Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Znalec: Labuda jel při nehodě osmdesátkou

Vyšetřování nehody slovenského herce Mariána Labudy, který 19. listopadu usmrtil na dálnici D1 u Velké Bíteše dvě ženy, se chýlí ke konci. Znalec, který posuzuje Labudův rozbitý Volkswagen Passat, už zjistil, že řidič jel v době nárazu do překážky zhruba osmdesátikilometrovou rychlostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K..

nehoda na dálnici

Je to smutné, ale ty ženské tam neměly co sedět na svodidlech, ještě když je namrzlá silnice. pustit vystražná světla a utikat za svodidla z dálnice.

0/0
25.9.2006 12:01

aboduch

osmdesátka?!?
při nehodě jel 80km/hod a když brzdil kolik potom jel těsně před nehodou?
0/0
21.2.2006 10:24

Deleter

Re: osmdesátka?!?
Tak nějak nastejno, on ten led moc nepomáhá v brždění.
0/0
21.2.2006 11:14

xkillerll

Jak to teda bylo...
Myslím si, že nikdo tady, kdo kritizuje Labudu za to, že nepřizpůsobil rychlost jízdy stavu vozovky, neuvažuje o tom, jak to vlastně je doopravdy.
A) Když pojedu 60, nějaký hovado to do mě napálí ve 180, sem mrtvej.
B) Když pojedu 100, a nebudou naše silnice v hnoji, možná by ani nebylo namrznuto a ještě k večeru by se sypalo živicí!!! A ne až když se něco stane.
C) Daly tam ty ženský vůbec trojúhelník? Jak dlouho to bylo po nehodě? První věc co musí udělat je označit místo a vypadnout!!! Já dávam trojúhelník minimálně na 50 metrů...
D) Podle mě neni vůbec vina na straně Labudy, je jenom člověk jako my všichni, a myslím si, že je 100x horší stoupnout si k vnitřním svodidlům (nechápu), než neuřídit auto na zmrzlý vozovce...víc k tomu nemam co dodat...
0/0
21.2.2006 9:49

canigo

Re: Jak to teda bylo...
Já klidně dodávám:
 - body A, B jsou mimo mísu. Asi to je inteference s jiným článkem
- bod C: trojúhleník netrojúhelník, po oddělovacím pásu se nejezdí
- když usnu za volantem, taky mi nějaký dobrák promine, že jsem jenom člověk?
0/0
21.2.2006 10:15

ADukla

Re: Jak to teda bylo...

jasne 50 m, to je super vzdalenost a hlavne v zatacce ... drzim palce !!!!

0/0
24.8.2006 10:34

vault

Re: Jak to teda bylo...

ad C) na dálnici je POVINNÁ vzdálenost nejméně 100m

0/0
25.9.2006 13:55

kozlik14

Labuda nenese vinu za smrtí žen
Jsem řidič z povolání a už jsem něco málo najezdil a viděl. Ale myslím si, že i řidič začátečník, pokud se mu něco stane na dálnici, a nemusí to být zrovna nehoda, ale jen porucha, tak přeci nepoleze do středu dálnice, ale uklidí se stranou za vnější svodidla, obzvlášť je-li vozovka namrzlá. A i když má řidič předvídat, tak jen těžko ho může napadnout, že někdo bude uprostřed dálnice, takže si myslím, že pan Labuda je teď asi víc poškozen než ta 2 dámy, protože on to bude mít před očima až do konce života, přesto že za to nemohl. Doufám že ho neobviní.
0/0
28.12.2005 16:55

Savimbi

Re: Labuda nenese vinu za smrtí žen
Co může mít před očima když řekl že ani žádné ženy neviděl? Správně zde již bylo řečeno, že by tam havaroval tak jak tak protože nepřizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky!
0/0
29.12.2005 7:26

dtbdtb

Re: Labuda nenese vinu za smrtí žen
Boha, ty že jsi řidič z povolání? A kde jezdíš, ať se těm místům obloukem vyhnu!
I méně inteligentním individuím, než je tento řidič z povolání, je snad patrné, že romský herec neměl co narážet do svodidel. Po oddělujícím pruhu se snad nejezdí ani na Slovensku.
0/0
21.2.2006 9:33

xkillerll

Re: Re: Labuda nenese vinu za smrtí žen
Ty si asi hlupáček..viď...vypatlaný hovado...
0/0
21.2.2006 9:52

Leczo

Re: Re: Re: Labuda nenese vinu za smrtí žen
A proč je hlupáček? Protože nejezdí po svodidlech? Nebo protože neudělal v jedné vět dvě chyby, jako ty?
0/0
21.2.2006 10:09

ADukla

Re: Re: Re: Re: Labuda nenese vinu za smrtí žen

a kam se budes vyhybat autu, ktere je nabourane a odstavene uprostred dalnice v te rychlosti?

Budes mit 10 minut cas abys spocital nejefektivnejsi trasu?

0/0
24.8.2006 10:37

ADukla

Re: Re: Labuda nenese vinu za smrtí žen

ty jses magor???

0/0
24.8.2006 10:37

scaty

nepřestává mě to udivovat,
mám prostě pocit, že když spáchá nehodu známá osoba, tak se tomu švestky víc věnujou, hned je po ruce soudní znalec, zkoumá se vina i nevina....podobnej případ: kámoš sundal cyklistu, nic se mu naštěstí nestalo, cyklista jel po hlavní - neosvětlenej a kámoš na hlavní z vedlejší ráno v 6 najížděl a srazil ho.... být to Labuda, tak už se zkoumá, jestli cyklistu mohl vůbec vidět, pod jakým úhlem..... protože není Labuda, tak žádnej soudní znalec nebyl a sebrali mu papíry   normálnímu člověku by řekli, že nepřizpůsobil rychlost stavu vozovky, zapříčinil smrt dvou lidí, konec, tečka.
PS: plně souhlasim, že neměli na svodidlech co dělat, že je to souhra nešťastných náhod, ani že se nedá jezdit po dálnici 60 a počítat se všim, já jen jak jsme si všichni před zákonem "rovni"
0/0
28.12.2005 12:06

Mirek K

Re: nepřestává mě to udivovat,
Souhlasím s tebou až na to P.S. - ono i 50 může být v chumelenici na dálnici moc a v chumelenici musím předpokládat, že to bude klouzat.
0/0
28.12.2005 12:56

scaty

Re: Re: nepřestává mě to udivovat,
no já vycházela z toho, jak psali, že bylo jasno, suchá dálnice a najednou náledí....
0/0
28.12.2005 13:23

lemax

Re: Re: Re: nepřestává mě to udivovat,
no to je pravda, to naledi v techto mistech muze vzniknout behem deseti minut, coz vozovka pred je normalni a sucha. jinak neco tam nehraje v labudovi, ale ty zeny tam to bylo opravdu nestesti.
0/0
28.12.2005 13:28

lemax

Re: nepřestává mě to udivovat,
jinak sneku, ze to byla znama osoba se nediv, ze se tomu i policije jinak stavi ! a proc? Protoze to zajim novinare, televize a verejnost. Takze se to jinak resi nez ten chlapec co mel smulu s neosvetlenym cyklistou! Tam proste policajti ti vyresily jednoduse a vedeli ze se o to noikdo nebude zajimat! Proto nemam rad policiji. Ta dela poradek tam kde to neni nutne!
0/0
28.12.2005 13:35

scaty

Re: Re: nepřestává mě to udivovat,
stát se to nám tak to je taky jednoduše vyřešený, vždy a za vše může řidič, ale máš pravdu, píšou o tom, tak se švestky předvádí jak pečlivě prošetřujou všechny okolnosti
0/0
28.12.2005 14:03

babacek

Re: nepřestává mě to udivovat,
Přečti si příspěvek nad sebou.
On totiž hned se nikde soudní znalec nebere,ale  musí posoudit každou vážnou nehodu.A navíc má každý možnost si soudního znalce vyžádat.A tak co se stalo Labudovi se mohlo skutečně stát každému.Tady známá osobnost neznámá osobnost nějak nepomůže.Jedině v tom,že je více medializována .
0/0
29.12.2005 6:17

gentlastwo

Skoro si myslím...
Že by  taková   řidička když   je   náledí   neměla   vyjet...
A   matkou, které   je 73  roků to už  vůbec   ne...
0/0
28.12.2005 10:17

lemax

Re: Skoro si myslím...
jsi naomylu gentle, ta vozovka mela zmenu az na tech mistech kde se to stalo, a ne z prahy, ta byla v poradku! znas to tam, jak se to rychle meni v tech mistech? mozna upozorneni nejake cedule by bylo na miste taky, ze se jedna o nahle zmeny povrchu vozovky v podzimnim a zimnim obdobi!
0/0
28.12.2005 13:31

_m-

Re: Skoro si myslím...

To ji měla shodit ze skály? Doufám, že nejsi můj syn.......

0/0
24.8.2006 10:40

gentlastwo

Neuvažovaly co dělat??
Hm no,  ono  to  ježdění  na   dálnici..
Se snad  tak  dopodrobna   v  autoškolách  nevyučuje..
0/0
28.12.2005 10:12

Mirek K

Zajímavá debata
Doporučuji přečíst si Sbírku zákonů č. 361/2000 , § 18 (rychlost jízdy), bod 1. ( Shrnuto - mohu jet jen tak rychle, abych zastavil na vzdálenost na jakou vidím a pokud vidím překážku, tak před ní).
0/0
28.12.2005 7:52

lemax

Re: Zajímavá debata
no vidis a prece se jezdi!
0/0
28.12.2005 9:45

lemax

Ty zeny byly v soku, ani neuvazovaly co delat!
0/0
28.12.2005 0:43

celtic

Labuda...
0/0
27.12.2005 21:09

lemax

Re: Labuda...
a co ty soudruhu?
0/0
28.12.2005 0:42

Venancio

znalec
Ten chlap byl evidentně koupený a jeho názot by neměl být pro posouzení vůbec brán v potaz. Už ten předposlední odstavec jasně dokumentuje, že tam je zájem Labudu z toho vysekat! K přizpůsobení rychlosti se nechce, zmetek, vyjadřovat ale o tom jakou měl těžkou situaci před nehodou řidič mele (zhavarované auto těch mrtvých bylo přilepené na vnitřní svodidla, v pravém pruhu auto jedoucí osmdesátkou by snadno vše minulo))!Osmdesátikilometrovou rychlostí se možná auto mohlo pohybovat v okamžiku srážky což ovšem neznamená, že do úseku nevjel rychleji. Ukažte mi řidiče který běžně jede po dálnici osmdesátikilometrovou rychlostí, nota bene když ještě pospíchá na představení jak nasledně pan Labuda řekl (nebo bylo aspoň napsáno, že to byl důvod proč rychle opustil místo nehody). Názory, že se ty ženy zabily sami nesdílím. Dokáži si představit jak těsně po nehodě vylezu zdravý a při provozu na dálnici, jaký tam nyní je, nejsem schopen přeběhnout na druhou stranu (v 73 letech!)!
0/0
27.12.2005 18:20

2Mac7

Re: znalec
také nesdílím ten názor, že se ty ženy zabily samy ( krávy, slepice apod. považuji za zbytečné komentovat ) . ještě jednou typ středivých svodidel v místě nehody  http://i.idnes.cz/05/112/gal/JUPf21b9_kamiony.JPG , nejsem si jistá, kdyby se mi tam stala taková nehoda a měla bych v autě svoji starou mámu, že bych s ní přecházela přes namrzlou dálnici , ono auto když jede těch 130, tak za vteřinu ujede docela dost , netroufám si říci, že si o to koledovaly   
0/0
27.12.2005 18:53

doktor_bota

Re: Re: znalec
Velice, velice hloupý názor. Bez ohledu na věk, zůstat na dálnici je stoprocentní sebevražda, nejde o to, jesli k ní dojde, ale o to, za kolik minut. Být diktátorem v převleku, přišla bys na dosmrti o papíry jen proto, žes napsala takový nesmysl. Ale proti tomu dementovi nad tebou bys dopadla ještě skvěle.
0/0
27.12.2005 19:33

2Mac7

Re: Re: Re: znalec
Vy byste těm ženám poradil přes tu dálnici přejít ( jak rychle může jít 73 letá žena po náledí ?) , byl by zázrak , kdyby je  nikdo nesrazil. Kdyby se ten zázrak nestal a ty ženy přecházející dálnici by někdo srazil a zabil , jak byste reagoval a co byste o nich Vy a další napsali , co byste jim poradil v tomto případě ? Nevím, kolik je Vaší matce a jak se pohybuje , s mojí matkou bych přes dálnici nikdy nešla , ani kdyby byla suchá, natož namrzlá .A bez ohledu na věk - no to se zase zdá hloupé mně , věk roli hraje a nemalou. Tak co byste poradil ženě , která se těžko pohybuje o holi a když je náledí ven nechodí vůbec ?
0/0
27.12.2005 19:55

slayee

Re: Re: Re: Re: znalec
musí
 
0/0
27.12.2005 20:54

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: znalec
Plazit se, i to je bezpečnější, než zůstat nekrytý před autem po havárii uprostřed dálnice. A hlavně, nebyly tam samy a ODMÍTLY opustit dálnici s doprovodem, a i kdyby se musely spolehnout jen na sebe, té mladší bylo kolem padesáti, což ve mě dojem bezmocnosti neevokuje. Labuda je částečně odpovědný maximálně za poškození majetku, ty ženy prostě spáchaly sebevraždu. S čistě praktického hlediska je to dobře, protože už svojí totální idiocií nikoho neovlivní. Malý příklad na lepší pochopení: na přejezdu ti chcípne auto, nejde odtlačit. Zůstaneš sedět uvnitř, i když se zavírají závory, jako ty dvě tupé oběti evoluční teorie, nebo z kolejí zmizíš, i když to znamená skočit do hlubokého příkopu vedle trati?
0/0
27.12.2005 21:01

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: znalec
Já bych znovu nastartoval.
0/0
27.12.2005 21:04

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: znalec
Vysvětloval jsem to ženě. Tobě bych napsal, že se ti zasekl diferenciál.
0/0
27.12.2005 21:07

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: znalec
Takovou plečku bych nechal na přechodu a šel zamávat na mašinfíru, aby to pořádně sešrotoval.
0/0
27.12.2005 21:10

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: znalec
0/0
27.12.2005 21:42

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: znalec
dojelo by setrvačností ( ostatně závory jdou dolů až chvíli po světlech )
0/0
27.12.2005 21:48

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: znalec
Nedojelo. Stojíš na kolejích a jak si tak čtu tvoje příspěvky, tak věříš, že se ti nic nestane.
0/0
28.12.2005 0:00

FMX

Re: Re: Re: Re: znalec
Rychlost přesunu z dálnice na bezpečné místo je obráceně přímo úměrná rychlosti přesunu na "pravdu boží". Čím pomaleji půjdu, tím rychleji se blížím na Krchov. Každý normální člověk se snaží si život zachránit. Je úplně jedno jak rychle by ta paní šla, ale aspoň by se o to pokusila. Podstatnější je to, že ty "krávy" odmítli pomoc řidiče dodávky, který je na toto nebezpečí upozorňoval!!!!!!! A pokud jde o šíři pruhu u svodidel, i kdyby tam bylo 6m, tak pro roztočený vozidlo je to stejně málo. Proč tam ty svodidla jsou? Zřejmě proto, aby se vozidlo, jenž dostane smyk, se nedostalo do protisměru. Promiň, ale já osobně bych do lisu nikdy nevlez
0/0
27.12.2005 21:22

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: znalec
nejsem si jistá zda onen řidič dodávky mluvil německy tak, aby mu rozuměly . Také bych nechtěla být v lisu , ale jaká je pravděpodobnost úspěšného přechodu přes dálnici i normální chůzí natož pomalu, možná že je nižší než pravděpodobnost smyku dalšího auta na úplně stejném místě . Každopádně si vybraly špatnou možnost (  možná by dopadly stejně i při přecházení dálnice ) , ale  není to tak jednoduché ,jak se na první pohled zdá .
0/0
27.12.2005 21:42

Honza999

Re: Re: Re: Re: Re: Re: znalec
Kdyby Labuda jel tak, jak přikazují dopravní předpisy, tak by nehavaroval a nebylo by tu o čem diskutovat.
Ty babky na dálnici JSOU ZÁSTUPNÝ PROBLÉM, Labuda by to tam rozsekal bez ohledu na to kde by seděly. Takže primární vina za havárii je na Labudovi, že s touto havárií je spojen těžší následek je sice smůla, ale nijak to z něj nesnímá vinu.
Představte si. že by při té první havárii došlo ke zranění páteře některého z účastníků - jak jistě víte, s takto zraněným člověkem se amatérům nedoporučuje (ne-li snad přímo zakazuje) hýbat. Takže na zemi za tím vozem by ležel člověk s evidentně poraněnou páteří a čekalo by se na příjezd lékaře... A přiřítí se prasák za volantem a rozseká tam všechny, kteří se snažili třeba zraněnému pomoci. Taky bude nevinný??
Je to Labuda, tak za nic nemůže, kdokoli jiný z nás by byl prase za volantem.
0/0
28.12.2005 2:33

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: znalec
Jen doufám, že nebudeš nikdy u toho, když se někdo vyseká na dálnici, ty socanská opice. Nechat někoho ležet, protože si "myslíš", že má zraněnou páteř, uprostřed silnice jako je D1, tak takovou úroveň duševního svinstva by ti záviděl i Rath. Hlavně, že přesně víš, že Labuda porušil nějaké předpisy.
0/0
28.12.2005 6:03

demon3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: znalec
Hmmmm, tak socanská opice... Doktore strácíš glanc. Rozhodně je vždycky lepší nechat zraněnýho ležet pokud je před ním nějaká pevná překážka, třeba to auto a doufat že nepojede kolem někdo jako ty nebo Labuda, než ho zabít tahánim ze svahu někam do křoví. Ale to by jsi jako doktor měl vědět...  Ale jinak s tebou souhlasim, ano měly se pokusit dostat se mimo dálnici, tim spíš že nebyl velkej provoz a dokonce je někdo pouštěl a ano měly se pokusit dát na místo trojúhelník. Ale vinu na jejich smrti má rozhodně ten, kdo tu nehodu způsobil, tj.p.Labuda.
0/0
28.12.2005 9:43

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: znalec

Jo, doktor ztrácí glanc už delší dobu.....

0/0
24.8.2006 10:42

Honza999

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: znalec
Tak poslouchej, Ty modrý prase za volantem, napsal jsem "evidentně zraněnou páteř".
Na bezpečné přenesení takového člověka potřebuješ minimálně dva až čtyři lidi, kteří přesně vědí, jak ho uchopit a přenést (při dvou už je určité riziko poškození a používá se jen v nouzi). Bez těchto vědomostí takového člověka téměř s jistotou pošleš nadosmrti na invalidní vozík a s vysokou pravděpodobností z něj můžeš udělat i quadruplegika.
Číslo toho porušeného dopravního předpisu je Sbírku zákonů č. 361/2000 , § 18 (rychlost jízdy), bod 1. Oni moc dobře vědí, proč to dali hned jako bod 1.
0/0
28.12.2005 9:57

Honza999

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: znalec
PS: A na socanskou opici vypadáš spíš Ty...
V šest hodin jsi nafáral do hokny a první, cos za peníze svého zaměstnavatele udělal bylo, žes šel kafrat na NET.
"My inteligenti" děláme od desíti...
0/0
28.12.2005 10:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.