Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francouzští výtržníci zranili desítky policistů a batole

Nepokoje ve Francii ani jedenáctou noc nepolevily. Zdravotníci odvezli do nemocnice třináctiměsíční dítě, které zasáhl kámen. Výtržníci zranili rovněž 34 policistů. Plameny zničily až 1400 automobilů. Stovky lidí skončily v policejních celách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sirmamlas

Uklidit
Tohle neni možný aby si nějaký debílci z muslimských zemí přimastili do středu evropy a dělaly takovýhle problémy. Ať tam pošlou armádu a všichni co nemaj legální pobyt ve Francii tak ať mažou spátky domů. Nemám náladu na to aby za 20 let byly takovíhle pitomci i u nás. A už vůbec nemám náladu na to aby za 20 let si policajt odjistil zbraň jenom když mi půjde zkontrolovat řidičák
0/0
7.11.2005 16:26

Sudájev

›››››››››››› ™
Zastavte muslimské vrahy ve Francii dokud je čas. Ti mladí muslimové si troufají na staré lidi protože jsou slabší než oni. Jsou zákeřní a útočí ze zálohy. 
0/0
7.11.2005 16:00

JirkaEsch

Nad řešením
příčin této situace je určitě nutné dlouze diskutovat.
Nepokojům a porušování zákonů je nutno okamžitě učinit přítrž.
0/0
7.11.2005 14:58

aleale

jeden ftip
vite co rekne zenska po 6 orgazmech?
diky aleale
0/0
7.11.2005 14:55

aleale

Re: jeden ftip
s
0/0
7.11.2005 14:56

pepe1000-1

Re: jeden ftip
Vis co ma udelat zenska po kvalitni soulozi???
0/0
7.11.2005 14:56

aleale

Re: Re: jeden ftip
ne e
0/0
7.11.2005 14:57

pepe1000-1

Re: Re: Re: jeden ftip
Promenit se v becku a par kamosu.. :-)
0/0
7.11.2005 14:58

aleale

Re: Re: Re: Re: jeden ftip
tos to je lepsi jak to moje
0/0
7.11.2005 14:59

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: jeden ftip
becku Plzne, samozrejme.. :-)
0/0
7.11.2005 14:59

jardahorak

to jezkovy_voci
Jenze to o cem ty mluvis jako o multikulturni spolecnosti je pouze teorie. Jako teorie je to hezke a pouzitelne. V praxi je situace jina. Plno uzavrenych komunit, zijicich svym zivotem. Staty ve state. V Americe to funguje, i kdyz to taky neni idealni. A je to dano jednak slozenim obyvatelstva, historii zeme a tim, ze tam nemaji pseudohumaniste az tak velke slovo. Takze tam obcas projde nejake to poskozeni prav nekoho, kdo dela bordel. Nejvetsi rozdil vidim v historii. Amerika byla zalozena jako smesice ruznych lidi z ruznych kultur z ruznych zemi celeho sveta. A tak vyrusta uz od sveho vzniku. Evropa ne...
0/0
7.11.2005 14:45

-RASWAN-

Re: to jezkovy_voci
Přesně tak,evropani se domluví horko těkžo sami mezi sebou viz EU,natožpak imigranti z jiného prostředí,s jinou mentalitou.Myslet si že se tady všichni vesele multikulturně pobratříme-notabene s někým kdo pochází z islámských zemí, je hovadina....
0/0
7.11.2005 14:49

jardahorak

Re: Re: to jezkovy_voci
Hovadina by to mozna ani nebyla. Jenze by se muselo pritvrdit jednani s imigranty. Nulova tolerance k nelegalum, neustupovat jejich kulture a zvyklostem. Tech se proste musi, aspon z vetsi casti, vzdat a prizpusobit se hostitelske zemi. Dukladna vyuka jazyka. Velke procento imigrantu se vubec nedomluvi. A bez domluvy se neuzivi, nesezenou praci. Nulova tolerance k extremistum. Zabranit vytvareni uzavrenych komunit... Jenze tohle vsechno tady nema sanci projit. Pseudohumaniste krici hlasiteji :-/
0/0
7.11.2005 14:55

-RASWAN-

Re: Re: Re: to jezkovy_voci
I tak by byly problém,ale faktem je že ne takovéhleho rázu.
0/0
7.11.2005 14:57

pancho10

Re: to jezkovy_voci
Budu oponovat.V USA mají stejné problémy jako v Evropě.A je zajímavé že nikdo nikdy nemá nic proto asiatům.To je jenom o tom kdo se přizpůsobí a umí si na sebe vydělat.Parazity nemá nikdo rád.A oni také mají své komunity.Takže to s tím moc nesouvisí.
0/0
7.11.2005 14:53

jardahorak

Re: Re: to jezkovy_voci
Mozna ne. I kdyz si osobne myslim ze ano. Je tady vice odlisnosti. Viz socialni citeni Evropy. Tady je spousta lidi zvykla proste natahovat ruku. Protoze si je Evropa takhle vychovala. A tvrdil bych, ze Amerika sice problemy ma, ale ne tak velke. Pro ne neni problem proti nepokojum nasadit narodni gardu. Vydat prikaz ke strelbe po rabujicich. Proste zasahnout silou, kde je potreba. Tohle Evropa neumi...
0/0
7.11.2005 15:01

tajemník z létajícího ostrova

.
 "Podmínky v Belgii jsou zajisté odlišné - nemáme zde skutečná ghetta jako ve Francii a s mládeží z imigrantských rodin se více pracuje," řekl dnes ráno v rozhlase poslanec belgického parlamentu Olivier Maingain, předseda Frankofonní demokratické federace. "Na druhé straně nelze nevidět dvacetiprocentní nezaměstnanost v Bruselu; mezi mládeží nezaměstnanost dosahuje dokonce 30 procent. To samo o sobě vytváří výbušnou situaci."
0/0
7.11.2005 14:42

-RASWAN-

Re: .
Mhm-mhm-mhm-mhm...Dobře
Pět automobilů bylo zapáleno v noci na dnešek v bruselské čtvrti St.Gilles, kde žije hodně obyvatel marockého a tureckého původu. Policie a hasiči zasáhli velmi rychle a situace se kolem půlnoci uklidnila; belgické hlavní město se však začalo reálně obávat šíření ničivé nálady ze sousední Francie.
0/0
7.11.2005 14:45

cufir-mufir

Zacina
se nam tu nejak rozpadat nosne jadro... je pravdou, ze jsem jiz vycerpali snad vsechny mozne styly diskuze....
 
Ale jak rikam, ja bych to strilel.... ne snad jen proto, ze to jsou cmoudi, ale hlavne proto, co si dovolujou
0/0
7.11.2005 14:34

mc_cormic

Re: Zacina
Přesně tak je jedno že sou to nějaký arabáci, i když to mou nenávist ještě více povzbuzuje. Ať toto zkusí u nich doma a dostanou kousku olova z Kalašnikovů a bude pokoj.
0/0
7.11.2005 14:37

pepe1000-1

Re: Zacina
Souhlas. Me je taky jedno, jestli to je krestan, arab, nebo hare krsna. Proste dela bugr, tak ho uklidnit. Diskuse neni mozna, protoze se nedomluvi a zivit tu svoloc do nekonecna taky neni reseni...
0/0
7.11.2005 14:39

Kentus

Na rozloučenou!
Tak. budu se loučit, jak bych se to pokusil shrnout. Určitá část zradikalizované mládeže u Paříže vyrazila do ulic robit nepokoje. Není to ani podstatná většina, ba ani většina. Nejedná se výhradně o muslimy či Araby,  je to dáno spíše sociální skladbou na chudých předměstích. A to je dlouhodobý problém, ten se nedá vyřešit  hesly. Ostatně, podobných pouličních nepokojů zažila Francie ve své nedávné historii docela hodně. Můj názor je, že by měli Francouzi co nejdříve nasadit armádu, aby zabránila eskalaci a nastolila klid v ulicích.
 
                                          Kentus na díly
0/0
7.11.2005 14:25

Kentus

Re: Na rozloučenou!
Pozoruhodná je ovšem reakce našich českých neonacistů a vůbec rasistů. Ti si vždy jakýkoliv problém vykládali vždy tak, aby podpořila jejich pochybné názory a bludy. Od vyložených lží, primitivních invektiv až po pseudovědecké překrucování, jako to dělá Zündel. Jediné, co mě na tom uspokojuje, je ubohost a faktická bezvýznamnost zdejších protagonistů. "Sláva jim!"
0/0
7.11.2005 14:26

Kentus

Re: Re: Na rozloučenou!
 
                                          Kentus málem zapomněl
0/0
7.11.2005 14:26

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Na rozloučenou!
V tomto se s Kentusem naprosto shodnu... :-)
0/0
7.11.2005 14:36

mc_cormic

Ať..
táhnou odkud přišli, když se jim to tady nelíbí, tak ať jdou do hajzlu někam do těch islámských prdelí.
0/0
7.11.2005 14:17

tajemník z létajícího ostrova

Re: Ať..
a nechces taky tahnout odkud si prisel?
0/0
7.11.2005 14:21

mc_cormic

Re: Re: Ať..
Ale ja sem Čech magore, já sem tady doma.
 
0/0
7.11.2005 14:23

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Ať..
a spousta z nich jsou francouzi, oni jsou tam taky doma
0/0
7.11.2005 14:26

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Ať..
Doma??? A ty taky zapalujes pred barakem auta?? nebo treba nejakou skolu???
0/0
7.11.2005 14:29

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Ať..
ja ne, proc?
0/0
7.11.2005 14:30

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať..
Kdyz je prece nekdo doma, ma se chovat jako clovek a pokud mozno slusne. Psal jsi, ze jsou tam taky doma, ale doma prece slusni lidi nezapalujou skoly, auta a nemordujou starce. Zlodeji, kteri kradou, byvaji nekdy i potrestani, to je vsude. Ze skoncili pod drnem neni chyba policie, ale jich samotnych. Krast se totiz nekdy nevyplaci...
0/0
7.11.2005 14:34

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať..
slusni lide dozajista ne... ovsem v zadnem state nezijou pouze slusni lide
0/0
7.11.2005 14:39

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať..
Tak snad ty neslusne pozaviram a pokud zacnou jeste zabijet, tak uz to budu rovnou strilet. Kazdej si totiz bude delat to, co mu dotycny a v tomto pripade frantici dovoli. Na nasili se musi reagovat pouze nasilim, jinak to nejde...
0/0
7.11.2005 14:41

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať..
pokud se dopusti trestneho cinu, pak je jiste zavreme... zabijeni si jet praktikovat nekam jinam
0/0
7.11.2005 14:44

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať..
jed
0/0
7.11.2005 14:44

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať..
A oni se jich tam nedopousti??? Vzdyt uz i zabiji a skorozabiji male decka. Tohle nejsou lidi, ale zvirata a jako se zviratama(tema nezvladatelnejma) bych s nima jednal. Mohli by totiz skoncit tim prislovim, ja do tebe chlebem a ty do me kverem...
0/0
7.11.2005 14:46

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať..
jiste ze se jich tam dopousti... jak rikam, pozavirat...
0/0
7.11.2005 15:01

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať..
To nic neresi. Vsechny je pozavirat nemuzou a za par let, nebo mesicu je to tam znova. Je treba jim ukazat, kdo je tady panem a tvrde uderit. Priste si to rozmysli a potencionalni rabovaci jinde v Europe taky...
0/0
7.11.2005 15:04

pancho10

Re: Ať..
Uvědom si že když přišli do Francie tak si připadali jako v ráji.A zvykli si na to natahovat ruce a nic nedělat.Jim se zpátky nechce oni chtěj islámskou Evropu.
0/0
7.11.2005 14:24

mc_cormic

Re: Re: Ať..
Tak to teda ne, tady v mojí zemi žádnej islám nebude. To je prostě nemožný.
0/0
7.11.2005 14:26

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Ať..
 to je kravina... tam vubec nejde o islam
0/0
7.11.2005 14:27

pancho10

Re: Re: Re: Ať..
Ano máš pravdu ale snad si nemyslíš že to nikdo neorganizuje?Proč armáda nezasáhne?Myslím si že by to rozpotalo půtky v celé Evropě a proto to ctěj Francouzi nechat vyšumět.Je to můj názor a nikdo nemá patent na rozum.Takže sory.
0/0
7.11.2005 14:32

barbudo

Re: Ať..
... přišli z porodnice ... z pařížské porodnice ...
... stejně jako jejich fotři a fotři fotrů ...
0/0
7.11.2005 14:26

cufir-mufir

Re: Re: Ať..
toti taky rikal vyhrabanej pes?
0/0
7.11.2005 14:27

mc_cormic

Re: Re: Ať..
Ale spousta z nich neumí slovo francouzky, nechodí do školy, jejich fotrové nepracujou. Je to jako s cigánama u nás. Jak je možný že některý jsou vzdělaní mají slušnou práci. Jiní jsou nepřizpůsobiví. Bydlím mezi nimi vím o čem mluvím.
0/0
7.11.2005 14:29

cufir-mufir

Re: Re: Re: Ať..
Pak chapu tvou jemnou averzicku proti nim 
0/0
7.11.2005 14:30

ježkovy_voči!

Ty nepokoje
nemají s islámem nic společného. Jsou to obyčejní chuligáni - něco podobného jako fotbaloví ultras. Také nechápu, jak je možné, že policie proti nim už dávno tvrdě nezakročila. Nabízí se otázka, jestli ty násilnosti nechtějí politikové využít k prosazení populistických opatření a proto nijak nespěchají s jejich tlumením.
Skutečně vinen je totiž francouzský hospodářský a sociální systém, který nemotivuje lidi k aktivnímu hledání práce (ti chuligáni mají dost penez na značkové oblečení) a na druhé straně ani nedokáže nabídnout dost práce lidem, kteří pracovat chtějí.
0/0
7.11.2005 14:16

tajemník z létajícího ostrova

Re: Ty nepokoje
to jim rikam od vcerejska a neni to nic platny
0/0
7.11.2005 14:18

mc_cormic

Re: Ty nepokoje
Tak to si to trochu pleteš. Fotbaloví chuligáni NIKDY nepoužívají střelných zbraní NIKDY!!!
0/0
7.11.2005 14:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.