Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Preference ČSSD polevily v dotahování ODS

ODS si nadále udržuje postavení strany, která by nyní vyhrála volby. Získala by 31 procent hlasů, zjistil STEM. Druhou ČSSD preferuje 25,9 procenta lidí, komunisty 14,2 a lidovce 6,6 procenta. Preference ČSSD poprvé po třech měsících nezaznamenaly výraznější růst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dukeprvni

Preference ČSSD polevily v dotahování ODS
a uz visi cerne prapory a vlajky na pul zerdi    sakra socky co tady jeste furt zavlujete a ztracite cas  do ulic vzbudit klemu gottwaldojc a na barikady
0/0
20.12.2005 12:46

Strasak

:o)
NEvím proč vás to rozptyluje. Tohle bylo celkem předpokládaný. Jsou voliči ODS a voliči ČSSD. Poslední dva tři roky je těch modrých o pár procent víc. A když přišel Standa a celý to podělal, tak na ti červení byli trošku mimo pevnou půdu. Teď mají zase zpátky svoji starou stranu, takže se ty preference vrátily, tam kde byli před Grossovo šarádou, vejš nepudou a o moc níž taky nepudou. Pokud se teda nestane zase nějakej průšvih na jednej či druhej straně.
0/0
19.12.2005 23:58

martixy

Hmmm
ODS není za současné situace schopná vyhrát volby. Co když nastane podobná situace jako v roce 98, kdy Klaus předal vládu levici. Předá v podobném případě Topolánek nebo Paroubek vládu soupeři a bude spoluvláda maskovaná jako opoziční smlouva nebo otevřená koalice ODS-ČSSD? Myslím, že vláda ČSSD s podporou komunistů nebo s nimi je až druhou možností. Možná je i vláda ODS-KDU, ale to by se musely preference změnit..
0/0
19.12.2005 22:38

martixy

Re: Hmmm
Sorry za opakovaný příspěvek...občas mi to blbne..
0/0
19.12.2005 22:39

regano

pro Johny_S......
Někde níže čtu váš názor ,že Klaus ekonomicky nezkrachoval,že ho potopili spojenci...To jste na hrozném omylu nebo si nic nepamatujete.Potopili ho spojenci,ale politicky,protože s ním už nechtěli dál ato především ve vlastní straně.Jeho ekonomické působení způsobené absolutním nepochopením rozdílu mezi teorií a realitou skončilo hospodářským rozvratem,který chtěl na rychlo flikovat BALÍČKEM Č.1,když to nikam nevedlo ta přišel na řadu BALÍČEK Č.2 a pak už jen hrozná inflace,propad měřitelných ekonomických parametrů a na konec slavná cesta na Hrad.Tu cestu si nechal vydláždit třešňovou taškařicí.Nedovedu si představit ten poprask,kdyby si Zeman či někdo jiný osobně došel  pro JISTOTU až do jejich parlamentního klubu.Přimhuřte oči a představte si ho jak kajícně klepe na dveře,zdvořile tam pozdraví a jaké asi vedl řeči.Má vůbec právo,abychom mu důvěřovali?Čím tak oslnil,kromě toho,že je ODBORNÍK NA VŠECHNO a na nic.Pouze k tunelářství se nikdy veřejně nevyjádřil-jeho produkt.
0/0
19.12.2005 22:15

Modrostrak

Re: pro Johny_S......
Klaus a ODS melo obrovske stesti, ze Klause komunisti zvolili za soucasneho presidenta. Jinak by patrne ODS s klausovou tunelarskou patinou upadla v zapomneni na hranici volitelnosti a misto ni se proti CSSD vyprofilovala moderni pravicova nebo stredopravicova strana. Takhle kdyz komunisti zvolili Klause presidentem a ODS od neho ocistili, dali nadeji pravicove a liberalne smyslejicim volicum, ze se s tunelarstvim nadobro skoncilo. Bohuzel, posledni vyvoj okolo pana MUDr. Julinka, Bedla, VZP, nemocnic a spol. nedava nadeji na zmenu kurzu z vyjetych koleji. Julinek rika v Uvolnete se " ...to nejak vyjde..." "...to bude fungovat..." = prelozeno z tunelarstiny: "Dejte mi hlasy Vy volxve a o dalsi se nestarejte. Ja chci moc a penize a ne Vam tady, Vy volxve, vysvetlovat, jak ty nesmysly v Modre sanci budou nebo nebudou fungovat, co je Vam vubec do toho?". Nez znovu tohle, to radeji budu se skripenim zubu volit CSSD. Oslabim tim jak KSCM, tak tuhle neotunelarskou svoloc z ODS.
0/0
19.12.2005 22:36

colb

Re: Re: pro Johny_S......
Souhlasim.Bohuzel v soucasnem politickem spektru neni zadna silna liberalni proevropska strana,ktera by se dala volit.Jsou tu dva extremy.Na jedne strane nechutny komunismus a na druhe strane populismus a tvrdy a hnusny kapitalismus ODS.KDU to je jako volit tasemnici,pujde kamkoli,kde ji date jidlo.Takze zbyva jako nejmensi zlo cssd.I kdyz mam k teto strane velke vyhrady,hlas ji dam.
0/0
19.12.2005 23:44

velkopodnikatel Krejcir

Re: Re: pro Johny_S......
bohužel poslední vývoj okolo vládních špiček , Paroubka - Czech Tec, zrušení lustračního zákona, prdelolezectví do řiti KSČ, Zgarba - tunel s pozemky, ožebračení restituentů, Ráth - znárodnění nemocnic a pojišťoven, korupce v ČLK, bigamie... a další a další podobné případy jasně říkají ,, Volte ČSSD a do konce roku 2006 tu budou opět ostnaté dráty kolem dokola, veškerej privatní sektor znárodněnej a pro jistotu, aby nikomu nic nezbylo, provedeme ještě měnovou reformu, a komu se to nebude líbit, toho necháme seřezat a zkopat, a na vše budou dohlížet soudruzi z nové KSČSSD v čele s Pablbem Velikým, ... to si radši nechám useknout ruku než volit takovou chátru
0/0
20.12.2005 0:51

karoten

Re: Re: Re: pro Johny_S......
Nech si useknout péro u kořene, ať neriskuješ potomstvo se stejnou malformací mozku. Stejně jsi na Seychelách, tak nevotravuj vzduch v Český republice.
0/0
20.12.2005 9:52

velkopodnikatel Krejcir

Re: Re: Re: Re: pro Johny_S......
karoten v noci patrně voprcal svojí hlavu misto svý starý, péro si usekni sám deebile
0/0
20.12.2005 10:30

Zmuda

Re: Re: Re: Re: Re: pro Johny_S......
Karoten není debiil, je suprdebilní kontrapabl...nejhorší možné zvíře zde se vyskytující.Jeho komentáře nestojí ani za povšimnutí a komentovat je...to už vůbec né.
0/0
20.12.2005 10:43

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Johny_S......
Tak proč je komentuješ, demente?
0/0
20.12.2005 10:45

Modrostrak

Vize MUDr. Tomase JULINKA a ODS o zdravotnictvi
Zrovna se znovu a znovu divam na zaznam "Uvolnete se" s Janem Krausem a MUDr. Tomasem Julinkem, coby stinovym ministrem zdravotnictvi ODS.  KATASTROFA!!!  Doporucuju: http://czech-tv.cz/vysilani/prog8287.html?porad=1176221164
0/0
19.12.2005 21:46

pan_socka

v (_!_) i
Jo to jsem viděl, julinek byl totálně v      v (_!_)i.
0/0
19.12.2005 22:07

funktor

Re: v (_!_) i
No ja nevim jak vy, ale ja bych si tam ke Krausovi sednout nechtel... takhle pohotovych lidi jako on je opravdu malo.
0/0
19.12.2005 23:20

Ahaman

Viděno selským rozumem,
tak ODS dělá jednu velkou chybu. Nechává se strhnout k nesmyslným přestřelkám s Paroubkovou demagogií, aniž by proti socanům dokázala postavit stejně "schopného" demagoga.Je to vidět i na zdejší diskusi. Nejsem sice odborník na kampaně, ale spíše bych radil soustředit se na zpopularizování vlastního,situaci odekvátně odvážného, programu tak, aby ho při jeho nesporné odbornosti pochopili i prostí lidé a přijali ho za svůj.Je to program zaměřený do budoucna a tudíž stojí i za obětování těch pár procent náskoku, které ODS má v preferencích. Není dobré se nyní soustředit na udržování minimálního náskoku před ČSSD, to vede k pasivitě, zahnívání a ke ztrátě iniciativy.
0/0
19.12.2005 21:31

alarik

Re: Viděno selským rozumem,
Úplně by stačilo do čela ODS postavit někoho, koho lidi trochu uznávají a nemají ho za úplnýho debila, což je Mirkův případ.... i soudný volič ODS uzná, že Mirek více škodí, než pomáhá... osobně bych tam dosadil Béma, nebo Zahradila ...to jsou alespoň lidé, kteří se dají nazvat jako inteligentní....
0/0
19.12.2005 21:37

Ahaman

Re: Re: Viděno selským rozumem,
Mě se Bém a Zahradil zdají příliš liberalističtí. Přivítal bych spíše Nečase nebo nějakého konzervativce.
0/0
19.12.2005 21:43

karoten

Re: Re: Viděno selským rozumem,
Tím by se situace dále vyhrotila. Inteligence není totéž co slušnost. Tihle 2, by mohli z fleku převzít velení například v Dachau
0/0
20.12.2005 9:55

martixy

Hmmm
ODS není za současné situace schopná vyhrát volby. Co když nastane podobná situace jako v roce 98, kdy Klaus předal vládu levici. Předá v podobném případě Topolánek nebo Paroubek vládu soupeři a bude spoluvláda maskovaná jako opoziční smlouva nebo otevřená koalice ODS-ČSSD? Myslím, že vláda ČSSD s podporou komunistů nebo s nimi je až druhou možností. Možná je i vláda ODS-KDU, ale to by se musely preference změnit..
0/0
19.12.2005 21:15

alarik

Re: Hmmm
Každopádně to bude zajímavý sledovat, ikdyž se pravděpodobně voleb nezúčastním... alespoň to nebudu tak prožívat
0/0
19.12.2005 21:17

jekal

Tak
se modrásci připravte na další pobyt v opozici, dobrou zasněnou noc přeji všem.
0/0
19.12.2005 21:05

jekal

Poprvé
v historii ČR skončí zahraniční obchod přebytkem, o tom se ODS ani nesnilo, ta tvrdila, že schodek je pro naši ekonomiku to nejlepší.
0/0
19.12.2005 21:04

stanislavek

Rovná daň
Mluvíte tady o východní rovné dani a máte pravdu, na východě je i Hongkong, kde je zavedena rovná daň a rozhodně bych tu zemi nepovažoval za zaostalou a chudou.
0/0
19.12.2005 20:41

jekal

Re: Rovná daň
a kdo bude v Evropě dělat jako asiaté ? 
0/0
19.12.2005 20:45

mc_cormic

Re: Re: Rovná daň
Přesně tak, přemýšlejte pane než nějaký blábol napíšete.
0/0
19.12.2005 20:47

stanislavek

Re: Re: Rovná daň
Zajímavé,takže najednou v jiné zemi už rovná daň není nebezpečný experiment,ale otázka pracovního nasazení.Dobrá,tak pak nechápu proč chceme mít sociální stát jako Francie či Německo, když nepracujeme jako oni?
0/0
19.12.2005 20:48

jekal

Re: Re: Re: Rovná daň
neporovnávám rovnou dań, jen uvádím navazující souvislosti. Rovná daň je pro vyspělé země daní neslušnou a pracovat jako asiaté v Evropě nikdo nebude, ani ti asiaté.
0/0
19.12.2005 20:52

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Rovná daň
Proč je rovná daň pro vyspělé země neslušnou?
0/0
19.12.2005 20:53

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Rovná daň
protože nemají zájem vytvářet na jedné straně extrémně bohaté a na straně druhé extrémně chudé, protože to zákládá na sociální neklid
0/0
19.12.2005 20:55

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rovná daň
A jak toto souvisí s rovnou daní? Navíc to, co píšeš, je nesmysl a zavání to socialismem. Socialismus v konečném důsledku vede k tomu, že nejsou bohatí a chudí, ale jsou všichni chudí.
0/0
19.12.2005 20:56

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rovná daň
takže EU prolezlá socialismem je chudá ? Nelze socialismus zaměňovat za komoušovskou totalitu u nás.
0/0
19.12.2005 20:58

Englishman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rovná daň
EU prolezlá socialismem není chudá, ale je chudší než před deseti lety a dále zaostává.
0/0
19.12.2005 21:04

Englishman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rovná daň
Extrémně bohatí (dokonce ani značně bohatí) lidé v socialistických zemích žádné daně neplatí. V zemích s nízkou nebo rovnou daní je platí. Extrémní chudobu rovná ani jiná daň také nevytváří - extrémní chudoba nevzniká malým nebo velkým zdaněním práce, ale absencí pracovních příležitostí. A rovná daň prokazatelně množství pracovních příležitostí zvyšuje.
0/0
19.12.2005 21:02

funktor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rovná daň
Souhlas... soucasny danovy system nejvyce zatezuje kvalifikovane odborniky. Nikoli opravdu bohate lidi... ty zaplati na danich vyrazne mene, nez lide zamestnanci. A stat k tomu dava prostredky (u nemovitosti se promiji dan tusim po 5 letech, u cennych papiru po 1/2 roce), a pak tu mame ty odpisy... bohaty clovek vi jak si to zaridit a stat na ne nesaha, protoze tito lide vytvareji mista pro ty, kteri ty dane plati... cili socilani stat nejvice zdime prave ty prumerne obcany a slavnostne jim na zaver vrati nejakou tu stokorunu nebo si koupi za 2 stovky hlasy duchodcu... a lidi na to skacou :((
0/0
19.12.2005 23:26

Englishman

Re: Re: Re: Re: Re: Rovná daň
Protože se socialisté tak usnesli.
0/0
19.12.2005 20:57

stanislavek

Re: Re: Re: Re: Rovná daň
Dobře,já uvedu svoji souvislost.Jak chceme financovat sociální stát,jehož vymoženosti už pomalu proškrtává i Německo, když jsme neporovnatelně chudší?
0/0
19.12.2005 20:54

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Rovná daň
srovnání s Německem je dost mimo, k jejich socialismu máme hodně daleko, takže strašit bubákama není na místě
0/0
19.12.2005 20:57

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rovná daň
K jejich socialismu nemáme příliš daleko. A ČSSD nás k němu dále posouvá.
0/0
19.12.2005 20:57

stanislavek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rovná daň
To není o bubácích,jestliže srovnáváš asiaty a nás, pak nevidím důvod nesrovnávat nás a Německo.
0/0
19.12.2005 20:59

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rovná daň
srovnávat jo, ale ne klást rovnítko
0/0
19.12.2005 21:02

Zmuda

Jekale....
zase....co to plácáš za voloviny.Článek je o preferencích a né o budoucí automobilce v Nošovicích. Článek je v podstatě o tom,že buldozeru Paroubovi se začíná zadírat motor a začíná vyluzovat falešné tóny. S těma tvejma agitkama už běž konečně do pr*dele.
0/0
19.12.2005 20:40

jekal

Re: Jekale....
chodím o kousek vedle, zkus to je to mnohem příjemnější
0/0
19.12.2005 20:44

Zmuda

Re: Re: Jekale....
..no tak o tom silně pochybuji. Tomu prostě nevěřím. I kdyby náhodou ano,chtěl bych u toho být. Pohled na exota tvého typu,který se snaží zasunout..to musí být zážitek.
0/0
19.12.2005 20:48

jekal

Re: Re: Re: Jekale....
neposuzuj ostatní podle sebe
0/0
19.12.2005 20:53

Ahaman

Už jsem to tu psal několikrát,
začalo to 3-měsíční stangnací v oblibě vlády a teď se to potvrdilo i na preferencích stran. Lidi prostě uznali, že Paroubkův buldozerský styl je jen nepřesvědčivá demagogie a nenechali se ošálit. Preference ČSSD už nemohou dosáhnout větších procent než nyní, neboť se ukázalo, že odrbané koště nebylo nikdy nové.ODS by měla hodit nervozitu za hlavu a soustředit se jen na svůj program.
0/0
19.12.2005 20:38

mc_cormic

Re: Už jsem to tu psal několikrát,
Program? Vy tomu říkáte program pane? To jsou jen strašlivé výmysly a bludy. Ten soubor šašků co je v čele ODS má vládnout?
0/0
19.12.2005 20:42

Johny_S

Re: Re: Už jsem to tu psal několikrát,
To je nejpropracovanější program ze všech politických stran v Čechách, který chválí i ekonomičtí odborníci a dokonce i úředníci z EU.
0/0
19.12.2005 20:47

Ahaman

Re: Re: Už jsem to tu psal několikrát,
Nesdílím pocit, že by to byli šašci nebo že by neměli program. Když umíte tak dobře nálepkovat, tak napište, co konkrétně je tím bludem a výmyslem , rád se poučím.
0/0
19.12.2005 20:47

alarik

Re: Re: Re: Už jsem to tu psal několikrát,
No... podle mě to šašci jsou, takže bych rád věděl, co vás osobně na tom programu tak zaujalo..... konkrétně jsem se už vyjádřil......
0/0
19.12.2005 20:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.