Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanec ČSSD si škrtl část komunistického titulu

Sociálnědemokratický poslanec Josef Smýkal si před jméno dává titul Dr. a tají tak své pravé "rudé" vzdělání: RSDr., rerum socialium doctor. Je totiž absolventem Vysoké školy politické ÚV KSČ, která svým nejvěrnějším komunistickým funkcionářům dávala právě tyto tituly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rbursik

Jste nazlobení
Co ten chlapec si má dát před jméno. Oni všichni jeho vrstevníci mají za sebou hodiny marxismu. To byl povinný předmět na VŠ a na těch poloitických školách to bylo nejednodušší vzdělání. Když zrušíme komunisty tak k tomu přidáme ty pseudo tituly.
S pozdravem
Radim Buršík
0/0
2.12.2005 18:09

uprimnyhosan

antikomunisté sem....
www.zrusmekomunisty.cz www.dekomunizace.cz
0/0
2.12.2005 15:46

Jirka Š. Svejkovský

Co se stydí?
Já bych se za to nestyděl. Víte, jak muselo bejt náročný tu školu dodělat? Já měl marxák hodinu tejdně a vždycky jsem se klepal až domů, chtělo se mi zvracet. A teď si představte, že to do něj hustili 4 roky imrvére, a ještě se musel učit doma ... borec!
0/0
2.12.2005 14:56

jiand38

RSDr.
Znám tolik VŠ vzdělaných idiotů,že se mezi nimy jeden rádobydoktor klidně schová 
0/0
2.12.2005 14:03

bedrich_

Soudruzi - co sme si - to sme si
"Myslím si, že se tento problém zveličuje. Člověk by měl být hodnocený podle práce, kterou vykoná, ne podle titulů, které má,"
0/0
2.12.2005 10:17

celtic

místo...
RSDr. si píše jenom RS......
0/0
1.12.2005 17:07

foxy2

Re: místo...
RS David Rath?
0/0
1.12.2005 19:28

itučňák

Ať se nestydí
Pokud se socani spojí s komunistama, bude to zase přednost. Místo rehabilitace vyhozených studentů po roce 1948, se budou rehabilitovat estébáci ( Falbr, Kavan, Paroubek), milicionáři ( Štěch), i podobní doktůrkové, jako byl on
0/0
1.12.2005 17:00

krima

JE TO TAKTO ...
KSČM je A mužstvo a ČSSD je B mužstvo - až budou vládnout spolu, spojí se zase jako před 60 lety. A pak je s náma amen !!!
0/0
1.12.2005 16:45

kokrhalek

Bolševiky
Se to v lavicích ČSSD jenom hemží
0/0
1.12.2005 15:44

baataar

Re: Bolševiky
A vlastne, v ktere ne???
0/0
1.12.2005 20:32

baataar

Re: Bolševiky
sorry, jasne strane.
 
0/0
1.12.2005 20:33

celtic

ona je machr....
ona je véééélkej machr ta paní doktor...
0/0
1.12.2005 14:48

Pavel Sudoplatov

RSDr.
Neboli Rozhodnutím Strany Doktor.
0/0
1.12.2005 14:29

atvar

Socani je stejne parta chabe premalovanejch komancu
tak co.
 
Male srovnani:
 
Poslanci s komunistickou minulostí za ČSSD: ----------------------------------------- Jan Kavan, byl členem KSČ, přesné období nezjištěno, styky s StB Zdeněk Škromach, 1982 - 1989 člen KSČ Jiří Rusnok, 1988 - 1989 byl kandidátem KSČ Jaroslav Tvrdík, 1988 - 1989 byl kandidátem KSČ Eduard Zeman, 1966 - 1970 člen KSČ Jaromír Schling, 1981 - 1989 člen KSČ Michal Kraus, 1984 \96 1991 člen KSČ Jiří Václavek, 1964 - 1968 člen KSČ František Strnad, 1984 - 1989 člen KSČ Miroslav Svoboda, 1985 - 1989 člen KSČ Pavel Dostál, 1962 - 1969 člen KSČ Karel Šplíchal, 1983 - 1989 člen KSČ Miloslav Vlček, 1983 - 1989 člen KSČ Petr Ibl, 1984 - 89 člen KSČ Miloš Melčák, byl člen KSČ, přesné období nezjištěno Josef Smýkal, byl členem KSČ, přesné období nezjištěno Jan Mládek, 1987 \96 1989 člen KSČ Jaroslav Palas, 1980 - 1990 člen KSČ Milada Emmerová, 1966 - 1989 čle
0/0
1.12.2005 11:40

atvar

Re: Socani je stejne parta chabe premalovanejch komancu
dokonceni:
Poslanci s komunistickou minulostí za ČSSD: ----------------------------------------- ...
Milada Emmerová, 1966 - 1989 členka KSČ Antonín Sýkora, 1983 - 1989 člen KSČ Rudolf Tomíček, 1967 - 1990 člen KSČ Hana Šedivá, 1979 \96 1990 členka KSČ Vladimír Laštůvka \96 1966 - 1969 byl v KSČ Josef Kubinyi - do roku 1990 člen KSČ Robert Kopecký, 1981 - 1989 člen KSČ Alfréd Michalík, do roku 1990 člen KSČ Oldřich Němec, 1976 - 1990 člen KSČ Ladislav Skopal, 1983 - 1989 člen KSČ Poslanci s komunistickou minulostí za ODS ----------------------------------------- Vlastimil Tlustý, 1988 - 1989 člen KSČ Jaroslav Zvěřina , 1965 - 1968 člen KSČ Petr Krill, 1968 \96 1969 člen KSČ "
0/0
1.12.2005 11:41

EasyR

Re: Re: Socani je stejne parta chabe premalovanejch komancu
Není to úplně aktuální. Dostál a Zvěřina už poslanci nejsou. I tak je ten poměr šílenej... :o/
0/0
1.12.2005 11:57

zab2

..
To je prča. Podle stylu vyjadřování a pravopisných hrubek jsem se domníval, že sem píšou jen samí restituenti. Teď jsem zjistil, že má každý druhý alespoň jeden titul, samí vysoce vzdělaní lidé. Takže tohle mají být diskuze hodné akademické půdy. No doufám, že na jiné diskuzi se ti samí nedožadují odškodné od státu, že nemohli za bolševika studovat
0/0
1.12.2005 10:33

_m-

Re: ..
No vidíš, a tys tady chyběl..........
0/0
1.12.2005 10:52

zab2

Re: Re: ..
Nechyběl. Já jsem ta polointeligentní socka, kerá je tu nezbytná pro honění ega chytřejší části populace.
0/0
1.12.2005 10:55

venda111

Re: ..
Pokud ty chápeš slovo restituent jako slovo blbec, jsi "restituent" sám.
0/0
1.12.2005 11:38

zab2

Re: Re: ..
Ano, máte pravdu, že jsem se domníval, že sem píší restituenti, protože ti se rekrutují ze všech vzdělanostních skupin. Nechtěl jsem věřit, že takoví ichtylové by se mohli se svým IQ dopracovat k prosperující firmě.
0/0
1.12.2005 12:23

honzaf

Tak ať ho zruší
Proč poslanci ten hloupý titul nezruší? Prostě by stačil do zákona dovětek, že minulé tituly jsou nezměněny, kromě titulů z VŠ politické při ÚV KSČ.
 
To je takový problém?
0/0
1.12.2005 9:16

Tonda Brno

Re: Tak ať ho zruší
Spíše bych zakázal takovéto zkracování titulů ať ostatní ví s kým mají tu čest. To by si pak mohli taky upravovat jména podle potřeby, buďto titul mají nebo nemají.
0/0
1.12.2005 9:23

RostaStork

Re: Re: Tak ať ho zruší
Ano, s takovým zkracováním titulů by se mělo něco dělat. Netýká se to jen komunistů. I mnozí další držitelé místní speciality, totiž jakobydoktorských titulů (RNDr., PhDr., JUDr., atd.) udělovaných za magisterské studium, si často titul zkrátí na Dr., ať to vypadá, že mají opravdový doktorát (Ph.D.).
0/0
2.12.2005 0:42

EasyR

Re: Tak ať ho zruší
Proč by jej rušili, když jej spousta z nich dodnes používá ? http://www.ceskapolitika.cz/temata/komunismus.htm
0/0
1.12.2005 9:31

colb

Re: Tak ať ho zruší
Proc by ho rusili??Dyt sou prece doktori??:-)))
0/0
1.12.2005 10:06

ODSakEda

Re: Tak ať ho zruší
Kdo ho má zrušit?! 60% levicového parlamentu (poslanců)??? Tak si to lidi holt zvolili... Sama se žádná strana do PS nedostane!
0/0
1.12.2005 10:20

navsteva

To sedlo, 1:0 pro pana inspektora
Soudruh, statem diplomovany bolsevik, se stydi za sve vskutku kuriozni vzdelani. Ucil se jak lidem zakroutit krkem, jak rikal jiz Klema.
Ovsem nechapu, ze kdyz k tomu tak ryze pragmaticky pristup, tituly nerozhoduji, dulezita je prace, ze si vubec nejaky titul pred jmeno dava.
0/0
1.12.2005 9:15

Kleki Petra

Re: To sedlo, 1:0 pro pana inspektora
...a přitom je to tam samý debil a blbeček.
0/0
1.12.2005 9:23

EasyR

Re: Re: To sedlo, 1:0 pro pana inspektora
Akorát tam v zadní lavici vidím jednu vyjímku...
0/0
1.12.2005 9:26

borivoj

Re: Re: Re: To sedlo, 1:0 pro pana inspektora
....výjimku....
0/0
1.12.2005 9:44

EasyR

Re: Re: Re: Re: To sedlo, 1:0 pro pana inspektora
Odpusťte, výjimečně jsem se zmýlil ;o)
0/0
1.12.2005 9:52

Hagenbaden

Re: Re: Re: To sedlo, 1:0 pro pana inspektora
... ze misto 2 blbecku tam jsou 2 kreteni?
0/0
1.12.2005 10:20

Targuinius_Superbus

Re: To sedlo, 1:0 pro pana inspektora
Tak co se ducha týče, máš pravdu, ale Klema říkal, že se do Moskvy učí víte co? Učí se tam jezdit, jak zakroutit buržoazii krkem
0/0
1.12.2005 22:42

IAMAD

Tak jsem si vzpomněl na tu pohádku ..
...s Dr.Voštěpem.
 
A taky na to vysvětlení, co je to VUML : Vulkanizovaný Učitel Marxismu-Leninismu
 
Ježiši, to je neskutečnej magor, soudruh poslanec...jak typické pro ČSSD....
0/0
1.12.2005 9:13

oracle29

Údajně se titul musí dle zákona uvádět
Vyzná se v tom někdo tady?
0/0
1.12.2005 9:12

cheos

Re: Údajně se titul musí dle zákona uvádět
Musí, ale pouze na náhrobku.
0/0
1.12.2005 9:14

oracle29

Re: Re: Údajně se titul musí dle zákona uvádět
Doc MBA Ing. CHEOS Phd. DrSc 
0/0
1.12.2005 9:26

cheos

Re: Re: Re: Údajně se titul musí dle zákona uvádět
Ještě jsi vynechal PUDr.
0/0
1.12.2005 9:36

vmvanjan

Re: Re: Re: Re: Údajně se titul musí dle zákona uvádět
ten si údajně uvádí křišťálovej Standa.
0/0
1.12.2005 11:04

digitalnivysilani

Re: Re: Re: Údajně se titul musí dle zákona uvádět
kdyz ani nevite kde tituly k jmenu stoji, tak o tom nevtipkujte... MBA pred jmenem....ach jo
0/0
1.12.2005 12:44

motke

Soudruhu poslanče
Soudruhu poslanče za ČSSD a o plastice svého obličeje jste neuvažoval? Vřele doporučuji,jelikož Vás určitě spolužáci z VUMLu poznají!
0/0
1.12.2005 9:08

Tonda Brno

Re: Soudruhu poslanče
Úprava titulu ani plastika ksichtu mu nezmění myšlení, tak vo co go. Komouš zůstane komoušem.
0/0
1.12.2005 9:18

mára1234

podvod
je to jasnej podvod. pod titulem doktor si predstavuju nekoho jineho nez komunistickyho vyzirku. kdyz se za titul stydi at ho nepouziva. ja ho mam pouze na vizitce, ani ve vobcance nebo na pasu a pritom se za nej stydet nemusim. jako menecenej si nepripadam.
0/0
1.12.2005 8:44

HarryIKeogh

Re: podvod
...a na zvonku ho máš?...
0/0
1.12.2005 8:47

mára1234

Re: Re: podvod
mezi nohama ho mam
0/0
1.12.2005 8:49

HarryIKeogh

Re: Re: Re: podvod
...zvonek?...
0/0
1.12.2005 8:53

mára1234

Re: Re: Re: Re: podvod
takovej ten na snurce
0/0
1.12.2005 9:03

Kleki Petra

Re: Re: podvod
Co se směješ? Taky ho mám jedině na vizitkách, nikde jinde, ani na zvonku a schránce. Protože používání titulu je tvoje právo, nikoli povinnost.
0/0
1.12.2005 8:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.