Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek chce potrestat policisty, kteří mlátili technaře

Policisté, kteří při zásahu na technoparty CzechTek bili ležícího člověka, by měli být potrestáni. V televizi Prima to řekl premiér Paroubek. Reagoval tak na závěr Inspekce ministra vnitra, která nenašla u žádného ze čtyř policistů na videu porušení zákona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Scary

paroubek
panacek nejspis kouka do budoucna - mladi lidi by ho mohli volit :-) jenze to se mili, jedinej potrestanej by mel byt reditel policie, ty policajti meli svy rozkazy ;-)
0/0
12.12.2005 14:22

aramj

diagnoza
Chorche je vul
0/0
12.12.2005 14:03

Babul

Paroubek zřejmě podlehl tlaku médií
ale nějak si neuvědomil, že z technařů jej nebude nikdo volit, i když policajty nechá potrestat. Ale policajtů je 40000, s rodinnými příslušníky nejméně 100000.
A o tyto hlasy tím zřejmě přijde.  Také by měl zvážit to, jak Gross se Sobotkou vyřvávali na plnou hubu, jak na policejní zákon peníze jsou, jak je všechno perfektně připraveno a zajištěno. Pak si Kalousek nechá přidat na platu spolu s ostatními včetně nich a ty prachy rozprášili kolchozníkům za to, že nebudou sít. Takže hodně volebních úspěchů, socani. Jste stejní jako oni. 
0/0
12.12.2005 13:55

libienski

Re: Paroubek zřejmě podlehl tlaku médií
Se mi zdá, že si vedle jak ta jedle...Oni totiž na pranýři nejsou policisté, ale 4 prachsprostá hovada, která u policie nemají co dělat. Uvědom si, že Paroubek byl k reakci donucen, když se řádění těch magorů podařilo někomu natočit... Takhle ve studiu prostě nemohl říct třeba: "Neznám okolnosti a zásah byl oprávněný", protože zásah těchto 4 viděli a mohou vidět (na webu) všichni. Čili tady asi nešlo o kalkul, ale normální reakci...Ostatní no coment..
0/0
14.12.2005 17:01

lemax

No tak ten je jasnej idiot! Paroube ty delas skopiciny!
0/0
12.12.2005 12:59

Axelroth

No to je fraska :-))))))
Honba za politickymi body zacina :-))) Paroub potresta policajty za to, co sam naridil a ted jeste chybi Mirek, ktery se zastane policajtu...zapletka jak od Agaty Christie...jen ten zahradnik mi tam nekde nejak chybi...
0/0
12.12.2005 12:20

celtic

Re: No to je fraska :-))))))
Myslím že Paroub nikomu nenařídil aby kopal do ležícího člověka....jinak Mirek se jistě vyjádří....tipuji asi takto: demiséééééé, volbýýýýýýýýý.....
0/0
12.12.2005 12:22

Axelroth

Re: Re: No to je fraska :-))))))
Pokud si dobre pamatuju, tak byl narizen tvrdy a nekompromisni zakrok a takhle nejak si tvrdy zakrok predstavuju. Paroub se jen snazi nahonit dalsi politicky body, nic jinyho za tim neni. To je muj nazor.
 
0/0
12.12.2005 12:30

celtic

Paroubek má pravdu...
potrestat jak technaře, tak i policisty kteří se dopustili přehmatů....
0/0
12.12.2005 11:36

Mak1

No to je ale krásná
předvolební agitace... Technaře mlátit do voleb už nebudeme, po volbách je rovnou zakážeme !
0/0
12.12.2005 10:48

godycz

na oko
mozna je to jen dalsi dohodnuty krok. aby mel paroubek u technaru taky nejake body. kdyz umi zametat pod koberec vetsi ryby, proc se nedohodnout s policii. stejne musi byt potrestani, tak tu spravedlnost vykona SteamBoy(ParouBack). mozna...
0/0
12.12.2005 10:18

wiki999

Souhlasím s rozehnáním technopárty,ale ne s bitím ležícího člověka
Určitě byla porušena vlastnická práva a navíc by se mi jako člověku,který bydlí v blízkosti nelíbilo to,že mi někdo bude celou noc hrát hudbu kus od baráku.Když jsem doma chci si odpočnout,narozdíl od mnoha technařů chodím do práce.Jednou sem je vezl vlakem na jednu akci,do Přeštic u Plzně a s čistým svědomím můžu říct,že tak polovina z nich byli povaleči a vůbec neměli lístek.Na druhou stranu policajti nemohou mlátit člověka,který leží na zemi a nebrání se,to je ale normální praxe některých zamindrákovaných jedinců,kteří nemají u policie co dělat.Titi lidé měli být nahodinu propuštěni!!!!!!!!
0/0
12.12.2005 10:16

krima

OPORTUNISTA
Ale, ale ... nejdřív žádá tvrdý zásah (důvodem je jeho populismus či přesněji jeho lokajsky servilní povaha k mocným čili k voličům) a pak najednou žádá potrestání policitů plnící jeho zadání (důvodem je opět jeho populismus či přesněji jeho lokajsky servilní povaha k mocným čili k voličům). Paroubek je hnusná onuce.
0/0
12.12.2005 8:55

babacek

Paroubek by si již měl udělat jasno.
Jednou stojí pevně za Bublanem a policisty,vzápětí jeho srdce začíná bít v rytmu techna a odvolává co vyřkl.A ta si mnohdy připadám jako v Pyšné Princezně kdy král odvodlal to co odvolal a nařídil co nařídil.
0/0
12.12.2005 7:25

djmilion

Re: Paroubek by si již měl udělat jasno.
Tvoje úvaha je celá špatná, respektive bez argumentů, protože stavíš na lži: "Oni narozdil od vetsiny si jeli na Ct zaradit jinak nez tancem".
 
Jak to víš? Znáš někoho kdo tam byl osobně? Ne. Jsi pokrytec, který je všechny smetl do šuplíku fěťáků.
Nemáš k Paroubkovi daleko, minimálně mluvením o věcech o kterých nevíš.
0/0
12.12.2005 9:23

djmilion

Re: Re: Paroubek by si již měl udělat jasno.
Sorry, to mělo být úplně jinam, nějak se mi to připodělalo...
0/0
12.12.2005 9:23

babacek

Re: Re: Paroubek by si již měl udělat jasno.
Uklidni se Já jsem především kritizoval Paroubko schyzofrení chování.
Ale,když ty tvrdíš,že policie si tam jela zařádit,tak se ptám k čemu potřebuje tanečník pálku,zápalnou lahev nebo bodnou zbraň?A nepodsouvej mne,že někoho házím do jednoho šuplíku.
Naopak ty mne řekni kolik jich místo opustilo ještě před zásahem ? Ty dotoho šuplíku nepatří a bylo jich dost.
0/0
12.12.2005 12:57

Deleter

Re: Re: Re: Paroubek by si již měl udělat jasno.
"zápalnou láhev"
"bodnou zbraň"
0/0
12.12.2005 13:12

babacek

Re: Re: Re: Re: Paroubek by si již měl udělat jasno.
No chcete snad popřít,že jich bylo několik zabaveno a i použito
0/0
12.12.2005 13:33

freeLook

Je to prirozene...
Jen by me panove kritici zajimalo jak si vy predstavujete premiera a jeho politicky postoj...(uz jsme jich par meli tak muzete srovnavat). A vypuste infantilni idealisticka pranicka
1. kdyz by nazory nemenil tak by to byl diktador a demagog.
2. A kdyz je meni tak je korouhvicka a populista (i kdyz je zrejme ze tento posledni pocin ma co docineni s volbami) 
A ted k CT. Netvrdim ze postup policie byl idealni a ten politicky uz vubec, ale nechapu vase prehnane reakce. Trpite snad pocitem menecenosti? Tancici chlapeckove a holcicky kteri "dostali na zadek" z 99% dostali zaslouzene. Oni narozdil od vetsiny si jeli na Ct zaradit jinak nez tancem. to ze par zakroku bylo prehnanych se da pochopit jako lidske selhani policistu -jednotlivcu. To ze potrestani jeste nebyli je problem, ale podruzny. Jestli nemate nic jineho na praci nez obhajovani
0/0
12.12.2005 3:15

freeLook

Re: Je to prirozene...
.. zfetovanych agresoru tak vam zavidim (anebo lituji?)
0/0
12.12.2005 3:17

KOLDAK

Re: Je to prirozene...
Tady nejde o nějaké selhání jednotlivců, ale celého systému. Zákrok byl na politickou objednávku a neměl jiný účel, než demonstraci síly (většina národa volá po vládě silné ruky, tudíž šlo o pohříchu velmi populistický čin). Prezentované důvody (ochrana majetku) byly konstruovány pouze pro veřejnost, která (až na pár naprostých duševně méněcenných jedinců) to ovšem nespolkla, protože lži mlátily do očí tak, že by si jich všiml i slepý.
"Potrestání" čtyřech policejních zrůd, které byly náhodou přistiženy při činu (těch,. které se nepodařilo nafilmovat, bylo několikanásobně víc a samozřejmě se jim nemůže nic stát, protože výpovědi svědků jsou brány na zřetel pouze jednostranně a účelově), je čirou náhodou rovněž na politickou objednávku. Paroubek tuší (nebo mu to nějaký poradce poradil), že tady bylo přestřeleno takovým způsobem, že by mu to mohlo odebrat nějakou tu volební preferenci. O právo a spravedlnost tu nejde v žádném případě. Navíc po krocích ministra spravedlnosti a
0/0
12.12.2005 6:23

KOLDAK

Re: Re: Je to prirozene...
státní zástupkyně je to plácnutí do vody dvacet minut po dvanácté, absolutně nic neřešící, kromě mediální pozornosti, a o tu jde až v první řadě.
0/0
12.12.2005 6:25

freeLook

Re: Re: Je to prirozene...
S politickou obednavkou mas pravdu, ale chce to pochopit v souvislostech. minuli rok policie zasahla pozde.. a to byl taky skandal ale presne opacny. Od politiky se bohuzel teto masova akce oprostit nejde a tak "bylo potreba" ukazat ze tomu lze zabranit. Taky jsem nemohl verit jak amatersky si policie akci obhajovala, ale v principu nic spatneho v planu nemeli, chteli predejit lonskym problemum...
0/0
13.12.2005 10:07

Manciny

Re: Je to prirozene...
Práce vlády se mi celkem zamlouvá a zásah na CZT se mi zdál přiměřený a správný. Nesouhlasím s premiérem Paroubkem dále zpochybňovat výsledky šetření. Ten člověk možná dostal pár navíc, kdy už je dostat neměl, ale při tom bengálu, co tam feti vyváděli, se těm policistům ani nedivím. Dokonce si myslím, že mohli být razantnější a fety od dalších podobných provokací odradit.
0/0
12.12.2005 8:11

whocares

Re: Re: Je to prirozene...
zalez do díry, fašoune !!
0/0
12.12.2005 9:22

Deleter

Re: Re: Je to prirozene...
Zasloužil bys nakopat do rekta!
0/0
12.12.2005 9:23

loginname

Re: Re: Je to prirozene...
Milujte bližního svého? No jestli byli míněni takoví jako ty, tak jdu rozbít prasátko a mířím do obchodu se zbraněmi. Když jsi takový demokrat ty, já můžu taky
0/0
12.12.2005 9:38

djmilion

Re: Je to prirozene...
Tvoje úvaha je celá špatná, respektive bez argumentů, protože stavíš na lži: "Oni narozdil od vetsiny si jeli na Ct zaradit jinak nez tancem".
 
Jak to víš? Znáš někoho kdo tam byl osobně? Ne. Jsi pokrytec, který je všechny smetl do šuplíku fěťáků.
Nemáš k Paroubkovi daleko, minimálně mluvením o věcech o kterých nevíš.
0/0
12.12.2005 9:24

freeLook

Re: Re: Je to prirozene...
Ted jsi me hodne rozesmal. Kupodivu mam zname co tam byli    a ti problemy nemeli. Pouze narozdil od od kretenu kteri zacali metat klackama, kamenama a flaskama,sli pryc.... ha a nic se jim nestalo... a to prochazeli zkrz kordon ...zajimave ze? Na CT jelo par skupinek ktere s policejnim zasahem pocitali a prave proto tam jeli Jim neslo o freeculture ale o bitky,... a techto lidi se zastavas? Samozrejme dostali i nevini ale ve vetsine pripadu slo o jiz zminene primitivy.
0/0
13.12.2005 10:00

LimonadovyJoe

Víte proč byl Hitler čestný muž?
On sice znásilnil celou Evropu, ale potom si jí celou vzal.  No doufám, že to někdo nepochopí špatně, to bylo tak na odlehčení.
0/0
11.12.2005 22:37

LimonadovyJoe

Třeba je potrestá sám vlasnoručně
Třeba ho rajcuje nařezat na holou namakaným týpkům s obuškem v ruce.
0/0
11.12.2005 22:30

habit

Re: Třeba je potrestá sám vlasnoručně
... treba ho vic rajcujou ty obusky v ruce...
0/0
11.12.2005 22:33

LimonadovyJoe

Re: Re: Třeba je potrestá sám vlasnoručně
On je to vůbec dobrej klasik, nejvíc mě rozesmálo, jak vzpomínal na 1989 cituji: Seděl sem s přáteli v restauraci, absolutně sem netušil co se děje, bylo to velmi příjemné.
0/0
11.12.2005 22:35

habit

Re: Re: Re: Třeba je potrestá sám vlasnoručně
... nejvetsi nepijemnost toho dne asi pocitil v dopravni zacpe... vzdyt je to typickej komunistickej bafunar na prvni pohled...
0/0
11.12.2005 22:37

LimonadovyJoe

Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
no to je jeho způsob komunikace.
0/0
11.12.2005 22:17

habit

Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
...nezrube, neboj se... par procent osobniho ohodnoceni, a vrati se jim to na premiich... prece nebude trestat svoji oporu...
0/0
11.12.2005 22:23

baronfonlempl

Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
Komunikaci má zvláštní, ale na voliče zabírá.
0/0
11.12.2005 22:23

LimonadovyJoe

Re: Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
Na jednoduché lidi, kteří chtějí aby se hlavně něco dělalo, je jedno co, hlavně, když se "pracuje".
0/0
11.12.2005 22:24

doktor_bota

Re: Re: Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
Mimochodem ze stejných důvodů lidé v Německu volili Hitlerovu NSDAP.
0/0
11.12.2005 22:33

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
NSDAP nabídla jednoduchá řešení a ještě dříve, než Německo zničila ho vyvedla z krize, Paroubek nás zničí, aniž by nás z něčeho vyvedl.
0/0
11.12.2005 22:36

habit

Re: Re: Re: Re: Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
... omyl - vyvede nas z omylu...
0/0
11.12.2005 22:38

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
Mě ne, já jsem ho nevolil a hned sem poznal, že je to kreten.
0/0
11.12.2005 22:40

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
To není tak úplně pravda NSDAP vyvedla Německo z krize jen díky přípravě na válku, která skončila totální destrukcí Německa.
0/0
11.12.2005 22:41

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
No vždyť to sem napsal, no bylo toho víc, než jen zbrojní průmysl, když nařizuješ a ostatní musí plnit, tak se ledacos udělat a ne všechno bylo vyloženě špatné, ale potom to byla síla.
0/0
11.12.2005 22:44

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
Aha, napsal, nevšiml jsem si, bo su slepý :)
0/0
11.12.2005 22:45

Josefprav

Re: Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
Na voliče? Na debily.
0/0
11.12.2005 22:46

doktor_bota

Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
Už jsem to psal, ten článek je lež, Paroubek po nátlaku dost neochotně připustil, že si neumí vysvětlit to, co vidí na těch záběrech, jinak pořád opakoval, že se na to musí zeptat.
0/0
11.12.2005 22:24

LimonadovyJoe

Re: Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
Ten si neumí vysvětlit plno věcí.
0/0
11.12.2005 22:25

doktor_bota

Re: Re: Re: Paroubek nejdřív řval rubejte a teď je za to zrube sám
Rozhodně neřekl, že je chce potrestat, navíc dost tvrdě odmítl Kalouskův model, podle kterého by podezřelé policajty neměli vyšetřovat policajti.
0/0
11.12.2005 22:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.