Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V australském Sydney pokračovalo rasové násilí

Už druhou noc nepokojů prožila předměstí australského Sydney. Mládež ničila vozidla a rozbíjela výlohy. Incidenty jsou pokračováním nedělních útoků na arabsky vyhlížející občany na předměstí Cronulla. Ty vyprovokovaly řádění arabské mládeže v dalších částech města.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tajemnik z létajícího ostrova

.
islamsky teror zhorsil zivotni podminky muslimskych pristehovalcu ve vetsine hostitelskych zemi...
0/0
13.12.2005 12:09

lemax

Re: .
no ze to rikas zrovna ty vrede spolecnosti! Pokud jde o australii tak tady se maji jak prasata v zite, aniz by musel delat tak ma podporu treba i do duchodu! Vetsinou maji libanonci rychloobcerstveni, protoze rukama delat neumi, takze tu ani jeden nepoznal co to je poctiva prace v dilne! Jenomze maji mezi sebou velkou kompetici a tak tu kseftuji z drogama jako je Kanabis (maruhuana) ktere se tu dari nejlip v tom teple! Proste libanonci chteji byt jeste bohatsi bez prace1 jinak to u cinanu, a dalsich zemi neuvidis, jeste bych ti pripomel Arabiji! to jsou dalsi kteri neumi pracovat. Jeden tu nevydrzelk odpoledni smenu ani tyden! a to jsme muy povolil modleni v pet hodin vecer!
0/0
13.12.2005 12:20

genro

Support to Australian people!
Lidi (Libanonci), kteří do Austrálie přišli, pocházejí z odlišné kultury, kde oficiální státní moc není až tak respektovaná. Důležité jsou gangy a místní power-holders. Oni se přirozeně snaží přenášet tyhle kulturní vzorce do své nové "vlasti", kam stejně šli jen kvůli vyšší životní úrovni. Tahle životní úroveň je ale převážně založená na respektování nadřazených a neosobních státních autorit. Je nutný jim ukázat, že takhle by se chovat neměli. Může to skončit tak, že se dosavadní australská (evropská) kultura rozloží a Austrálie klesne na úroveň Libanonu.
0/0
13.12.2005 11:28

lemax

Re: Support to Australian people!
bud v klidu, vis jak si prejem je deportovat zpet? Na to snad vsichni cekaji tady! A i to ze ma permanenci neznamena ze ho neposlou zpatky! A tam at si nap[adaji, prodavaji drogy a smazi pernik pro ty dalsi chude sneky!
0/0
13.12.2005 11:35

chimenez

Sydney bývalo super město, přišli
Arabové a přišly problémy. Hrozná lůza tyhle sráč.. Jiná kultura je neomlouvá, doma problémy nedělají, chodí spolu za ruce do teplých lázní a jsou milí. Demokracie nebyla vymyšlená pro tyhle vymaštěnce a jestli se brzo nezakročí, dopadnou "vyspělé" demokracie jako starověký Řím - rozvrácené zevnitř. 
0/0
13.12.2005 11:13

lemax

Re: Sydney bývalo super město, přišli
Nastesti tady jsou na ne dobre pripraveni a jakmile zacnou delat bordel tak je deportujem zpet do jejich pasma Gazy! At si tasm pestuji zeleninu a prodavajiu izzu sami mezi sebou!
0/0
13.12.2005 11:16

kisskiller

Re: Re: Sydney bývalo super město, přišli
no to doufam, ze aspon tam..tady v Anglii uz bohuzel prerostli pres hlavu, a tvori pomalu vetsinu obyvatelstva... ..stejne nejvic zmaknuty to maji Izraelci
0/0
13.12.2005 11:22

lemax

Re: Re: Re: Sydney bývalo super město, přišli
Australie se moc nesbnazila prijimat tyhle hnede zadky! Vetsinou je probirala a posilala zpet ,pokud se neco nezdalo, dokonce je tu plno utecencu z Iraku a Iranu, ale uz rok je drzej na ostrove u Australskeho pobrezi! a reknu ti po Srpnu v New Yorku, to lidem vubec nevadi , ze je tam horko po cely rok a ze nekteri se radsi vraceji! Jinak spise je tu prevaha Asiatu nez techle hnedych a vzdy problemovych prdeli od doby co byla najita ropa!
0/0
13.12.2005 11:30

lemax

ale sneci, tady nejde o hnuti muslimu, ale jen ciste a znovu uvadim ciste o Libanonce!
Libanonci vyhlasily odvetu a tak se to tu ceka, jinak to byla a je zalezitost Palestincu alias Libanoncu! doted tam nenapadaj nikoho jako je Indie, malaisie, arabi a dalsi!Jedna se o typicke libanonske ctvrte! Nedelejte z toho tady muslimskou valku! S libanonci se ne dobre vychazi a snazi se kazdeho osidit na vsem! ti maji co nadavat na zidy drzgresle!
0/0
13.12.2005 11:10

kisskiller

Re: ale sneci, tady nejde o hnuti muslimu, ale jen ciste a znovu uvadim ciste o Libanonce!
..jenomze si uvedom, ze tak to zacina vsude...jedna banda privandrovalych pitomcu ukaze jinym privandrovalym pitomcum, co si vsechno muzou dovolit..a pak se to siri jako mor...a s islamem to ma dost spolecneho..protoze sirit nabozenstvi je u techto povlu ukol cislo 1, a je jedno jestli to jsou Lebs nebo Pakis nebo nevim co..
0/0
13.12.2005 11:15

lemax

Re: Re: ale sneci, tady nejde o hnuti muslimu, ale jen ciste a znovu uvadim ciste o Libanonce!
To by jsi mel pravdu, ale nektere kultury jako pakis se s nima nestotoznuji a hlavne polovina libanoncu jsou krestane uz z domova, tam nejsou muslimove tak, jako treba Indie!Takze je tu dost rozdilu mezi nima samotnymi1 Tady se vi ze ten problem byl s libanonskym gangem na plazi, ktery tam stale okupuji az doslo ke rvacce a uz to bylo! Jinak treba zase indie je proti pakis a tak je to u jinych!Presto ze posilaji mobilni texty vsem aby se spojili tak to nepracuje. Ja s libanonci nemam sam dobre zkusenosti a jejich obchodum a pizza barum se zdaleka vyhybam!
0/0
13.12.2005 11:20

kisskiller

TAK TO ZASE NECO PRO
ME ...mit na to love, a byt doma, zalozim nejakou stranu Slusnych Cechu ...a i kdyz nebudou nekteri slusni, trak aspon nebudou multi-kulti ...no asi si dokazu predstavit jak to tam vypada, protoze tady v Birminghamu jsem byl pred mesiciem kousek od toho radeni v Lozelle..kde to ovsem bylo pozitivni vitezstvi  protoze se tu mleli nevinni cernossti mladici s nevinnymi pakistanskymi mladiky ..A AT MI NEKDO RIKA< ZE RASISMUS JE PROBLEM BILYCH>>>..to muze rict jen blb..protoze muslimaci a negri a jine spiny to jsou teprve rasisti...
0/0
13.12.2005 11:06

lemax

Re: TAK TO ZASE NECO PRO
A co tam nemas nejake mensiny ted? Takze uz mas multi kulti sneku! Nebo ukrajinec je tvuj bratr jeste ne?
0/0
13.12.2005 11:11

kisskiller

Re: Re: TAK TO ZASE NECO PRO
no jak to vypada u nas ti nereknu, protoze jsem tam dlouho nebyl..ale jsem si jisty,ze takovy Ukrajinec se u nas bude chovat doufejme skromeji nez nejaky arabas nebo muslimak..nebo TURREEEEKK...stejne to maji nejvic zmaknuty v Izraeli
0/0
13.12.2005 11:25

dukeprvni

Re: TAK TO ZASE NECO PRO
zalozim nejakou stranu Slusnych Cechu
a kde nat vezmes ty slusny cechy, kdyz je to samej podraznik, tunelar, zlodej a zbytej jsou simulanti
0/0
13.12.2005 13:51

toung

Australsky multikulturalismus neřežil.
......Ale minění lidí, které přišlí v pondeli z pracé a psali do blogu byli jednoznačné: oni shvalovali činy bilych kluku, které branili svuj plaž, svojé divky a svojé územi. To je to „co jsme očekavali“, to „co se muselo stat“. To jsou shrnuti komentařů, které jsem dneska četl. Nepokojé v Cronulle  neukazali níc nového: posledních 20 mesicu bandy mladiků libanonského původu pořadně znepřijemnili život obyvatelů tohoto Sydnejského satelitu....
0/0
13.12.2005 11:04

tajemnik z létajícího ostrova

.
kdo chce zit v civilizovanem svete, nemel by stranit islamskemu teroru... v jinem pripade by se mel odstehovat do teheranu  ;)))
0/0
13.12.2005 10:52

tajemník z létajícího ostrova

Re: .
tak tak... islamskemu teroru tady taky nastesti nikdo nestrani .)
0/0
13.12.2005 10:56

KKK666

Rasismus, fašismus
atp. je velký problém společnosti a je přímím důsledkem frustrace obyvatel, kteří se vnitřně nemohou srovnat s neschopností autorit (států) řešit radikálně tento problém. Obávám se aby nás tyto důsledky pseudohumanity nepřipravili o demokracii.
0/0
13.12.2005 10:50

fleret1

se divim,ze se jeste s nejakou blbinou a multikulti bachorkou
nevytasil Frantinni,jako v pripade Francie a Anglie...nejak si dava na cas...
0/0
13.12.2005 10:46

tajemnik z létajícího ostrova

.
muslimove pusobi problemy vsude kam se pristehuji... udelali by lepe kdyby zustali v africe   ;)))
0/0
13.12.2005 9:59

Prubojny

Hmm
Rasové nepokoje s blízké budoucnosti zvrhnou v klasickou občanskou válku. Oproti minulosti to bude válka nikoliv občan versus občan jednoho státu, ale občan versus přistěhovalecký smrad a póvl. Na druhou stranu, nebudou třeba uniformy, protože nepřítele poznáme podle barvy ksichtu.  Špióni se budou natírat krémem na boty - jedni bílým, druzí černým.  A pak bude na dalších 1000 let klid, než zase přijde blbeček s multikulturními fobiemi a z*urví se to tu do příští války.
0/0
13.12.2005 9:39

petrelin

Re: Hmm
Když čtu tvůj příspěvek, dělá se mi šoufl.
0/0
13.12.2005 10:48

Ondra21

Re: Re: Hmm
Buhuzel ma asi pravdu... :(
0/0
13.12.2005 10:52

kisskiller

Re: Re: Hmm
..osobne doufam, ze ma pravdu, protoze ja nechci aby mi moje deti chodily domu ze skoly s tim, ze je spinavci mlati, a kdyz si stezuji jsou oznacovani za rasisty..a dalo by se najit spousty jinych veci...uz se fakt tesim, az budeme mit v EU Bulharsko, Rumunsko a oleeeee Turecko...ale pak to si to treba uvedomi i blbecci liberaliste...
0/0
13.12.2005 11:11

petrelin

Re: Re: Re: Hmm
ale mně nevadí jeho rasismus a odmítání přistěhovalců - mně vadí způsob vyjadřování a absence jakékoli historické znalosti - nešlo by raději napsat: Na základě historicky špatných zkušeností z trvalejšího soužití různých etnik v jednom státě, není možné podobnou praxi dále podporovat či umožňovat, naopak je třeba rasovým konfliktům předcházet kvalitním sociálním plánováním a politickými tlaky, z nichž v současné době je na prvním místě zabránit tomu, aby se Turecko stalo členem EU.
0/0
13.12.2005 12:13

MUDr. Cvach

Clanek...
Autorovi clanku bych dal cenu za neobjektivitu! Nechal bych ho projit se po Punchbowl... Nebo treba barcek v Caringbah a nebo treba obchudek v Cronulla! Ono by mu ti "udajni" lebs ukazali jak jsou mirumilovni a hodni kluci! Delegace lebs, neco mezi 500-700, tu jen tak rozmlatila co jim prislo pod ruku, vcetne lidi, aut, kramu... Trochu objektivnosti by vazena redakce opravdu neskodilo!!!
0/0
13.12.2005 6:42

rychloslimejs

Re: Clanek...
at si ten clanek ctu jak chci, nevidim na nem nic neobjektivniho. Pise, ze arabsti mladici, to jsou zrejme ti tvi lebs, nicili. Taky ale pise, ze to je jejich odveta za to, ze byli predtim napadeni. Pak pise o vyjadreni premiera. Skutecne nerozumim tvemu prispevku.
0/0
13.12.2005 7:51

MUDr. Cvach

Re: Re: Clanek...
Pokud Ti vadi pouzivani osloveni lebs pro Lebanese, OK. Ale co se tyce neobjektivnosti clanku nesouhlasim s Tebou! Myslim tim voleni slov autorem, ktere ukazuji situaci v naprosto jinem svelte. Proc pise 5000covy dav prevazne opilych vytrzniku, byli tam, ale ne rozhodne ne vetsina. Proc pise ze je to odvetna akce skupin Arabu (byli to jen Libanonci, arabove jako celek je naprosty nesmysl!) za napadeni z predchozi noci, kdyz je to spis pokracovani jejich “zabavy”. Odvetou byl vcerejsek! Odvetou za vse co podnikaji, at uz strelbu na policejni stanici, brutalni znasilneni 25 divek gangem, napadani ostatnich, niceni a v poslednim pripade napadeni dobrovolnych zachranaru na plazi opet gangem, nebot jeden na jednoho uz z principu nejdou…
0/0
13.12.2005 9:04

Pilat

Krutas zase dela nejake problemy
0/0
13.12.2005 3:03

Montaigne

Re: Krutas zase dela nejake problemy
ach, kde je konec legendárního australského Kruťase.  
0/0
13.12.2005 8:54

JT007

fakt objektivita
idnes opět objektivní jako vždy - dav 5.000 převážně opilých rasistů, údajní Libanonci údajně napadli členy pobřežní stráže, prý hořela auta... Jenom aby vás někdo nenařkl z pravdomluvnosti, tedy z rasismu, že.
0/0
12.12.2005 23:48

Tomach

Re: fakt objektivita
Ze se nad tim jeste podivujes. Jsou na druhym konci sveta a chteji senzaci za kazdou cenu. Aby si neco overili to je ani nenapadne. Jedine co musim uznat se jim povedlo bylo tentokrat spravne urcene navzy ctvrti.
Co se tech magoru tady tyce - holt narazili. Vsude jinde si to nechavaj "zapadaci" libit, tady holt lidem dosla trpelivost aby tu obtezovali slusny lidi. Chces zit podle Tvoji kultury a ne australske - tak bez do prdele! Pokud nekdo chce v Australii zit tak at se prizpusobi vetsine spolecnosti. A raismus? Je to stejny jako s ciganama - holt jich vetsina dela problem, tak at se pak nedivej ze uz je clovek posuzuje podle xichtu. A jsou mezi nimi i slusny (osobne znam). Stejne jako je par i slusnejch libanoncu. Ale pokud se vetsina chova tak jak se chovaji - a to uz roky - tak se pak nesmej divit ze dostanou na prdel. Jinak to ale nejde, to by jsme za chvili 5x denne triskali hlavou o zem a zensky by nesmely ukazat pomalu ani oboci.
0/0
13.12.2005 6:28

nenápadně maskovaný Kei

Názor
Někdo tu pořád píše o návratu všech přistěhovalých Australanů do původních vlastí...převážně tedy Británie. Jestli by uměli v Británii zatočit s naprosto nekontrolovatelným růstem Pákistánské a jiné muslimské komunity tak, jak se o to snaží v Austrálii, postaví jim Britové za pár let do jednoho sochy! Britové si s tím prostě nevědí rady, stejně jako asi nikdo a nikdo nemá odvahu to říct nahlas a přestat se schovávat za pitomosti jako "multikulti" nebo "rasismus"!
0/0
12.12.2005 23:03

CuoreSportivo

Logický důsledek
chování arabáčů. To jako oni mohou vše -tzn. s bombama na tržiště a do škol, do hotelů a letadel atd. A když se někde ve světě, zcela logicky zvedna vlna odporu proti tomuto chování, tak je z toho hned rasimsus jo. No to jsme to teda pěkně dopracovali.
0/0
12.12.2005 22:29

paxxtor4u

Nesnášenlivost ras a kultur.
Kdy už přestaneme nazývat rasisty ty,co tvrdí,že multikulturalismus je nesmysl.K totální konfrontaci mezi rasami dojde až prudce ubydou přírodní zdroje-voda,suroviny,orná půda.Ostatně doba,kdy islámské armády budou stát na Balkáně a na Iberském poloostrově a čínské koncentráky na Urale není tak daleko.
0/0
12.12.2005 21:51

nenápadně maskovaný Kei

Re: Nesnášenlivost ras a kultur.
zapomněl jsi ropu...a ono se to sakra blíží...
0/0
12.12.2005 23:04

Montaigne

To rasové kočkování
je jak olympijská štafeta, loni anglická města, letos Paříž, pak Sydney, a mezitím se kočkovalo pět cikánů s jedním českým policajtem .... kde bude pokračování příště  
0/0
12.12.2005 21:43

adame

ninemsn.com.au
Tak to je rychta co se dovídám z ninemsn.com.au... Bydlel jsem 2,5 měsíce v Hurstvillu a 0,5 měsíce v Maroubře a vůbec mě tahle situace nepřekvapuje. Libanonci z Hurstvillu si dělají úplně co chtějí, je to úplně jiná mentalita... Dost chápu, že se to takhle vyvrbilo...
0/0
12.12.2005 20:51

killy

Co to tady klábosíš o mentalitě?
0/0
12.12.2005 21:20

killy

Sorry, zavadil jsem o enter......
0/0
12.12.2005 21:24

killy

Co to tady klábosíš o mentalitě?
Zmetci zblblí islámem žádnou mentalitu nevlastní. Jejich středověké zvyky nelze přece začlenit no normální "normální" společnosti. Multikultura je nesmysl zrovna tak, jako kvadratura kruhu!
0/0
12.12.2005 21:23

adame

Re: Co to tady klábosíš o mentalitě?
O islám tam jde až na poslednim místě. Ten do toho vůbec nepleť. Jde o to, že aussieci se už konečně naštvali, že nemůžou jít v noci v klidu z hospody, aniž by nebyl problém s wogama... Mluvim ze zkušenosti - zkus si představit, že jdeš ve dvě ráno nadranej domu a obklopí tě 10 libanonců a začnou ti nakládat jen tak - ani tě nevoberou! A to je v mentalitě těch lidí - zkus párkrát zajít někam kde se zdržujou a poznáš z jejich chování, že to mají daný celý úplně jinak. Každopádně souhlasim, že multikulturalita je těžko schůdná, ale v dnešnim světě to je jediná možnost...
0/0
12.12.2005 22:20

fleret1

Re: Re: Co to tady klábosíš o mentalitě?
"Každopádně souhlasim, že multikulturalita je těžko schůdná, ale v dnešnim světě to je jediná možnost..."
...prosim te co je to za do nebe volajici hovadinu ?
0/0
12.12.2005 22:25

adame

Re: Re: Re: Co to tady klábosíš o mentalitě?
Pokud chceš nějakou reakci, tak musiš taky třeba napsat nějaký argument nebo aspoň něco, co se ti nezdá, ty donebevolající hovadino
0/0
13.12.2005 8:44

Ahaman

Multi-kulti idea opět selhala
Jsem zvědav,jestli místní pravdoláskové budou rasistické řádění australských Arabů též zdůvodňovat sociálními motivy a chudobou, jako tomu bylo v případě Francie.
0/0
12.12.2005 20:29

tajemník z létajícího ostrova

Re: Multi-kulti idea opět selhala
mas recht... vsichni pristehovalci z australie domu... jen nevim jestli britanie a dalsi zeme z kterych predci bilych pristehovalcu pochazeli budou nadseny :)))))
0/0
12.12.2005 21:59

fleret1

Re: Re: Multi-kulti idea opět selhala
 no to je dobry,fakt dobry  A ted si predstav,jak by se tvarili velbloudi jokejove na navrat svych bratru - velbloudich jokeju z Australie,kteri nic neumi,jsou lini,jejichz hlavni cinnosti je kriminalni cinnost a dalsi svinstva...to by teprve byla legrace
0/0
12.12.2005 22:23

fleret1

Re: Re: Re: Multi-kulti idea opět selhala
tech zmetku je tam ca 300 000 kusu = asi jako Plzen
0/0
12.12.2005 22:26

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: Re: Re: Multi-kulti idea opět selhala
...a jakej nadělaj bordel...
0/0
12.12.2005 22:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.