Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bez obalu jsem nezrušil, útočil Paroubek na novináře

Premiér se ohradil proti článkům v novinách, jejichž autoři psali o jeho údajném vlivu na zrušení pořadu České televize Bez obalu. "Interpretace, že byl snad pořad zrušen na můj popud, je zcela nepravdivá," řekl Paroubek novinářům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slayee

nezrušil
ale přad skončil
0/0
27.12.2005 9:57

smiders1

ODS HNUS
NECHUTNÉ POLITIKAŘENÍ PROTI ČSSD ZE STRANY ODS UŽ PŘESAHUJE VŠECHNY MEZE... JE ALE FAKT, ŽE JEJICH ŽOLDÁCI PRACUJÍ VELMI TVRDĚ A VYTRVALE... ZŘEJMĚ MAJÍ OPRAVDÜ ALE ZDŮRAZŇUJI OPRAVDU VYSOKÝ ŽOLD! HNUS VELEBNOSTI!
0/0
22.12.2005 8:19

Kleki Petra

Re: ODS HNUS
...a tohle bylo o čem?
0/0
27.12.2005 10:02

lemax

do Vltavy s nim!
0/0
22.12.2005 3:52

abysser

tady to prase socialisté...
.. je jen obrazem naší společnosti.. A ještě Kraus. Ty jejich vyvlastňovací manýry vhodné tak do obodbí kolektivizace jsou naprosto nechutné.. Zlatej Špidla...
0/0
22.12.2005 2:52

sageorg

Paroubek......
pořad nezrušil?Tak to ti neuvěří ani můj pes!Je jasný,že ne ty!Na špinavou práci máš lidi!Hnus!
0/0
21.12.2005 23:47

Lupulin1

!
http://www.socdem.cz/vismo/dokumenty2.asp?u=422010&id_org=422010&id=563794&p1=&p2=&p3
0/0
21.12.2005 23:45

Lupulin1

Promluvil Stalinista?
http://www.socdem.cz/vismo/dokumenty2.asp?u=422010&id_org=422010&id=563794&p1=&p2=&p3 Toto je skutečný humus. Tohle by si cenzůru zasloužilo. Ale jako demokrat to schválně tady uvádím. Ať si lidi vyberou co vlastně chtějí.
0/0
21.12.2005 23:41

Lupulin1

ČSSD po volbách prosadit,je nový tiskový zákon???
Tlak na cenzůru se zvýšil skutečně po Paroubkově nástupu na trůn.Podle mě,rozhodující v tom sehrálo i jeho lidské selhání při výhružce o razantním zákroku proti CzechTeku,ještě před samotnou akci.Pak už věci dostali spád a bylo nutné provézt mnoho kroků k udržení situace.V podstatě i vypracovaná zpráva o zákroku nese jasné známky cenzůry.Dalším zásadním projevem cenzůry bylo vynechání průzkumu volebních preferencí v srpnu 2005 (www.stem.cz).Tehdy to bylo komentováno,že nejasná situace kolem zásahu na CzechTeku může negativně ovlivnit výsledek.Podle mě to byla jasná cenzůra,která po listopadu 89 tak výrazně dosud nebyla.Následovalo vyhlášení: Cituji článek z iDNES (24. září 2005 15:15) nazvaný „Paroubek:Vyhrajeme a posvítíme si na noviny“: „"Osmdesát procent médií je proti nám," soudí.Jednu z prvních věcí,kterou by měla ČSSD po volbách prosadit,je nový tiskový zákon."A ten skončí s balkánskými způsoby novinářské práce,"dodal nový volební lídr ČSSD.“ V ČT se cenzůra projevuje ve vynec
0/0
21.12.2005 23:28

Lupulin1

Re: ČSSD po volbách prosadit,je nový tiskový zákon???
V ČT se cenzůra projevuje ve vynechávání citlivých témat.
0/0
21.12.2005 23:29

Lupulin1

Paroubku, že se nestydíš! Programově vyhlásíš zavedení cenzury! Teď tvrdíš něco jiného.
Svoboda projevu a tvorby je nedotknutelná.Ten,kdo něco skrývá musí svobodu projevu kontrolovat,omezovat a zakazovat.Komunisti museli skrývat rozdíly v životní úrovni,zločiny proti lidskosti,hloupost,...V 80.létech toho bylo už tolik,že to nakonec neudrželi.V demokracii je nemyslitelná kontrola projevu.Výměna vládnoucí kliky je nutná a bude ozdravná.Jedině tak udržíme svobodu projevu.Nositelem domokracie a svobody by měla být demokratická(ne jen v názvu)a konzervativní pravicově orientovaná strana.Bohužel v ČR žádná není.Jsou jen odvary,které situaci mohou jen dočasně zlepšit.Dočasnost jednoho volebního období je dostatečná.
0/0
21.12.2005 23:23

Paroubek je trouba

Noviny nelžou šéfe Paroubku
Píšou o tobě pravdu v plné nahotě a to tě nejvíce štve. Žijeme v demokratické společnosti a noviny o tobě nebudou psát jakej jsi supr premiér, protože to není pravda...
0/0
21.12.2005 22:23

petrnew

Vážený pane řediteli ČT,
zbavte nás prosím veškerého výskytu druhé odmocniny z Lukašenka, soudruha Paroubka, t. č. (a doufám, že pouze do května 06) premiéra vlády ČR, ve všech pořadech ČT. Jakýkoliv pořad ČT, kde se objeví jeho tvář či hlas či pouze zmíní jeho jméno se v ten okamžik stává skutečnou politickou pornografií v hlavní roli s politickou pornohvězdou nejvyššího kalibru - a to, sám uznáte, na veřejnoprávní TV nepatří ani po 22. hod. Děkuji.
0/0
21.12.2005 19:23

nemodrynerudy

Re: Vážený pane řediteli ČT,
jsi impotentní deb*l..
0/0
21.12.2005 21:00

pleoner

Re: Re: Vážený pane řediteli ČT,
Jestli to bez Paroubka nevydržíš, tak budeš muset ve videopůjčovně chodit za dveře s nápisem ADULT. Přece nechceš, aby takové perverze byly volně dostupné dětem.
0/0
21.12.2005 21:32

Sumecek

Bez Paroubka
Chci internet bez Paroubka
0/0
21.12.2005 18:57

Santa1

Milan Šíma je prostě drahý
Není to tak dávno, co stejný pořad pro jeho náklady kritizoval Valdimír Železný a na jeho příkladu dokazoval, že ČT hospodaří naprosto katastrofálně. Výrobu pokud vím zajišťoval Milan Šíma, a ty peníze za pár rozhovorů s "nezávislými" novináři převážně z MF byly opravdu neúnosné.
0/0
21.12.2005 14:20

siskol

Re: Milan Šíma je prostě drahý
Šíma nemůže být dražší, než redaktoři ČT. Celou produkci Bez obalu dělal v 5.lidech, podobný pořad Reportéři, dělá ČT ve 32lidech
0/0
21.12.2005 18:02

Paroubek je trouba

Paroubku
Nejsi préza zeměkoule. Vím, že se ti to nelíbí, ale tady si o tobě ještě každej může říkat, co chceš... Ale promin já zapomněl, ty tomu po volbách chceš udělat ráznou přítrž...  
0/0
21.12.2005 11:52

Kenkaku

A teď tu O ČERVENÉ KARKULCE...
0/0
21.12.2005 8:55

Manciny

a
Koukám, že bulvární hvězda našeho mediálního nebe Mladá Fronta už vystřílela munici v oblíbené a provařené kauzce Czechtek, tak teď to musí "hnát vejš" . Ano, bolševik Paroubek zakazuje televizní pořady. Tak a demokracie je definitivně v tahu. ODSS a Klaun jsou poslední modrou hrází růžovo-rudým přízrakům z krvavé bolševické minulosti
0/0
21.12.2005 8:30

Kenkaku

Re: a
tady má zase někdo růžové brýle (doslova)...
0/0
21.12.2005 9:24

Kleki Petra

Re: a
Bez obalu: Blbý a blbější?
0/0
21.12.2005 11:53

Usmolená štětina

Agitka ODS
Pořad Bez obalu patřil v publicistice k tomu nejlepšímu na ČT. Bohužel pánové Šíma a Čermák svých nesporných novinářských schopností někdy více, někdy méně, ale přesto permanentně, využívali proti ČSSD a levici obecně. Vzpomeňme na kauzu Gross, Czech Tek, zesměšňování Paroubka, vše podbarvené hudbou M. Davida a F.R. Čecha. Na šest názorů pravicových komentátorů, připadal jeden redaktora Práva. Antikomunista Steigerwald? Ten mi nestojí za větu...
0/0
21.12.2005 8:11

cufir-mufir

Re: Agitka ODS
Kdyz ono je to tezke, delat politickou satiru z opozice !! Vladne CSSD a dela jednu botu za druhou ... z ceho jineho nez z CSSD si delat legraci......  Verim, ze kdyby vladla ODS, tak si budou delat srandu z jejich prehmatu...  Dulezite co pan paroubek nepochopil je, ze jde o politickou komedii, ne o objektivni zpravodajstvi !! To si neuvedomil nez to zakazal !!!  Takhle muze zakazat Bubilkovou atd... tam taky nedavaji prostor nikomu, aby to vysvetlil !!!!
0/0
21.12.2005 8:15

molim

Re: Re: Agitka ODS
Vy si zdá se pletete publicistiku s kabaretem, co
0/0
21.12.2005 8:21

cufir-mufir

Re: Re: Re: Agitka ODS
bez obalu byla politicka satira.... co je na tom popleteneho... ?
0/0
21.12.2005 8:22

molim

Re: Re: Re: Re: Agitka ODS
No, asi jsem přestřelil. Ona je ta politika stejně kabaret svou samou podstatou, takže se o ní vlastně vážně ani mluvit nedá.
0/0
21.12.2005 8:33

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Agitka ODS
to je pravda.....
0/0
21.12.2005 8:34

Usmolená štětina

Re: Re: Agitka ODS
Já mám docela dobrou paměť. Nemusel to být zrovna Šíma, ale podobně tloukli do Zemana, ČSSD a levice obecně tržní svazáci z ČT, rozhlasu, MFD, LN a dalších periodik před rokem 1998. Tedy v době, kdy v pohodě a za slastného chrochtání české novinářské obce, byla ČSSD v opozici.
0/0
21.12.2005 8:25

cufir-mufir

Re: Re: Re: Agitka ODS
to je mozne, tou dobou jsem to vubec nesledoval......
 
nicmene, jak tu nekdo psal, byl to tydeni prehled politickych pruseru... a oni nemohli zato, ze jich CSSD ma hafo..... 
0/0
21.12.2005 8:29

honza158

Re: Agitka ODS
To ze porad patril k tomu nejlepsimu souhlasim. Ale nesouhlasim s vami ze se v poradu zbrojilo proti CSSD, v poradu se venali vsem kauzam, to ze jich CSSD v posledni dobe mala nejvic za tvurci nemuzou, v poradu se vzdy venovali tomu co se stala za tyden. Nevim jak pravidelne jste porad sledoval, ale kdyz byli tak proti CSSD tak proc by jim treba Zemam poskytnul exkluzivni rozhovor.
0/0
21.12.2005 8:24

Usmolená štětina

Re: Re: Agitka ODS
Protože na rozdíl od Topolánka je Zeman skutečný chlap s kulama. Navíc si pamatuji, jak na své chalupě udělal ze Šímy a Čermáka trhací kalendář..
0/0
21.12.2005 8:28

cufir-mufir

Re: Re: Re: Agitka ODS
Zeman jeste mozna.... ale vsichni sefove co nastoupili po nem uz byl pruser nad pruser !!
0/0
21.12.2005 8:30

molim

Re: Re: Re: Agitka ODS
Však mu to novinářská obec vrátila, myslím, že jeho vztah s novináři je jedním z hlavních důvodů toho, proč trucuje na Vysočině.
0/0
21.12.2005 8:35

faktoracek

Re: Re: Re: Re: Agitka ODS
Nevím, nevím - já si spíš myslím, že na Vysočině trucuje kvůli lidem typu Špidla, Gross, atd., kteří během chvilky zbořili to, co Zeman stavěl od začátku devadesátých let. Také způsob volby presidenta v podání jeho ČSSD mu asi nepřidal.
0/0
21.12.2005 9:07

molim

Re: Re: Re: Re: Re: Agitka ODS
No, za Špidlu a Grosse si může sám. Za novináře už tolik ne. Ale proč trucuje, to asi ví skutečně jenom on
0/0
21.12.2005 9:26

honza158

Re: Re: Agitka ODS
A ne jednou a jeste si pana Simu a Cermaka ako snad jedine novinare pozval na svoje narozeniny nebo co to bylo.
0/0
21.12.2005 8:29

Vanitas

Re: Agitka ODS
To, že "pánové Šíma a Čermák svých nesporných novinářských schopností ... využívali proti ČSSD a levici obecně" je pouze projevem jejich inteligence.
0/0
21.12.2005 16:19

Hello Newspapers

Paroubek možná mluví pravdu.
Co když požad "Bez obalu" zrušili Marťani ?
0/0
21.12.2005 7:54

Bouše

Něco bych na adresu Kim-ir-Paroubka řekl,
ale nebudu si kvůli takovému arogantrnímu, bolševickému a populistickému náfukovi kazit předvánoční náladu.
 
Nésémé váám nóviiiný, póslouchejté ....
0/0
21.12.2005 7:54

Hans01

Bravo Paroubek!!
Konečně se někdo odvážil nazvat Karla Steigerwalda pravým jménem. Táta v té době studoval na elektrofakultě a Steigerwald (také student elektofakulty) práskal svoje spolužáky.
0/0
21.12.2005 7:51

Bouše

Re: Bravo Paroubek!!
Máme to ale chrabrého premiéra, nebojí se ani Steigerwalda !
0/0
21.12.2005 8:00

blumblum

Re: Bravo Paroubek!!
Aby jsi se s Parobem neps....al. Je sice pravda, že Kája je bývalý bolševik a svazák a práskač ale Parob je to samý. Co mu chce ten vochcápek vyčítat. A to že Paroch konečně jednou řekl pravdu není na zvolání "Bravo" ale spíše na pláč.....
0/0
21.12.2005 8:04

Hans01

Re: Re: Bravo Paroubek!!
Pravdy každému přejte, říkal to už Hus. Máš snad něco proti?
0/0
21.12.2005 8:06

blumblum

Re: Re: Re: Bravo Paroubek!!
Ale né, nemám, já jsem si napsal také svoji pravdu.
0/0
21.12.2005 8:13

Milan Kolář

??
Jen zopakuji, co jsem vyčetl na internetu: Jiří Paroubek po dobu 3 let spolupracoval s StB. Spolupráci ukončil až v listopadu 1989. Vysvětluje to postupem v ČSSD již použivaným v minulosti u jiných (příklady: Buzková, Kavan,..), že o své spolupráci nevěděl, dělal ji tudíž nevědomě a proto svoji činnost nepovažuje za spolupráci s StB.
V každé civilizované zemi by takto osočený premiér buď okamžitě zažaloval autory z okruhu pana Cibulky nebo by naopak potichu zmizel v propadlišti dějin. Jen ten náš bude ještě drze shánět marťanskou spolupráci a plivat po všech svých kriticích. 
0/0
21.12.2005 7:41

celtic

otázka....
má na tváři větší bradavici Paroubek nebo Klaus...  Bingo  Je to nerozhodně....
0/0
21.12.2005 7:30

jamarty

Re: otázka....
já si hned říkal, že za zrušením pořadu bez obalu musí být klaus...
0/0
21.12.2005 7:32

exonvaldez

řeknu to bez obalu
Zrušte paroubka !!!!!
0/0
21.12.2005 7:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.