Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výbor doporučil nevydat poslance Doležala policii

Sněmovní mandátový a imunitní výbor doporučil poslancům, aby nezbavovali imunity poslance ODS Vladimíra Doležala. Policie ho podezírá ze zprostředkování úplatku, Doležal obvinění odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

Myslím že ODSáci....
teď otočí a začnou ječet, že tak je to správné a ať se soudí...  Šašci.....
0/0
20.12.2005 20:57

Josefprav

Re: Myslím že ODSáci....
Celtic ty jsi blbec. Pan farář tvůj šéf by ti řekl, že jsi posedlý ďáblem nenávisti k ODS. Chudáku malej.
0/0
20.12.2005 21:14

Beetle01

konec diskuze...
Co by kdyby...... SNěmovna právě vydala Doležela.... tak to má být, ať rozhoduje soud, jestli něco provedl nebo ne....
0/0
20.12.2005 20:54

celtic

Re: konec diskuze...
opravdu  Tak by to mělo být...
0/0
20.12.2005 20:55

Josefprav

Re: konec diskuze...
Jak soud? Nejprve ho bude mít v parádě naše nestranná PČR. Potom státní zástupci pod vedením nového generála dosazeného KSČSSD. Tohle by ti stačilo fajere a než se to dostane k soudu tak bude po tobě blbečku. .    
0/0
20.12.2005 21:16

pan_socka

Re: Re: konec diskuze...
chlape, ty seš neuvěřitelnej. ty prostě věříš jenom tomu co se ti hodí.
0/0
20.12.2005 23:29

velkopodnikatel Krejcir

Re: Re: Re: konec diskuze...
socky zase věří jen tomu, co jim nakuká Paroubek
0/0
20.12.2005 23:48

Nik

Doležal vydán...
0/0
20.12.2005 20:53

miron2

otázka pro celtika
co u nás provedl Kožený -byl odsouzen, nebo alespoň mu bylo zděleno obvinění, 10.let není v naší republice co dělali v jeho případě vyšetřovatelé? Krejčíř je sponzor grosse - expředsedy Čssd. Co provedl Železný??? Stát (rozuměj vláda Čssd) dal Loadrovi 10 miliard kč , ten je dal PPF (privatizační fond ovládaný stbáky a bývalými aparátčíky KSČ) a získal Novu. podle toho taky nyní vypadá spravodajství. Ksčssd také posílil svůj vliv v televizní radě...
0/0
20.12.2005 20:48

Beetle01

Re: otázka pro celtika
nejsem Celtik, ale zeptám se protiotázkou.... Kožený, Železný a spol, jsou snad kámoši ČSSD....? Není to Klaus, kdo si se Železným tak rozumí......? A jestli Krejčíř sponzoroval ČSSD...? To fakt nevím, ale jestli vyhraje volby ODS a jeho stíhání bude pokračovat, tak určitě vymyslí i nějakou tu směnku pro ODS.....
0/0
20.12.2005 20:52

Josefprav

Re: Re: otázka pro celtika
O čem to tady meleš? Kdo má pod palcem policii? Teď i státní zastupitelství. Ještě se náš pracovitý brouk pytlík bude muset podívat na soudý a na novináře.
0/0
20.12.2005 21:22

Josefprav

Re: otázka pro celtika
Ano tomu se říká kriminalizace nepohodlných lidí. To už uměl dělat také velmi dobře po vzoru velkého STALINA uměl Klement Gottwald.
0/0
20.12.2005 21:18

ferdapytlik

To víte že jo. Já podpořím jeho vydání
a zítra by mohla sněmovna vydat mě....... Vy jste snad všichni upadli na hlavu... Přeci se nebudeme dobrovolně vydávat a přiznávat. Proto jsme sem nepřišli. :-p
0/0
20.12.2005 20:41

celtic

kdyby byl čistej....
tak první požádá o vydání, aby se mohl u soudu očistit, takhle z něho nikdo tu špínu nesmeje, ani celá ODS a komunisti ne
0/0
20.12.2005 20:35

vlákno

Re: kdyby byl čistej....
vona ta špína je v něm asi silně zažraná.
0/0
20.12.2005 20:42

Sporadany_obcan

Re: kdyby byl čistej....
Také bych byl názoru, že by se měl vydat, pokud by ale tady v této zemi byly soudy schopné pracovat tak rychle, jak si to Spravedlnost žádá, což se bohužel neděje...  
 
Kdyby byla jistota, že řekněme do konce ledna padne rozhodnutí soudu, věřím, že by se s radostí vydal.
 
Ale v našem kocourkově? Vydávat se nejméně na půl až třičtvrtě roku do libovůle zmanipulovaných policistů pod vedením Bublana, v rámci předvolební kampaně?
 
Tu špínu, jen tak mimochodem, vytvořili a mají na sobě socdem, ne on, to je ze všech dostupných informací zcela zřejmé, škoda že jen na základě nepřímých indicií. Doufám, že nejpozději do voleb se to prokáže i přímo.
0/0
20.12.2005 20:48

celtic

Re: Re: kdyby byl čistej....
když už ani nevěříš soudům a policii, tak komu už věříš
0/0
20.12.2005 20:54

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: kdyby byl čistej....
Ale no tak, to si děláš legraci, viď? :-)
 
Neřekl jsem, že nevěřím soudům, ale že mi vadí jejich pomalost, která škodí. Navíc, to není o víře, ale o respektu. Pokud by byly dostatečně rychlé, dalo by se o tom diskutovat, mám s tím osobní zkušenost.
 
A policii nemám důvod cokoli "věřit", to je to samé, jako kdyby se zeptal, jestli věřím tramvajákům nebo popelářům
0/0
20.12.2005 21:01

Josefprav

Re: kdyby byl čistej....
Ty si myslíš, že z něho špínu smeje naše nezávislá policie, která poslouchá pana premiera tak jako dříve na telefon? 
0/0
20.12.2005 21:23

Tatíček MORAVA

›››››››››››› ™
Ho potkat tak má kulku v palici.
0/0
20.12.2005 20:34

miron2

k hučínovi
před volbami v roce 2001 byl zatčen, rok ve vazbě, měsíc "na pozorování v psychiatrické léčebně" .Hučín byl perzekvován komunisty před 1989 , jak občanu se mu v prosinci 1989 podařilo zadržet dokumenty které vezli stébáci na spálení. má kompromitující materiály na současné špičky u policie a soudu - bývalých důstojníků StB. Před dvěma měsíci byl zproštěn obžaloby - po 4. letech a pěkně v tichosti.(GroSS před dvěma lety v Kotli "budete se stydět co podporujete hučína až se dozvíte co všechno provedl...."
0/0
20.12.2005 20:31

Beetle01

Re: k hučínovi
jestli někdo žere Hučínovy kecy.....no comment....
0/0
20.12.2005 20:35

miron2

hlavně nevěří policajtům...
Vladimír Hučín Dnes (8.12.2005) v Mladé Frontě je na str. A2 článek pod nadpisem: "Kauza Doležal se ODS nelíbí: "Je to provokace". V článku je zmiňována aféra poslance Vladimíra Doležala podezřelého z korupce v souvislosti s ODS. V článku je zmiňována osoba vyšetřovatele pplk. Ondřeje Starého, který v podstatě sděluje, že vyšetřování probíhá v rámci zákona a tak pod. K tomu bych rád sdělil, že já pana poslance Doležala sice neznám, ale znám velmi dobře praktiky vedoucího vyšetřovatele pplk. Ondřeje Starého, který se významně spolu s dalšími jako člen Grosstapa podílel na mém zatčení, řídil u nás doma brutální domovní prohlídku, s cílem udělat ze mne teroristu a nebezpečného zločince a dále se podílel na dalších závažných zločinech s cílem udržet mne ve vazbě! Vyšetřovatel Ondřej Starý je také spoluautorem nesmyslného obvinění MUDr. Jana Chmelaře a mne, ve věci pracovní neschopenky. Zde vidím potřebu varovat veřejnost a především představitele ODS před vedoucím vyšetřovatelem pplk. Ondř
0/0
20.12.2005 20:19

vlákno

ODS nevěří našim soudům???
Pokud se nedej bože tihle modří aparátčíci dostanou k moci tak nás čeká asi hodně dlouhá noc hodně dlouhých nožů...
0/0
20.12.2005 20:18

celtic

podle posledních...
zpráv toho šmejda patrně koalice vydá, bolševici budou v menšině....
0/0
20.12.2005 19:23

baron2

pan Doležal se nedopustil politického (!) deliktu
Paroubek považuje za chybu, že Doležala nenanavrhli na zbavení imunity, protože je podezřelý "ne z politického, ale z kriminálního deliktu." Může mi někdo říct, jaké "politické delikty" měl na mysli? To už podle něj máme zase politické paragrafy v našem trestním právu a politické vězně?! Nebo se je brzy s ostatními rudými bratry chystá zavést?
0/0
20.12.2005 18:52

regano

Re: pan Doležal se nedopustil politického (!) deliktu
..zkus věnovat více energie na zamyšlení,jestli je vhodné nevydat Doležala,jestli je opravdu tak nevinný,jestli se za imunitou obecně neschovávají lotři a nepřemýšlej jen o výrazivu,které použil Paroubek.
0/0
20.12.2005 19:19

doktor_bota

Re: Re: pan Doležal se nedopustil politického (!) deliktu
Já jsem si hlavně všiml, že prohlásil, že poslanci výboru nemůžou suplovat soud. S jeho jistotou, že Doležal není obviněn z politického, ale kriminálního deliktu to koresponduje moc hezky.
0/0
20.12.2005 19:24

Beetle01

Re: Re: Re: pan Doležal se nedopustil politického (!) deliktu
Imunita se má vztahovat jen na věci, které poslanec pronese ve Sněmovně a stop!!! Jestli někde jezdí ožralej, krade nebo jakkoliv jinak porušuje zákon, o tom by Sněmovna vůbec neměla rozhodovat, to je pak věcí soudu. Ad absurdum jakákoliv VELKÁ KOALICE se dohodne, rozkrade všechno, co se dá a pak si navzájem odhlasuje nevydání. A to platí NAVŽDY!!
0/0
20.12.2005 20:31

frajer 42

Zase jsou někteří rovnější
Pokud je poslanec Doležal bez viny tak z čeho má strach.Ohánět se imunitou je zbabělost a zbabělci nemají co dělat v politice. Imunita by se měla vztahovat jen na politické věci.K demokracii máme ještě daleko jinde v Evropě odstupují politici i za menší podezření ale u nás se drží svých koryt zuby nehty je to pakáš.
0/0
20.12.2005 18:47

JirkaEsch

ODSka nám
dala trochu nakouknout do jejího chystaného tažení proti korupci.
Věru nepěkný pohled.
   
0/0
20.12.2005 18:45

demokratsocialni

po volbach zavrem vsechnz odesaky a lidovce
0/0
20.12.2005 18:38

pacers

0/0
20.12.2005 17:56

dislektik

no jo ukázka jak to vlastně je v politické kotlině
doufám že to vidí voliči a vystaví účet !!!!
0/0
20.12.2005 17:50

celtic

Re: no jo ukázka jak to vlastně je v politické kotlině
nemám pochyb, vždyť už i na Koženého, Krejčíře a Železného dochází....natož na nějakýho joudu z ODS....
0/0
20.12.2005 17:53

dislektik

Re: Re: no jo ukázka jak to vlastně je v politické kotlině
tak tak mele se i když pomalu ale mele
0/0
20.12.2005 17:54

martin_xxx

všichni berou
pes psa nepokouše -no coment
0/0
20.12.2005 17:33

celtic

zavřít...!
0/0
20.12.2005 17:24

Nik

Re: zavřít...!
Co nebo koho?
0/0
20.12.2005 17:32

utanův stín

Re: Re: zavřít...!
Wokno.
0/0
20.12.2005 17:33

xlb2

Re: zavřít...!
kalouska
0/0
20.12.2005 17:34

Dring1

Re: zavřít...!
Jen tak pro osvěžení tvého mozku Celticu. Rok 2002 teatrálně uvalena vazba na Šrejbra, po volbách propuštěn. Volby do EU parlamentu, diskeritace kladenského primátora, opět po volbách nic, pak před volbama dokrajů známá kauza Kořistka, no a nyní došlo na Doležala. Jak je z těchto kauz vidět pro ČSSD je porušování práv nepohodlných občanů a využívání policie v předvolebním boji zcela normální věcí. A spousta chytráků jako ty jim to žere.
0/0
20.12.2005 18:07

regano

Re: Re: zavřít...!
..žereš jim to ty...
0/0
20.12.2005 19:21

Beetle01

Re.
Doplním ale taky: Exministr Svoboda - odsouzen, Gross - už tam není, Zgarba - není atd... na druhé straně Kočárník, Macek, Salzmann, Dalík - všichni v pohodě..... Nebo jsem zapomněl na nějaké odsouzené lidi z ODS kromě jednoho obětního beránka za Lájosze......?
0/0
20.12.2005 20:34

Pongo

Pro rychlošípáka
než začneš někoho obviňovat, je nejlépe si nejdřív zjistit fakta. Dostál je už na pravdě boží... nevím, proč tam taháš nebožtíka...
Doležal je z ODS, ale ani ODS ani Doležal nic ovlivnit nemohli. Věc se projednává v imunitním výboru sněmovny a výbor pouze doporučuje své stanovisko, o kterém pak bude celá sněmovna hlasovat.
V imunitním výboru je 11 členů. 9 hlasovalo proti zbavení imunity, 2 pro. Kteří dva to byli se jen tak nedozvíme. Složení imunitního výboru je následující: ČSSD - Böhnish, Kala, Křeček, Šedivá, ODS - Dundáčková, Rozehnal, Záruba, KSČM Fialová, Rujbrová, US - Pelc, KDU - Janeček. ODS tedy měla pouze 3 hlasy z 11. Nikdo neví jestli třeba náhodou pro vydání nehlasovali dva poslanci za ODS...
Nechci tady bránit pana poslance, ale je zajímavé, že se vždycky před volbami najednou jako na zavolanou objeví aféra s ODS (třeba Kořistka...) Celá záležitost smrdí účelovostí.
doporučuji blog
0/0
20.12.2005 17:19

JirkaEsch

Re: Pro rychlošípáka
"Doležal je z ODS, ale ani ODS ani Doležal nic ovlivnit nemohli." - cha, to snad nemyslíš vážně????
Pochopitelně to ovlivnit mohli - Doležal rezignací na imunitu a ODS veřejným doporučením a podporou tohoto.
0/0
20.12.2005 18:44

Validus

To jardahorak
Ano, nic nám nehrozí a ti co vidí bubáky si mohou zvolit ODS - právo volit patří k nejzákladnějším prvkům demokracie. Policie nepracuje na objednávku, tomu se říká obvinění. I ty máš právo využít policie. A o těch výhružkách premiéra se mi už nechce mluvit, to ti z hlavy nedostanu. I kdyby se všechny obvinění opozice a pravicových medií zakládaly na pravdě, zákon musí projít poslaneckou sněmovnou, senátem a schválením prezidenta. To se ti nezdá jako záruka demokracie?
0/0
20.12.2005 17:07

Validus

Re: To jardahorak
Nechtěl bych prohlašovat něco o modré diktatuře, to je stejně absurdní jako vaše obava z KSČSSD. Ale, kdyby ODS vyhrála červnové volby, sestavovala by vládu, měla by většinu v senátu a prezidenta. Nemluvě o ovládání samospráv obcí a krajů. Diktatura ODS hrozí v současnosti více, než nějaký návrat komunismu.
0/0
20.12.2005 17:16

djmilion

Re: Re: To jardahorak
S tou druhou částí bych asi i souhlasil, ODS by měla pod palcem všechno a jak se ukazuje v naší zemičce by to neměla mít žádná strana.
Ovšem i tuhle cenu jsem ochoten zaplatit, když zmizí socialisti, kteří tuhle zemi strkají nazpátek a snaží se ořezávání svobod jednotlivce uplatit bezvýznamnými almužničkami, na které ovšem přitroublý voliš rád skočí. Koneckonců jemu to je stejně jedno jak to bude a lepší stovka kapse, než aby se o sebe nakonec ještě sám musel starat.
Takový zbavit volebního práva. Všechny lidi co můžou makat a dlouhodobě nemakaj.
0/0
20.12.2005 17:25

Validus

Re: Re: Re: To jardahorak
Ano, to je právě to. Levice se chce starat i o ty, co nemakaj, nebo co nejsou dostatečně schopní. Nejhorší je, když se na takové lidi zapomene. Ten, kdo by po reformě ODS spadl mezi chudinu, už by se z ní nedostal. Nedá se polarizovat společnost, to vede k radikalismu a vyšší kriminalitě.
0/0
20.12.2005 17:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.