Diskuze

Sníh, nepřítel kapitalismu

Větru a dešti neporučíme. Nemá smysl investovat do odklízení sněhu tolik jako ve Švédsku. Takové jsou lidské možnosti i na začátku jedenadvacátého století. Ale opravdu musí být hlavní dálnice zablokovaná skoro každý zimní týden? Odpověď je samozřejmá: Ne.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavelthelong

30. 12. 2005 16:33
Opravdu se musí uzavírat hraniční přechody??
"Opravdu se musí uzavírat hraniční přechody, tepny obchodu, když napadne poprašek? Odpověď na tuto otázku je také samozřejmá a zní: Ne" Omlouvam se vsem kamionakum, ale musi pochopit, ze proste nekdy musi ustoupit. Pred 14 dny jsem absolvoval Cinovec v dobe, kdy asi 1 hodinu snezilo a kamiony nemohly ani nahoru, ani dolu. Opatrne predjizdet kolony kamionu, kdyz to paradne klouze a clovek zase az moc daleko nevidi, je fakt riskantni, ale jinak bych si tam musel ustlat s kamiony. Proste policie musi prechod pro kamiony zavrit a basta, kdyz to proste kamyci nezvladaji. Apropos, v SRN od 1.1. bude platit, ze pokud zpusobim na snehu dopravni omezeni a NEMAM zimni vybaveni, pak mastna pokuta. Chapu, ze mnoho kamionaku je pouze najemnymi ridici, ale letos je to uz neunosne, 70% kamionu v zime v Alpach (Rakousko, pred 14 dny, ofizialni zprava!!) bez zimniho vybaveni!!!!
0 0
možnosti

pavelthelong

30. 12. 2005 16:34
Re: Opravdu se musí uzavírat hraniční přechody??
pardon "oficialni":-)
0 0
možnosti

jannovak

30. 12. 2005 9:05
Komárek je možná pisálek, ale...
to nic nemění na faktu, že současná vláda je parta blbů, která nepochopila, že se po vstupu do EU otevřou automaticky hranice pro kamiony, které se již bez vynucené zastávky na hranicích poženou napříč republikou jeden za druhým. A pokud to věděla, nevytěžila z toho ani korunu. Nějak si nevzpomínám, že by Špidlín při agitaci pro EU vystoupil a milému obyvatelstvu sdělil mimo jiné takovou nemilou drobnost, jakou je následné  zahlcení dálnic kamiónovou přepravou... 
0 0
možnosti

syck

30. 12. 2005 7:51
je to v venku jinak?
není.p komárku pokuste se zdůvodnit proč jsou kalamity v německu ve francii v rakousku a pod. tam čssd nevládne,nebo snad ano?prostě sníh dělá problém v celé evropě,jestli tam vládne ten nebo ten.to svým modrým mozkem nemůžete chápat.
0 0
možnosti

Kleki Petra

30. 12. 2005 9:09
Re: je to v venku jinak?
Komárek a modrý mozek? Že tys dnes ještě nesnídal?
0 0
možnosti

sageorg

29. 12. 2005 21:59
Základní........
lapsus je v hlavách všech řidičů a policajtů - v zimě hold mrzne,sněží,vytváří se led,sněhové závěje a někdy je opravdu životu nebezpečné s autem vyjíždět!Silničáři nejsou ježíšek,aby byli vždy a všude!V nepřízni počasí zvážit,zda vůbec vyjet. Přiznat,že příroda se nedá zkrotit,človíček i v tom sebevětším a supermoderním autě je prostě jenom takový "hovénko omašlený"!
0 0
možnosti

lurtz

29. 12. 2005 16:44
Kamiony
Zase si redaktori nasli tema. Kdyby se zamerili na to, jakto ze policitajti na D1 stelujou dopravu na zasypane dalnici o vykendu a pritom jim vubec neni divne, co tam ty zku.vene nakladaky vubec delaji. Pokud se nemylim, tak stale plati, ze od patku vecer do pondeli rano nakladak bez zvlastni vyjimky na silnici nesmi. Jinde v evrope to funguje, ale u nas na to policajti zvysoka se.ou. A pak se vsichni divi,ze jsou bouracky a zacpy. O stavu, vybaveni a pretizeni nakladaku skoda mluvit.
0 0
možnosti

lurtz

29. 12. 2005 16:50
Re: Kamiony
Jeste bych dodal, ze se to tykalo napr. kalamity tesne pred vanoci. Ale jinak je to o tom, ze nakladaky se zenou republikou predpisy nepredpisy jen aby to stihli na hranice az je do zeme pusti nemci nebo rakusaci po vykendu.
0 0
možnosti

ce4you

29. 12. 2005 13:04
Jak typicke...
Pripadam si fakt jak u blbcu. Mame pravidla pro auta i kamiony, ale nikdo (no, to ne, ale velka cast) je nedodrzuje. Co udelame? Pritvrdime pravidla...
Misto toho, aby byly na kazem hranicnim prechodu vahy a vazil se kazdej kamion (kdyz tvrdnou 20 hodin v kolone, tak je tech par minut vazeni navic nezabije), aby se par desitek policajtu staralo jen o nahodne kontroly ridicu kamionu (alkohol, pravidelne prestavky atp), aby bylo urychlene zavedeno mytne A ZISK Z NEJ SEL PRIMO NA OPRAVU A ROZVOJ SILNIC A DALNIC, tak se zase hleda, jak kde do nakazat nebo zakazat.
Ale pratele, kdyz jakykoliv prikaz nebo zakaz NIKDO NEHLIDA, tak nemaji hodnotu ani toho popsaneho papiru...
0 0
možnosti

lurtz

29. 12. 2005 16:54
Re: Jak typicke...
Ty chces po pilicajtech nemozne. Oni ani neumi zjistit, ze je vykend a ze nakladaky bez povoleni nemaji na silnici co delat. A Ty po nich chces vazeni, prestavky, atd.:)
0 0
možnosti

Judas Priest

29. 12. 2005 13:02
Komárek je...
Postupem času jsem se naučil nejprve podívat se na autora článku a nečíst ho pokud ho napsal Komárek, ten konopnej šašek z Reflexu a někteří další lidoví tvořitelé. Šetří to nervy a dokazovat dotyčným v diskuzi pod článkem že trpí jistým stupněm poškození mozku, je asi stejně zbytečné...
0 0
možnosti

________________________________

29. 12. 2005 16:05
Re: Komárek je...
Pokud jsi článek nečetl, udělal jsi chybu, protože zrovna tento dává smysl.
0 0
možnosti

Albert Nerom

29. 12. 2005 12:03
Pan Komárek je prostě novinář darebák.
Dokonale demonstruje, jak pisálek placený za to, aby neustále štval proti současné vládě, je schopen z čehokoliv udělat politické téma. Ale k věci. Pokud jde o stav komunikací a jejich výstavbu u nás, pak sice současná vláda zdaleka nedělá, co by mohla dělat, ale předchozí pravicové vlády neukázaly vůbec nic. Dopravní infrastruktura se buduje z veřejných financí a trh, který u nás všechno "skvěle" řešil, na tuto oblast úplně zapomněl, protože sám od sebe nemyslí. A pokud je p. Komárek schopný sledovat realitu a ne pouze a priori neustále štvát, pak uzná, že se na současné kalamitě podepsaly opět nejvíce kamiony. Chtěl bych ale vidět, co by on a další mediální koryfejové liberalismu psali, kdyby "socanská" vláda zavedla co je již běžné v řadě západních zemí - povinné zimní pneu pro kamiony, zákaz jízdy za určitých podmínek či v určité době po učitých komunikacích atd. To by bylo zase slintů, jak stát všechno příliš reguluje, jak lividuje podnikatele v autodopravě atd.
0 0
možnosti

MilanMilanMilan2

29. 12. 2005 12:09
Re: Pan Komárek je prostě novinář darebák.
Mluvíte mi z duše. Je to opravdu nájemný psavec, ale jeho text je úplný balzám na duši oproti tomu, co je uvedeno v glosách pod tím od Bendové a Steigerwalda. To jsou tak neskutečné hovadiny, že by za to redakci měli ještě doplácet a ne brát honorář.
0 0
možnosti

Mak1

29. 12. 2005 10:48
Bohužel je to tak
končí rok 2005 a dálnice do HK je stále jen snem. Silnice jsou rozbité - ničí je  přetížené kamióny, nebo je to spíš mizernou úrovní jejich oprav ? U nás v ulici žádné kamióny nejezdí, přesto je vždy po zimě plná děr, které pak odborně zalepí a vydrží to maximálně do další zimy. Někdy ani do ní ne.
0 0
možnosti

František Koudelka 4.Kyju

29. 12. 2005 11:14
Re: Bohužel je to tak
Musíš říci odborníkům, ať to nelepí medem.
0 0
možnosti

ellukas

29. 12. 2005 9:48
A co takhle někdy vzít do úvahy fakta
Pokud je mi známo, tak momentálně je rozestavěno nejvíce kilometrů dálnic v historii.
0 0
možnosti

karoten

29. 12. 2005 9:49
Re: A co takhle někdy vzít do úvahy fakta
To modrému komárovi nevadí.....
0 0
možnosti