Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spartakiádní vrah si změnil jméno

Před dvaceti lety zavraždil tři ženy a další znásilnil. Po propuštění z léčebny se snaží začít nový život. Novým bydlištěm spartakiádního vraha Jiřího Straky je už několik měsíců dům se zahradou ve vesnici Hnojník na Frýdecko-místecku. Změnil si i jméno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

grandemi

Babacek !
V dnešní diskusi se ukazuje kolik zaostalců a zakomlexovaných se zde nachází.Ten člověk popsal tvrdou realitu která se stala ,její důsledky a z čeho vycházel zákon.Nic víc nic míň. Přesto je mnohými častován různými jmény.A jak z příspěvků vyplívá je zřejmé,že o případu a následcích je obeznámen víc jak kdo koliv z nás.Zkuste pro změnu argumentovat na místo nádávek.
0/0
29.11.2005 5:48

imagi

Upozorňuji
pipky, které tady zlověstně brojí proti dnes již neškodnému p. Strakovi (protože si o něm přečetli v novinách a to je všechno, co o tom vědí), že když někdo schvaluje potraty - tedy zabíjení vlastních nenarozených dětí - je taky docela slušný grázl.
0/0
28.11.2005 13:37

2Mac7

Re: Upozorňuji
nesrovnatelné
0/0
28.11.2005 13:59

imagi

Re: Re: Upozorňuji
Jsem rád, že se potrefená husička ozvala. P.S. Zatím nic nesrovnávám. Až budu, tak vám řeknu.
0/0
28.11.2005 14:05

canigo

Re: Re: Upozorňuji
Máš pravdu. Zabíjet vlastní děti je daleko horší.
0/0
28.11.2005 14:07

imagi

Re: Re: Re: Upozorňuji
Soudím, že je třeba neustále provádět premisí. Jestliže tady 2Mac7 před časem obhajuje zabíjení vlastních dětí tím, že "partner byl na vojně, dlouho bez lásky a tak je těžké se ovládat", máme co do činění s duševně nevyrovnanou, systémem zdegenerovanou povahou, jejíž hodnoty jsou evidentně zpřeházeny. Kauza Straka navíc žádné zajímavé diskuse nemůže otevřít protože ty již proběhly někde jinde (není to jediný případ propuštěného devianta), a za neúčasti takového materiálu, jakým je 2Mac7.
0/0
28.11.2005 14:21

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Upozorňuji
imagi jste vůl - těmito slovy jsem vůbec nic neobhajovala , ale kritizovala muže za nepoužívání preservativů a naléhání na jejich partnerky v oblasti sexu i když ani ony nemají antikoncepci - protože špatně chápete a to je volům vlastní . Jinak potraty nejsou tématem této diskuze , hlupáci ovšem často od tématu odcházejí a snaží se navodit téma úplně jiné ( ale abych Vás uspokojila a potvrdila svoji zdegenerovanost - jsem proti zákazu potratů , je to věci jen těch dvou partnerů a především ženy) . Abych se vrátila ke Strakovi - Straka a jemu podobní jsou mým dětem ( a nejen mým) daleko a podstatně nebezpečnější než ti a ty , co schvalují potraty .  Je nepochopitelné to srovnávat .
0/0
28.11.2005 14:57

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Upozorňuji
Sice s tebou ani v nejmenším nesouhlasím co se týče Straky, ale rozhodně máš pravdu, co se týče interupcí. Oni ti dva chlapci nad tebou budou nejspíš dobří křesťané, takže jim sériový vrah vadí míň, než antikoncepce, nebo nedejaláh odstranění zygoty.
0/0
28.11.2005 15:02

gina

Re: Upozorňuji
myslis si ze ta žena ktera se Strakou ted žije ktere přejel,zabil autem řidič neumyslne 6letou dceru mu napsala omluvny dopis za to že si pomačkal o jeji dceru plechy na aute?
0/0
3.3.2006 23:00

rikatit

.....
absolutni nonsens je zakon, ktery umoznuje takovemu cloveku(?) zmenu identity. Jestlize ta zruda chce nadale zit a ma to stesti, ze se ji dosud prezit podarilo, tak to tak proste momentalne je, ale rozhodne ma okolni spolecnost pravo vedet o tom cloveku(?), co je zac Kdyz se mu to nelibi, at to ukonci sam........
0/0
28.11.2005 9:41

Larrax

Pro Babáčka a jiné Strakovi zastánce, počtěte si, co má na svědomí.....
http://www.spsmvbr.cz/cesky/os_stranky/jedlicka/muzeumzla/straka/straka.html
0/0
28.11.2005 8:43

Deleter

Re: Pro Babáčka a jiné Strakovi zastánce, počtěte si, co má na svědomí.....
Zkuste odlišovat zastánce vraha a zastánce práva. Pokud v této zemi nebude právní systém brán vážně, budeme pořád v prdeIi.
0/0
28.11.2005 9:08

KADO

babacek vy jste ale blbec!
   
0/0
27.11.2005 16:54

babacek

Re: babacek vy jste ale blbec!
 Vždy mne velmi pobaví když těžký kalibr dementa někoho označí za blbce.
0/0
28.11.2005 5:58

Čech jako poleno

uz mu dejte pokoj pitomci
Svoje si odsedel, nechal se vykastrovat, co udelal lituje a bez kouli uz sotva muze mit nejake sexualni choutky tak ho uz nebuzerujte hyeny!
0/0
27.11.2005 15:44

KADO

D E B I L E !
Bud mel dostat trest smrti nebo dozivoti nic jineho  
0/0
27.11.2005 16:55

babacek

Re: D E B I L E !
Vidím,že jste hlopější než sem čekal.Trest smrti pro mladistvé nebyl ani v té době,tedy za komunistů.Maximální hranice pro mladistvého byla 10 let.Tak,že to co píšete je jen plácáním pytle o rybník.
0/0
28.11.2005 6:01

Larrax

Re: Re: D E B I L E !
Ano, měl štěstí, že mu bylo 16, protože jinak by pravděpodobně dostal trest smrti. Lidská spravedlnost není dokonalá a nemyslí na to, že se najdou zrůdy, které v 16 letech budou masovými vrahy.
0/0
28.11.2005 8:46

babacek

Pro mentálního chudáka !!!
Tak jako budeme porušovat sami zákony abychom vyhověli volání po krvi lidí jako jste vy?Podívejte se jak se zachází z dnešními mladistvími vrahy a srovnejte.A pokud je  u vás debil ten kdo popíše tvrdou realitu tak vás ubožáčku upřímě lituji.
0/0
29.11.2005 5:34

Lokutus2

Re: uz mu dejte pokoj pitomci
I po kastraci může mít sexuální choutky!
A to, že lituje 3 vražd a 6 znásilnění mě nezajímá. Když toho lituje, tak ať se oběsí!
0/0
27.11.2005 16:57

Hosta1

mr. Novák
Koukám že u některých zbuzuje pochopení jak cikáni v Matiční. Tak si vemte k sobě domu nebo do baráku! Stejný jak s cikáma pořád keců o rasismu ale že by s nimi někdo chtěl bydlet to jsem ještě neslyšel...
0/0
27.11.2005 13:09

Lokutus2

!!!
Já se divím, že ho ještě někdo nesejmul!
Kdyby ublížil někomu z naší rodiny, tak bych si ho podal!
Přátele a pozůstalí, na co ČEKÁTE!
0/0
27.11.2005 12:37

miciangora

no ,ale nikde nepíšou,
jak vrrátí život svým obětem, jak odškodní jejich děti? Koupí jim byty, zaplatí jim studia? Bude je živit? Jak se jim postará o to, aby jim nechyběla máma, jAKEJ TEDA NOVEJ ŽIVOT?No, dobře, pobyl si v kriminále a vykastrovali ho? ale jinak se mu vcelku nic nestalo....lepší než my určitě není, nebo vy jste taky vrazi? Já na tom nevidím nic kladnýho..měli ho buď zabít, nebo zavřít na doživotí, ať mu bylo, kolik mu bylo. Nikde není záruka, že to neudělá znova..vraždit může i vykastrovanej..akorát teď už bude chytřejší.
0/0
27.11.2005 12:34

2Mac7

Re: no ,ale nikde nepíšou,
to je to, že život obětí ( počítám k nim i pozůstalé ) většinu nezajímá . A říci o něm, že udělal blbost ......k tomu nemám komentář ( nechci být sprostá ) .
0/0
27.11.2005 14:01

los-cabanos

jen
se divim ze nedostal provaz
0/0
27.11.2005 12:31

babacek

Re: jen
To je divné,že?Ale,divné,že to zákon u mladistvích neumožňoval ani za bolševika vám asi nedochází.A dnes by se s ním jednalo jak v rukavičkách a ani by jste se jméno nedověděl.Ochrana mladistvích.
0/0
28.11.2005 6:29

poslanec_termit

Ten Ruzencin bratr bude pekny vylupek
Udělal blbost, odseděl si svoje, ale teď je možná lepší než my
- aha, takze brutalne zavrazdit 4 lidi je jen takova blbost
0/0
27.11.2005 11:54

emerson

Léčení
během léčení jeho doktor přiznal, že straka má problém s tvrdými drogami, tak nevím, jak je spolehlivý.Za majetkové trestné činy se dnes jde sedět na 10 a více let, řidič autobusu po havárii také titulován jako vrah, a toto několikrát chladnokrevně vraždící monstrum si chodí mezi námi.nevím, jak by jste ho obhajovali, být některá z obětí z vaší rodiny.
0/0
27.11.2005 11:14

Letec Jenda

Viset
'udelal blbost'?  ....  Tak takovej hajzl mel davno viset !
0/0
27.11.2005 10:39

geodis

No tak to me dostava
Tenhle hajzl zcela umyslne zabije 3 lidi ve smyslu uplneho ukonceni zivota, nadeji, moznosti dalsi zabije po psychicke strance a tady lidi knucej ze je ta spinava svi.ne taky jen clovek a ze ma sva prava
0/0
27.11.2005 9:32

babacek

Straka.
Tyto činy spáchal jako mladiství a přestože měl trest vykonávat v napravném zařízení pro mladistvé ( v té době existovalo) byl na 3 oddělení nápravného ústavu Valdice ( tehdejší oficielní název) tedy v nejtěžší věznici a ještě na zvláštním oddělení ze zpřísněným režimem kde si prožil peklo na zemi.Až vroce 1989 na zásah členů VONS kteří věznici navštívili byl převezen do věznice Pankrác.Po výkonu trestu absolvoval soudně nařízenou ústavní léčbu.Dobrovolně se podrobil jak léčebnému procesu tak kastraci což již samo osobě svědčí,že chce začít znovu a jinak.Ale, díky novinářům asi nemá možnost začít žít normální život.
0/0
27.11.2005 7:32

Letec Jenda

Re: Straka.
no ja bych ho misto kastrace povesil za ty jeho koule do pruvanu
0/0
27.11.2005 10:42

babacek

Re: Re: Straka.
No zákonodárcem nejste tak se může jen vaší naivitě smát.
0/0
27.11.2005 12:58

2Mac7

Re: Straka.
S tou jeho kastrací to bylo jinak - ale to určitě víte , tak proř to tu podávate takto ? On chce začít normální život ? Znemožníl jakýkoli život těm, co zavraždil , znemožnil normální život těm , co jeho útok přežily, znemožnil normální život těm co měli jeho oběti rádi. Kašlu na možnost jeho normálního života. Když přestane brát léky, začne třeba pít, přestane docházet na ambulantní léčbu ...když  něco někomu udělá , kdo ponese ty nejtežší následky ? A kdo ponese zodpovědnost - lékaři ? Jeho léčba by neměla probíhat ambulantně - již nikdy , společnost by měla být před ním chráněna - toť můj názor ženy, matky dcery.
0/0
27.11.2005 10:49

babacek

Re: Re: Straka.
Tak odpovím takto.Ano Strakovi koule rozkopali bachaři a musel se následně podrobit chirurgickému zákroku.( Nechtěl jsem to psát protože vím jaké emoce to vyvolává) Na váš dotaz odpovím však dotazem Kdy byl potrestán lékař zato,že pustil z léčebny devianta a ten po čase něco spáchal?
0/0
27.11.2005 13:03

2Mac7

Re: Re: Re: Straka.
Nikdy, lékaři nenesou zodpovědnost , bohužel. Píšete ...Ale, díky novinářům asi nemá možnost začít žít normální život.....kdyby Vám alespoň vadilo, že novináři těmito články probouzí vzpomínky v těch, co přežily jeho útok, v jejich blízcích a v těch co měli rádi zavražděné, kdyby Vám vadilo, že právě jim to velmi ztěžuje život , ale Vás zajímá on, jeho další normální život.
0/0
27.11.2005 13:31

babacek

Re: Re: Re: Re: Straka.
To máte pravdu,že otevírají již zacelené rány pozůstalých.Ale,i tento zločinec zaplatil za své činy dle práva a možná i o něco více.A tak i on má snad právo začít znova a mít od novin klid.Současní mladiství vrazy neprožijí ani 2% toho co prožil on.A mají právo na anonymitu jako mladiství.Tak proč on je vyjímkou.Byl též v té době mladistvím.Já neomlouvám je činy,ale buď zákon platí pro všechny stejně a pokud ne potom nemá smysl a zrušme je.
0/0
27.11.2005 15:40

Larrax

Re: Re: Re: Re: Re: Straka.
Jsou rány, které se nikdy nezacelí.
0/0
28.11.2005 8:42

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Straka.
To s vámi souhlasím,ale nelze trestat porušování zákona zase porušováním.
0/0
29.11.2005 5:29

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Straka.
 nejsou zacelené
0/0
28.11.2005 9:54

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Straka.
A pokud se bude pořád případ vytahovat na veřejnou diskusi tak nebudou zaceleny nikdy.
0/0
29.11.2005 5:35

tablet

Re: Re: Straka.
Toť názor ženy - znamená to snad, že je fundovanější? Sotva. Když sufražetka argumentuje svým ženstvím, je to k smíchu. Patetické věty - kdo ponese zodpovědnost - jsou zbytečné. Z patopsychologického hlediska je pan Straka méně nebezpečbější, než další, dosud latentní devianti, které husa Mac míjí dnes a denně. Jenomže se o nich nepíše senzačně v novinách, že?
0/0
28.11.2005 13:04

Leczo

Re: Re: Re: Straka.
Přesně tak. Jako lékařka, a taky matka dokonce několika dětí, jsem pyšná na to, že dnes spolehlivě (na tom slově trvám) v takových případech umíme nahradit oprátku. Chápu, že to u jisté části populace vyvolá vždy nenávistné rekace a falešné obavy, ale ti lidé neví, o co jde, když píší o "dalším selhání". Jen mi nejde na rozum, proč se tak ztrapňují...
0/0
28.11.2005 13:15

poslanec_termit

Re: Straka.
Ty moc dobre vis, ze tvoji spoluvezni udelali dobry cin a vykastrovali te, ty prase. Zadna dobrovolnost tam nebyla. Naopak jsi bral tvrde drogy. Ty jsi zruda, nic vic nez zruda.
0/0
27.11.2005 11:57

babacek

Re: Re: Straka.
Viděl jsem již hodně pitomců,ale ty seš něco extra.
0/0
27.11.2005 13:05

poslanec_termit

Re: Straka.
Strako kastraci ti udelali nedobrovolne spoluvezni a operaci mozku jsi odmitnul.
 
0/0
27.11.2005 12:03

babacek

Re: Re: Straka.
Nedávno si tady obhajoval mučené teroristy.Tady máš příklad když bachaři rozkopali vězni koule.Žádný spoluvězni.Straka měl pocelou dobu samovazbu.Na 3 oddělení společné cely nejsou.Tak zkus psát o něčem o čem něco víš a ne kde víš kulové.
0/0
27.11.2005 13:08

poslanec_termit

Re: Re: Re: Straka.
a) pochvaleni budiz ti bachari zaten dobry skutek
 
b) jake mucene teroristy jsem obhajoval ? to si nevzpominam.
jestli sejednalo o Irak,tak tam se nejednalo o muceni teroristu, ale o muceni zajatych civilistu okupanty 
0/0
28.11.2005 2:24

babacek

Re: Re: Re: Re: Straka.
Tak,že bachař může beztrestně páchat sadistické kousky na vězních,Na kom je bude asi páchat až ze služby odejde? Skutečně logika hodná vzdělance.
0/0
28.11.2005 6:04

KADO

B L B O U N E !
     
0/0
27.11.2005 16:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.