Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slučování malých stran začalo hádkou

Malé strany, SNK a Evropští demokraté (ED), se rozhodly jít do voleb jako jeden celek. Jejich spojení ještě není dokončeno a už to mezi představiteli obou "frakcí" vře. Vedení ED se nelíbí, že Josef Zieleniec, volební lídr SNK i nově vznikající politické strany, na sebe strhává všechnu pozornost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alein

NARODNI STRANA
Ja budu volit NARODNI STRANU, ty to urcite nedelaji kvuli prachum jako Zieleniec a Kasl.A maji i vetsi sanci se do parlamentu dostat.Komu se libi narodni a konzervativni program voli NARODNI STRANU!!!
0/0
4.1.2006 12:23

Kleki Petra

Jen se netěšte! Pokračovat to bude určitě pohádkou!
0/0
28.12.2005 14:01

Xaver01

Nekažte si apetit skuhravým dědkem z europarlamentu. Volte ODS!
Skuhravý Zieleniec se snaží schramstnout moc v nově se formující pidistraně. Je otázkou, jestli se tomu má věnovat tolik mediální pozornosti. Vždyť on tak odporně působí, jen co otevře hubu.
0/0
28.12.2005 13:48

lemax

Re: Nekažte si apetit skuhravým dědkem z europarlamentu. Volte ODS!
sakra Zelienec? A to dkud prisel? z Malych Tater ci Oravy? Jak se mu podarilo projit pres hranice ze slovenska?
0/0
28.12.2005 13:57

jekal

Proč to kazit nějakou volbou ODS ?
Ceny v příštím roce porostou o něco rychleji než letos, a inflace tak dosáhne tří procent, odhadli analytici, které ČTK oslovila. Zdražovat budou zejména regulované ceny, naopak ceny potravin by se významně zvyšovat neměly. Platy lidí však porostou ještě vyšším tempem, takže se reálné příjmy lidí v průměru zvýší.
0/0
28.12.2005 13:05

lemax

Re: Proč to kazit nějakou volbou ODS ?
no nevim jekule, kde jsi to vyhrabal, ale mzdy vzdy musi byt pozadu za cenami! Takze se nic nemeni!Takze my najdi kolik procent delaji mzdy a kolik procent ceny na pristi rok!a jestli mzda prevysi ceny, tak vlada lze!
0/0
28.12.2005 13:22

JirkaEsch

Re: Re: Proč to kazit nějakou volbou ODS ?
Cože?
0/0
28.12.2005 13:24

lemax

Re: Re: Re: Proč to kazit nějakou volbou ODS ?
co , neumis cist ekonome?
0/0
28.12.2005 13:54

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Proč to kazit nějakou volbou ODS ?
http://www.czso.cz/csu/csu.nsf/aktualniinformace#17
0/0
28.12.2005 14:00

jekal

A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
Sčítání chat a rekreačních objektů v roce 1991 provázely úvahy, že s chatařením je v ČR amen. Chaty byl projev totality, kdy lidé utíkali z měst do chat, protože neměli jiné možnosti realizace, v práci se nikdo nepřetrhl,tvrdili sborně sociologové, psychologové, politologové a ekonomové. Nyní, když je možné podnikat, zájem o chaty zanikne, všichni budou na trhu podnikat, pokračovaly úvahy. Navíc se na chatě daly pěstovat různé druhy zeleniny, které na trhu do roku 1989 nebyly běžně k dostání. Tento nedostatek ale hypermarkety a supermarkety se svojí levnou zeleninou a ovocem dokonale odstranily.Lidé budou jezdit do ciziny, volný čas trávit jinak než dosud, předpokládali dále sociologové, zejména mladá generace se už nedá strhnout k tomu, aby v sobotu ráno města opouštěly kolony aut a v neděli večer se zase přískoky na zacpaných silnicích vracely. Vývoj však prognózy totálně postavil na hlavu.
0/0
28.12.2005 12:55

Jackdaw001

Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
...pouze orientační...., co mají chajdy společného se slučováním stran?
0/0
28.12.2005 12:58

jekal

Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
jakých stran ? Strany u nás jsou ČSSD, KDU - ČSL, KSČM a ODS , které z nich se spolu slučují ? 
0/0
28.12.2005 13:03

Jackdaw001

Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
A s tímhle informačním vybavením lezeš do světa...?
To bude mít Chocholoušek radost
0/0
28.12.2005 13:06

jekal

Re: Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
křoví není zajímavé
0/0
28.12.2005 13:11

Jackdaw001

Re: Re: Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
Ptáci, růže, kříže jo?
0/0
28.12.2005 13:15

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
Přečti nadpis článku ke kterému diskutuješ, možná ti to leccos objasní.
0/0
28.12.2005 13:06

Jackdaw001

Re: Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
To je tady nejhorší! Otevřou bránu a vypustí chovance....analfabety nebo blbečky a pak s tím materiálem pracuj
0/0
28.12.2005 13:09

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
Taky mě fundovaností svého dotazu překvapil, halt někdy je třeba i vědět k čemu se vyjadřuji a  jen nasazení nestačí.
0/0
28.12.2005 13:11

Jackdaw001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
Nasazení samotné postačí jen v případě, že jsi velice schopný bruslař
0/0
28.12.2005 13:14

lemax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
no jo snekyne, ale co kdyz brusle jsou tupe jak....
0/0
28.12.2005 13:17

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
No tak je nabruš milý Lojzo.....
0/0
28.12.2005 13:21

lemax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
a cim je mam brousit mila lizo?
0/0
28.12.2005 13:23

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
No  vem si brousek milý Lojzo.
0/0
28.12.2005 13:24

Jackdaw001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
Pak jeď sockou a nelez na diskusi
0/0
28.12.2005 13:25

1_130_202_135

Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
Taky si pamatuju na prognózu, že v roce 1962 bude definitivně vyřešena bytová otázka u nás.... A s těmi ucpanými výjezdy z města je to pravda - my Pražáci jezdíme do Krkonoš raději už ve čtvrtek odpoledne, soukromí zemědělci za nás hodnoty přes víkend naštěstí vytvoří
0/0
28.12.2005 13:01

jekal

Re: Re: A tito odborníci dnes zase prognózují vývoj důchodů za 50 let
to nebyla , tak nejhorší prognóza . Horší to bylo s výhrůžkou , z těch let,  " ještě tato generace bude žít v komunismu " a starší k tomu dodávali - dobře jim tak chuligánůnm
0/0
28.12.2005 13:10

lemax

Tyhle dve strany nemaji stejne sanci, jen nas oberou o dane, ktere dostanou na volebni agitaci!
Jsem proto je obe zrusit nez nas taky vytuneluji!
0/0
28.12.2005 12:52

Jackdaw001

Re: Tyhle dve strany nemaji stejne sanci, jen nas oberou o dane, ktere dostanou na volebni agitaci!
Ještě je co tunelovat...?    
0/0
28.12.2005 12:55

lemax

Re: Re: Tyhle dve strany nemaji stejne sanci, jen nas oberou o dane, ktere dostanou na volebni agitaci!
to vis ze jo! Nebo nechces platit dane? to nejde je to na paragraf!
0/0
28.12.2005 13:19

Jackdaw001

Re: Re: Re: Tyhle dve strany nemaji stejne sanci, jen nas oberou o dane, ktere dostanou na volebni agitaci!
Pokud to bude tunelem k jádru kasy, pak se ti nic v tomhle státě nestane...
Ale když štípneš rohlík v samce, dostaneš pět let
0/0
28.12.2005 13:27

jekal

Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
Češi jsou národem chatařů. V jejich počtu na obyvatele nás předčí ve světě pouze Švédové. Přitom podle sociologů a psychologů mělo právě chataření po roce 1989 totálně zaniknout. Chaty a chataření však nejenže nezanikly, naopak zájem o ně roste.
0/0
28.12.2005 12:35

vlákno

Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
Místo chataření měli radši vzít útokem základnu modrých strak a veházet ty modré zadky z oken.
0/0
28.12.2005 12:38

JTR

Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
a co se po roce 1989, tak radikálně změnilo?? Vždyť to co máme je takový kapitalismus s lidskou tváří, taková česká třetí cesta!!!
0/0
28.12.2005 12:40

vlákno

Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
chtěl bys opět mafiánský bolševismus let devadesátých?
0/0
28.12.2005 12:41

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
Myslíš Kato Kavana a jeho statečnou pravou ruku Srbu, ani snad ne.
0/0
28.12.2005 12:43

vlákno

Re: Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
Ne, myslím Klause, Kočárníka, Dybu, Stránského, D.Třísku, Čermáka, Macka, Koženého, Stehlíka, Soudka, Salzmanna, ....
0/0
28.12.2005 12:45

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
Aha já myslel, socanské mafiány, no nic nemaj si co vyčítat.
0/0
28.12.2005 12:48

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
a jak často, takto skvěle myslíš ?
0/0
28.12.2005 12:50

vlákno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
ty z ČSSD se na modré straky nehrabou ani zdaleka, mj. proto, že v roce 1997 už bylo vše rozkradeno a začalo se znova.
0/0
28.12.2005 12:51

JTR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
znova krást . Tak to máš pravdu!!
0/0
28.12.2005 12:52

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
Taky si říkám, že se ještě našlo dost co sebrat a vždy si jde půjčit s tím, že kousek zmizí, takovej Arafat by mohl vyprávět.
0/0
28.12.2005 12:54

JTR

Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
ne chtěl jsem radikální pravicovou reformu včetně práva. A ne to co tady je dnes!!! 
0/0
28.12.2005 12:46

lemax

Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
si prisel z 68 roku vid malej ekonome! zadnej soc s trzni tvari neni a nebude, uz se konecne prober a najdi si praci!
0/0
28.12.2005 12:45

JTR

Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
pokud to byla reakce na můj příspěvek moc nechápu a práci mám (podnikám)
0/0
28.12.2005 12:47

1_130_202_135

Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
Jo, to je ale divná doba (vymknuta z kloubů, šílí) - co psycholog a sociolog, to pravicový extrémista leninského typu...
0/0
28.12.2005 12:42

lemax

Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
vidis jekule, hlavne, ze mnoho psychologu dodnes vesele chatari! ze by chteli snizit ceny chat tehda a udelali maly "tunel na chatare?
0/0
28.12.2005 12:43

jekal

Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
a tak to dopadá s většinou prognóz odborníků a expertů, obvzlášť fundovaní jsou televizní ekonomičtí experti
0/0
28.12.2005 12:49

1_130_202_135

Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
A co tví oblíbení Brož a Jambor?
0/0
28.12.2005 12:52

jekal

Re: Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
neznám, v oblibě mám sličná stvoření
0/0
28.12.2005 12:57

1_130_202_135

Re: Re: Re: Re: Re: Taky jeden pomýlenej pravicovej předpoklad
Jejda - ale obávám se, že tvou náklonost ke mně ti nemohu opětovat, já dávám u protějšku přednost inteligenci
0/0
28.12.2005 13:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.