
aby mu už nezbyla jen doména krysa.cz ...
Ale jinak s ním v tomto vyjímečně souhlasím.
0/0
29.12.2005 21:14

zrzavej

Re: Pan ministr by si měl pospíšit...
www.krysa.cz je doména obsazená
0/0
30.12.2005 9:05

rigla

Oki
To jak píše to se mi libí .Je to doménová banda vyděraču!
0/0
29.12.2005 20:56

alarik

Re: Oki
tohle celkem přesně vystihuje jejich "podnikání":-))
0/0
29.12.2005 20:58

mirror254

Re: Re: Oki
No, je fajn videt nekoho, kdo ma hned jasno a ma vsechny informace. I kdyz tady asi nepujde o tento pripad - videl jsem opakovane firmy, zivici se (nijak moc dobre) tim, ze registrovaly zajimave domeny a nabizely je potencialnim majitelum za ceny pouze o neco mensi nez registracni, rekneme treba o 1-2 tisice draz, coz nekterym lidem hodne pomohlo tim, ze domena byla zablokovana pred pripadnym skutecnym spekulantem. Ale ostatne co na tom, kdyby zde spekulovali s domenou - proste meli napad, vrazili do toho penize a je problem Rathlika, ze jeho 4 mozkove bunky a banda poradcu tohle neresili. To je dan za blbost. jejich dan za blbost bude, pokud to od nich nekoupi, pak vyhodili litr za nic.
0/0
29.12.2005 22:27

alarik

Re: Re: Re: Oki
No vidíš ... tomu se říká podstoupení podnikatelského rizika, za účelem zisku, akorát v tomto případě často velice vyčůranou formou:-)...
0/0
29.12.2005 22:37

mirror254

Re: Re: Re: Re: Oki
Business casto vypada vycurane a lidi uz nevidi, ze je to ve skutecnosti velky hazard s vlastnimi penezi. Ostatne, pojistovnictvi neni o nicem jinem, ze? Ja beru kseft s domenami jako naprosto normalni a legitimni, pokud neprekracuje zakony a bezne obchodni zvyklosti. Vadit mi to zacne v okamziku vydirani a pod. Sam mam asi 10 velmi zajimavych domen a prozatim jsem pouze odmital nabidky. Beru to jako zajimavou investici. Nikomu to nenutim a na domenach neni obsah. Mimochodem - genericka slova, zadne ochranne znamky a pod. na to bych zaludek nemel.
0/0
29.12.2005 22:48

alarik

Re: Re: Re: Re: Re: Oki
Znám to... jedu na burze ..stačí se jednou špatně, třeba jen trochu víc emotivně rozhodnout a může tě to stát docela hodně... jen se mi nelíbí některé podnikatelské praktiky, které se bohužel stávají běžnou praxí...
0/0
29.12.2005 22:52

Goudy

!!!
Udolaku musim ti napsat ze jses de_bil. Jak by jsi resil registraci na jmeno "jannovak.cz"? Kterej z tech tisicu Janu Novaku na ni ma pravo a kterej ne?
0/0
29.12.2005 20:55

jannovak

Re: !!!
Tak tos fakt přehnal....
0/0
29.12.2005 21:47

demokratsocialni

domeny sou dobry jen kapitalistum
na dobrem demokratickem levicovem politikovi je hlavni jeho odbornost a prace domeny sou pro podnikatelsky zlodeje
0/0
29.12.2005 20:22

pleoner

Re: domeny sou dobry jen kapitalistum
Správně soudruhu. Ona celá kybernetika je buržoazní pavěda. A domény jsou jen další nástroj na ožebračování pracujícího lidu.
0/0
29.12.2005 20:30

mirror254

Re: Re: domeny sou dobry jen kapitalistum
Já ho definitivně beru jako provokatéra. Takový kosočtverec není nikdo, v dnešní době dokonce ani komunisti.
0/0
29.12.2005 22:20

mc_cormic

Co...
....by jste tady psali vážení diskutující, kdyby se jednalo třeba o pana profesora nebo pana Topolánka.
0/0
29.12.2005 19:37

udolak

Re: Co...
Není důležité o koho se jedná. Nevidím ovšem žádný důvod, aby třeba panu Preisovi nabízel k odkoupení doménu s jeho jménem jakýsi Franta Novák.
A když si jí neodkoupí tak tam udělal něco hanlivého. Tady by něměl žalovat pan Preis, ale zasáhnout stát a Frantu Nováka zavřít.
0/0
29.12.2005 19:59

mirror254

Re: Re: Co...
Ale vždyť to tak je. Pokud by někdo postuoval tak, jak popisuješ, šlo by pravděpodobně minimálně o vydírání atd. a v případě trestných činů žaluje stát, nikoli ty. Otázkou však je, zda je Preis = Novák = Rath. Že?
0/0
29.12.2005 22:11

no-ki

Re: Co...
Nic... pokud je nemaji zaregistrované tak jsou hloupí jako Ratlík...co jiného na to napsat.
0/0
29.12.2005 20:04

udolak

Re: Re: Co...
Ale proč by to dělali ? nemají o to třeba vůbec zájem. To ovšem neopravňuje nikoho k tomu, aby to zneužil.
0/0
29.12.2005 20:09

no-ki

Re: Re: Re: Co...
Vzdyt tady nikdo nic nezneuzil...nabidli zda nekoupí...kde je zneuzití??Ano mohli mu je darovat...Jinak je to jen poptávka a nabídka a web je zboží....v Americe je jeden z nejbohatších lidí s registrací sex.com....za cca 100 dolarů,dnes má miliardy..měna stejná.
0/0
29.12.2005 20:12

udolak

Re: Re: Re: Re: Co...
On se jmenuje Rath, že si zaregistroval doménu Rath ? Nevidím žádný důvod proč by si Novák měl zaregistrovat domenu Vopička.
0/0
29.12.2005 20:13

no-ki

Re: Re: Re: Re: Re: Co...
A vidíš důvod proč si nezaregistrovat?? Zkus se na to kouknout z druhe strany!!!
0/0
29.12.2005 20:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.