Diskuze

Plaváček vodil lidi přes hranici ve skafandru

Psal se únor 1948 a moc v zemi převzala komunistická strana. Krom jiného uzavřela státní hranice se západními sousedy. Pro mnohé však byl "Únor" zcela nepřijatelný a snažili se před komunisty přes tyto hranice utéci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MRmic

23. 4. 2006 19:25
MRmic

To byl borec.Chodil si přes hranice jak na houby.R^

0 0
možnosti

pancho10

23. 12. 2005 4:48
fgfjhg
Pekné vanoce vsem a hlavne Lemaxovi.Preji ja.
0 0
možnosti

lemax

23. 12. 2005 5:07
Re: fgfjhg
ahoj Pancho, ja ti taky preji vesele vanoce to vis mam odpoledne a uz se tu pripravuje salat na zitrek! Jeste nejake ovoce a koncim stim silenstvim vanoc.! jo a pivko, dam si kozla! Gambrinus jeste nedorazil, to vis sneci!
0 0
možnosti

lemax

23. 12. 2005 4:28
Dost sileny na tu dobu honeb na carodejnice.
0 0
možnosti

rasta_vesta

23. 12. 2005 4:40
Re: Dost sileny na tu dobu honeb na carodejnice.
voni tenkrat honili a strileli carodejnice ?
0 0
možnosti

fr-mottl

7. 12. 2005 12:02
Klaus by mu doporucil, ze kdyz se
mu neco nelibilo, tak mel vytvorit nejakou politickou stranu a pokusit se najit vetsinu ve volbach. Mimoparlamentni cinnost je cesta nedemokraticka a do pekel vedouci...
0 0
možnosti

demokratic

9. 12. 2005 16:21
Re: Klaus by mu doporucil, ze kdyz se
Ale no tak, soudruhu, to je přece demagogie... Za komoušů přece NEŠLO (jak všichni víme a jak by jste měl vědět i vy a lidé vašeho ražení) vytvořit nějakou (rozumí se NEKOMUNISTICKOU či na nich nezávislou) stranu a pokoušet se najít většinu (rozumí se DEMOKRATICKY) ve volbách, zatímco dnes to přece JDE (nebo snad ne ?) Což nemůže kdejaký vů*l rudohnědého zaměření nejen založit stranu, ale dokonce veřejně v mediích čvaňhat ty své nehoráznosti ? Asi jste záměrně pana Klause (jemuž vůbec nechci dělat advokáta) nepochopil: on přece hovořil o DEMOKRACIÍCH (a ne komunismu), že snažit se něco ovlivňovat mimoparlamentním způsobem (a tedy bez ohledu na procentuální podporu) je nefér vůči těm (mnohým) ostatním...
0 0
možnosti

Matus11

7. 12. 2005 8:40
To se mi snad zdá!
Zloděj a podvodník je vychvalován, jak působil proti republice. Jak vidím bratři Mašínové - zločinci a vrazi, mají další následovníky. Kdo jakýmkoli způsobem obhajuje tyto gaunery nemůže být normální! To ho mám jako obdivovat nebo litovat, že se neutopil ? Spíš to druhé, když jak se zdá bude ještě vyznamenán.
0 0
možnosti

r-man

7. 12. 2005 9:18
Re: To se mi snad zdá!
Bud rad, ze se nekdo takhle snazil. Kdyby to nebylo, kdyby jsme vsichni drzeli hubu a krok, budesh jeste dneska stat frontu na hajzlpapir...
0 0
možnosti

Pribinacek

6. 12. 2005 23:16
Člověk si nevybere,
dnes koukám na TV zprávy a tam radní za ODS v Praze Pavel Klega a došlo m, že toho člověka znám ze SPŠE Ječná, když se do naší třídy propadl v třeťáku a školu stejně nedokončil. Inu, odborník na svém místě a takovýchhle je v republice plno. Pak ten systém má vypadat...
0 0
možnosti

JNDD

6. 12. 2005 15:45
Zloděj a podvodník hrdinem, Nebo hrdina zlodějem a podvodníkem?
Kde to sme? Tím chcete říct, že když kradl a podváděl, že byl hrdina, když několikrát přešel hranicu? To je jak ti lidi ve vládě! Taky jen kradou a lžou a sou to hrdini? Tady ta republika je asi fakt postavená na hlavu!!!
0 0
možnosti

V2kt0r

6. 12. 2005 19:22
Re: Zloděj a podvodník hrdinem, Nebo hrdina zlodějem a podvodníkem?
Svet neni cernobily... Krome svych, nejspis opravdu kriminalnich aktivit v tom Zdaru, zjevne udelal i neco pro odboj, coz mu zase dava kladne body... A kdyz se tak podivas, financni podvod vs, zachrana nekolika lidi z komunistickeho raje, pro mne je vysledek jasny.
0 0
možnosti

matesakoid

6. 12. 2005 15:39
zadnej hrdina - zlodej to byl
Kradl prisli mu na to, odsoudili ho a proto se mu socialismus stal nepohodlnym, nic jinyho!
Kdyby kradl ted a delal to ve velkem, mohl sedet na pozici poradce vlady, kdyby kradl za valky, byl by po vitezstvi prohlasoval, ze rozvracel Rajch  zevnitr, pred valkou by byl jen obycejnym  defraudantem.
0 0
možnosti

vitr2

6. 12. 2005 10:37
Tohle snad nepotrebuje komentar - souhlas s Pranou a Jirky
... O pět let později ho však komise ONV Hradec Králové odsoudila za různé podvody a nezákonné machinace ke dvěma rokům vězení nepodmíněně. Trest si měl odpykat v příbramských dolech, kam také v březnu 1950 skutečně nastoupil. Ovšem už v květnu téhož roku se mu podařilo uprchnout. ... Vzhledem k tomu, že neměl tolik peněz, musel se po třech dnech vrátit. Jelikož jeho možnosti obživy v Rakousku byly v té době prakticky nulové, přijal nabídku americké CIC. ... Tento agent s přezdívkou Plaváček byl pouze jedním z mnoha, kteří se snažili vrátit našemu státu právní řád a demokracii. Mnozí, mezi něž lze zařadit i další "plaváčky", však svou snahu zaplatili životem.
0 0
možnosti

EasyR

6. 12. 2005 10:53
Re: Tohle snad nepotrebuje komentar - souhlas s Pranou a Jirky
Jistě, nedělal to z ryze ideologických důvodů, ale uškodil bolševikovi a "vo tom to je" :o) Aspoň pár lidí dostal ven.
0 0
možnosti

true-apex

6. 12. 2005 10:30
6.dil
...o tomhle frajerovi meli natocit komousi jeden z dilu majora Zemana
0 0
možnosti

serzant_Kantaria

6. 12. 2005 10:52
Re: 6.dil
Lepší byla Drsná planina, to bylo opravdu k věci:-)
0 0
možnosti