Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muslimové, nejen francouzský problém?

Mladí Dánové palestinského původu požadovali zavedení arabštiny jako druhého jazyka v Dánsku. Jsou přesvědčeni, že jejich kultura je lepší než ta evropská, a proto není důvod ji integrovat nebo dokonce měnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bronson

Děsí mě tupost politiků ČR a EU
Vidím, že zde snad všichni diskutující pochopili o co jde, narozdíl od politiků.   Nemohu se na to už dívat, jak nás arabi doslova sežerou. Bohužel je ovládnutí Evropy muslimy na dosah. Ale ti nahoře se tváří, jako že je vše O.K. Neuvědomují sí, že je to vlastně největší současný problém EU.
0/0
7.12.2005 23:12

mildapr

Je jen otázkou času
kdy si muslimové v Evropě založí své politické strany, a postupně si prosadí co budou potřebovat. Mimochodem - opravdu je evropská civilizace, která ničemu nevěří, nemá dostatek dětí, nechává se oblbovat stupiditami typu Big Brother anebo ještě hůře stupiditami z úst zkorumpovaných politiků, zamořující životní prostředí, exploatující přírodní zdroje zběsilým tempem, ta správná?
0/0
27.11.2005 19:55

klv

Re: Je jen otázkou času
třeba není ale evropanům se líbí, ale pokud máš nějaký nápad?
0/0
27.11.2005 19:57

tajemnik z létajícího ostrova

.
muslimove predstavuji pro evropu diky pristehovalecke politice velky problem... co si jednotlive zeme navarily, to maji   :)) 
0/0
25.11.2005 7:13

killy

......nám zatím ještě kyne těsto.......
0/0
25.11.2005 15:41

Beranal

Re: .
Rád bych upozornil antiami,  že nás zase museli zachraňovat ti "zloduchové" z USA. Kdyby nezasahli tvrdě proti těm Srbům tak bychom si tady museli rozdělit ten 1 milion těch vyhnaných muslimských vetřelců, ti by se nám tady tak vesele množili až bychom zjistili že jsme ve stejném postavení jako Srbové v Kosovu. Mělo by to ale jednu výhodu, důchodový systém a zdravotnictví by nám nezkolabovali, oni by s těmi důchodci co by se nechtěli dát na Islám vypořádali jak je u nich zvykem (podřezat).
0/0
26.11.2005 8:35

poslanec_termit

Ti mladi muslimove se nam snazi rict
Ti mladi muslimove se nam snazi rict: Vykopejte nas z Evropy. Tady nemameco delat.
 
Oni se nam to snazi rict a my Evropane, je zatim neposlouchame...
0/0
25.11.2005 0:07

Bronson

Re: Ti mladi muslimove se nam snazi rict
 
 
0/0
7.12.2005 23:15

killy

Hlavně nezapomenout.....
"Nezapomněli jsme při integraci cizinců na něco?" Takovou otázku si může už nyní pokládat i česká vláda, hlavně ministerstvo vnitra, které nechává plivat jedovatý muslimský sliny na webech "českejch" musulmanů.
0/0
24.11.2005 22:14

tajemnik z létajícího ostrova

.
V ČR zatím podobné negativní jevy, ke kterým například nyní dochází ve Francii, bohudíky nezakoušíme, nicméně hrozící vstup Turecka do EU a následný přesun desítek milionů tureckých muslimů do evropských měst může znamenat i pro nás nevídané potíže. Proto bychom se měli poučit od našich západních sousedů a neopakovat jejich chyby.   ;)
0/0
24.11.2005 21:46

jéžkovy_voči!

Američané slaví Den díkůvzdání
Čtvrtý listopadový čtvrtek už tradičně patří k americkým rodinným svátkům, kdy si připomínají první sklizeň anglických puritánů, kteří po vyčerpávající plavbě na lodi Mayflower zakotvili v roce 1620 u Cape Codu na pobřeží dnešního Massachusetts. Na slavnostní tabuli patří pečený krocan nebo krůta. Mluvčí národní krocaní federace uvedla, že na slavnostní oběd padne 45 milionů krocanů.   
 
0/0
24.11.2005 19:48

tajemnik z létajícího ostrova

.
muslimove zijici v evrope musi prestat se schvalovanim sebevrazednych atentatu vuci civilistum kdekoliv na svete... pokud se budou chovat jinak, meli by byt vyhosteni...
0/0
24.11.2005 13:45

Pawel1

U nás,
kde nemáme dostatek muslimů, si musíme vypěstovat a namnožit aspoň  romskou komunitu a podpořit jejich jedinečnou kulturu. Srovnejte s Vietnamci, kteří na tom byli na závěr socíku podstatně hůře (bydleli po ubytovnách, zaměstnáni převážně v dělnických profesích) a dnes jejich děti chodí bez problémů do škol. A bylo na to potřeba speciálních programů a jiných investic?
0/0
24.11.2005 12:44

tajemník z létajícího ostrova

Re: U nás,
nekteri jsou lepe prizpusobitelni, nekteri hure...
0/0
24.11.2005 12:59

Pawel1

Re: Re: U nás,
No a právě proto by stát neměl podporovat zrovna ty, kteří se přizpůsobit nemohou (=nechtějí)
0/0
24.11.2005 13:08

killy

Vietnamcům to trvalo pár let......
..cikánům nestačí víc jak 5 století....
0/0
24.11.2005 22:09

tajemník z létajícího ostrova

Re: Vietnamcům to trvalo pár let......
oni vietnamci pochazi z kocovneho naroda? srovnavas nesrovnatelne :))
0/0
25.11.2005 19:58

Sudájev

›››››››››››› ™
Al-Kajda je sebranka zákeřných a sprostých vrahounů. Nejlíp jim jde vyhazovat do vzduchu mešity i s věřícími.  
0/0
24.11.2005 12:11

tajemnik z létajícího ostrova

.
muslimove predstavuji bezpecnostni problem nejen pro evropu ale pro cely svet...
0/0
24.11.2005 12:03

osvetitel

<><><>
Jo z jidlem roste chut.Kazda divocejsi rasa ktera je v mencine a zacne si delat "naroky" na vecinu, a ta vecina se ji zacne prispusobovat, tak se zni zachvili stane mencina!Horsi je zese to zacina uskutecnovat i ve svetove politice i kdyz zatim prevlada kseft nad strachem z nasili. Ale dobre organizovana  banda nejakych fanatiku se zazemim v kulturnich evropskych zemich,  by se svetovou politikou dokazala poradne "zamavat"!
0/0
24.11.2005 10:55

kerpoff

nechápu
proč se pořád omílá jestli my evropané jsme něco nezanedbali,nepodcenili,nezvorali při přijímání muslimských přistěhovalců a jejich integrace do společnosti...Proč si nikdo nepoloží otázku,jestli nemají máslo na hlavě hlavně oni,když prostě odmítají se přizpůsobit nám...proč bychom měli my jim???Evropan tam musí taky sekat latinu a bez reptání se přizpůsobit nebo vypadnout.oni si s integrací cizinců taky hlavu nelámou.
0/0
24.11.2005 10:38

Lokutus2

!!!
Ať táhnou!!!
0/0
24.11.2005 9:42

mahdi

Starnuti populace
Ja nechapu, proc si za priklad starnouci populace vzali zrovna Dany. Co jsem videl, tak maji vsichni 3-4 deti a nemaji problem.
0/0
24.11.2005 9:22

Sudájev

›››››››››››› ™
Jo jo, muslimové se v Evropě buď přizpůsobí nebo na to doplatí. 
0/0
24.11.2005 8:34

tajemnik z létajícího ostrova

Francie: Tvrději na teroristy
Francouzské Národní shromáždění ve středu začalo projednávat vládní návrh nového, tvrdšího protiteroristického zákona, k jehož vypracování daly podnět letní krvavé atentáty v Londýně. Předpokládají se v něm rozsáhlejší preventivní opatření i tvrdší tresty. Jeho schválení příští týden se očekává.  
0/0
24.11.2005 6:14

lopenik

No...
Islamiste vyhlasili civilizovanemu svetu valku a nam, pokud chceme prezit a zit, nezbyva nez tuto vyzvu prijmout. Podobne jako komuniste, tak i islamiste hlasaji nenavist a valku vuci nam. Nac tedy cekat?
0/0
24.11.2005 6:08

Swooppy

Islám - opravdu hlavní problém?
Nemyslím si, že Islám je tím primárním problémem,jak se nám p.Pipes snaží podstrčit.Tím hlavním problémem jsou právě více a více se rozvírající nůžky mezi bohatým a chudým světem,kde  se však nepracuje na snížení rozdílu,ale naopak.Bohatá část planety si násilím uzurpuje zdroje,ovlyvňuje ve svůj prospěch ekonomiku chudých států,a jako náhradu jim dodává zbraně na jejich vnitřní konflikty,které však svým jednáním sami otevřeli.Takže,pokud se i nadále  bude bohatší část světa chovat arogantně a násilnicky vůči zbytku,budou i reakce toho zbytku adekvátní akcím.A naokraj.Již historie nás naučila že čím větší materiální bída,tím větší náklonost k formám náboženství a k radikalismu,z čehož vyplývá že ne Islám /náboženství/ ale chudoba třetího světa a arogance světa prvního jsou primárními viníky této situace.Ostatní je už jen důsledek,který se ovšem zase řeší s příznačnou arogancí.
0/0
24.11.2005 1:30

Mak1

Re: Islám - opravdu hlavní problém?
No to je ale blábol - tak proč nechodí zapalovat auta bílí 50ti letí tátové od rodin kteří přišli o práci a už je kvůli věku nechtějí nikde zaměstnat ? A to ještě poslouchají, že potřebujeme migraci, protože nemá kdo pracovat ...
0/0
24.11.2005 7:43

never never

Re: Re: Islám - opravdu hlavní problém?
A  proc to nedelaji vubec zadne zeny i ty nejchudsi at jsou jakehokoliv vyznani a barvy pleti?
0/0
24.11.2005 9:07

Mak1

Re: Re: Re: Islám - opravdu hlavní problém?
No - řekl bych, že v těchto partách ženy jsou. A taky už začínají dělat sebevražedné atentáty - nedávno v Jordánsku, předtím v Izraeli. To už dávno není jen o mužích.
0/0
24.11.2005 9:26

Beranal

Re: Re: Islám - opravdu hlavní problém?
0/0
25.11.2005 19:36

skeptik-3

Re: Islám - opravdu hlavní problém?
K autorovovu tvrzení,že za vše může chudoba obyvatel "třetího světa" mám několik dotazů:
1. Proč teroristé nepocházejí z oblastí nejvíce postižených chudobou ( subsaharská Afrika, ...)?
2.Vysvětlit fakt, že ne každý muslim je terorista, ale každý terorista je muslim.
3.Domníváte se, že zákony hostitelských zemí mají platit pouze pro "původní" obyvatelstvo a ne pro imigranty z důvodu jejich jiných hodnotových struktur?
0/0
24.11.2005 12:00

wildge

Společenská nebezpečnost
Tresty za trestné činy mají odpovídat společenské nebezpečnosti. Nevím, co je nebezpečnější, než vyzývání k násilné změně společnosti. Za to by měly být drakonické tresty.
0/0
23.11.2005 23:10

Mik8

problémem už jsou
"Jak je vidět, muslimové budou zřejmě brzy problémem nejenom pro francouzskou vládu, ale i pro ostatní státy Evropy." To není přesné, muslimové jsou problémem (v současnosti asi vůbec nejvážnějším) pro Evropu už dlouho.
0/0
23.11.2005 21:53

tajemník z letajícího ostrova

Re: problémem už jsou
mas pravdu... evropa musi zacit jednat - nez bude pozde...
0/0
24.11.2005 7:21

Mak1

Re: problémem už jsou
Proto chce taky EU zaintegrovat Turecko - budoucí vládnoucí sílu v Evropě
0/0
24.11.2005 7:44

kestrik

Vyznavej si co chces. Ale pokud se nebudes chovat slusne, pujdes tam, odkud tvuj ded nebo tata prisli
Ches tady pracovat a zit ?  Fajn. Pak se podrid. Pokud ne, tak si tahni. My te potrebujem ??!!  No nevim. Prilezl jsi ty k nam, ne my k tobe. Takze, bud budes makat a zit jako my, nebo si tahni jinam....!!!!
0/0
23.11.2005 21:49

tajemnik z létajícího ostrova

Re: Vyznavej si co chces. Ale pokud se nebudes chovat slusne, pujdes tam, odkud tvuj ded nebo tata prisli
souhlasim... velmi pekne napsane...
0/0
24.11.2005 6:11

Mak1

Re: Vyznavej si co chces. Ale pokud se nebudes chovat slusne, pujdes tam, odkud tvuj ded nebo tata prisli
Ano - takhle to vidíme my. Horší je, že naši představitelé si myslí, že jim tu máme udělat exkluzivní podmínky, neb je příliv této verbeže k nám žádoucí
0/0
24.11.2005 7:45

Pribinacek

Re: Re: Vyznavej si co chces. Ale pokud se nebudes chovat slusne, pujdes tam, odkud tvuj ded nebo tata prisli
To snad raději Ukrajince nebo Rusy, to je taky diskutabilní skupina, ale aspoň vyznávají v Evropě přijatelné náboženství a mají podobné hodnotové žebříčky, jako my.
0/0
24.11.2005 9:09

jéžkovy_voči!

Islamizace světa
Alláh chce ovládnout celý svět a vyzývá své stoupence aby bojovali v jeho jménu a rozšiřovali islámský příbytek míru na úkor domu války. Vnitroislámské diskuse muslimů v Evropě se věnují pouze jedinému problému, jak co nejefektivněji islamizovat svět. 
 
0/0
23.11.2005 21:46

jéžkovy_voči!

Středověká mentalita islámu
Středověká mentalita islámského světa vyrůstající na poslušnosti jedinému Bohu, na nenávisti vůči nevěřícím a dodržování přísných pravidel však připomíná v porovnání s vyspělým, v mnoha ohledech svobodným západním světem, úroveň nesvéprávného dítěte. 
0/0
23.11.2005 21:40

barbudo

Re: Středověká mentalita islámu
... aha, tak už vím, proč mají křesťani bohy tři ...
0/0
23.11.2005 21:43

tajemnik z létajícího ostrova

.
co je tohle za prasteny lidi, kteri vyhazuji do vzduchu mesity?
0/0
23.11.2005 21:37

Sršeň

dobrý názor
Dobrý článek, má hlavu i patu, ale kdo a kdy má "dostatek času něco změnit."
Otázka  asijských, převážně muslimských imigrantů se pravděpodobně bude řešit, až takové nepokoje budou i ve více státech (a pravděpodobně i současně),  politici otevřou oči, přiznají otevřeně problémy, třeba soužití výrazně rozdílných etnik pospolu (ne jednotlivců) a nebudou se bát různých nátlakových humanistických organizací a rozhodně se postaví situaci. Ale to už bude pravděpodobně pozdě. Podle mne se to dá přirovnat k podhoubí je skoro všude, ale nikdy nevíte, kde houba vyroste. Protože otázka opravdu zní kam a co s těmi lidm
0/0
23.11.2005 21:26

Sršeň

Re: dobrý názor
Protože otázka opravdu zní kam a co s těmi lidmi, když jsou občany státu, proti kterému protestují a bojují. Má dostatek času východní Evropa a v západní Evropě a na Balkáně už je pozdě?
Jinak je mi jasné, že problém je širší a nestačí udělat krok A popř. B, ale pravděpodobně celou abecedu správných kroků.
0/0
23.11.2005 21:32

tajemník z letajícího ostrova

.
nebezpeci masovych muslimskych nepokoju evrope zatim nehrozi, pokud budou urady schopny izolovat vsechna pripadna ohniska jiz v zarodku a nekompromisne proti nim zakroci silou...
0/0
23.11.2005 21:18

Sudájev

›››››››››››› ™
Jo jo, muslimové v Evropě zatím zapalují auta. Ale v Čečně řežou hlavy ruským vojákům a v Izraeli se vyhazují do vzduchu v autobusech. Na tohle snad Evropa čekat nebude. 
0/0
23.11.2005 21:12

Mik8

Re: ›››››››››››› ™
Zdá se, že přesně na to Evropa čeká.
0/0
23.11.2005 21:57

miliga

Pro tajemníčka poletuchu
 
 
0/0
23.11.2005 21:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.