Diskuze

Církve a smrt ze soucitu

Čeští křesťané, muslimové i židé se spojili. Nechtějí, aby zákon trestal zabití z milosrdenství, takzvanou eutanazii, jinak než vraždu. Křesťané se v současné době angažují v politice ještě jinak: ostře protestují proti tomu, aby stát povolil registrované partnerství homosexuálů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Beranal

18. 12. 2005 13:21
Pravolevý extremista Komárek
Ten Komárek to je opravdu pravolevý extremististický demagog. Zaměňovat normální vraždy (zabíjení děvčátek, zabíjení mrzáků) a eunthanasii, což je ve skutečnosti nápomoc k sebevraždě to jsou opravdu úděsné myšlenkové pochody, kde zde pane Komárek je to nevyléčitelné poslední smrtelné tažení člověka a kde je zde ta žádost toho postiženého, jaká škoda tady vzniká někomu že někdo jiný těžce nemocný chce skončit se životem ??? Pan Komárek nám tady bude namlouvat takové bolševické názory že svéprávný člověk není svéprávný a že nemá právo rozhodovat o sobě. Na jedné straně fanatický náboženský postoj a na druhé straně zase ten fanatický liberalismus ohledně homosexuálů
0 0
možnosti

petrelin

15. 12. 2005 8:51
Ateismus je náboženství
Ti, co tvrdí, že nevěří v boha, se opírají pouze o svou víru, že bůh není. V životě bych si nedovolil něco podobného tvrdit nebo psát. Dozvíme se to konečně jednou všichni. Pokud já nevěřím, tak nevěřím tomu bohu.Stanu-li jednou před jeho tváří, doufám, že doplivnu. A myslím, že je zřejmé, proč. Nevěřím církvím, křesťanským obzvlášť.Starý zákon považuji za jednu ze základních literárních památek lidstva, nový zákon mi připomíná učebnici politické ekonomie socialismu. Katolická církev lže, většinou vědomě. Má právo lhát a oblbovat svoje členy, ne mne a mě podobné. Žijeme totiž v sekulárním státě, kde díky naprosté většině těch, co se o náboženství nestarají, je většina. Či-li - mám výhrady vůči tomuto parlamentu, ale je to parlament zvolený tak, jak umíme. Ten vydává zákony a některé jsou přijaty. Ty, co jsou přijaty, platí. Ten, kdo je porušuje, dopouští se trestného činu. Kafrat do toho, jak je zákon kvalitní, může každý. I církev. Ve státě, jako je náš, je tento přístup církve kontr
0 0
možnosti

petrelin

15. 12. 2005 8:53
Re: Ateismus je náboženství
kontraproduktivní. A nám už dají pokoj a pěstují si svou víru sami pro sebe. Vyčítám jim to, že chtějí, aby podle nich žili lidé, kteří s nimi nechtějí mít nic společného.
0 0
možnosti

Kenkaku

15. 12. 2005 7:34
Zase jeden blábol člověka co neví o čem píše...
pokud by to totiž věděl, tak musí 1/2 článku přepsat! Jsou v něm nesmysly...
0 0
možnosti

lemax

15. 12. 2005 7:57
Re: Zase jeden blábol člověka co neví o čem píše...
souhlasim s tebou, je to obycejny pasnek - kecka!
0 0
možnosti

I-voucH

14. 12. 2005 17:23
xxxxxxxxxxxxxxxx
s částí o registrovaném partnerství souhlasím, problém vidím v eutanazii. stát by měl církve vyslechnout, ale rozhodně by se neměl jejich nazorem ovlivnit více než je jejich morální síla. s legalizací eutanazie souhlasím a použiji k tomu argument církví: život je dar od boha. pokud tomu tak vážně je, jsem vlastníkem svého života. Byl mi darován a už záleží jen na mě jak s ním budu nakládat. a pokud se nakonec rozhodnu, aby někdo tuto moji věc zničil, mám na to právo.
Druhá věc, která se mi v článku nelíbí je věta o tom, že pokud se tak rozhodnu nedá se to zvrátit, tudíž by se mi mělo zakázat se tak rozhodnout. ale pokud se rozhodnu, že nechci dále žít a bohužel jsem v situaci, kdy nemůžu spáchat sebevraždu, tak prostě najdu někoho kdo to pro mě udělá. a budu ho hledat se všemi důsledky, které toto moje rozhodnutí pro mě bude znamenat.
0 0
možnosti

sageorg

14. 12. 2005 17:12
Já mám.....
rád svého psa a nehrnu se s ním k oltáři!Kluci s klukama,holky s holkama mějte se rádi,nikdo vám přece nebrání!Ale vše má své meze a reprodukce je nad vaše síly a možnosti!Milujte se,ale množit se nesvedete!Vše ostatní je zástupné,uměle vytvářené!
0 0
možnosti

jarini

14. 12. 2005 15:22
To je blábol -
pan redaktor by měl začít psát až po dokonalém vystřízlivění.
0 0
možnosti

Pimpil

14. 12. 2005 14:11
placani, placani, placani
0 0
možnosti

DedecekHribecek

14. 12. 2005 10:26
Stačí se zamyslet a podívat se zpět a pravdě do očí
Čím byl větší vliv náboženství na chod věcí světských tím více sto stálo za .. (čtenář nechť si doplní co mu sedí jako výraz znechucení nad stavem věcí).
 
Jenom absolutní ignorant může tvrdit něco o tom, že nemůžeme zabíjet. Podívejte se pravdě do očí. Člověk ke šelma nejstrašnější a na to aby přežil zabíjí, zabíjel a zabíjet bude. Stačí s podívat na jatka. Jestliže nekdo zabije jiného tvora na jeho žádost a tak aby netrpěl tak mi to je daleko milejší než to jakým způsobem se zachází s těmi z nichž se udělalo jen anomynmí maso.
0 0
možnosti

SCHNECK1984

14. 12. 2005 13:41
Re: Stačí se zamyslet a podívat ....
takže dle tvýho.. ideální by bylo, kdyby se v tomhle vrátil komunismus... totální a poporovanej ateismus... to by pak přece bylo podle tvýho, ne??
 
nezapomínej, kdo také mimojiné dostal čechy z područí komunismu...
 
sem dost mladej.. a komunismus sem pořádně nezažil... ale to co vidím kolem sebe.. zvlášť některý lidi..který sou jak prehistorický kreatury...
 
=> pokud chceš aby se komunismus vrátil se vším všudy.. řekni si jo..
 
a když ne.. tak holt budeš muset přijmout to, že žiješ v evropě, která byla historicky vždy ovlivňována křesťanstvím a jejich morálníma hodnotama...
0 0
možnosti

2Mac7

14. 12. 2005 9:59
zákony mají určovat pravidla , podle nichž se k sobě chovají svobodní lidé
myslím, že tím je to jasně řečeno ( pan Komárek si odporuje ve svém článku)
0 0
možnosti

lemax

14. 12. 2005 10:01
Re: zákony mají určovat pravidla , podle nichž se k sobě chovají svobodní lidé
Jo pan byvalej komanc Komarek! to byl vzdy jen zvanil!
0 0
možnosti

bartleby

14. 12. 2005 9:20
..
"Nemají a nemohou zasahovat do jejich bytosti, vědomí a svědomí. To je oblast, která patří člověku samému a Bohu " .. s tim nesouhlasím. 1. pokud jde o ně samotné(bytost), vědomí a svědomí-tak to je jejich a ne Boha. - takže druhá věta je nesmyslná. 2. když se v článku připouští,že se podle žádného nábožeńství řídit nemusíme, tak proč se pak rozvýjí myšlenky,že něco je oblast co patří Bohu. ten prostě neni! s církví bych se vůbec nebavil...
0 0
možnosti