Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komunisté vyhlásili boj ODS a sepsali její skandály

Komunisté označili ODS za svého hlavního protivníka ve volební kampani. Sepsali také skandály občanských demokratů a vydali je ve svém časopise Alternativy. Zmiňují například pochybné milionové dary od bývalého tenisty Šrejbra či tajné konto ve Švýcarsku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

to jsou jen...
drobné bratrské rozepře....
0/0
3.12.2005 13:38

me2di

Neni revoluce bez krve
...sametovka nic nevyresila, jen to oddalila
0/0
3.12.2005 13:37

Semínko

KOMUNISTICKEJ KSINDL SE MĚL HOUPAT DÁVNO NA STROMECH
0/0
2.12.2005 23:48

LimonadovyJoe

"B" tým sociální demogracie o sobě dává vědět
že by komanči větřili svůj zánik a chtěli se dostat do áčka(jako Kraus a plno dalších dnešních socanů)?
0/0
2.12.2005 23:38

Wallygator

Dotaz na premiéra Paroubka:
Vaše strana uvádí, že na volební kampaň má připravených 100 milionů. Na eurokampaň ale bylo připraveno 200 milionů... Kam se tedy podělo těch zbývajících 100?
0/0
2.12.2005 21:53

javajava

Kolik komunistů
oxiduje v Bavorsku (populace: 25 mil.)?
_____________________
a) 5
b) žádný
_____________________
b) je správně.
0/0
2.12.2005 20:59

sibidlo

Porazit bolševiky jde jen ve volbách
0/0
2.12.2005 20:08

VLDX

Re: Porazit bolševiky jde jen ve volbách
Který myslíš? Červený nebo modrý bolševiky?
0/0
2.12.2005 20:12

sibidlo

Re: Re: Porazit bolševiky jde jen ve volbách
červený a růžový,modrejch už moc není
0/0
2.12.2005 20:16

poslanec_termit

rude zrudy
Staci rict to hruzne slovo: komunista.
A neni co dodavat.
 
Strana, ktera ma v nazvu 'komunisticka' nema zadny moralni kredit kohokoli kritizovat.
0/0
2.12.2005 20:07

VLDX

Re: rude zrudy
Zato stačí mít v názvu Občanská demokratická a to dává kredit ke všemu, že?
0/0
2.12.2005 20:13

transalp96

Co si ty rudy cunata o sobe myslej?
Kolik justicnich vrazd ma Ods na svedomi?Kolik svych odpurcu dostali do kriminalu?Hajzlove rudy si za podpory CSSD otviraj svoji smradlavou tlamu.Potrebujou pres ni namlatit!
0/0
2.12.2005 19:50

VLDX

Re: Co si ty rudy cunata o sobe myslej?
Většina ODSáčků převlíkly po '89 kabáty z KSČ, takže se dost divím, že si otvírají teď tlamu oni. KSČM alespoň zůstává věrná své straně. Ikdyž KSČM má poněkud jiný program než KSČ.
0/0
2.12.2005 20:15

sova_x

Re: Re: Co si ty rudy cunata o sobe myslej?
Správně soudruhu. Kde bude vybudován koncetrační tábor?
0/0
2.12.2005 20:25

komise

Re: Re: Co si ty rudy cunata o sobe myslej?
Můžeš jmenovat kolik ODSáčků převlíklo kabát?
0/0
2.12.2005 20:26

Pavel Nemec (US-DEU)

Hříchy
Komumistů, by se nevešly ani do 300 set stránkové knihy...  Zamyslete se nad sebou...  
0/0
2.12.2005 19:20

brlayz

Re: Hříchy
Dobrý den, pozor na to, pane Němec, aby se pan plnou ParouBack nedozvěděl, že čtete iDnes !!!  
0/0
2.12.2005 19:59

krima

UŽ JE TO TADY
Zřetelné a jasné doklady toho, že komouši a socani śpolupracují a že směřují ke spojení (už to tu jednou bylo).
BACHA NA JEJICH SPOLEČNÝ NÁVRAT !!!
0/0
2.12.2005 19:09

VLDX

Re: UŽ JE TO TADY
Proč? Co by jako zmohli něco ve stylu roku '48? Nebuďte neivní, to si nikdo nelajzne protože by padlo dost mezinárodních žalob a hlavně už za nimi nestojí SSSR, takže samy nic nezmůžou!
0/0
2.12.2005 20:17

Muad

Hříchy komunistů
Kdybychom měli sepsat všechny hříchy našich soustruhů, tak to by nám čas do voleb ani náhodou nestačil
0/0
2.12.2005 19:06

Pongo

Nepřipadá vám podivné,
že najednou komáři sepíší "hříchy" ODS? Není to náhodou tím, že se domluvili se socany a chtějí je tím podpořit, aby pak mohli jejich prostřednictvím vládnout?
PROLETÁŘI VŠECH ZEMÍ, VYLIŽTE SI PRDEL!!!
 
doporučuji blog
0/0
2.12.2005 18:54

Gasherbrum

Re: Nepřipadá vám podivné,
Proč podivné?Že to Paroubek táhne a po volbách jestli to půjde,tak ještě více potáhne s komunisty je úplně jasné snad každému.
0/0
2.12.2005 19:07

brlayz

Re: Nepřipadá vám podivné,
Taky bych řekl, že to moc podivné není (chápu, žes to myslel jako řečnickou otázku), oni nás ještě soudruzi překvapí .... !!!
0/0
2.12.2005 19:10

Zelenej Raul

Poslanci s komunistickou minulostí za ČSSD
Jan Kavan, byl členem KSČ, přesné období nezjištěno, styky s StB Zdeněk Škromach, 1982 - 1989 člen KSČ Jiří Rusnok, 1988 - 1989 byl kandidátem KSČ Jaroslav Tvrdík, 1988 - 1989 byl kandidátem KSČ Eduard Zeman, 1966 - 1970 člen KSČ Jaromír Schling, 1981 - 1989 člen KSČ Michal Kraus, 1984 - 1991 člen KSČ Jiří Václavek, 1964 - 1968 člen KSČ František Strnad, 1984 - 1989 člen KSČ Miroslav Svoboda, 1985 - 1989 člen KSČ Pavel Dostál, 1962 - 1969 člen KSČ Karel Šplíchal, 1983 - 1989 člen KSČ Miloslav Vlček, 1983 - 1989 člen KSČ Petr Ibl, 1984 - 89 člen KSČ Miloš Melčák, byl člen KSČ, přesné období nezjištěno Josef Smýkal, byl členem KSČ, přesné období nezjištěno Jan Mládek, 1987 - 1989 člen KSČ Jaroslav Palas, 1980 - 1990 člen KSČ Milada Emmerová, 1966 - 1989 členka KSČ Antonín Sýkora, 1983 - 1989 člen KSČ Rudolf Tomíček, 1967 - 1990 člen KSČ Hana Šedivá, 1979 - 1990 členka KSČ Vladimír Laštůvka 1966 - 1969 byl v KSČ Josef Kubinyi - do roku 1990 člen KSČ
0/0
2.12.2005 18:46

Zelenej Raul

Re: Poslanci s komunistickou minulostí za ČSSD
Robert Kopecký, 1981 - 1989 člen KSČ Alfréd Michalík, do roku 1990 člen KSČ Oldřich Němec, 1976 - 1990 člen KSČ Ladislav Skopal, 1983 - 1989 člen KSČ
0/0
2.12.2005 18:46

brlayz

Re: Re: Poslanci s komunistickou minulostí za ČSSD
Nevšiml jsem si tam Paroubka, on nebyl "ve straně"?
0/0
2.12.2005 19:06

vladino

Bolševici, táhněte na Mars!
Co si to ti rudí vrazi vůbec dovolují! Zabili tisíce lidí, celý národ kvůli nim desítky let trpěl, totálně zlikvidovali národní hospodářství, a teď se nám budou ještě vymívat?!

Gasherbrum

Mrtvý komunista
dobrý komunista.Takový lidé nemají na světě co dělat.Jejich zvrácené ideje vedou akorát k válkám,čistkám a podobným zvěrstvům.
0/0
2.12.2005 18:40

palmic

Re: Mrtvý komunista
Bush je podle tebe komunista
0/0
2.12.2005 18:41

wessan83

Re: Re: Mrtvý komunista
to z predchozivo prispevku neplyne ... chtelo by si to zaklady logiky ze zakladni skoly
0/0
2.12.2005 18:42

palmic

Re: Re: Re: Mrtvý komunista
To je fakt, jen chci rict, ze to co podle nej zpusobujou komunisti zpusobujou i kapitalisti. Navic to nezpusobujou svyma idejema, ale zpusobama jakyma jich chtej dosahnout a svoji omezenosti.
0/0
2.12.2005 18:46

Gasherbrum

Re: Re: Re: Re: Mrtvý komunista
Bush je Bush o jeho idejích a záměrech se může debatovat.U komunismu je jasné,třídní boj,nepohodlné odstranit,povolit jen jeden názor atd...To je zvrácenost.
0/0
2.12.2005 18:48

Zelenej Raul

Re: Re: Re: Re: Re: Mrtvý komunista
Zbytečně se namáháš, evidentně ani nečetl marxův Kapitál a engelsovu doplněnou předmluvu.
0/0
2.12.2005 18:52

wessan83

Re: Re: Re: Re: Mrtvý komunista
u komunistu je zlocinost zpusobena samotnou ideologii, jestlize chcete zkolektivizovat neco co jeho majitel nechce, tak musite logicky udelat neco, aby vam v tom nebranil ... zavrit, okrast, vyhostit, ... a kdyz je hodne tech, kteri se proti kolektivizaci postavi, musite to delat ve velkem
0/0
2.12.2005 18:55

vladino

Re: Re: Mrtvý komunista
0/0
2.12.2005 18:51

brlayz

Re: Re: Mrtvý komunista
komunista je ten, kdo píše za každou cenu příspěvek do diskuze, přestože je to očividně kravina.
0/0
2.12.2005 18:55

kouc

co můžou tito potomci zločimců sepisovat
0/0
2.12.2005 18:32

Zwerg

Jen pro připomenutí.
Více než jedna třetina členské základny ČSSD jsou bývalí komunisté! V případě ODS má tuto minulost méně než 2% členské základny!
0/0
2.12.2005 18:30

brlayz

Vlákno,
ještě jednou se ptám, co jsi zač? Potkat tě osobně a poslouchat řeči, co tady vedeš ... buď si děláš ze všech pr*el, nebo jsi padlý na hlavu. Jak můžeš pořád obhajovat komanče? To přece není ani v nejmenším demokratická strana, nebyla a není. Nebo je ti demokracie fuk? A ještě něco, na vysokých státních postech se kradlo, krade a krást bude, ať už za vlády modré, či rudé, jde o to, jestli je nastolen svobodný systém, a největší svobodu zatím nabízí pravice, proto ji budu volit. Ne ODS, ale pravici, rozumíš? Ty budeš volit levici ... dobře ... nebudeš volit komunisty přímo, dejme tomu. Ale pořád je to diametrálně odlišné. 
0/0
2.12.2005 18:29

-RASWAN-

Re: Vlákno,
Nejlíp to řekl Churchill "Komunismus je spiknutí méněcenných"
0/0
2.12.2005 18:38

brlayz

Re: Re: Vlákno,
V čele s Vláknem.
0/0
2.12.2005 18:42

alarik

Re: Vlákno,
ten týpek neobhajuje komouše, nebo snad jo? ... prostě jen říká jak to tady je a jak to v reálu funguje. Má dost pravdu v tom, že pokud někdo nemá schopnost sebereflexe, tak to vidí trošičku jinak.. prostě z m r d i jsou všude:-)))
0/0
2.12.2005 18:50

brlayz

Re: Re: Vlákno,
Z jeho příspěvků mám pocit, že chce sebereflexi i po VOLIČÍCH ODS, což je např. u mě blbost, neb je mi 22 let a studuji. Nic netuneluju a tak. Jediné, co chci, je svoboda. A že "ten týpek" má pravdu v tom, že schopnost sebereflexe znamená jisté prozření - s tím naprosto souhlasím. Zbytek jeho projevu ale neí nic jiného než demagogie.
0/0
2.12.2005 19:02

Muad

Re: Re: Vlákno,
Z m r d i   jsou všude ... ale u komoušů je to 100%
0/0
2.12.2005 19:10

alarik

Re: Re: Re: Vlákno,
Nechci se zastávat komunistů, protože nejsem jejich přívrženec, ale i tak si myslím, že se na věc díváte příliš zaslepeně a neobjektivně. KSČM má určitě pár schopných lidí, který mi nikdy jako zm... nepřišli, ale to je věc názoru. Tak jako tak bych je nikdy nevolil z principu ... ale to neznamená, že jsou to všechno zmr... U ostatních stran je to to samé:-)) ...
0/0
2.12.2005 21:07

modrá straka krade

miska vah
I kdyby dali na jednu stranu vah zlodějiny a průšvihy ODS a ČSSD tak druhá miska kde by byli svinstva co dělali komouši (pol. vraždy,procesy)a totální devastace státu za jejich vlády,tak ty zasr.ané komouše nemá šanci nikdo převážit.
0/0
2.12.2005 18:00

vlákno

Re: miska vah
jo máš pravdu a co jako?
0/0
2.12.2005 18:02

modrá straka krade

Re: Re: miska vah
Nic jako.
0/0
2.12.2005 18:03

wessan83

Re: Re: miska vah
nekomu nedochazi souvislosti s clankem ... zkus trochu zapremyslet
0/0
2.12.2005 18:04

vlákno

Re: Re: Re: miska vah
nevim, nemám žádnej sentiment ani k jedné z těch stran, nemohu ignorovat zásadní fakt že největší svině přelezli z KSČ dávno pryč, dnes jsou to většinou podnikatelé.
0/0
2.12.2005 18:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.