Diskuze

USA popravily tisícího vězně, vraždil před dětmi

Spojené státy popravily tisícího člověka od znovuzavedení trestu smrti v roce 1976. Smrtící injekci dostal v Severní Karolíně sedmapadesátiletý Kenneth Lee Boyd. V roce 1988 před očima svých dětí surově zavraždil manželku a tchána. Proti exekuci protestovala asi stovka lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dislektik

4. 12. 2005 8:20
USA no jak dlouho už fungují nic moc to my jsme stihly v 50 letech za rok!!!!!
0 0
možnosti

babacek

4. 12. 2005 8:18
Vidím,že
mnoho čtenářů je zatíženo předsudkem kdy jsou přesvědčeni,že je třeba zločin trestat zločinem.
Ve vyspělé civilizaci již nemá trest smrti místa.
0 0
možnosti

tajemník z letajícího ostrova

2. 12. 2005 20:22
.
vrazdy pred detmi - to je hrozne...
0 0
možnosti

jéžkovy_voči!

2. 12. 2005 19:12
Rumunsko bude mít základny USA
Rumunsko příští úterý podepíše s USA dohodu o umístění amerických vojenských základen na svém území. Sdělilo to rumunské ministerstvo obrany.
 
 
 
0 0
možnosti

Beranal

2. 12. 2005 18:54
Humanita a antihumanita
Ještě bych to rozšířil, lidi mají všelijaké zájmy a cíle, třeba ty ušlechtilé:
  1. dělat sbírky a pomáhat nemocným dětem,
  2. dělat sbírky a pomáhat chudým lidem,
  3. dělat sbírky a pomáhat týraným ženám.
atd. atd.
Někteří ale mají zájmy a cíle naprosto zvrhlé
  1. střílet a zabíjet ze zábavy zvěř a tvrdit že to je dobročinná činnost spočívající ve starosti o zvěř a krmení zvěře,
  2. chránit brutální vrahy a nemluvit o obětech,
  3. chránit ty různé diktátory kteří vraždí své obyvatelstvo a ohrožují mezinárodní bezpečnost a rovněž absolutně nemluvit o obětech těch vrahounů.
atd. atd.
Každý jsme prostě jinačí
0 0
možnosti

hovnoval-

2. 12. 2005 17:02
@@
Byl to hodný a dobrosrdečný člověk. Rozdělil by se s každým o poslední kůrku chleba," ....
 
 
zajimave je, ze vetsina vrahu je povazovana svymi pribuznymi a okolim za hodne a poctive lidi..
0 0
možnosti

Beranal

2. 12. 2005 16:09
Morbidní chování
Předčítat jména 999 popravených vrahů, to je opravdu morbidní jednání. Tady by se spíš měla předčítat jména těch obětí kterých je zřejmě 2x tolik. Já osobně takovouhle "humanitární občanskou aktivitu" těžko chápu, ty lidi snad nemůžou být normální.
Ta představa že mi někdo brutálně zavraždí třeba dceru a někdo takto úchylný bude někde chodit demonstrovat a zachraňovat toho vraha a vůbec mu nebude vadit ta oběť, to snad by měl být trestný čin, to je pohrdání tou nevinnou obětí. Jedinému komu bych povolil zachraňovat toho vraha to by mohli být ti nejbližší příbuzní té oběti.
0 0
možnosti

koprak

4. 12. 2005 5:23
Re: Morbidní chování
Máš pravdu já být pozůstalý po oběti tak bych je tam asi zliskal.
0 0
možnosti

Ynhoj

2. 12. 2005 14:55
Proč trest smrti?
i v USA mají jiné metody, okovy a ruční práce v kamenolomu, nebo vězení, kdy mají od ráno do večera tuhý voj.dril...Úspěšnost znovunapravení je prý hodně hodně velká a dotyčný při pomyšlení na opakování tohoto trestu upustí od další neplechy...Fešácká vězení v Evropě postrádají smysl a společnost to ještě musí živit.Vězení má být vězení a ne hotel,jenže humanistickodemokratická společnost to jaksi nepochopila a někdy může být pozdě.....
0 0
možnosti

solidus

2. 12. 2005 15:03
Re: Proč trest smrti?
Humanistickodemokratická společnost a kdoví co ještě je jen nálepka od zastánců trestu smrti. Když takového vraha necháš doživotně pracovat 12 denně v prašném prostředí kamenolomu a pak ho na zbytek dne zavřeš do betonové cely 1x2 metry, je to pro něj daleko vetší trest.
0 0
možnosti

utanův stín

2. 12. 2005 14:33
.
Matrixy, hlavní rozdíl mezi authanasií a trestem smrti je v tom, že první společnost člověku umožňuje, druhé zločinci společnost nařizuje. Jestli v tomhle nevidíš rozdíl, který znamená nesrovnatelnost obojího, ztrácím tu zbytečně čas.
0 0
možnosti

martixy

2. 12. 2005 14:43
Re: .
Jde mi o to, že tzv. umožnění může být zneužito...pacienti mají omezenou možnost vyjádření; a už se provalili skandály, kdy personál nemocnic z finančních důvodů falšoval souhlas s euthanasií... jde mi o to, že argument, že trest smrti může být zneužit nebo může dojít k omylu může být použit na obě strany...jinak jsem jednoznačně pro trest smrti u vraždy
0 0
možnosti

martixy

2. 12. 2005 14:33
Hmmm
Lidi se vystavili experimentálním podmínkám; jako trest tisknout tlačítko, a lidi doteď mírní, vzorní se měnili v brutální mučitele....takový experiment se uskutečnil...lidská podstata je odporná, proti je nutné varovat před sociálními experimenty, které se s dobrými úmysly zvrhnou...rudí khmerové, komunismus, nacionální socialismus...nejsme schopni obejít zvířeecí podstatu založenou na ovládání a moci..a vlastnictví
0 0
možnosti

solidus

2. 12. 2005 14:41
Re: Hmmm
Lidé jsou ale horší než zvířata...
0 0
možnosti