Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud potrestal zastřelení domnělého zloděje vězením

Pražský městský soud poslal do vězení čtyřiapadesátiletého Karla Sochora. Za zastřelení domnělého zloděje mu vyměřil sedmiletý trest. Podle žalobců letos v červnu jako člen ochranky střílel na dva prchající muže. Jeden z nich zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pengix

Hlúposť
Mohlo to byť aj tak že ochrankari im chceli dať za "vyučenou" nakoľko ich už dlhšie ťahali za nos a troch sa im to vymklo z ruky...
0/0
18.11.2005 21:39

george-cz

Re: Hlúposť

Jen na závěr této diskuze:

Člen bezpečnostní služby, byl po třech měsících ve výkonu trestu, propuštěn nejvyšším soudem na svobodu. V odůvodnění stálo, že se žádného trestného činu nedopustil, neboť se jednalo o nutnou obranu dle § 13 tr.zák.:-)

[>-]R^  Alespoň někdo v tomto státě má rozum!!!  [>-]R^

0/0
4.1.2009 1:53

Mak1

Opět potvrzení
toho, že naše nezávislé soudnictví nestojí za nic. Jenom nechápu, proč po vynesení některých moudrých rozsudků nedostane soudce aspoň do držky, když už ho nezavřou
0/0
18.11.2005 12:19

xaeris

idiotismus
Na Markýze ukazovali případ, kdy mladý cikán vylezl s pilkou na stožár vysokého napětí a chtěl krást měděné kabely, které byly pod vysokým napětím.No, moc toho z něj nezbylo.Myslím, že tahla pseudo Havlo-Rumlo-Uhlo  soudkyně by v tomto případě nechala zavřít asi všechny zaměstnance ČEZ (s výjiímkou šéfů na postu úrovně toho ozbrojeného psychopata Bednára, či jak se ten všemohoucí TOP manager jmenoval)...........
0/0
18.11.2005 9:57

Deleter

babáčku,
dnes se neshodneme. Naprosto nejpodstatnější věc je to, že pokud na mě někdo míří krochnou, nehážu po něm kamení jako debiI, ale naopak na slovo poslouchám. Protože jinak to vždy dopadne tak, jak to dopadlo. --- ostatní: modelová situace - mám metr šedesát, padesát kilo. Nastoupí na mě ožrala typu šrek. Vytáhnu krochnu, řeknu mu ať jde pryč, varovně vystřelím. Týpek jde stále po mě, přestože vidí zbraň. Mám se nechat zmlátit a potenciálně předat zbraň týpkovi, nebo mohu střelit do něj??? Princip je v tom, že útok, sice beze zbraně, trvá i po mé hrozbě zbraní.
0/0
18.11.2005 2:01

george-cz

Dodatek
A vůbec. Rád paní soudkyni, se vší úctou, zajistím 24 hodinovou ukázkovou službu na místě. Možná by některá svá rozhodnutí přehodnotila! Jak se to říká? Soud uvěřil......... soud nabyl přesvědčení...........................??????? 
0/0
17.11.2005 23:32

george-cz

Speciálně pro barbudu a babáčka!!!
Poprvé je uviděli v areálu! Chodili tam pravidelně. Týden před touto událostí, napadli člena B.S. přímo v areálu dva z téhle party drbanů sekerou. Strážný použil plynovku a vystřelil do vzduchu. tenkrát zdrhli. Při tomto nešťastném incidentu je strážní pronásledovali za hranice areálu, čímž porušili interní predpisy, to je fakt. Jenže v tomto článku už se nemluví o tom, že strážný neměl kam couvat a navíc za náspem bylo dalších pět drbanů na které ti dva volali! Strážný střílel do svahu a volnou rukou si kryl hlavu dostal několikrát cihlou a drbani se mu smáli, že má poplašňák. při desátém výstřelu dostal cihlou a zřejmě proto šla střela nahoru a trefila náhodně drbana. Úmyslně to být nemohlo, protože jestli jste někdo někdo střílel, tak vám je jasné, že trefit na 15m v podřepu, jednou rukou a ve stresu frajera přímo do čela je výkon hodný Hollywoodských trháků. Bohužel soud uvěřil verzi jednoho drbana a neuvěřil faktům a dvěma bezúhoným lidem. Ale jinak&n
0/0
17.11.2005 23:26

oldbeat

Re: Speciálně pro barbudu a babáčka!!!
Myslím, že odvolací soud rozhodne jinak, jak už to u nás bývá zvykem.
0/0
18.11.2005 7:23

emerson

pokus
měli udělat rekonstrukci a paní soudkyně mohla dělat figurantku, pokud by dostala kamenem do hlavy, nebo dokonce cihlou a náhodou to přežila, tak si myslím, že by rozhodla jinak.....
 
0/0
17.11.2005 15:05

eman1

Tady
Vydycky jsem si myslel že když dostanu třeba jen jednu ránu kamenem do hlavy může být po mě. Dneska je mi jasné že ty kameny musí někdo házet intenzivně. To jsem si oddechl.
0/0
17.11.2005 14:47

pavelxyz

Re: Tady
Správně, podle našich chytrých zákonů a rakcí některých blbů musíte být zabít abyste mohl hlasitěji křičet. Bránit se no to je hrůza, co si to vlastně osobujete. Okraden, znásilněn, zbit, no co, to nic není, ale bránit se , no to je zločin. Jen se divím, že ti obránci zločinců si je nenastěhují domů.
0/0
17.11.2005 15:13

Michalll

hlavně byl špatný hlídač, jinak by věděl, že
k účinnému zásahu musí mít pětinásobnou převahu, jinak je to jen drsný sport, nikoliv profesionální řešení..podobně naše policie často neví co vlastně dělá...
0/0
17.11.2005 14:42

Michalll

Re: hlavně byl špatný hlídač, jinak by věděl, že
špatný hlídač je nebezpčený sám sobě, diskutovat může politik, hlídač musí nacvičenou strategií ochránit - hlídat - životy i majetek všech
0/0
17.11.2005 14:44

Montaigne

Dostal by 7 let i bývalý šéf Telecomu Berdár
kdyby uměl střílet  
0/0
17.11.2005 9:48

dislektik

Re: Dostal by 7 let i bývalý šéf Telecomu Berdár
KDYBY UMĚL MÁ METÁL OD klause
0/0
17.11.2005 9:50

Thule

Soudce=Zločinec v ČR
Čeští soudci jsou evidentně ochrankou zločinců,zkorumpovaná svoloč a bolševická sebranka.Zrvna jako ůder pěstí tak i kámen do spánku může znamenat smrt.Ale když to nic není kamenujme "sodce",kopejme atd.,ovšem v malém mezičase,kdy nebudou ožralí!
0/0
17.11.2005 9:39

barbudo

Re: Soudce=Zločinec v ČR
... máte pravdu. Sedm let za takovou vraždu je opravdu směšně málo ...
0/0
17.11.2005 9:43

pavelxyz

Re: Re: Soudce=Zločinec v ČR
Za jakou vraždu? Jaké riziko nesou asociálové? Každý z nich je-li přistižen "se jen šel podívat....". Kdy už budeme moci chránit sebe, rodinné příslušníky,svůj majetek a grázli budou muset přijmout fakt, že pokud narazí na člověka ochotného se bránit budou třeba i zabiti.
 
0/0
17.11.2005 15:10

vver440

bych se ani nedivil
kdyby soudce pustil Lubinu na svobodu, dyť je případ tak jasnej, Velíšek ho napad´a tak ho v sebeobraně zastřelil............
0/0
17.11.2005 9:22

dislektik

co nám zbývá:NECHAT SE UKAMENOVAT
ACH TY SOUDY A OBRANA MAJETKU A SAMA SEBE!!!!!!!!!!
0/0
17.11.2005 9:15

barbudo

Re: co nám zbývá:NECHAT SE UKAMENOVAT
... kdo kde koho kamenoval?
0/0
17.11.2005 9:18

vver440

Re: Re: co nám zbývá:NECHAT SE UKAMENOVAT
soudcovskej dobytek........
0/0
17.11.2005 9:22

dislektik

Re: Re: co nám zbývá:NECHAT SE UKAMENOVAT
PŘEČTI ČLÁNEK!!!!!!!
0/0
17.11.2005 9:33

barbudo

Re: Re: Re: co nám zbývá:NECHAT SE UKAMENOVAT
... dva ozbrojenci honili kohosi po městě. Dohnali ho k železničnímu náspu. Bránil se kamením. Zabili ho ... 
0/0
17.11.2005 9:38

dislektik

Re: Re: Re: Re: co nám zbývá:NECHAT SE UKAMENOVAT
OD ZAČÁTKU DO KONCE !!!!!
0/0
17.11.2005 9:46

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: co nám zbývá:NECHAT SE UKAMENOVAT
... a co jako?
0/0
17.11.2005 10:24

engels

mam kratkou pamet
nedavno jsem cetl jak si deti hraly ve dve rano na hrbitove, ted ctu jak vlastne ze vubec nevi kde je ta fabrika,mozna si tam sli hrat.. kdo vi
0/0
17.11.2005 9:09

vver440

Re: mam kratkou pamet
jenže děti si hráli na hřbitově na četníky a lupiče, tedy spíš na lupiče, tak jek je k tomu doma vedli.........
0/0
17.11.2005 9:23

george-cz

Další křivda
Podle našich soudů: JSEŠ-LI NAPADEN, NECH SE ZABÍT, NEBO JDEŠ SEDĚT!!!
To je alarmující!!!
0/0
16.11.2005 23:33

barbudo

Re: Další křivda
... kdo byl napaden?
0/0
16.11.2005 23:41

george-cz

Re: Re: Další křivda
Strážný vytáhl zbraň až poté co dostal podruhé cihlou!
Nejlepší bude tu fabriku otevřít aby si ty šmejdi nezlámali hnáty při přelézání plotu to asi bude paní soudkyně moc ráda že se jim nic nestane!!!
0/0
16.11.2005 23:53

mirror254

Re: Re: Re: Další křivda
Myslím, že pokud by tohle prokázal, tak ten soud ustojí. I tak by neměl právo mu ji nacpat vprostřed čela, ale to už se může přihodit. Tedy - pokud tomu něco nasvědčuje, pak to u vyšší instance zvládne. Pokud ne, je vše jinak, než jak je zde podáno.
0/0
17.11.2005 1:40

babacek

Re: Re: Re: Další křivda
Vážený.Bezpečnostní služba nemá vůbec opustit střežený prostor stejně jako pohraničník nemůže na cizí uzemí státu.Adekvátní zbraní proti kamení není střelná zbraň.Navíc ani nemohli z jistou tvrdit,že o zloděje skutečně šlo.A i kdyby tomu tak bylo tak pro pár kilo barevných kovů připravit někoho o život vám připadá adekvátní? A pokud se dvojice bránila agresivněji tak se nedivím.On každý z nás většinou na nepravdivé osočení reaguje jinak a myslím,že se naopak citili ohroženi sami B.S.
0/0
17.11.2005 7:21

Kája Mařík

Re: Re: Re: Re: Další křivda
Díky takovým hňupům jako je Babáček se lidé bojí jít napadeným na pomoc - viz, jak dopadl Velíšek.Na obranu darebáků se vždy najde dost idiotů.
0/0
17.11.2005 9:13

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Další křivda
Kájo Maříku ty skutečně asi žiješ v říši broučků a o realném světě nemáš ani ponětí.Tak,že jen pro podezření ne však jistotu se budem střílet.To je logika hodná tvého nicku.
0/0
17.11.2005 9:16

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Další křivda
... málokdo si troufne na uniformu ...
... když Vás budou honit hoši v uniformě bezpečnostní služby, taky Vám nikdo nepomůže...
 Až po Vás budou střílet třeba budete mít štěstí a  trefí Vás lépe ...
0/0
17.11.2005 9:17

llamqa

Re: Re: Re: Re: Další křivda
ano, par kilo MYCH barevnych kovu, pripadne barevnych kovu meho zamestnavatele, me osobne stoji za to, abych si nejakym zpusobem zajistil, ze drban uz priste neprijde. ty mas mozna zebricek hodnot ponekud odlisny, ale v tom mem je zlodej nekde mezi koprovkou, kterou nesnasim, a cernym morem :)
0/0
17.11.2005 9:52

Honzazag

Re: Re: Re: Re: Re: Další křivda
... a do koprovky se špatně střílí!
0/0
17.11.2005 10:04

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Další křivda
Bezpečnostní službou si majitel zajistil ochranu svého majetku.Pokud však nejsou schopni dva ozbrojenci zajistit neozbrojené dva jedince kde ze 100% jistotou nemohli ani říci zda se o zloděje skutečně jedná tak by eventuelní škodu měli nahradit sami.Pokud však jsou vaše hodnoty nastaveny na tak zvaný ,,starý západ´´ kde se to střílelo na potkání tak vás upřímě lituji.Pro mne je a bude lidský život nadřazen matrielním zájmům.
0/0
17.11.2005 13:38

llamqa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další křivda
ano, a k zajisteni dvou jedincu, kteri se vyskytuji na mistech, kde nemaji co pohledavat, se podle meho nazoru skvele hodi presvedcovaci prostredky typu glock, pripadne magnum :) a ohledne hodnoty lidskeho zivota, osoba, ktera zakony viditelne porusuje, velkou hodnotu zjevne nema.
0/0
17.11.2005 13:47

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další křivda
Velice mne překvapuje kolik jedinců volá po smrti pachatele který nikoho ani nezabil a vlasně ani nic neukradl,práci v kamenolomu,trestu smrti vodě a chlebu apod.Na druhou stranu ze stejným elánem hájí teroristu který zabil desítky lidí když dostavá v base přes hubu.A co se týká těch zbraní.Nemá náhodou držitel zbraně splnit jistá kritéria co se zacházení ze zbraní včetně sřelby týká?Pokud by střelbu ovládal tak by eventuelního podezřelého pachatele dokázal zneškodnit třeba střelou do míst která by ho bezesporu zastavila,ale neohrozila na životě.A jak známo když po bezbránem někdo střílí tak naprosto stuhne a mnohdy se i pokálí. A proto verzi B.S. nevěřím.Myslím,že ta vznikla až po celém incidentu v hlavách jejich šéfů a právníků.
0/0
17.11.2005 13:59

opas

Re: Re: Re: Re: Další křivda
Obávám se, že soud má pravdu. Pistole je proti cihle použitelná, ale pronásledovat někoho mimo střežený objekt?
To už není nutná obrana.
0/0
18.11.2005 9:29

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Další křivda
Já také zastávám názor soudu.Bezpečnostní služba není zároveň soudcem který může vykonávat exekuce na lidech.To nemůže ani policie.
0/0
18.11.2005 9:38

barbudo

Re: Re: Re: Další křivda
... pod svahem železničního náspu v Podkovářské ulici nebyl žádný strážný ...
... byl to ozbrojený zblblík ...
... běhá po městě a střílí po lidech ...
0/0
17.11.2005 9:29

mirror254

Re: Další křivda
To jsou kecy a není to pravda. Podle našich soudů: jseš-li napaden, braň se tak účinně jak je třeba, jen nepoužij způsob, jež je ZCELA zřejmě nepřiměřený. Nikoli "nepřimeřený". Nikoli "zřejmě nepřiměřený". Ale "zcela zřejmě nepřiměřený". Tedy lze zastřelit útočníka a obhájit to, ale blbě se bude obhajovat, pokud do něj vystřílím celý zásobník a pak do něj ještě budu deset minut kopat "obrazně řečeno". Jinak - máte-li trpělivost, projeďte si například tento nezáživný rozsudek - mnoha lidem tady, kteí si stěžují jak se "nesmí bránit" by to mohlo hodně říct. http://www.gunlex.cz/cti.php?cat=65&cl=270
0/0
17.11.2005 1:49

Jack_Brody

Můj obdiv
...jak někdo dokáže být taková svině jako ta soudkyně.
0/0
16.11.2005 21:36

mirror254

Re: Můj obdiv
Můj obdiv, jak někdo dokáže být tak rezolutní ve svých soudech bez znalosti věcí. Pán je telepat?
0/0
17.11.2005 1:38

llamqa

a co vubec
a co vubec delali ty dva drbani na uzemi te fabriky ? pokud lezu nekam, kde nemam co delat, musim pocitat s tim, ze majiteli se to libit nebude a zacne svuj majetek branit. byl bych pro zavedeni jednoduche rovnice: porusujes zakon = tim okamzikem ztracis sva zakonna prava a podle toho s tebou bude nakladano. a je uplne jedno, jestli zacen po me hazet kameni, cihly, nebo strilet z bazuky, proste tam nemeli co delat a ochranka mela plne pravo branit majetek zamestnavatele silou. 
0/0
16.11.2005 20:49

barbudo

Re: a co vubec
... na  jak dlouho ztrácí zloděj práva, jak daleko od bráněného území, kolik kilometrů v Rakousku směl hrdinný pohraničník bránit hranici? 
0/0
16.11.2005 22:11

Zwerg

Re: Re: a co vubec
To si pleteš se socialistickým Československem, barbůdo! Jedině tam byli hrdinní pohraničníci chránící naši krásnou socialistickou vlast před emigranty prchajícími ze socialistického ráje do jha kapitalismu. - Soudruzi tomuto trendu zuby nehty, nebo spíš psy a Sapíčky, hrdinně bránili, protože se zřejmě báli, že by na ně neměl kdo pracovat.......
0/0
17.11.2005 0:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.