Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Židé se ohradili proti jednání s domobranou v Orlové

Židovskou obec pobouřilo plánované setkání zastupitelů Orlové s členy organizace Národní odpor. Ta před časem ve městě zřídila domobranu kvůli Romům. Národní odpor je podle Zprávy o extremismu vypracované ministerstvem vnitra neonacistická, militantní a antisemitská organizace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

monstrum

židé ?
Jací židé prosím Vás. Copak tu ještě v ČR po druhé světové válce nějaký zůstal ? Odhaduju to tak na jeden a půl žida....
0/0
22.12.2005 17:12

Tatíček MORAVA

›››››››››››› ™
no a je to tady, kaftani začínají vystrkovat rapáky.
0/0
22.12.2005 15:43

Josefprav

U soudruha starosty mne to ani nepřekvapuje.
Nacisti a komunisti k sobě měli vždycky blízko, když se jednalo o likvidaci demokracie. Když se jim to povedlo, tak se  servali mezi sebou.
0/0
22.12.2005 14:09

eloš

Re: U soudruha starosty mne to ani nepřekvapuje.
Kéž by to vyšlo v Orlové. Demokracie tam už, zdá se, prohrála, chce to vzájemný futbalový turnaj : Komunisté, Skíni a Cikáni.
0/0
22.12.2005 14:18

Josefprav

Re: Re: U soudruha starosty mne to ani nepřekvapuje.
Lepší by byly závody v plavání v kyselině sírové.
0/0
22.12.2005 14:49

eloš

Tragédie je, že jenom židé.
Všichni demokrati se měli ohradit a trvat na funkčnosti policie, ktrou platíme všichni. TA AŤ ZJEDNÁ POŘÁDEK, AŤ DE VO CIKÁNA, NEBO NÁCKA, (capsLock), nebo jiného asociála.
0/0
22.12.2005 14:00

Blackshield

Ti
idioti aby se neozvali... Nejlepsi by bylo Orlovou oplotit a nechat vsechny tri zainteresovane skupinky vymlatit se navzajem. Ani jedne by nebyla zadna skoda.
0/0
22.12.2005 13:35

Nukleon01

Postesk
Kdybych v dnešní době svobody slova napsal, co si o VŠECH účastnících sporu myslí, přišel bych minimálně o nick.Samozřejmě, na "vlastence" se plivat může, ale to je opravdu, ale opravdu, všechno.
 
 
0/0
22.12.2005 13:27

Trashman

Koho zajímá
co si myslí tato mini menšina. Ať se ohrazují ve svém státě, když se jim zde nelíbí.
0/0
22.12.2005 13:25

omol

Jaký svůj stát?
Ten si také víceméně minižidi ukradli s tichým souhlasemOSN.
0/0
24.12.2005 10:46

klikerex

lol
Komunista se sejde s nacisty ;)
0/0
22.12.2005 13:03

molim

xxx
Poslechnu si, jestli nepřijdou s nějakými podnětnými návrhy na řešení neuspokojivé situace s Romy.
Ale jistěže přijdou. Obec se chystá zasponzorovat vykoupení vepřína v Letech, aby dokázala, že nejde jen o planou rétoriku, a že pro dobrou společnou věc pustí chlup
0/0
22.12.2005 12:54

pinguinone

Re: xxx
..aby tam zase nechteli stavet lagr...
0/0
22.12.2005 12:59

molim

Já to splet hned
v úvodu. Já jsem to v té rychlosti přečetl tak, že židovská Obec se chystá přijít s nějakými konstruktivními návrhy, jak řešit romskou otázku...
0/0
22.12.2005 13:30

babacek

Re: Já to splet hned
Možná jim přenechají nějaký majetek aby nepáchali tolik krádeží.
0/0
22.12.2005 13:59

babacek

Re: Re: xxx
Nešlo by to snad rychleji.Nebo jsou již pece v tak špatném stavu.
0/0
22.12.2005 13:58

molim

xxx
Poslechnu si, jestli nepřijdou s nějakými podnětnými návrhy na řešení neuspokojivé situace s Romy.
0/0
22.12.2005 12:53

Pepi_Bouchac

Setkani....
Tak to je mazec: Komous bude jednat s nackama o tom co ve meste....to jsme to dopracovali :/
0/0
22.12.2005 12:52

Pengix

Re: Setkani....
Aj Stalin s Hitlerom boli začas kamaráti a rozdelili si Poľsko.Vrana k vrane sadá diktatúra si diktatúru hľadá.
0/0
22.12.2005 12:54

Pepi_Bouchac

Re: Re: Setkani....
Taky vsichni vime, jak to dopadlo...no, asi bych obyvatelum Orlove doporucil se prestehovat...ale kam...v Karvine taky vladne komous...je to posra.ty region... :-(
0/0
22.12.2005 12:57

Pengix

Re: Re: Re: Setkani....
Poznám to tam býval som začas Havířove.
0/0
22.12.2005 13:28

omol

a nepoznám to tam
Ja som býval v Lozorně,tam místní Igin nádražák když cikáni dělali bordel v hospodě lapl pod každou paži dva romáky a vyhodil je ven,bez domobrany a skinu a komoušů žili dál. Měli respekt negativi,bílí i černí.
0/0
24.12.2005 10:57

fleret1

typicky cesky gulas
...problematickou skupinou v Orlove jsou s nejvetsi pravdepodobnosti cikani...reseni potizi je v kompetenci PCR,ktera je jako vzdy bezradna...nastava klasicka situace : vytvori se zastupny problem,ktery se prehodi obecenstvu = vznikne naprosto zbytecna debata o nicem,aniz by se resil problem samotny - gulas,gulas,nic nez gulas.
0/0
22.12.2005 12:51

František Koudelka 4.Kyju

Re: typicky cesky gulas
No to máš sice pravdu, ale že bych to chtěl mít domobranu složenou z členů české SA to teda fakt nechci, to vyháníš čerta ďáblem, což neomlová radnici, měšťáka a PČR od nečinnosti a alibismu.
0/0
22.12.2005 12:54

fleret1

Re: Re: typicky cesky gulas
domobrana SA je pakaz,komousi jak by smet...mel jsem na mysli neco jineho : pokud by PCR jednala tak jak ma a zjednala poradek,nevznikl by primarni problem a nezviditelnovali by se tak ani fasouni,ani komousi...
0/0
22.12.2005 12:58

motorboy

Re: Re: Re: typicky cesky gulas
Je vidět, že asi nebydlíš v blízkosti několika cikánských rodin a nevíš jak pěkně ti dokážou znepříjemnit život a věř tomu, že Policie ať už je to městká anebo státní s tím nic neudělá. Mluvím z vlastní zkušenosti... A většina policistů toleruje a tiše podporuje zásahy a protestní akce těchto holohlavých skupin. Neříkám že všichni rómové/cik.áni jsou špatní a těch dobrých jsem pár pozval, ale je to jen hrstka těch, kteří jsou kultivovaní... A pakáž nejsou ti jak je nazýváš "domobrana SA" ale pakáž je ta většina nekultivovaných, nepřizpůsobivých, nepracujících a na sociálních dávkách stát ždímajících rádoby RÓMŮ. a tito lidé nemají až zas tak velký respekt z policie, ale právě z těchto lidí, kteří si s nimi nedělají žádné servítky...  Nic ve zlém
0/0
22.12.2005 13:35

fleret1

Re: Re: Re: Re: typicky cesky gulas
mas pravdu v tom,ze nebydlim v blizkosti cikanu a osobni zkusenost s nimi nemam rovnez...ale jak jsem napsal,slo me spis o reseni,ktere nabizi PCR,tedy zadne...kdyz si nevi rady policie ( navic opora v zakonech),o cemz silne pochybuju,spis si nechce" vedet rady",pak po domacku slatane vselijake "domobrany" ( at uz si rikaji jakkoli ) asi nevyresi problem...je fakt,ze pokud by se to dotykalo me osobne,nespolehal bych na PCR...v tomto pripade bych rekl,ze zkusenosti mam
0/0
22.12.2005 13:44

motorboy

Re: Re: Re: Re: Re: typicky cesky gulas
Víš tito lidé, jak už jsem ti psal by občas potřebovali bít né proto, jaké jsou rasy, ale proto jak se chovají a když neexistuje na takto nekultivovanou většinu cikánů za strany státu přísnější metr, ba naopak, bohužel mi to občas připadá jako rasismus naruby, nedivím se, že starosta Orlové bude mít u místních velkou podporu. Ono by stačilo se tam jet podívat na vlastní oči. Mě stačí se podívat v Kladně Dubí, nebo ve Vrapicích, ale to je jedno kde to je To je ten samý problém i Matiční ulice. A většina lidí, kteří obhajují a zastávají názory proti této domobraně většinou NEMÁ zkušenosti se soužitím těchto komunit.
0/0
22.12.2005 14:25

babacek

Re: Re: Re: typicky cesky gulas
I když si to naspal trochu emocionálně tak je to pravda.
Civilisté suplují práci policie a ta je zalezlá a bere zato peníze poplatníků.
A nevěřím,že domobranu tvoří jen extremističtí stoupenci.Ochránit vsvůj majetek a rodinu je přirozenost bez toho jaké kdo má politické smýšlení.
0/0
22.12.2005 14:04

poslanec_termit

Zidi se zastavaji cigosu
Proc
0/0
22.12.2005 12:50

Pengix

Re: Zidi se zastavaji cigosu
Chcú sa zviditeľniť.
0/0
22.12.2005 12:52

fleret1

Re: Zidi se zastavaji cigosu
osud cikanu v konc.tab. byl uplne stejny...
0/0
22.12.2005 12:55

Deleter

Re: Re: Zidi se zastavaji cigosu
aha, takže se v roce 2005 nesmí nikdo bránit proti jejich "specifikům"? Samozřejmě ale odmítám spolupráci samosprávy a Národního Odporu.
0/0
22.12.2005 13:47

František Koudelka 4.Kyju

No jestli
s nima vyběhne jako Zeman v Bambergu s Vízkem, tak máme první prapor SA ve službách radnice.
0/0
22.12.2005 12:34

Vosta Jindra

S náckama se jednat nesmí
Já nepochopim, jak někoho může vůbec napadnout se s těma vylízanejma náckama bavit. Sou to akorát hnědý h o vn a. A jestli v někom vzbuzujou pocity bezpečí, tak leda v lidech, který toužej po diktatuře. V každym případě, s náckama se jednat nemá a nesmí. 
0/0
22.12.2005 12:32

poslanec_termit

Re: S náckama se jednat nesmí
Jeste horsi je jednat s komunistama
0/0
22.12.2005 12:49

Vosta Jindra

Re: Re: S náckama se jednat nesmí
To je úplně to samý. Nevim čim sou náckové lepší.
0/0
22.12.2005 12:56

Manciny

a
Je to choulostivá záležitost a v Evropě, hlavně té Západní a vychované, se prostě nenosí pojmenovávat některé jevy pravým jménem. Názoru židovské obce bychom si jistě měli všimnout, protože oni mají s pogromy a rasismem své otřesné zkušenosti, jenže v tomto případě se mi jeví podobné protesty jako hraběcí rady salóních zastánců lidských práv, kteří lokální problematiku orlové neznají ani omylem.
0/0
22.12.2005 12:26

Ahaman

Když jsou Židi
takový kámoši s Cikánama, tak ať zařídí, aby romská kriminalita z Orlové zmizela.Nebo ať nekafrají proti domobraně, která byla založena jako zoufalý pokus o udržení pořádku. Kam bychom došli, kdyby nám nějaká náboženská obec kecala do místní samosprávy, aniž by se jí to vůbec týkalo.
0/0
22.12.2005 11:35

zlej

Re: Když jsou Židi
A kam dojdem když budou o pořádek v ulicích pečovat vylízaný primitivové to teda taky nevím.
0/0
22.12.2005 12:02

ppelc

Ty toho vyresej
Komunisti z radnice a nackove z domobrany spojte se a dete do prdele...
0/0
22.12.2005 11:15

zlej

Re: Ty toho vyresej
0/0
22.12.2005 12:03

Pako01

Židovská obec
se jenom hodlá zviditelňovat. Když se někdo snaží udělat pořádek, nemělo by se mu apriori bránit. Apriori vyčleňování lidí s radikálními názory z diskuze pouze ještě více tyto lidi radikalizuje a je silně kontraproduktivní. Jestli chce Židovská obec mermomocí vytvořit ilegální fašistickou organizaci se vším všudy, nechť pokračuje ve svých hysterických výlevech, ono se jí to brzo podaří.
0/0
22.12.2005 10:57

Montaigne

Re: Židovská obec
souhlas  
0/0
22.12.2005 11:27

fantasy

Re: Židovská obec
Problemy tohoto typu by mela resit PCR, proto si ji platime. Domobrana v jakekoliv forme smrdi. Navic domobrana slozena z nacku   Komunistovi na radnici nejspis schazi Lidove milice, tak chce pouzit Narodni odpor jako nahrazku
0/0
22.12.2005 11:32

wilde_sau

Romská kriminalita?
Proč kriminální živly pořád dělit podle národnosti? Prostě mají řešit kriminalitu obecně. Potom to vyvolává reakce, jaká je tahle, možná trošku zbytečně hystrická, z Židovské obce. Domobrana v demokratické zemi, kde existuje Policie. K čemu? Je to jen provokace. Co si ještě koupit uniformy? Starosta se chce zalíbit občanům, mám rád pořádek! Jedná s extremisty místo aby řešil problém koncepčně. Co prevence kriminality, jednání s Policií, úřadem práce... Zbytečné. Asi raději sní o tom, jak pro ony domobrance obstarat šerifské hvězdy.
0/0
22.12.2005 10:30

LimonadovyJoe

Re: Romská kriminalita?
Právě, tam, kde existuje policie, je domobrana k ničemu. To si řekl přesně, "tam, kde existuje".
0/0
22.12.2005 10:40

jojoj897

Re: Re: Romská kriminalita?
kde existuje BTW je funkční    
0/0
22.12.2005 11:14

pašík Holden

Re: Re: Re: Romská kriminalita?
víš vůbec co znamená zkratka BTW? nejak jsem ji v té tvé větě nepochopil
0/0
22.12.2005 11:55

Montaigne

Re: Romská kriminalita?
a jak to budeš řešit s Úřadem práce, chytrolíne? Jak cikánům naimplantuješ ochotu s evzdělávat a chuť pracovat, he    
0/0
22.12.2005 11:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.