Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tragická srážka autobusu s Audi zablokovala silnici

Na rychlostní silnici mezi Novým Jičínem a Loučkou se srazil autobus s Audi. Polský řidič osobního vozidla byl těžce zraněn, jeho spolujezdec zemřel. V autobuse byl lehce zraněn řidič a jeden cestující. Policie musela celou komunikaci na několik hodin uzavřít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mitchell

Nechápu burany,
kteří tu melou pořád něco o tom, že je o jednoho debilního poláka míň. Vždyť řidič tu nehodu přežil, i když s těžkým zraněním. Zemřej jeho spolujezdec.
0/0
28.11.2005 10:35

grrrr....

Jel jsem ten den do Práglu...
Asi v 8.00 jsem přijel na Novojičínsko. Asi hodinu jsem tam stál jak osel a pak jsem to otočil na Hranice. To co jsem zažil při cestě zpět bych doporučoval vidět lidem, kteří se rozhodnou cestovat dálkovými linkami. V mlze kdy nebylo vidět na půl metru a já se rozhodoval jestli to zabalím, se rozhodli autobusáci a řidiči kamiónu uspořádat závody. Pěkně drsný. A kdyby to bylo jenom jenou... Pozn. Ne že bych chtěl hájit ostatní řidiče, chraň bůh.
0/0
28.11.2005 7:13

Puli

Silničáři
Jela jsem včera po té silnici cca. v 8 hodin ráno, a pak v 21 hod. večer. Za celou dobu nebyli silničáři schopni odklidit těch několik centimetrů sněhu, které tam celý den ležely. Je štěstí, že se zabil jenom jeden člověk. Protože tak už jsem se na silnici dlouho nebála... Tím nechci omlouvat pravděpodobně rychlou jízdu řidiče audiny...
0/0
27.11.2005 10:15

mára1234

Re: Silničáři
vsichni ridici audin jezdi samozrejme jak hovada. ty auta by nemeli vubec prodavat, nebo by jejich ridice meli rovnouz strilet. asi takhle jsi to myslela?? nevim proc ti vadi par centaku snehu na silnici.
0/0
27.11.2005 10:53

dislektik

Re: Re: Silničáři
protože to neumí n sněhu
0/0
27.11.2005 11:00

Isbjoerna

Re: Re: Re: Silničáři
, Mozna ona vi, ze ne kazdy to umi na snehu a ze by ho mohla potkat v svem jizdnim pruhu (on v protismeru) :-(.
0/0
27.11.2005 11:09

dislektik

Re: Re: Re: Re: Silničáři
když to někomu nejde tak podle toho se chovám máme to zakotvené i v zákoně
0/0
27.11.2005 12:12

John.Major

Re: Re: Re: Re: Re: Silničáři
Jdi už s téma debilníma názorama už do prdeIe, demente!
0/0
27.11.2005 16:40

Venca12

Re: Re: Re: Re: Re: Silničáři
v zakone je spousta sracek
0/0
27.11.2005 22:51

2Mac7

Re: Re: Silničáři
protože vidí jak řidiči jezdí
0/0
27.11.2005 11:27

Isbjoerna

Re: Silničáři
, Pokud mate vhodna kola (dobre profil, zimni kolo) a jezdite stridmou rychlosti, neni snih o nekolika cm problemem. Pokud vsak vite, ze vetsina vasich krajanu, ktere na silnici potkate, NEmaji vhodna kola, chapu, ze Vas to zneklidnuje.
0/0
27.11.2005 11:08

Puli

Re: Re: Silničáři
Přesně tak, bojím se těch ostatních řidičů. My přezuli včas a máme kvalitní gumy, jeli jsme opatrně. Pro chlapy co maj problém s ženskou za volantem - řídil můj muž. I on říkal, že se ještě nikdy tak nebál. Ono když jedete po tý čtyřproudý silnici, kde uprostřed nejsou žádná svodila a vidíte, jak to ty kamiony mastěj, je mlha jak prase, tak si pak řeknete, že alespoň mohli za celej den uklidit ten sníh, kterej začíná namrzat, je nahrnutej na půlku levýho pruhu - museli byste tam jet, prostě nic horšího jsem nezažila......
0/0
28.11.2005 11:40

audia6quattro

tak nevim ,
ze by Revo  a jeho Audi to nam bude smutno  jo asi nemel quattro  
0/0
27.11.2005 2:21

turista-

Informacni hodnota
Hlavne, ze se vzdycky hned z titulku dovime nepodstatnou informaci, jako ZNACKU auta nejakeho blbce. Ale odkud kam jel ten autobus, aby se lidi z kraje dovedeli, jestli s nim mohl jet nekdo jim znamy, to ne ...
0/0
26.11.2005 22:23

pacient24

Re: Informacni hodnota
Kdyz si prohlednete chat, tak jedine na co tu lidi reaguji je prave ta znacka auta a to, ze ridic byl polak.
0/0
27.11.2005 0:25

mára1234

polaci
co tady ctu, tak tvrdite ze polaci jezdi jak hovada, cojti o tom vedi, a nic se s tim nedela?? to by me teda zajimalo kdo vladne tedo zemi kdzy neni schopny nebo ochotny nic udelat s vyzabijenim svych obcanu. ja vim, papalasi jezdi v bezpecnych autech s majakem, nebo litaji helikpterou, tak na nas z vysoka se...
ale k tomu aby ses dostal pod autobus nemis jet vubec jak hovado, takze ty poznamky ze mu to patri nejsou na miste
0/0
26.11.2005 16:08

pacient24

Re: polaci
S tou posledni vetou souhlasim a nechapu zdejsi komentare. Zrovna dnes vecer jsem se klouzal autem domu a v protivce jsem byl skoro v kazde zatacce.  Na tachacu jsem nemel vic nez 60 na rovince a do zatacek jsem jel sotva 40.  Huste padal snih, videt bylo sotva na 20 metru, na silnici nejakych 15 cisel snehu, pod tim led. Na silnicare nenadavam, to by jim v tehle zemi musel byt kazdej druhej clovek, aby to dali tak rychle do cajku.
0/0
26.11.2005 21:30

mára1234

Re: Re: polaci
nemam rad lidi co nadavaj na silnicare a jezdi na letnich gumach. a neznam zadnyho cloveka kterej jezdi na zimakach, kterej by na ne nadaval. po pravde receno neznam nikoho kdo nejezdi v zime na zimakach. takze obujte zimaky a mate o 90% min problemu. nejsem prodejcem ani vyrobcem zimnich gum
0/0
26.11.2005 22:45

pacient24

Re: Re: Re: polaci
Trochu nechapu vas kometar k tomu co jsem psal. Na silnicare jsem nenadaval a vzhledem k tomu, ze bydlim na VYSOCINE, tak v tuhle rocni dobu jezdim na zimnich gumach. Ale v takovym marastu ani zimni gumy nepomuzou. PS: Kdybych jel na letnich, tak se ani nerozjedu.
0/0
27.11.2005 0:24

mára1234

Re: Re: Re: Re: polaci
na Vas muj prispevek nebyl miren i kdyz to tak bohuzel vyznelo, za coz se omlouvam. byl miren na takovety takyridice co kazdy svuj problem svadi na silnicare. ja bydlim na horach, mam normalni auto s prednim nahonem a az na cca 3 dny v roce kdy to spadne nemam problem
0/0
27.11.2005 10:49

Venca12

Re: Re: Re: Re: Re: polaci
mno jses normalni kret en, kterej tady vyblije radoby vseobecnou pravdu k jakymukoli prispevku, kde jeste podobnej chytrolin nereagoval. mam pro tebe jednu radu : na tyhle sra cky nejsem zvedavej. ok, jestli nejakej homo dej napise pod tenhle prizpevek, ze neni zvedavej na to co pisu ja, tak pro nej mam taky jeden vzkaz : ty di taky do prde le. doufam, ze tady nebudu muset proprat vsechny varianty moznych odpovedi, pro demen tni igno ranty, kterejch tady je zjevne plna pr del.
0/0
27.11.2005 22:56

mára1234

Re: Re: Re: Re: Re: Re: polaci
nejsem zvedavej na to co tady pises blbecku. az se zas vratis vozralej z hospody a budes mit velky ramena a plnou hubu kecu tak se ozvi debilku
0/0
28.11.2005 8:58

Isbjoerna

Re: Re: Re: polaci
, Zimni/Letni? Inu, jak kde. Neznam vase ceske rocni pocasi, ale podle geographicke polohy hadam, ze mate tvrde zimy s snehem (a hory, kopce), horka leta a vydatne deste. V takovem pripade je NEZBYTNE menit 2x v roce kola (zimni/letni). U nas (v blizkosti more; rovina nekolik set km) jsou zimy mirne, snih lezi (mozna 10 dni v roce) vetsinou jako rozjezdene sedive blato (ktere v noci zmrzne, v den pak roztaje), v lete casty, ale ne moc vydatny dest a vzdy silny vitr, ktery mokre silnice rychle osusi (nebo v zime vytvori led). V takove zemi jsou dobra allyear-kola (allweather). K tomu prijde spolehliva a intensivni pece o silnice ("spadne" led, behem nekolika hodin jsou ty silnice posypany). Prijede-li cizinec z "mirne zimy" do ceskeho "snehu a ledu", muze byt znacne prekvapen; nicmene, jezdit V NOVEMBER NA LETNICH KOLECH, je v kazdem pripade vysoce NEZODPOVEDNE!
0/0
27.11.2005 11:04

Venca12

Re: Re: Re: Re: polaci
ty di taky do pr dele. pises, ze tu nezijes, ze nevis o co tady de a delas chytryho. co si o tom ma clovek myslet ? nech si svy opici rady, tady vsichni moc dobre vedej na kterejch gumach jim to na silnici klouze jako hola pr del na toboganu a na kterejch ne. jen je tu proste parta soc ek, ktery nemaj na zimaky prachy a tak to honej na letnakach. konec, zadny velky tajemstvi to neni, vsichni vedi o co de, to znamena, ze to co jsi ty tady napsal je uplna hova dina. ja miluju anonymitu internetu !
0/0
27.11.2005 23:00

freak2

.
Takovýhle idioti by měli v protisměru zásadně potkávat 815ku naloženou pískem.
0/0
26.11.2005 15:40

Villy

Re: .
0/0
26.11.2005 22:01

vver440

všechno dobře dopadlo, naštěstí jel v protisměru autobus
a bůh si pšonka povolal k sobě.......
0/0
26.11.2005 14:11

jannovak

Napřed stěží zvládl Polák,
svou herku a dvoukolák.
Jen si sedl do Audiny,
hned vyrobil dvě mršiny...
0/0
26.11.2005 13:46

Jabadů

King polsky
Jo poláci to jsou borci. Při obvyklé silniční kontrole na hlavním tahu na Náchod jsem se švestek zeptal proč něco nedělají s těmi polskými hovady. Bylo mě řečeno, že o tom sice vědí ale, že s tím nemohou nic dělat.
0/0
26.11.2005 13:29

ppaull

Re: King polsky
Souhlas! Jezdím z Jaroměře do Hradce do práce a už několikrát mě to málem stálo něco hodně drahýho když se audina začne s*át do kolony
0/0
26.11.2005 15:31

Kawulok

Nesmrtelni polsti ridici
Polsti ridici jsou prece nesmtrelni. Aspon se tak chovaji. Vcera jsem tam tudma jel, musim rict, ze cesi jeli opravdu rozumne, ale co predvadeli polaci. Asi tam u nich, v tom zavsivenem polsku neznaji plne cary, na silnici mezi FM a CT predjizdeji v neprehlednych zatackach, a stejne si vubec nepomuzou, kdyz je vsude kolona. At se uz vsichni polsti ridici vyzabijeji a nejezdi k nam. A hlavne at sebou nepriberou nikoho nevinneho...
0/0
26.11.2005 12:38

wildge

Re: Nesmrtelni polsti ridici
Poláci v Polsku opravdu neznají plné čáry a předjíždějí v nepřehledných zatáčkách. Je to tam na silnicích Saigon. Zvlášť, když se k tomu přičte katastrofální stav silnic. Kdybych byl Polák, taky bych se chodil pravidelně modlit. Jednou jsem si říkal, že jestli někde vynaleznou trojitou plnou čáru, bude to v Polsku. A bude to prd platné.
0/0
27.11.2005 1:12

krakra

Poláci
Poláci jezděj jak prasata. Jo a také pozoruji že Audiny často dostávaj smyky - vždyť to má sakra 4x4 tak kde je problém.
0/0
26.11.2005 12:37

Lam0r

Re: Poláci
Ne všechny mají 4x4
0/0
28.11.2005 8:58

spartaman

Re: Poláci
Především je to tím, že i vozy 4x4 mají své limity. Proto je zapotřebí podle toho také jezdit. Co to je za idiotskou myšlenku: Mám 4x4, můžu jezdit jak chci, nemůže se mi na sněhu a ledu nic stát?
0/0
28.11.2005 9:45

krakra

Poláci
Poláci jezděj jak prasata.
0/0
26.11.2005 12:37

Villy

Re: Poláci
Nastesti je ted o jednoho mene. A vsichni budeme doufat, ze tento trend bude pokracovat az do uplneho reseni, a to bez ztrat na zdravi a zivotech nasich lidi a ostatnich obcanu z civilizovanych spolecnosti.
0/0
26.11.2005 21:59

Montaigne

Někdo tady před několika dny napsal
že nejhorší jsou polští řidiči jezdící ve svých audinách stylem "všichni se uhněte". Asi o  tom něco věděl  
0/0
26.11.2005 12:32

babacek

Chtěl bych se
dožít dne kdy bude 24 hodin bez vážnější havárie.
0/0
26.11.2005 12:29

jannovak

Re: Chtěl bych se
To už říkali staří Římané....
0/0
26.11.2005 13:42

babacek

Re: Re: Chtěl bych se
To jsem nevěděl,že již za starých Římanů jezdily autobusy a Audiny.
0/0
27.11.2005 6:30

Roumen

Re: Chtěl bych se
Me by stacilo nepotkat zadnyho Polaka a dozit se svoji prirozeny smrti...
0/0
26.11.2005 20:03

babacek

Re: Re: Chtěl bych se
No pokud jsou viníci dopravních nehod pouze Poláci tak by bylo řešení snadné.
0/0
27.11.2005 6:32

shawt

Co to je za nesmysl
Jaka rychlostni komunikace mezi Novym Jicinem a Louckou ta mzadna neni....!!!Vede obchvat Noveho Jicina a ten seame obchvat vede kolem Loucky ktera je soucasti NJ,tak si to opravte v tom clanku moderatori!!!Mate v tom chybu...meli jste napsat....vedle Noveho Jicina a Loucky..kdyztak...semrem na Stary Jicin nebo na Pribor potom....
0/0
26.11.2005 11:26

Mitchell

Další zbytečná tragédie na silnici.
A opět zřejmě nevinná obět. Spolujezdec nepřežil, protože řidič nezvládl řízení. Naštěstí to neodnesl nikdo z toho autobusu.
0/0
26.11.2005 11:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.