Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr nařídil vyhostit z Francie výtržníky - cizince

Francie udělala další rázný krok k potlačení nepokojů. Ministr vnitra Nicolas Sarkozy nařídil prefektům, aby vyhostili všechny cizince, kteří byli během posledních dvou týdnů odsouzeni za výtržnosti na předměstích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PC

Sarkozy ma moji podporu
Cizince, kteri se ontegruji a chovaji slusne, nechat. Vytrzniky bez milosti vyhostit do zemi, o kerych ti vytrznici tak basni.
0/0
10.11.2005 13:40

Montaigne.

vyhostit
jen ať ty přistěhovalce vyhostí co možná nejdříve, stejně v Evropě parazitují   
0/0
10.11.2005 9:29

Montaigne

Re: vyhostit
a ty bys potřebovala vykostit, Růžo  
0/0
10.11.2005 10:16

Morland

Na kterémže
ostrově dělají frantíci ty pokusy s jadernými zbraněmi?
0/0
10.11.2005 8:48

guliverm

Turecko do EU
ať už je tu konečně máme i s celou jejich historií, která je pro nás v mnohém poučná. Zejména pak cíle, k nimž je vede. A pak dál Tunis, Libanon,  Egypt až po Pákistán a Mali. Odpůrce názoru vyzývám k zamyšlení o skutcích, které se ve jménu jediného boha Alláha staly aniž by tomu zabránil jeho prorok Muhammad. Mrtvých na účet islámu bohužel přibývá.
0/0
10.11.2005 7:48

Sudájev

›››››››››››› ™
Muslimové představují hrozbu pro západní civilizaci. 
0/0
10.11.2005 7:11

tajemník z letícího ostrova

.
muslimove ve francii se neumi chovat... je to odpad lidske spolecnosti   :)))
0/0
10.11.2005 6:09

VyMeTaky

Re: .
Kdyby jenom ve Francii.
0/0
10.11.2005 10:51

babacek

Jiné řešení
 není nasnadě,ale náruč Česka je vám otevřena.
0/0
10.11.2005 6:04

Sudájev

›››››››››››› ™
Jen tak dál. Chátra musí z Francie pryč. 
0/0
10.11.2005 6:01

payos

kdepak se vyhosteni zastavi?
Ze by u nas? :-))
0/0
9.11.2005 22:30

Ahaman

Sarkozy
je maďarskej Žid.
0/0
9.11.2005 21:43

PC

Re: Sarkozy
Zide nedelaji vytrznosti a zapojuji se uspesne do zivota hostitelskych zemi...Nejsem Zid a nijak jejich spolecnost nevyhledavam. Nejsem Arab a rozhodne se jejich spolecnosti vyhyam
0/0
10.11.2005 13:42

-RASWAN-

Spolu s nimi bych vyhostil i vola Osiraka
s Villerpinem,ze nepřímou podporu výtržností
0/0
9.11.2005 21:22

astral_projection

Re: Spolu s nimi bych vyhostil i vola Osiraka
jeste, ze te svet ignoruje ;o))
0/0
9.11.2005 21:27

-RASWAN-

Re: Re: Spolu s nimi bych vyhostil i vola Osiraka
Jak vidím tak ne tak docela
0/0
9.11.2005 21:28

astral_projection

pan ministr reaguje pomalu
ne jen vyhostit vytrzniky, ale i cele jejich rodiny. To zabira nejvice.
Chces zit ve Francii, stan se francouzem ;o))
0/0
9.11.2005 21:18

Tatíček MORAVA

Re: pan ministr reaguje pomalu
ne každýmu chutná žrát žaby a šneky
0/0
9.11.2005 23:57

foxy2

Placnuti do vody
Protoze jsou vytrznici nezletili, nepujde je vyhostit. Je to jen gesto pro uklidneni verejnosti.
0/0
9.11.2005 19:44

sergej_stokurev

Re: Placnuti do vody
tam je tisková chyba. správně je pohostit
0/0
9.11.2005 20:14

Ventre_Saint_Gris

Pro nácky
Ano plně souhlasím ,že lze definovat různé společenské skupiny jako celek i negativně a nenechat se manipulovat pseudohumanistickou klasikou alá-"všude se najdou hodní a zlý" , ale zkuste definovat tyhle skupiny chátry podle memů (mentální a kulturní predispozice) a ne genů (biologická). Zdůrazňováním barvy kůže děláte nám všem medvědí službu a jenom dáváte argumenty pseudohumanistickým trotlům, kteří jiné argumenty, než poukazování na zjevné nácky nemají. Koneckonců sere vás u cigoče, že je přičmoudlý nebo parazit?
0/0
9.11.2005 19:44

ježkovy_voči!

Re: Pro nácky
Máš to marný, tvoji kámoši jsou prostě rasističtí blbečkové - už jim vadí i "přičmoudlý ksicht a cikánské jméno" ministra Sarkoziho a židé jim vadí jen o trochu míň než muslimové... :-))
0/0
9.11.2005 20:43

fleret1

Re: Re: Pro nácky
1) jmeno Sarkozi nasvedcuje ze vseho nejvic madarskemu puvodu nektereho z jeho predku,nikoliv cikanskemu
2) nacek a rasisticky blbecek jsou slovicka,ktera jsou zde ve vetsine pripadu pouzivany v naprosto spatnych primerech a nesmyslne - jde v podstate o placnuti cerne barvy na bilou plochu
3) cist umim,takze muzu se 100% jistotou tvrdit,ze co se zidu tyka,tak zde pomerne casto ( v negativnim slova smyslu ) exhibujes predevsim ty sam
4) z tveho prispevku je zrejme,ze jsi chtel bud nejak umorit volnou chvili a nebo zaplacnout bilou mezeru mezi jednotlivymi komentaricky
5) tecka.
0/0
9.11.2005 21:05

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Pro nácky
1) S touto námitkou se obrať na sergeje stokureva.
2) Na toto bohužel nemohu rozumně odpovědět, protože nejsem odborník - malíř pokojů.
3) Protože zřejmě umíš číst jen jednotlivá slova ale ne celé věty a jejich významy, tak považuješ kritiku politiky státu Izrael za antisemitismus. Naopak mnohokrát jsem se vyjadřoval k nesmyslností teorií jak o židovském tak i muslimském ovládnutí světa a také jsem mnohokrát oceňoval postoje některých židů nebo občanů státu Izrael k blízkovýchodnímu konfliktu a také často cituji z izraelského tisku. 
4) V podstatě máš pravdu.
5) Tečka.
0/0
9.11.2005 21:18

llamqa

jo taaak ...
jo taaak, etnicko korektnim panackum se ve francii zrejme neco nelibi, kdyz musi delat vytrznosti. pokud se jim neco nelibi, jiste budou zcela spokojeni, pokud je nekdo odveze tam, odkud prisli, kde se jim jiste bude libit vic, a zakaze jim navrat zpet do te hnusne, xenofobni francie
0/0
9.11.2005 19:43

dezidor

multikulturní realita
Francie dnešních dnů ukazuje pravý význam toho, co znamená multikultura. Kdybych byl škodolibý, tak bych řekl, že nastalo přesně to, co nacionální pravice již léta předpovídala. Dnes je však třeba se tomuto modnímu levicovému zlu, jak jej výstižně pojmenoval jeden bývalý předseda ODS (kterého jinak ani moc nemusím), čelit ještě v jeho zárodcích. Pokud si necháme naši zem zaplavit takovýmto neřádem, tak za chvíli poznají česká města realitu multikulturní společnosti tak, jak se to nyní stalo v Paříži.
0/0
9.11.2005 19:08

dezidor

Re: multikulturní realita
Vypadá to, že někteří již začínají chápat. http://narodni-strana.cz/clanek.php?id_clanku=1498
0/0
9.11.2005 19:09

Bůh nejvyšší

Ten Sarkozy vypadá taky jako pěknej bubák...
Jestli von to neni arabskej agent přímo ve francouzský vládě :-/
0/0
9.11.2005 18:58

sergej_stokurev

Re: Ten Sarkozy vypadá taky jako pěknej bubák...
no čtese to snad Śarkézy a tady bydlí cikánská famílie a ty se taky tak jmenují tak opravdu si nejsem jistej jestli nemají něco spolešnýho.
0/0
9.11.2005 19:01

Bůh nejvyšší

Re: Re: Ten Sarkozy vypadá taky jako pěknej bubák...
Určitě. Sarkozy přece není francouzský jméno. Maximálně tak maďarský a tam je cigošů jak sraček. A ten kukuč... Ale snad s nima zatočí, on je totiž poturčenec horší Turka :-)
0/0
9.11.2005 19:02

dezidor

Re: Re: Re: Ten Sarkozy vypadá taky jako pěknej bubák...
Sarkozy je původem z maďarské židovské rodiny.
0/0
9.11.2005 19:08

Bůh nejvyšší

Re: Re: Re: Re: Ten Sarkozy vypadá taky jako pěknej bubák...
No tak to chápu, že má na Araby pifku. Ale vypadá jako jeden z nich. Světovládné choutky Židů mi na rozdíl od mnoha jiných zdejších přispěvatelů a Adolfa tolik nevadí, moc toho dnes s nimi totiž nenaděláme a koneckonců jsou nám ze všech okolních kultur nejbližší a nejcivilizovanější.
0/0
9.11.2005 19:11

King_Feanor

Re: Re: Re: Ten Sarkozy vypadá taky jako pěknej bubák...
Va Maďarsku žije 98% maďarů... tak nevím jestli ty zbylé dvě procenta jsou jenom cikáni... To asi spíš ne. Takže nevím kde ty čísla bereš...
0/0
9.11.2005 21:30

Péťa.

Re: Re: Re: Re: Ten Sarkozy vypadá taky jako pěknej bubák...
No jestli se tam k cikánům hlásí tak nízké procento cikánů jako u nás, tak by to vyšlo.
0/0
16.11.2005 13:22

dislektik

třeba do francouských kolonií
:-))
0/0
9.11.2005 18:55

sergej_stokurev

Nejsem rasista
ale nemám rád černý.
0/0
9.11.2005 18:45

abarnett

Re: Nejsem rasista
Nejsem rasista, ale z cizinců mám nejradši Slováky.
0/0
9.11.2005 19:55

sergej_stokurev

Re: Re: Nejsem rasista
jo tam sem byl na vojně.. a bylo to tam dobrý.
0/0
9.11.2005 20:13

Péťa.

Re: Re: Re: Nejsem rasista
Já taky, v Malackách, a na Slovensku se rozhodně necítím jako v cizině.
0/0
16.11.2005 13:24

Tatíček MORAVA

›››››››››››› ™
správně a toho by se měla držet i naše vláda a vyhostit černý nemakčenka
0/0
9.11.2005 18:34

Pekelmajstr

Re: ›››››››››››› ™
Nejlépe do grónska.
0/0
9.11.2005 18:42

sergej_stokurev

Re: Re: ›››››››››››› ™
a z čeho tam budou dělat oheň?? nééé
0/0
9.11.2005 18:42

Prubojny

Ještě poznámka
To vyhoštění je jen bezzubý strašák. :-)) Většina těch gaunerů zapalující auta není plnoletá a "děti" vyhostit nelze. :-)))))) Je to silácké gesto, typické pro francouze - aneb mediální vlk se nažral a muslimská koza, resp. muslimská opice zůstala celá. :-))
0/0
9.11.2005 18:29

Peter Schlemihls

Ministr nařídil vykostit výtržníky - cizince
0/0
9.11.2005 18:26

H75

To nepomůže...
Problém je v tom, že velká většina výtržníků nejsou cizinci s povolením nebo bez povolení k pobytu, ale Francouzi. Podle tamních zákonů, kdo se narodí na území Francie, je francouzským občanem. Neumím si představit, jak stát může vyexpedovat vlastní občany někam pryč.
0/0
9.11.2005 18:17

EasyR

Re: To nepomůže...
Já jo. V téhle době pod tlakem veřejného mínění nemůže být problém protlačit zákon o zbavení občanství za terorismus.
0/0
9.11.2005 18:19

udolak

Re: Re: To nepomůže...
To je snad dobře ne ? Takovej zákon bychom měli mít i u nás. A kontrolovanou imigraci a moc si rozmyslet. koho tady necháme.
0/0
9.11.2005 18:21

EasyR

Re: Re: Re: To nepomůže...
Takovej zákon levice nikdy nenavrhne.
0/0
9.11.2005 18:26

udolak

Re: Re: Re: Re: To nepomůže...
Co sem zase taháš levici. ? Vždyť výkřiky o právu na azyl tady blekotali Uhde, Havel, Diensbier atd ?
0/0
9.11.2005 18:31

EasyR

Re: Re: Re: Re: Re: To nepomůže...
Řeč je snad o Francii. Přečti si tohle: http://www.ihned.cz/1-10072840-17169050-000000_d-d8
0/0
9.11.2005 18:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.