Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek a Rath: trochu jako ONI

"Nejsme jako ONI!" volali demonstranti před šestnácti lety na náměstích. Nyní se vláda alespoň v něčem jako ONI (rozuměj, komunističtí satrapové) chová a lidé ji za to oceňují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nasic

souhlas
Souhlas s clankem,ani nema smysl neco dodavat..Snad jen,jak se to heslo "Nejsme jako oni"jevi cimdal absurdnejsim..Havel to myslel uprimne,ale ted mu zpetne zazlivam jeho mekkost.Mel nas vest a ne byt tak naivni jako my.Skoda,ze na jeho miste nebyl nekdo o hodne razantnejsi.
0/0
22.11.2005 11:11

antichipka

Paroubek a jeho pevná rozhodnutí.
Vzhledem k tomu, že opravdu nevím, jestli ,řekněme dobrou, myšlenku na oddlužení VZP a jiné berly nejdou druhou stranou nebo jinými stranami udělat lépe...a taky nevím, jestli Paroubek s takovým bezohledným jednáním bez dialogu nebude prorážet pořád, až zase do nějakého režimu, kdy už se ho začnou bát i protichůdci a budou se raději snažit vyhovět. Nebudu na jeho straně. Je hezké, že je tak pevný a rozhodný, ale je to taky nebezpečné a nedá se předvídat.
0/0
19.11.2005 18:05

huhu007

Komoušovy slohovky: nýmand nýmandům
Ačkoli nejsem voličem ČSSD, člověk musí Paroubka obdivovat s jakou bravurou pro sebe dokáže sehnat patřičné preference. Kdo má trochu toho strategického myšlení, musí mu být jasné, že s panem Rathem Paroubek nemůže prohrát a preference dále porostou. Modrokomoušům totiž uniká základní myšlenka - totiž, že dlouhodobě dobré zdravotnictví lze dělat jen s dobře motivovanými a spokojenými zdravotníky. Rath tohle ví a v tom je hlavní jeho síla a jádro úspěchu. Proto se 8 let udržel jako prezident ČLK. Paroubek to pochopil, zatímco modrostraky holt ne. Až jim to dojde, bude po volbách a již nyní je jasné, že se jim nepodaří sestavit funkční vládu. Paroubek již nyní šlape k vítězství, protože levice bude mít většinu tak jako tak. A možná ani ODS nebude nejsilnější stranou. Komoušek to, chudák, nemůže tak nějak rozchodit. Sice se ve škole učil o Machiavellim, ale narozdíl od Paroubka si Komoušek z probírané látky nic nazapamatoval.
0/0
18.11.2005 21:04

huhu007

Komoušovy slohovky: nýmand nýmandům II
...A tak nám tady (Komoušek) zlostně mektá vskutku extraordinérní bláboly (například že VZP není státní zařízení :-))), což dále povede inteligentnější část populace k tomu, aby zauvažovali, koho mají vlastně volit. Neřekl bych, že hlavním problémem Komouška je jeho blbost. Nýbrž jeho pýcha a modrý fundamentalismus hnaný vlastním pocitem geniality a taky vlastním žaludkem. Komoušek podceňuje inteligenci českého národa a uráží ji svými bláboly, které jsou, jak už to u fundamentalistů bývá, spíše práznými výkřiky do tmy, než něčím, co vypovídá o realitě. A realita je toho času k modrostrakám dost neúprosná. Nadřízení ředitýlci Komouška řvou a tak Komoušek musí napsat nějaký blábol, aby si zasloužil svoje každoměsíční prémie. Tím pochopitelně dělá Rathovi dobrou službu. Nýmandi z ODS, kterým chybí schopnost racionálního uvažování pak Komouška plácají virtuálně po zádech a všichni jsou spokojeni.
0/0
18.11.2005 21:13

huhu007

Komoušovy slohovky: nýmand nýmandům III
To je dobře, protože kdyby se komoušek a jiní členové Ptákostrany zamysleli racionálně nad vzniklou situací, pak by měl Paroubek problém. Takhle může jásat nad tím PR, které mu tady Komoušek vytváří.
Každému, kdo do problematiky vidí, je totiž jasné, že VZP není žádnou squardou altruistických andělů, nýbrž skupina postkomunistických hovad, které tam dosadili smradi z ODS za oposmlouvy a kteří udržují ten bordel.
Rath dělá správnou věc - tedy věc správnou pro sebe. Toho času ji schvaluje drtivá většina lékařů a většina české populace, ačkoli se nýmandi typu Komouška snaží někde vymodlit opak. Na ty svině z VZP jsou nabroušení úplně všichni, jen fundamentalističtí fans tady křičí do tmy, jelikož mají od ODS vymytý mozek.
0/0
18.11.2005 21:18

jamarty

Re: Komoušovy slohovky: nýmand nýmandům III
 
Přeji dobrý den...
0/0
19.11.2005 7:22

huhu007

Re: Re: Komoušovy slohovky: nýmand nýmandům III
 A co to dokazuje? (se zájmem jsem si nabízený materiál přečetl). Dokazuje to, že soudružka Musílková pravděpodobně lže. Místo zřetelných faktů prezentuje unylé emotivní bláboly, které mohou působit tak maximálně na postklimakterické konzumentky telenovel..
Odpovím Vám tak, jak odpovídají členové ODS lékařům: "Někteří ředitýlci zdravotních pojišťoven si myslí, že jsou něco extra. Ale nejsou. Jednoho vykopneš a dalších 10 jich vyskočí ze tmy...Můžeš si jich pronajmout dvacet za šesták. Je to jako když si utrhneš hlávku zelí. Pokud se paní Musílkové nelíbí, že musí udržovat vyrovnanou ekonomickou bilanci a včas platit za provedené služby, ať jde prodávat rohlíky...
A proto všichni lidé volejme: Musílkové zmar!!!
0/0
19.11.2005 9:32

jamarty

Re: Re: Re: Komoušovy slohovky: nýmand nýmandům III
dokazuje to, že pravděpodobně...
a jaké důkazy předložil rath??? jakou koncepci předložil rath??? nula, nula, nula...
0/0
19.11.2005 14:11

Sporadany_obcan

Re: Komoušovy slohovky: nýmand nýmandům
Bylo by slušnější vyzvracet se doma na záchodě, než tady....
0/0
19.11.2005 0:49

sageorg

Paroubkova.........
pandemie je nebezpečnější než ptačí chřipka!Chtělo by to nějakou protilátku a povinně očkovat celou populaci české kotliny Neděláme dobře,dáváme-li moc těmto chorobným lidem U Fidela Castra mají podezření na Parkinsna,co odborníci typují u Paroubka
0/0
18.11.2005 15:46

Janhura

Jsou přesně jako ONI
- nadutí komunističtí aparátčíci. A to ještě jako ta jejich arogantnější část (byli mezi nimi i takoví, kteří aspoň navenek vystupovali slušněji než Paroubek a Rath).
0/0
18.11.2005 11:05

Ivano

Re: Jsou přesně jako ONI
ODS si zvykla,že slušní lidé , i když se jim jejich sprosté praktiky nelíbily, prostě mlčeli.A protože byli slušní, nechali to dojít tak daleko.
0/0
19.11.2005 11:31

eloš

JAKO ONI !
A ne trochu !  Hochu !
0/0
18.11.2005 10:25

Cedic

je mi čím dál více špatně
Fuj, tedy je mi špatně z toho, kolik je mezi náma lůzy, co jen čeká na spásného vůdce :-( Kdybych byl jako oni, přeju ellukasovi, pakovi a podobným bláznům severní koeru, naštěstí jsem normální a přeju jim jen prozřetí (stejně počítám, že se dočkám z jejich strany jen nadávek) :-/ Paroubek ani Rath nebyli zvoleni, vlezli si tam sami a dost se jim to líbí:-/
0/0
18.11.2005 9:47

bubli1fuk

Re: je mi čím dál více špatně
Hele ty Nadlůzo, nežvaň tady otřepané fráze, které navíc nejsou pravdivé. Předseda vlády ani ministr se nevolí, jsou jmenováni.
0/0
18.11.2005 10:03

K-7

Nikdy jsem nevolil ODS
ale to, co se deje dnes a predvadi soudruzi CSSD a stoupajici preference totalitni bandy KSCM, budu volit ODS! A vy, co jste se nechali nachytat na snizeni dani se vzpamatujte!
0/0
18.11.2005 9:25

Axlboy

Re: Nikdy jsem nevolil ODS
no jo, nikdo z nich nevi že třeba už od roku 2001 se nepohlo s danovejma hranicema :) tzn, platy rostou ale hranice zůstávají a tak tu báječnou 12 % dan bude platit málokdo :) ve skutečnosti je to ojeb :) ale to mě se 40000 může bejt jedno, mě okebávaj furt ..
0/0
18.11.2005 10:01

olinas

Komárek nejen v křeči
Křečovitost pana Komárka už není únosná. Věci se nedějí dle jeho představ a tak svou zášť dává najevo způsobem - zdvořile řečeno - nechutným. To už není novinář. Ani snaha o objektivitu natož schopnost takového pohledu. Je načase, aby si našel jinou práci. Na kterou bude stačit.
0/0
18.11.2005 8:34

Spionator

Re: Komárek nejen v křeči
Pan Komárek je výborný novivář a politolog ať se ti to líbí nebo nelíbí, sociální demokrate.
0/0
18.11.2005 9:45

olinas

Re: Re: Komárek nejen v křeči
Smůla, hochu. Nejsem sociální demokrat. A právě proto...
0/0
18.11.2005 12:40

Johny007

Re: Komárek nejen v křeči
Napred se podivejte, v jake je clanek rubrice, nez zacnete psat sve komentare. Nazory budou tezko objektivni, ale naopak budou vyjadrovat NAZOR te ktere osoby. Taky muzete do novin poslat svuj nazor a treba Vam ho otisknou.
0/0
18.11.2005 13:36

olinas

Re: Re: Komárek nejen v křeči
Pokuste se porovnat výlevy pana Komárka v časovém sledu. Pak Vám to možná dojde. Komentář sice říká názor, ale vychází z objektivních hledisek. To už Komárek nedovede. Spíše se snaží nahrávat primitivním pudům málo myslících lidí než soudně uvažujícím čtenářům. A to je u tak velkých novin tragedie. Patří to do periodik mnohem nižší kvality. Něco si přečtěte o žurnalistice.
0/0
18.11.2005 15:16

eloš

Hejno komárů se dá zahnat
a mně chytá bezmocnost a vztek,
když v okolí zůstane jeden psavec, Komárek.
0/0
18.11.2005 8:09

Pako01

Pan Komárek
by měl především napsat, v jakém žoldu píše. Pokud se budeme bavit o devastaci politické kultury, jejím hlavním viníkem je pan rádobyprezident Klaus, který jako první do diskuzí zavedl princip "Každý rozumný člověk přece musí uznat, že,...", čímž odsoudil do role nerozumných všechny, kdo s ním nesouhlasili. Pan Klaus tady dopustil miliardové loupeže státního majetku, aféru LTO, dovolil zbohatnout loupežníkům,... Proč se nepíše o těchto skutcích pana Klause? Že by měl pan Komárek tak krátkou paměť? Nebo mu na paměťovém nervu leží tučná dividenda?
0/0
18.11.2005 7:51

Axlboy

Re: Pan Komárek
ten nick ti sedí
0/0
18.11.2005 8:18

ellukas

Autorovi uteklo
proč dal zákon právo státu zasahovat do poměrů ve zdravotních pojišťovnách. Proč je schvalován plán VZP ve Sněmovně?
Zavedení nucené správy vyplývá z možností, které byly dány zákonem. Fakt je ten, že pojišťovna nehospodařila dlouhodobě s vyrovnaným rozpočtem a fakt je také ten, že Musilková za tento fakt je spoluodpovědná. Pokud nesouhlasila např. s ministerskými vyhláškami, tak měla odstoupit. Pokud chci za nějakou pravdu bojovat, tak za ní musím umět dát hlavu na špalek a nedržet se jako Gross funkce jako klíště.
Další věcí je, kdo prohrál ve vztahu ke jmenování Ratha. Faktem je, že podle Paroubka Klaus své odmítnutí jmenovat Ratha předem  motivoval přímo svou averzí vůči němu, nikoliv tím, že jeho aktivitiy jsou v rozporu s požadavky ústavy a zákona o střetu zájmů. Druhým faktem je, že Klaus nakonec Ratha jmenoval. Kdo tedy vyhrál?  
0/0
18.11.2005 7:21

Axlboy

Re: Autorovi uteklo
co to plácáš? VZP nehospodaří vyrovnaně protože prostě nemá dost peněz.... to ovšem nesnižuje zázluhy pí Musílkové ... je to schopná manažerka a spíš se divim že se na to nevykašlala... myslíš že když by odešla tak by tzo něco vyřešilo? koukni se jak to ted bude fungovat s tim ochmelkou pečinkou ...
 
k tomu kdo vyhráll. to co mektal paroubek asi není směrodatné, klaus řekl, když odstoupí z funkcí tak ho jmenuju ... kdo tedy vyhrál?
0/0
18.11.2005 7:49

ppeepa

Re: Re: Autorovi uteklo
a vzdát se peněz?
0/0
18.11.2005 8:30

ellukas

Re: Re: Autorovi uteklo
Ano jistě, svým odchodem by potvrdila vlastní hlavou, že ve vztahu VZP a stát něco hapruje. Takhle vytváří pouze iluze, že její osobnost něco zvládne. Že se nemáme znepokojovat.
Ad Rath: 1) Klaus Paroubkovi původně sdělil, že Ratha nejmenuje, i kdyby byl svatým;
2) V odpovědi na to Rath s Paroubkem sehráli tu komedii se střetem zájmu. Klaus na to skočil a prohlásil, že pokud bude odstraněna tato překážka (nikdy přitom neexistovala a stačilo si vymoci na Paroubkovi slib, že pokud Rath své aktivity neukončí, odvolá ho z funkce; 3) Paroubek dostal Ratha od Klause na stříbrném podnose. Paroubek má Ratha, Klaus nemá nic, pouze se začala veřejně propírat otázka jeho věku. No a Mládka se stejným handicapem jmenoval bez jakýchkoliv zádrhelů.    
0/0
18.11.2005 8:43

jardahorak

Re: Re: Re: Autorovi uteklo
Klaus rekl, ze Ratha nejmenuje, dokud u nej bude trvat stred zajmu. Na to Rath a Pablbek vyskakovali jak certici z krabicky. Hrozili ZALOBOU NA PREZIDENTA (totalni kravina, co muze vymyslet akorat retard ze zvlastni skoly), Pablbek zacal vyhrozovat odborniky na ustavu, ackoliv prave ti odbornici se postavili na stranu prezidenta. Rath vedl dementni reci v televizi... Nakonec Rath proste musel z cela komory odstoupit, cimz splnil Klausovu podminku. To ti pripada jako vitezstvi Pablbka a Ratha? :-D
0/0
18.11.2005 10:25

ellukas

Re: Re: Re: Re: Autorovi uteklo
Vám utíká ta předehra, která se stala při odvolání Ehmerové, kdy Paroubkovi Klaus řekl, že Ratha nechce za žádnou cenu.
0/0
18.11.2005 19:17

babacek

Nevím čemu se
Komárek diví.Paroubkovu karieru zhatil právě Listopad 1989 kdy již shal po vysoké stranické funkci.A tak co se naučil již před lety v komunitickém táboře tak dnes zohledňuje do práce premiéra.A Jedině volič může tomuto Paroubko-Rathovině zamezit
0/0
18.11.2005 7:16

ellukas

Re: Nevím čemu se
Doufám, že tento příspěvek je myšlen ironicky. Navíc totéž by se dalo říci o Komárkovi a Steigerwaldovi.
0/0
18.11.2005 7:23

babacek

Re: Re: Nevím čemu se
Ne není.To je možné,že by se to dalo říci i o jiných.Já mohu však psát jen o těch o kterých to vím.
0/0
18.11.2005 7:26

ppeepa

Re: Re: Re: Nevím čemu se
Pokud nevíte co dělali tito dva pánové není problém si to zjistit.Asi není důvod zjištˇovat,když už jsou na PRAVÉ straně politického spektra
0/0
18.11.2005 8:36

ellukas

Re: Re: Re: Re: Nevím čemu se
Steigerwald se přiživoval na  tehdy zprofanovaném normalizačním seriálu Jak se máte Vondrovi (kde jednu z postav hrála J. Švorcová). Na rozdíl od Švorcové, která zůstala ideálům, hlásaných v té socialistické limonádě, věrná, tak Šteigerwald se přiživuje na druhé straně barikády, a to způsobem, že  hází špínu na bývalé kolegy. A jestli toto lze považovat za počestné, tak o tom lze mít pochybnosti.
A Komárek se podílel na práci MF  před r. 1989. Měl by vydat spisy. Po listopadu se podílel na privatizaci MF Dnes (oč šlo, je vidět na Rothovi, který byl schopen Grossovi půjčit milióny). O to není, ale šlo o majetek SSM, který měl být vrácen podle zákona mládežnickým organizacim. A tato privatizace je tedy tunelováním. Pochází z komunistické rodiny.
Platí, že to by nevadilo, ale pták nekálí do vlastního hnízda. To se nedělá. A to špiní i ty ideje, které dnes hlásají.  
 
0/0
18.11.2005 9:09

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Nevím čemu se
víte, vy ten rozdíl možná necítíte, ale Steigerwald píše do novin, a vývoj v tomto státě a potažmo můj život ovlivňuje měrou nepatrnou, na rozdíl od soudruha ministerského předsedy Paroubka.
0/0
18.11.2005 9:13

ellukas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím čemu se
 
Ale ten Paroubek alespoň nevede trapné pravicové monology.
0/0
18.11.2005 19:20

Wallygator

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím čemu se
Ten Paroubek prostě kecá a předstírá práci. A lidi mu to žerou...
0/0
19.11.2005 13:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.