Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékárníci vyvěsili plakáty proti Rathovi

Lékárníci sice upustili od plánované čtvrteční stávky, proti krokům ministra Davida Ratha ale protestují jinak. Po lékárnách v celém Česku se objevily letáky s prohlášením, podle něhož Rathovy nekompetentní kroky ohrožují dostupnost lékárenské péče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tolan

Nemám čas pročítat celou diskuzi,
pouze chci přidat svůj názor a souhlas k tomu, že Dr Rath se výborně hodí Paroubkovi, protože Paroubek  tak už není sám jako nejhorší odporný prolhaný hulvát. Arogantní, moci chtivý, hulvátský a .......(další by se do příspěvku nevešlo) Rath si do voleb zajistí kontakty a slušné koryto a potom, snad, držme mu palce půjde opruzovat  zpět do čela LK. Do té doby se ale ještě pomstí všem odpůrcům a pomůže ke korytům kamarádíčkům.
0/0
28.12.2005 13:49

Tom-77

David kuwa Drát(Rath)
pomalu ale jistě normalizuje. Nakonec to dopadne tak, že ten kdo podniká a tvrdě pracuje je zloděj a tunelář a ta lemra na pracáku je jejich neviná oběť.
0/0
24.12.2005 13:44

nasranycech

Lemaxovi...
..
účelem příspěvku o PANADOLU bylo vyvolat zamyšlení nad tím,jak se dají nafouknout tržní ceny léků a tím drancovat rozpočet státu přes zdravotní pojišťovny.Mělo to být memento  poplatné obecně pro jiné léky.Nejvíce prostředky z rozpočtu odčerpává léková politika.Proto je nejvíce křiku,když se na ní šlápne-jde o miliardy a to se neodpouští.Lemaxi,nejsi obdařen itelektem,abys pochopil podstatu příspěvků,hlubší revize obsahu je ti cizí,všiml jsem si toho u tebe obecně i jindy.Baj,baj...
0/0
24.12.2005 9:13

mirror254

Re: Lemaxovi...
Samozřejmě nesmysl jako většina toho, co jsi tu napsal. Panadol rozhodně není tím, co by (jak říkáš) drancovalo státní rozpočet, byl to pouze zbytečně předražený lék, za který utráceli lidé možná zbytečně, možná ne - nicméně své vlastní peníze, uchráněné před hladovým chřtánem státu. A abych se lemaxe zastal, ono není třeba mít schopnost hlubší revize obsahu nesmyslných příspěvků, jejich podstata je zcela zřejmá - daleko vhodnější je mít hlubší znalost podstaty problému. A také - nebýt nasranycech, ale člověk který uvažuje a analyzuje s chladnou hlavou. Ten problém je jinde a právě teď v karikatuře na ministra zdravotnictví, který zavedl opět model "rozděl a panuj". Hnát proti sobě lékaře, lékárníky a pacienty totiž prospěje jen a jen jemu a jeho socanským kámošům. Ovšem pouze tehdy, pokud tu bude dostatek lidí, jako jsi ty.
0/0
24.12.2005 12:32

Engena

Re: Lemaxovi...
Neznalý jsi ty. Panadaol existuje v několika verzích. Panadol (ten má jen paracetamol) stojí stejně jako Paralen (8,20Kč), Panadol Rapid (ten má navíc coffeinum na potencování účinku paracetamolu) ten stojí kolem 35 Kč a Panadol Ultra (ten má paracetamol, coffeinum a codeinum) a ten stojí těch tvých 55 Kč. Takže stručně JSI VŮL kterému není rovno. Nejdřív si něco nastuduj a pak rozumuj. Za další léková politika neodčerpává z pojištění nejvíc, odčerpává jen cca 38 mld. ze 200 mld. Tržní cena panadolu neexistuje, existuje jen REGULOVANÁ CENA PANADOLU. Znovut ti musím nasraný čechu zoopakovat, že jso VŮL.
0/0
24.12.2005 16:13

olinas

Rozhlédněte se
Rozhlédněte se ve větším městě po ulici. Kolik přibylo lekáren, hospod a optik. To jsou obory kde se dá pořád ještě dost trhnout. Proč by se jinak lidé do podnikání v těchto oborech pouštěli? Když ubude pár lekáren, moc se nestane. Ono jich ale zase tak moc neubude. Jen tu a tam nějaký lekárník bude muset pracivat sám. A možná, že ani to ne.
0/0
24.12.2005 9:06

jajaja00

Re: Rozhlédněte se
A tebe také hlava nebolí, protože tě nemá co bolet.....
0/0
24.12.2005 9:09

chejava

Re: Rozhlédněte se
U nás skutečně funguje pouze to co je placené ze státních, krajských nebo obecních peněz. Nejbohatší občané tohoto státu jsou státní úřednici, politici a obecní zastupitelé, kteří rozhoduji o toku peněz.
0/0
24.12.2005 9:25

Maxx-IP

Když vidím reakce těch lékárnických keťasů,
začíná mi bát Rath sympatický.
0/0
24.12.2005 6:50

jajaja00

Re: Když vidím reakce těch lékárnických keťasů,
No, tebe hlava nebolí, protože tě nemá co bolet.....
0/0
24.12.2005 9:09

mirror254

Re: Když vidím reakce těch lékárnických keťasů,
Trošku mi to připadá jako výrok pupkatého hovada sedícího na zahrádce u místní hospody jak komentuje: "hehe, jak si rozstřelil toho bavoráka - podnikatel". Ano. Ty JSI Čech verze 1. Naštěstí už na vás nejsou náhradní díly a pokud by ti Rath přestavěl lidové opravárny po svém, už tě nikdo neopraví. Ten podnikatel si zajede jinam, do civilizace :-)
0/0
24.12.2005 12:17

lemax

Jsi naomylu sneku podemnou!
Rath proste vypocitane kousi na zdravotnictvi a v tomto pripade na lekarich, co si muze dovolit a jak daleko jit! jinak on jim to da, aspon z casti, ne vsechno, a tim uz vyhrava aniz by to nekdo postrehl! to neni blbec, ale zkusenej pragmatickej grazlik s tvrdymi lokty v lekarskem oboru!
0/0
24.12.2005 4:42

murjel

Rath není inteligent, ale neuvažující chlap, který je arogantní
a neinteligentní. Když chce donutit výrobce léčiv, pak nemůže snižovat marže lékárnám, ale distributorům, kteří mají nejvyšší marže. Tedy na co snižování marží lékárnám?
0/0
23.12.2005 23:47

nasranycech

Něco o lécích..
Dám příklad na známém a televizně propagovaném preparátu PANADOL.Zázračně vám uleví od bolesti ,ve své době v lékárně za 55,-Kč.Řekl někdy lékárník,paní neberte ho ,tady máte PARALEN?Na PANADOLU vydělá firma,distributor,lékárník a televize.Prodělala akorát babka,kterou obrali.Pro neznalé - v obou preparátech je pouze jedna úcinná látka PARACETAMOL  v množství 500mg v tabletě.Léky jsou identické ,cena desetinásobná.A tak je to se vším.Je třeba do toho říznout i když křiku bude mnoho.Nedívejte se na to politicky,tady jde o věc a o hodně peněz - i vašich.Apropó-neznám chudých lékáren.
0/0
23.12.2005 22:14

HAL9000

Re: Něco o lécích..
A tys viděl v jiném oboru obchodníka, který ti raději prodá levnější, než dražší zboží stejného druhu? Je to věc kupujícího, aby se předem o zboží informoval a nenechal ze sebe dělat vola.
0/0
23.12.2005 23:38

lemax

Re: Něco o lécích..
Clovece, bez uz do prdelky, na fialky! Muzes to pro nas konecne udelat, aneotravovat tady na diskuzich nas poctivy?
0/0
24.12.2005 5:52

mirror254

Re: Něco o lécích..
Ach bože, bože, pokaždé se objeví takové hovado. Nehledě na to, že lidé by měli být vedeni k jisté samostatnosti a svéprávnosti - například můj dnes 11ti letý syn by jistě neinevestoval své úspory z kapesného do kampeličky či banky s vidinou výnosu 50% na rozdíl od většiny socilistických voličů - tedy nehledě na uvedené - existují i jiné rozdíly, než čistě chemické složení. Mohou to být fyzikální rozdíly, odlišná technologie výroby, pomocné látky, čistota preparátu, způsob balení, forma kterou je preparát přijímán organismem, záruky daného výrobce... to jen pro doplnění někomu, kdo by jakoukoli věc viděl téměř jako zločin hnusných podnikatelů. Skoro by mne zajímalo, jak moc sis podělal život, že jsi tak nenávistný.
0/0
24.12.2005 12:13

Engena

Re: Něco o lécích..
Neznalý jsi ty. Panadaol existuje v několika verzích. Panadol (ten má jen paracetamol) stojí stejně jako Paralen (8,20Kč), Panadol Rapid (ten má navíc coffeinum na potencování účinku paracetamolu) ten stojí kolem 35 Kč a Pandadol Ultra (ten má paracetamol, coffeinum a codeinum) a ten stojí těch tvých 55 Kč. Takže stručně JSI VŮL kterému není rovno. Nejdřív si něco nastuduj a pak rozumuj. Mimochodem většina lidí to zná, že je několik Panadolů.
0/0
24.12.2005 16:11

JanSlanina

Re: Něco o lécích..
To nemáš pravdu panadolu je několik druhů a taky obsahují krom paracetamolu třeba coffein at. a potom stojí 55 Kč,-
0/0
28.12.2005 14:55

nasranycech

pOSTŘEH Z TELEVIZE..
Před pár dny si lékárnice stěžovala,že pokles rabatu o 3% je velikýa téměř likvidační,prý to reprezentuje pronájem lékárny za 30.000,-Kč.Tím nepřímo řekla,že vydělává 300.000,-Kč měsíčně(zbývajících 29%).K tomu ještě nějaká ta cukrátka,bylinky,čajíčky,výživové doplňky adt...Je vám to jasné kdo lobuje?
0/0
23.12.2005 22:06

sova_x

Re: pOSTŘEH Z TELEVIZE..
Nějak jsi ale zapomněl uvést, kolik tam pracuje zaměstnanců. Ve větších lékarnách 6 až 10. Takže na jejich platy, by po zaplacení energií a půjček na zařízení zbylo nějakých 100 až 150 tisíc Kč. Už tě vidím, jak za 15  tisíc hrubého makáš.
0/0
23.12.2005 22:37

zlej_protiva

Re: pOSTŘEH Z TELEVIZE..
No, koukám, že je tady další, kdo si nechal nabulíkovat od socialistů, jací jsou ti podnikatelé zloději a vyžírkové, že?
Co utrží, to jim jde do kapsy že? Jak hezky se to poslouchá a jak hezky se na to nadává.
Seš chudák...
0/0
24.12.2005 2:03

Kvetlao

Jasně,jednoduše a úderně hovořit ,ne přímo lhát,spíše
ohnout pravdu tak,aby vyhovovala mému záměru.To je přeci osvědčená metoda,kterou dotáhl k dokonalosti jistý G.,pokoušely se o to totalitní media,ale mic jim to nešlo.Podle preferenčních průzkumů se asi v politice a u žlabu udrží.Bude ale taky i mlaskat?nebo se konečně proberou i řadoví z ČSSD a pošlou ho do.... .Nedělejme si iluze,nikdo jiný to za ně neudělá.A on to zatraceně dobře ví.Dokud tedy těm vlastním bude mazat med kolem úst,bude tu asi ouvej.Ten se pro nějakou trapnou skutečnost,jako je názor jiných pravděpodobně trápit nebude.Umí perfektně propagovat sám sebe,je mladý,zdravý,pohledný.Demagogii je nutno mírně potlačit,tvrdě a kriticky ukazovat na chyby kolem sebe u všech ostatních.A na 2 x 4roky je vystaráno.A o to přeci jde především.
0/0
23.12.2005 20:18

1_130_202_135

Už toho začíná být dost!
Občané potřebují mít zajištěnu zdravotní péči a k ní patří samozřejmě i léky a léčiva. Bylo by na místě (stejně jako se to připravuje u nemocnic) lékárny zestátnit nebo alespoň dát pod přísnou státní regulaci a určovat ceny léků, mzdy a další náklady centrálně, z ministerstva zdravotnictví...
0/0
23.12.2005 20:03

lubincz

Re: Už toho začíná být dost!
ale to je přece kravina, tady někde zavádět socialismus, jinde ne.To už bychom se mohli vrátit o 15 let zpátky. To by znamenalo např, že uklízečka v lékárně bude dělat za 6tisíc a v bance za 20tis, kdo by v lékárnách pracoval? 
0/0
23.12.2005 20:40

Zwerg

Tento příspěvek stojí za zdůraznění!
nechapu... (abysser, mail, 23.12.2005 18:34 ) vlákno | reagovat
.. proc se stale dava predpis na Paralen - osobne bych si pripadal trapne, kdyby me na nej chtela doktorka predepsat recept.. At si lidi (pokud to nejsou chronikove) plati leky do stovky ze sveho a zdravotnictvi je vyleceno..
0/0
23.12.2005 20:01

udolak

Uklidněte se uplakánci
Jen tak na okraj je třeba seznámit veřejnost nejdříve s maržemi ostatních obchodních odvětví.
Např:
výpočetní technika hardware 10-15%
software 15%
elektronika 10-15%
Proč tolik brečíte se svými 32% ???
0/0
23.12.2005 19:54

Zwerg

Re: Uklidněte se uplakánci
Protože Rath lže! Lékárníci žádnou marži 32% nemají! Tak proto!
0/0
23.12.2005 19:59

udolak

Re: Re: Uklidněte se uplakánci
Ale mají a mají i někdy víc. Lžou lékarníci. Jen ať pracují a nebrečí.
0/0
23.12.2005 20:05

doktor_bota

Re: Re: Re: Uklidněte se uplakánci
Někdy možná, většinou ne.
0/0
23.12.2005 20:09

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Uklidněte se uplakánci
Nikdy!
Máte-li jiné informace, tak mi dejte nějaký konkrétní příklad, kdy je marže pro lékárnu aspoň těch 32%. Děkuji.
0/0
23.12.2005 20:12

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Uklidněte se uplakánci
S prostředky, které vyrábějí vlastními silami, dosahují některé lékárny vysokých marží. U přeprodávaných preparátů je to vyloučeno.
0/0
23.12.2005 20:15

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uklidněte se uplakánci
Je pravda, že tam je započítána odborná práce lékárníka, který daný lék vyrábí.....
Bohužel, připravovaných léků je stále méně a méně....
0/0
23.12.2005 21:04

Zwerg

Re: Re: Re: Uklidněte se uplakánci
Nic o tom nevíte a jen pitomě žvaníte.
Marže lékáren se pohybuje kolem 18-20%! Z toho se táhne veškerý provoz lékárny - nájem, energie, zaměstnanci, atd......
0/0
23.12.2005 20:11

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Uklidněte se uplakánci
Klid.
0/0
23.12.2005 20:16

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Uklidněte se uplakánci
To byla reakce na pitomu " udolaka ", nikoliv na vás.
0/0
23.12.2005 21:01

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uklidněte se uplakánci
Já vím, měřil jsem to pravítkem :)
0/0
23.12.2005 21:12

lubincz

Re: Uklidněte se uplakánci
pravda o maržích se přece dá lehce zjistit.Marže v lékárnách by měly být vyšší než na auta, lék stojí méně než auto, lékárny mají vyšší náklady, kdo byl někdy uvntř vzadu, uvěří, navíc je rozdíl v prodávání součástek nebo léků.Poučme se v Evropě a ne v CSSR za socialismu 
0/0
23.12.2005 20:45

zlej_protiva

Re: Uklidněte se uplakánci
Běž si doplnit základní ekonomické vzdělání a pak něco piš. Prodejce hardware potřebuje ke své činosti malej kutloch a křížovej šroubovák.
Marže každého obchodníka je jeho příjem, od kterého se odečítají veškeré výdaje a pak teprve možná zbyde nějaký zisk.
A nemluvím o populistické manipulaci Dr.átha, když manipuluje s marží celého distribučního řetězce a vztahuje jej na konečného prodejce.
Politikům by mělo lhaní přestat procházet, jinak se nám začnou vysmívat už úplně.
0/0
24.12.2005 2:00

sluni-sluni

nutná deRATHizace
zloděj volá chytte zloděje - sám má máslo na hlavě s časopisem Tempus a přiblblý Lékař, o ostatním nemluvě, jeho kroky nemá cenu komentovat-škoda slov
0/0
23.12.2005 19:52

huhu007

Já bych to viděl jinak
Rath měl vydat vyhlášku ministerstva, které umožňuje lékárníkům kupovat léky přímo od farmaceutických firem a nikoli od velkodistributorů léků. Tam jsou schovaní ti praví prasečkáři, velkodistributorů je 6 a mají spolu uzavřené kartelové dohody, takže veškeré snížení marže půjde pouze z peněz lékáren - tedy vezme se těm, kdo se nemůže bránit - totiž zaměstnancům těch lékáren. Už řada majitelů oznámila pokles mezd zaměstnanců lékáren o 20%. Free the market, free the people!! Ať si lékárníci nakupují léky od koho chtějí, to bude hlína, ža pijavice, kteří si s kamarády socany upravují zákony podle svého zavřou krám.
0/0
23.12.2005 18:55

murjel

Re: Já bych to viděl jinak
To je přesně to, co vidím já. Ať sníží marže dostibutorům a omezí jejich marže. Pak je jasné, že se to dorovná. Když účtuje dodavatel - tedy distibutor léků marži 32%, nemůže lékárna účtovat méně! To by jí finančáci hned dali do zisku! A o tom to je! Tedy ne lékárny, ale distributoři mohou za to, že jsou ceny tak vysoké. Každý výrobce, by měl ze zákona umožnit nákup ve své podnikové prodejně za výrobní náklady + marži do 20% abylo by to vyřízeno. A to každému bez rozdílu! Pochopitelně, že velkoodběratel by měl potom třeba nárok na slevu z odebraného množství.
0/0
23.12.2005 23:56

abysser

nechapu...
.. proc se stale dava predpis na Paralen - osobne bych si pripadal trapne, kdyby me na nej chtela doktorka predepsat recept.. At si lidi (pokud to nejsou chronikove) plati leky do stovky ze sveho a zdravotnictvi je vyleceno..
0/0
23.12.2005 18:34

abysser

Re: nechapu...
Osobne jsem nebyl nemocny deset let a kdyz neni clovek prase nebo chronik a pecuje o sve zdravi, muze dopadnout stejne..
0/0
23.12.2005 18:35

idneol

Re: nechapu...
0/0
23.12.2005 19:15

dislektik

ten RATH je větší vůl než jsem si myslel
i když čert ví co má pod čepicí.
0/0
23.12.2005 18:22

-RASWAN-

Re: ten RATH je větší vůl než jsem si myslel
Vybral ho bolševik Paroubek,tak co to asi musí být za arcivola aby mu vyhovoval 
0/0
23.12.2005 18:28

dislektik

Re: Re: ten RATH je větší vůl než jsem si myslel
těžko říct na světlo boží mu pomohla ODS a dnes ČSSD jaká podobnost??
0/0
23.12.2005 18:33

-RASWAN-

Re: Re: Re: ten RATH je větší vůl než jsem si myslel
To jo,ale jen ČSSD se ho nakonec ujala
0/0
23.12.2005 18:34

dislektik

Re: Re: Re: Re: ten RATH je větší vůl než jsem si myslel
ta mu pomohla na pěrestál a přispěla tak k jeho konci kariéry
0/0
23.12.2005 18:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.