Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

„Vyhubení“ pobouřili šéfa Terezína, zažaloval satirický web

Ředitel terezínského památníku Jan Munk podal trestní oznámení na neznámého pachatele kvůli grafickým montážím na webu Vesjolije Kartinki. Terčem drsného humoru tvůrců satirického serveru se totiž tentokrát stalo terezínské ghetto, "přestupní stanice" do koncentračních táborů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tajné

Asi tu za chvíli máme novej holocaust
Asi tu za chvíli máme novej holocaust, židi budou likvidovat nežidy. To snad abych se nechal vobřezat...
0/0
11.11.2005 20:54

chalva

Prohlaseni
http://www.kartinki.cz/show-fullpic-vy_hubeni.html
0/0
10.11.2005 13:43

komunisti_sou_svine

Sice žid, ale poctivej slušnej chlap na spravny straně barikady.Taky vostry :-)))
http://kompost.cz/clanek/70931
0/0
11.11.2005 17:30

Pavel Sudoplatov

Půda
Fórek padl na úrodnou půdu.
0/0
9.11.2005 20:50

fr-mottl

Terezin, 1 rok meho zivota jsem tam ztratil
byl jsem tam na vojne, veliteli utvaru se prezdivalo Pinochet a myslel jsem ze se tam zblaznim. Tolik debility na m2 se nenajde nikde jinde na svete. Po dvou pivech toho lounskyho lezaku clovek dostal prujem a i domaci zvirata tam chodily poradovym krokem. Terezin je treba srovnat ze zemo a posypat soli...
0/0
9.11.2005 18:21

gaDzin

...
... co maj plnou drzku etiky kterou nedodrzuji ... a buhvi jestli vubec vedi co ze to ta etika je
0/0
9.11.2005 18:16

gaDzin

nechutny?
Je videt ze cesi stale nevedi co je satyra. A jestli se tot zda nekomu drsne? Nevim proc! Utrpeni se musis zasmat, jinak jej nikdy neprekonas. ME se zda nechutny, ze je na internetu miliony fotek a videi s lolitkami ... to je nechutny!!! ale takovahle sranda? proberte se omezenci tohle je humor pro narocne a ne pro sledovace trapnych novackych radoby-vtipnych poradu.
0/0
9.11.2005 18:14

Comodor

Re: nechutny?
Naprosto souhlasím...
Jinak - snažím se promailovat k někomu kdo to má na starosti (Zatím jsem se přes Info-mail Ministerstva Vnitra dostal na mail Policejního prezídia...Kam to asi povede dál?), ve snaze se více informovat, neboť se domnívám, že pan Jan Munk naplnil skutkovou podstatu trestného činu "Šíření poplašné zprávy", dost možná i "Křivého obvinění" (Dosud se mi nepodařilo vygooglovat žádný výklad tohoto zákona...) Jo - a v názoru na lolitky se shodneme... Jen pro Vás mám špatnou zprávu - je to jen odraz reality... Děti jsou v dnešní době...zvlčilé... V časech volna relaxuji tím že působím jako virtuální psychoterapeut-amatér... (Většinou Anorexie a Bulimie, ale už jsem se potkal i s jistou formou sexuálního zneužití a s těhotnou 14-ti-letou dívčinou (nakonec měla "štěstí" - potratila), Taková je žel doba... Lze proti ní bojovat (marný, ale čestný boj) nebo zbaběle couvnout do stínu...
0/0
11.11.2005 17:27

Levitus

Re: nechutny?
Pravda, ani ja nevim co je satyra, mozna tak satira mi uz neco rika. Nevim jestli ti, co tam byli, to prekonavaj smichem a to jsou asi jedini, kdo maji opravdu co prekonavat. Az se nekdo bude smat smrti tvy zeny podobnym zpusobem, uvidime jak se pres tu ztratu budes se smichem prenaset. Protoze to jeste stale neni jen sram na "hrdosti naroda", ale i pomnik poslednich dni mnoha lasek, pratel i deti dosud zijicich lidi btw. S temi lolitkami a tak souhlasim.
0/0
18.1.2006 11:14

modern725

HA!
Nadkorporátní šéf kartinek a utajovaná šedá eminence velikosti diktátora z diktátorů největších ví jak na propagaci! Zaplatí si server IDNES a hnedle Kartinky zná každý. Ach vy malověrní, ani netušíte, že jste otevřeli Pandořinu skříňku! Další na řadě je TV Nova, zpráva hnedle za masovou vraždou ...
0/0
8.11.2005 14:00

Helena1

Přečtětě si něco o fašistech a koncentrácích
Připadá mi, že někteří přispěvovatelé do diskuze jsou dementi. To si sakra vy ani autoři vtipu neuvědomují o co jde? Já sice chápu, že existují drsné vtipy, ale co je moc, to je moc. Určitě je jednoduší vymejšlet takovéto vtipy než poznat pravdu.
0/0
8.11.2005 12:29

Udo Demel

Re: Přečtětě si něco o fašistech a koncentrácích
Já nijak nechci zlechčovat masakry v KZ, jen bych byl rád, kdyby se na zločiny komunismu pohlíželo stejně jako na zločiny fašismu.
0/0
8.11.2005 12:34

HarryIKeogh

Re: Re: Přečtětě si něco o fašistech a koncentrácích
...já nedávno četl knížku o tom co dělali židé po 2.sv.v. němcům bez ohledu na to jestli byli vinni nebo nevinni a svými metodami si mohli s náckama podat ruce!...samozřejmě nechci vůbec němce omlouvat...jen chci říct, že o tom se nemluví vůbec!...
0/0
8.11.2005 13:13

Udo Demel

Re: Re: Re: Přečtětě si něco o fašistech a koncentrácích
Jak se ta kniha jmenuje?
0/0
8.11.2005 13:15

HarryIKeogh

Re: Re: Re: Re: Přečtětě si něco o fašistech a koncentrácích
...John Sack - Oko za oko...zde je průřez knihou http://www.prefer-statement.wz.cz/js01.htm...
0/0
8.11.2005 13:24

Udo Demel

Re: Re: Re: Re: Re: Přečtětě si něco o fašistech a koncentrácích
Dik
0/0
8.11.2005 13:25

Comodor

Re: Re: Re: Přečtětě si něco o fašistech a koncentrácích
Nu což - byli to dobří studenti...
Co myslíte, jaké podmínky jsou asi v Izraelských koncentrácích...?
Už měsíc marně hledám dokument se záznamy o jednom takovém středisku...
Jinak co se holocaustu týče... židovský autor Norman Finkelstain (Jeho rodiče byli též holocaustem postiženi) o něm napsal knihu Holocaust Industry... ( http://www.prefer-statement.wz.cz/hopr.htm)
..za což se samozřejmě dostal na S.H.I.T. list (www.masada2000.org/shit-list.html )
 
0/0
11.11.2005 18:01

René, já a Rudolf

Re: Přečtětě si něco o fašistech a koncentrácích
a o co podle vas jde?? podle me jde o vtip a docela dobry... je otazkou, jestli maji vtipy a satira nejake hranice...samozrejme, nektere jsou drsne, jine ne - ale to je otazka vkusu a vkus by snad nemel byt posuzovan organy cinnymi v trestnim rizeni...
0/0
8.11.2005 12:38

Sporadany_obcan

Re: Re: Přečtětě si něco o fašistech a koncentrácích
 přesně napsané
0/0
8.11.2005 12:57

komunisti_sou_svine

Re: Přečtětě si něco o fašistech a koncentrácích
Já si o tom nemusím číst, mě nackove vyvraždili část familie, a tvrvám na tom že to je omezování projevu, že kartiniki jsou fajn a užitečne a že mě uráží pouze ten grázl co si hraje na boha chce je žalovat.
0/0
8.11.2005 12:46

Xaver01

Re: Přečtětě si něco o fašistech a koncentrácích
Mně už ty kecy o chudácích židech taky nebaví. Je to jako u blbejch. Nevím, proč by si někdo nemohl nakreslit Vyhubení na motivy Vyvolených. Miliardáři si vesele kradou a prchají do pidirájů někde v moři a chcete takovou blbost udělat pro mě tématem? Tohle tedy já neřeším.
0/0
9.11.2005 11:29

Udo Demel

Dvojí metr?
Docela by mě zajímalo, co by se stalo, kdyby na obrázku byla místo vrat do KZ nějaká fotečka z některého z krááásných míst na Sibiři, a k tomu pěkně dokreslená rudá hvězdička. Taky by se všichni tak vztekali?
0/0
8.11.2005 12:19

René, já a Rudolf

ale ne :o(
Pane rediteli, to snad nemuselo byt... jo, kartinkari jsou drsni a nezastavi se pred nicim... ale je opravdu nutne kriminalizovat mlade vtipalky? copak od nich hrozi nejake nebezpeci?? spis byste se mel dusledne zasazovat o stihani holohlavcu, kteri to mysli smrtelne vazne...
 
A pane politologu Zborile - nejste pravnik, tak se nemotejte do pravnich veci... nemuzou se dopustit tr. cinu hanobeni naroda, protoze to je umyslny trestny cin a nevim jak jim chcete umysl prokazat...
0/0
8.11.2005 11:29

celtic

Re: ale ne :o(
ano je to nutné...protože za chvilku by takový "mladý vtipálek" miohl říci, že tvá máme je pítscha a ty jsi opičí potrat  ale těm mladým kuliferdům to přeci budeme tolerovat, že..
0/0
8.11.2005 11:45

Deleter

Re: Re: ale ne :o(
celticu, tos o sobě napsal moc hezky
0/0
8.11.2005 12:00

René, já a Rudolf

Re: Re: ale ne :o(
Tobe uz to nekdo rek??  a zes pak prohral i soud pro urazku na cti??
0/0
8.11.2005 12:35

lemax

Re: Re: ale ne :o(
Celtiku, doufam ze jsi si vzal do diskuze co tu pises toaletak aby jsi to h.... co jsi ted vyplivl rychle utrel!
0/0
8.11.2005 12:38

gagaryn

***
Jak by se Munkovi líbila koncentrákovaná síla enzymů a umělohmotný esesáček zdarma??? v české sodě?
0/0
8.11.2005 10:21

gagaryn

***
neskutečné jakou mají symboly a ikony ještě v naší době moc.
0/0
8.11.2005 10:17

karoten

Re: ***
Myslím že ji naopak mají čím dál větší. Kdo ovládá ikony - ovládá všechno.
0/0
8.11.2005 11:42

Schlomo

Kurna...
 
Id Drľitel Od HECKO Tomáš Hečko 22.12.2004
Id Registrátor Od REG-KRAXNET KRAXNET s.r.o. 22.12.2004
 
0/0
8.11.2005 10:16

Sporadany_obcan

Re: Kurna...
Prosím také ještě údaje na Vás, bez toho není udání úplné!
0/0
8.11.2005 10:20

Deleter

Re: Kurna...
ještě něco hezkého nám napíšeš, du Schlampe?
0/0
8.11.2005 10:26

Schlomo

Kartinki?
Nevim, me se Munkovo rozhorceni nezda prehnany. Chapu ho. Nehlede na to, ze mi ta kolaz kdovijak extremne vtipna ani neprijde.
Nicmene registrator webu je jakysi Tomas Hecko.
Doména kartinki.cz Popis   Stav doménového jména Doména zaplacena a je v zóně CZ Platnost-DNS-Glue A - dns.gns.cz   A - dns2.gns.cz Ve
0/0
8.11.2005 10:13

Pako01

Re: Kartinki?
Vtipná ta koláž nemusí bejt pro každýho, ale že bych to běžel hned zažalovat k soudu? Kdo z toho bude mít prospěch?
0/0
8.11.2005 10:16

Sporadany_obcan

Re: Kartinki?
No to je hezký, že umíte najít údaje o doméně  
 
Vy byste byl talentovaný práskač, ale narodil jste se ve špatné době. Ta informace je veřejná a najde si ji každé dítě....
 
A dejte si pozor, jak Vás někde uslyšíme říkat nebo rozesílat emailem apod. politický vtip, budete do týdne zažalován!!!  
0/0
8.11.2005 10:19

lázeňská veverka

Co tím básník myslel?
Fotomontáž se zerveru kartinki.cz. Ředitel terezínského památníku ji považuje za (Autor:  MAFA )
0/0
8.11.2005 9:59

Sporadany_obcan

Šéfe Terezína,
jinak jste v pořádku?
0/0
8.11.2005 9:43

Helena1

Re: Šéfe Terezína,
Spořádaný občane, něco si přečti o té době. Píšeš jako hlupák.
0/0
8.11.2005 12:31

Sporadany_obcan

Re: Re: Šéfe Terezína,
Vím o té době dost. Ale umím rozlišovat černý humor od kriminálního činu.
Takže názorně: Kdyby někdo tohle udělal přímo v tom Terezíně, fyzicky, dal tam nějaký nápis, dokonce přitom cosi poškodil apod., považoval bych to za překročení všech norem.
 
Ale fotomontáž na webu, kde se navíc předem upozorňuje, že se zabývá nadsázkou a legrací? OK, ne každý vtip se povede, ale tím to pro mně končí.
0/0
8.11.2005 12:55

Sporadany_obcan

A teď už je tu další, ještě větší pachatel!
iDNES, vědom si oblíbenosti svého serveru a vysoké návštěvnosti, rozhodl se dále rozšiřovat tu "hanlivost", která by se jinak dostala jen k minimu čtenářů. Teď je teprve dílo dokonáno!
 
Šéfe Terezína, žalujte i iDNES!  
0/0
8.11.2005 9:42

Hagrid23

Re: A teď už je tu další, ještě větší pachatel!
Díky idnes bych ten obrázek neviděl a o kartinkách nevěděl. Ted je navštěvuji pravidelně. Děkuji idnes.
0/0
10.11.2005 15:23

vver440

benga zřejmě nemaj co dělat..............
0/0
8.11.2005 9:35

Deleter

Hm,
a nic lepšího na práci, než slídit kdo kde udělal z jeho pohledu nevhodný vtípek na holocaust, pan šéf nemá?
0/0
8.11.2005 8:18

Pako01

Kartinky nejsou politicky korektní.
Připadám si jak za komunistů, ba dokonce hůř. Když se udělal vtip na Husáka, dotyčný měl zničený život - přišel o postavení, děti o budoucnost, a tak dále... A co se děje teď? Někdo udělá vtip na tabuizované téma a jde k soudu. Po odsouzení má zničený život - přijde o postavení, děti o budoucnost... Jako by pan europoslanec Železný, který se hlásí k židovství, nepředváděl co je to hrabivost...
0/0
8.11.2005 8:07

Pako01

Re: Kartinky nejsou politicky korektní.
Tím chci samozřejmě říct, že lidé jsou hrabiví bez rozdílu rasy, národa či pohlaví. Tedy i Židé.
0/0
8.11.2005 8:12

babacek

Spojení z
ze stupidní soutěží mne připadá skutečně trochu mimo.Ale, jako symbol důchodové reformy bych si toto logo dovedl představit.;-)
0/0
8.11.2005 4:57

figurapce

Mame v dome narusitele a skutecneho provokatera
Izabela !!!!! Par odpovedi: Ano, radi ponizujeme blondynky, citime se pote lepsi v tom nasem marasmu a mravnim bahne, 2)s shuttle discovery pristal velky blondyn s cernou botou (ano, pochopeni teto odpovedi vyzaduje jistou znalost evropske kinematografie)3)Ceska soda neni korektni a srozumitelna jako navod na pouziti zapalovace 4)modri uz vedi, i kdyby nechteli
0/0
8.11.2005 4:51

figurapce

Prave jsem si uvedomil,
že jsem pobouren! TV porad Vy vole ne pouziva runovy znak ochrannych oddilu nacistickeho nemecka, nehlede na to, ze dej poradu paroduje pouziti cyklonu B na nervovou soustavu obeti (a to sem videl "z akce" cca 2,5 minuty, ale hned jsem to poznal! Nu povazte! Dale tento porad urazi vsechny slusne lidi svou vulgaritou, obscennosti(prej, nevim, necumim na to) a ja osobne si myslim, ze to je fakt na nejakou zalobu! Porad znesvecuje pamatku pricetnych a bystrych lidi! Ten kdo tohle sleduje, je zraly na prevychovu! Takovym lidem je treba objasnit, co to je dobry(TEN NAS) vkus! A jestli ne, tak s nim zatocime! VKUS SI ROZVRACET NEDAME!
0/0
8.11.2005 4:09

figurapce

Žaloba? omg
Moje babička zemrela po pobytu v koncentraku pri narozeni my mamy a s historii rodiny to skutecne ZAMAVALO, ale takovouhle kravinu bych fakt nevymyslel, je ten chlapek opravdu tak blbej, nebo cejti svatej boj? Za co? Za koho? Kde kdo vi co byla Treblinka nebo Bergen Belsen, nebo jiny vyhlazovaci tabory pro likvidaci "podlidi", styl Kartinek je v tom, ze prave takovych velmi dulezitych az zasadnich udalosti (pocinaje bibli a konce reality show) vyuzije pro zparodovani a "nastaveni zrcadla" (ted se autori Kartinech hodne rehtaj, pouzit takhle provareny heslo)svetu, ve kterem jaksi musime ziti. Cela causa neni o znevazovani obeti šoa, ta vec je o stupidite poradu, ktery divaci na kanalech TV sledujou, coz plytky cumil kartinek (za kteryho se povazuju), pochopi behem pikosekundy, nicmene gratuluji puvodci zaloby k sebeztrapneni se, ac to muze byt jinak zajimavy clovek, no, asi si pujdu nastrelit mikrocip (kartinkari uz vedi) - to je opravdu HUSTA serie.. (pro neznale- exekuce ruznych typ
0/0
8.11.2005 3:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.