Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brožura pro školy popírá holokaust, prověří ji policie

Na pražské Gymnázium Jana Keplera přišla nenápadná brožurka. Na přebalu nese fotografie koncentračního tábora Osvětim a uvnitř její autor, Rudolf Seidl, popírá, že v tomto táboře nacisté zabíjeli své vězně ve velkém. Publikaci prověří policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ezechiel123

Dotaz2
Vlastně jsem stále nepochopil, co je na popírání tzv. holokaustu špatného? Pakliže k holokaustu skutečně došlo a pokud ta teore neplave na vodě, pak musí obstát i v diskusi s tzv. revizionisty. Nebo se mýlím?
0/0
20.11.2005 13:04

Mlokman

DOTAZ
Nema nekdo nahodou odkaz na tuto publikaci. Osvetim jsem nedavno navstivil a nezdalo se mi, ze by krematoria a plynove komory byly jen presudem. Rad bych si pocetl, jak jsou lidi zaslepeni!!!
0/0
11.11.2005 16:13

Mlokman

Re: DOTAZ
...preludem...musim to po sobe vic cist...
0/0
11.11.2005 16:16

Tajné

Re: DOTAZ
http://www.prefer-statement.wz.cz/js01.htm
0/0
12.11.2005 16:48

ezechiel123

Re: DOTAZ
mrkni sem, dá se zde stáhnout i spoustat jiné literatury: www.vzdelavaci-institut.com Jinak kniha je zajímavá a přináší spoustu jinde dosud nepublikovaných pohledů. Jen nechápu, proč je kolem toho takový povyk... Ézi
0/0
20.11.2005 12:58

Phish

Trestame za nazor!
"Předáme je znalcům, aby určili, nakolik lze šiřitele knihy stíhat. Popírači holokaustu se někdy snaží vzbudit dojem, že oni jen vyvolávají diskusi o osvětimské lži a sami názor nemají," vysvětluje detektiv, který se na policejním prezidiu extremismem zabývá. ....................... I kdyby nazor meli, tak za nazor chcete ku+va trestat?
0/0
11.11.2005 1:55

Hrdý Budžes

Re: Trestame za nazor!
Za nazor ne za sireni
0/0
11.11.2005 5:42

Isbjoerna

Re: Re: Trestame za nazor!
, Interpunktion! ------- Za nazor, ne za sireni. Za nazor ne, za sireni. ------- Jestlize v zemi neni dovoleno vyslovit (pred posluchaci) ci napsat (pro ctenare) vlastni nazor, neni tato zeme svobodna. MYSLET si svuj nazor (a nesmet ho sirit ci sdelit druhym) smi kazdy otrok.
0/0
12.11.2005 17:10

Succuba

tohle už tady bylo, zákaz knih
před nějakou dobou tu byl zákaz prodeje knihy "Tabu v sociálních vědách." To už se naše demokracie dostala k zákazu knih? až tak moc jsme svobodní?
0/0
10.11.2005 22:42

racional

svině do vepřína
to je vše.....
0/0
10.11.2005 22:19

šplouch

Irving nebyl odsouzen za popírání Holocaustu
byla zpochybněna vědeckost jeho metod, když zažaloval jednu historičku za nactiutrhání. Tu (a i jiné) zřejmě popudil tím, že odmítl odpřísáhnout existenci plynových komor (dokládají je jen svědectví vězňů a náslině vynucená přiznání nacistů, obsahující navíc řadu evidentních nesmyslů). Nerevizionistický francouzský historik se u počtu osvětimských obětí dostal na číslo 650 000 (původně 4,5 mil.).
0/0
10.11.2005 20:03

Mlokman

Re: Irving nebyl odsouzen za popírání Holocaustu
Ja se nechci nikoho dotknout, ale clovek, ktery Osvetim navstivil musi odprisahnoout, ze je videl na vlastni oci. Tak o cem se chceme jeste bavit???
0/0
11.11.2005 16:18

Isbjoerna

Re: Re: Irving nebyl odsouzen za popírání Holocaustu
, Problem je v tom, ze ty DNESNI plynove komory v Auschwitz NEjsou puvodni, ale dlouho po valce Polaky postavene/rekonstruovane "Museum". Nemecka SS vse, co by v Auschwitz svedcilo o death camp, znicila.
0/0
12.11.2005 17:06

komunisti_sou_svine

pfff bezpředmětná diskuze...
Rupnicku doporučuji tvůj nadhled nad otázkou středního vychodu prokonzultovat s nějakým umírněným arabským muslimem, oni už tě rádi připraví o iluze o diskuzi , o civilistech, možná o lecčem jinem...
0/0
10.11.2005 18:22

Michalll

stejně lže i zastupující náš stát ve sporu o
katedrálu, cíkrev se podle ní prý v 50. letech - kdy bylo vedení v kriminálech či internaci - neodvolala! a to ta zlá dáma tvrdí takřka jménem Hradu!
s nacismem i v jeho komunistické a postkomunistické verzi budeme mít ještě hodně co činit, války jsme prohráli obě, vítězové si s námi dělají co jim libo
0/0
10.11.2005 16:47

Michalll

Re: stejně lže i zastupující náš stát ve sporu o
Bohu díky Židé se poučili, nás to čeká? doufejme že snad
0/0
10.11.2005 16:48

Ahaman

Končím s Váma,
nezbedníci židomilní.:-))
0/0
10.11.2005 16:23

EasyR

Re: Končím s Váma,
Díky bohu :o))) Šalom :o)
0/0
10.11.2005 16:25

Ahaman

Re: Re: Končím s Váma,
Zdar, kamaráde ! :-)) A vybodni se už na ty diskuse, škodí to zdraví.
0/0
10.11.2005 16:30

EasyR

Re: Re: Re: Končím s Váma,
Ani ne, já se tím bavím :o)
0/0
10.11.2005 16:34

jack_rupnick

Re: Končím s Váma,
šalom alejkum
0/0
10.11.2005 16:28

Ahaman

Re: Re: Končím s Váma,
sallám
0/0
10.11.2005 16:32

komentator-1

to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
obraty jako křik židů, jako by ani jiné národy neumíraly... Jistěže umíraly, ale nikdo je tak plánovitě nevyvražďoval. Židovský národ je jediný, krerý stratil více než 60% evropské žijící populace! Proč myslíte, že tito "křiklouni" např. pokračovatelé Simona Wiensethala dodnes hledají ukryté válečné zločince? Mezi židy ještě dnes těžko najdete lidi, jejichž přímí a blízcí příbuzní nezahynuli v koncentračních táborech. Proč nekřičíme my a raději zapomínáme a plkáme o svobodě slova, dávaje prostor neonacistům a hlupákům.....?
0/0
10.11.2005 15:12

jack_rupnick

Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
ano, proč nekřičíme nad novými holocausty ve falůdži, nad pomalou genocida palestinců, nad selfgenocidou severokorejců, nad genocidou ve rwandě a darfůru, nad milióny vietnamských žen a dětí, které vaporizovaly americké bomby ???????????????????
0/0
10.11.2005 15:15

EasyR

Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
Už toho nech, ve Faludži neprobíhá holokaust, v Palestině genocida a ani Vietnamci nebyli vaporizováni... :o/
0/0
10.11.2005 15:19

jack_rupnick

Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
holokaust né ve smyslu politickém, ale původním, biblickém. holocaust totiž znamená zápalná oběť, což přesně vystihuje americké srabácké zhazování extrémně smrtících bomb i na civilní cíle
0/0
10.11.2005 15:23

EasyR

Re: Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
To slovo se používá v souvislosti s plánovanou a cílevědomou likvidací celého národa, povýšenou na národní ideologii, jak už jsem asi 40x psal ;o) To Američanům podsouvat nemůžeš :o)
0/0
10.11.2005 15:24

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
to jo, ale já ho používám ve smyslu více podobném původdnímu. dříve se Bohu obětoval beránek a ten se zapálil. jednou tak málem uhořel i syn abraháma, ale Bůh jeho ruku na poslední chvíli zadržel. Bohužel oběti amerických dobyvačných válek jsou zasvěceny jejich obchodním zájmům a jejich bomby nikdo nezastavil
0/0
10.11.2005 15:29

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
To je ovšem podobná logika, jako když já napíšu, že Paroubek je buřt, a ty, se svým vnímáním v původním slova smyslu mi budeš oponovat, neboť kolem sebe nemá střevo. I když to nebyl nejlépe zvolený příklad, neboť těch střev má kolem sebe víc.
0/0
10.11.2005 16:01

Ahaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
:-))Paroubek je plnoštíhlej :-)
0/0
10.11.2005 16:03

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
některá slova prostě mají více významu a inteligentní člověk z kontextu pochopí, o co kráčí :))) třeba v takovém anglickém jazyce by jsi našel hodně příkladů, ale i v cz, třeba si vem takové "kolo"
0/0
10.11.2005 16:14

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
Nebo "půda". Proč třeba poslanci pořád zasedají na půdě parlamentu?
0/0
10.11.2005 16:17

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
:-))))
0/0
10.11.2005 16:22

racional

Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
a co?....
0/0
10.11.2005 15:28

Ahaman

Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
Děláte, jakoby válka, válečné akce, nebyly naplánované.S tím nesouhlasím. A Wiesenthalovi do hlavy už neuvidíte. I když to dovedu pochopit, tak mám za to, že se stařík jen mstil.
0/0
10.11.2005 15:40

jack_rupnick

Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
já bych to jako mstu neviděl, podle mě je lidí jako on třeba především dnes, aby někdo dostal za mříže zločince bushe, kima, všechny obdoby afrických mugabevů, saddámovi taky patří soud, sharonovi jakby smet a ještě by se našlo... jen nechápu, proč simin nechal v klidu žít mnoho předních nacistů, kteří klidně žili do smrti v USA v rámci projektu PAPERCLIP PEOPLE
0/0
10.11.2005 15:48

jack_rupnick

Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
oprava: Simon nechal....
0/0
10.11.2005 15:49

jack_rupnick

Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
a pod ochranou USA
0/0
10.11.2005 15:49

Ahaman

Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
To už se nedozvíme.
0/0
10.11.2005 15:56

komentator-1

Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
no vidíte, stařík a jeho následovníci se jenom mstili, ale proč jim to stálo za to a jiným ne? Nemůže to být tím, že židé byli postiženi opravdu nejhůře a jejich bolest je stále živá? A neřešení jiných problémů (i když si nemyslím, že by probíhala zrovna genocida palestinců) je právě popíráním odkazu i holocaustu, důkazem nepoučitelnosti lidí. Tyto lokální konflikty jsou ovšem naštěstí co do rozměrů úplně jiné než 2. světová válka.
0/0
10.11.2005 16:22

jack_rupnick

Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
já si nemyslím že šlo o pomstu, v respektu jsem četl a dost jsem se divil, jaké měl se svými aktivitami problémy v rakousku. a mossad ho taky pomlouvá, škoda, že se ho už nemůžu zeptat, co si myslí o těch nacistech, které dodnes chránila a chrání usa - viz autor apollo myslím 11
0/0
10.11.2005 16:25

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
zkrátka autor raketového projektu apolo byl hodně hrdý a vysoce postavený nacista a kde je spravedlnost ?
0/0
10.11.2005 16:26

Ahaman

Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
Mohlo to být, jak píšete.Ale nechci moc spekulovat o Wiesenthalových motivech.Mohlo to být i starozákonní "oko za oko, zub za zub".
0/0
10.11.2005 16:29

jack_rupnick

Re: Re: Re: to se tedy diskuse od rána pěkně zvrhla
genocida to úplně není, ale dusí je tam hodně hustě, s tím neřešením problému naprostoé souhlasím
0/0
10.11.2005 16:35

Ahaman

:-) Do škol někdo poslal jakousi brožurku :-)
A dááál ???
0/0
10.11.2005 15:00

EasyR

Re: :-) Do škol někdo poslal jakousi brožurku :-)
Dál ? Pachatel bude dopaden a po zásluze odsouzen ;o)
0/0
10.11.2005 15:09

Ahaman

Re: Re: :-) Do škol někdo poslal jakousi brožurku :-)
:-)) Jak jinak ......
0/0
10.11.2005 15:14

hawatt

trochu divný ne?
v knize je psáno o "nesrovnalostech při popisování plynových komor a o inženýrech, kteří vylučovali vědeckými posudky, že se v Osvětimi popravovalo plynem"
proti tomu však je kontrováno, že "Celá věc je nebezpečná tím, že popírači holokaustu vždycky bývají spojeni s aktivními neonacisty"
Ale ukazování na nesrovnalosti s plynem přeci není vůbec popíráním holocaustu - trochu to zavání honem na čarodejnice...
0/0
10.11.2005 14:53

racional

je třeba změnit bolše-sio zákony
hrubé a totalitní omezování svobody slova ve mě vyvolává zvracení. Je třeba změnit zákony, aby se už nepřibývaly oběti sionismu a komunismu.
0/0
10.11.2005 14:26

EasyR

Re: je třeba změnit bolše-sio zákony
Ve mě vyvolávají zvracení Tvé bolševické bláboly...
0/0
10.11.2005 14:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.