Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Násilí ve Francii sílí, zasáhlo venkov i města

Pouliční nepokoje ve Francii neutichly ani devátou noc. Násilí se dostalo z předměstí Paříže na venkov. Zasáhlo také města na severu i jihu země včetně univerzitních center Toulouse a Lille. V noci hořelo 900 aut. Policie zatkla přes 250 výtržníků, byl mezi nimi i 10letý chlapec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jéžkovy_voči!

Francie zažila nejhorší noc
Na jihopařížském předměstí Grigny v departmentu Essonne plameny zachvátily pět tříd školky nesoucí jméno Šípkové Růženky a dvě třídy v jiné školce. 
 
0/0
6.11.2005 18:25

sexxbommba

Uvolněte se, prosím !
Víte, jakej je rozdíl mezi KSČ (starou předlistopadovou) a ODS ?. Žádnej i velkej ! KSČ nás vedla 40 či kolik let, a takovou klikatou trnitou cestou nás přivedla do PRDELE. A ODS tam vychytrale našla za pár let ZKRATKU   (do tý PRDELE, ale zmodralý). A jaké z toho plyne poučení ? Zásadně nelézt do prdele, ani zarudlý, ani zmodralý.  
0/0
6.11.2005 16:12

Deleter

Svět spěje k záhubě.
Kvůli dvěma fakanům, kteří nevěřili, že elektřina se krást nemá...
0/0
6.11.2005 13:06

Deleter

No žádné překvapení,
že francouzští politici nenašli řešení; v minulosti se jim to nedařilo pravidelně. Budou přihlížet řádění čmoudů, neochrání před nimi občany a jejich majetek, takže ti by pak mohli stát žalovat ve Štrasburku, jestli teda ještě bude kde. Skutečně nechápu, co vládě brání vyhlásit zákaz nočního vycházení a nad město poslat vojenské vrtulníky s ostřelovači. Asi že by to nebylo dost nóbl.
0/0
6.11.2005 11:53

excaliburs

Omyl 1300 aut a budovy
zase jsem se  splet
0/0
6.11.2005 10:44

dislektik

TANKY a DĚLA už jsou na cestě
začíná válka islám versus křestanství.že by opět křižácké výpravy .-)
0/0
6.11.2005 9:47

Jirka-Praha

Re: TANKY a DĚLA už jsou na cestě
jaky vypravy. neska uz nemusej nikam chodit maj to doma
0/0
6.11.2005 9:49

excaliburs

Re: TANKY a DĚLA už jsou na cestě
Podle mne o tom to vubec neni kdyby ti lide mohli normalne zit nikdy by se to nestalo.Jenom jim to nikdo neumoznil.
0/0
6.11.2005 9:50

zo

Re: Re: TANKY a DĚLA už jsou na cestě
To si děláš srandu, ne.Naši romští bratři by nejraději brali tak 50 hadrů, jezdili v meďourech, souložili a souložili a váleli se po hospodách.Že mnozí z nich neumí číst, psát je zcela vedlejší.O jejich rodičích ani nemluvě.Krást a krást a nic nedělat.Aspoň tak to vidím já.Najde se pár vyjímek.Ale těch je velice žalostně málo.A kdo nevěří tak ať si zajde do Chánova či Ostravy Přívozu.Nebo Vsetína, Bohumína či dalších měst.A pořád stále dokola že?U nás romové ve Francii arabové.Proč asi tyhle etnika nechtějí být doma ale derou se do Evropy a Ameriky?
0/0
6.11.2005 10:05

excaliburs

Re: Re: Re: TANKY a DĚLA už jsou na cestě
Ja  s ti  skoro souhlasim  jen  si myslim ze problem je nekde jinde  a romy atd ........proste .stejne jako rom se nechce prizpusobit  tak se nechce prizpusobit treba  Arab. Ale pokud  v nejake  spolecnosti  ziji tak by ji mneli respektovat a podle toho  se chovat.
0/0
6.11.2005 10:11

jojoj897

Re: Re: Re: Re: TANKY a DĚLA už jsou na cestě
POCHOPITELNĚ - nejde jenom žrát za hostitelovy peníze - je třeba také přijmout jeho pravidla .....
0/0
6.11.2005 10:13

excaliburs

Re: Re: Re: Re: Re: TANKY a DĚLA už jsou na cestě
Kdyby byli tak spokojeni  tak  se ani neozvou  myslim ze socialni podpory  Francie
0/0
6.11.2005 10:33

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: TANKY a DĚLA už jsou na cestě
Víš o nějakým čmoudovi nebo cigánovi, kterej by řekl: "Ok, mě bude stačit pět táců sociálka, víc nechci"? Hahaha.
0/0
6.11.2005 11:55

excaliburs

Re: Re: Re: TANKY a DĚLA už jsou na cestě
Jeste  dodatek    a to se nechcu  o romech bavit protoze  s tebou  souhlasim jen si myslim ze ta chyba  je naprosto nekde jinde a i ti ROMOVE  se proste  za celou dou nezaclenili do spolecnosti.Mnej  svoji kulturu ale uznavej  stat a statni prostredi  ve kterem zijes. Potom to ma cenu.Ale jinak je to  o nicem
0/0
6.11.2005 10:16

confederate

Re: TANKY a DĚLA už jsou na cestě
To je moc dobre,ze je Evropa tak odhodlana-rozhodnuta bojovat do posledniho Americkeho vojaka!
C.
0/0
6.11.2005 14:37

excaliburs

1000 aut
 Poslete ceske policisty ti udelaji poradek .pripada mi  ze francozska policie  spi.
0/0
6.11.2005 9:46

Jirka-Praha

Re: 1000 aut
nespi. spis ma takovy rozkazy
0/0
6.11.2005 9:50

excaliburs

Re: Re: 1000 aut
Jo   vsechny informace  jsou  z novin  a co k tomu vedlo to se nedovime. Pripada mi stupidni  ze by   smrt dvou mladiku   v elektrine rozpoutala tohleto. Spis to byla jen rozbuska  a lidi se ozvali  i kdyz  ne zrovna dobre.
 
0/0
6.11.2005 9:53

Jirka-Praha

Re: Re: Re: 1000 aut
hmm asi je nastvalo ze se v ty jejich ctvrti naky policajti vubec objevili...
0/0
6.11.2005 10:22

excaliburs

Re: Re: 1000 aut
Na co ta policie  potom je  kdyz neumi udelat  poradek  a to ve Francii  kdyby to bylo u nas  tak bych to chapal ale  Francie   a tak dlouho nepokoje? To je   mi  moc divne.
0/0
6.11.2005 9:57

Nik

Re: Re: Re: 1000 aut
"...ale Francie a tak dlouho nepokoje?..."
Vítejte v Islámské republice Francie...
0/0
6.11.2005 10:00

excaliburs

Re: Re: Re: Re: 1000 aut
Ja si myslim ze nejde o zadny  islam.Kazde nabozenstvi   pokud zfanatizuje lidi  je na nic. Ja se neprikladam  k zadnemu nazoru.Jen si myslim ze   nabozensci fanatici existujou vsude at se tomu rika islam  nebo  evangelik nebo katolik,njn toho by bylo hodne
0/0
6.11.2005 10:05

wetrix

snad
už celé Evropě dojde ,že imigrace lidí z jiných kontinentů by měla by asi měla skončit.Ať je každý tam odkud pochází,protože si nikdo neváží nabídnuté šance na lepší nebo jinačí život a umí akorát dělat bordel.To je u všech ostatních kultur (s tmavší pletí)snad kromě židů a Asiatů.Nechápu,že ti co přijeli do jiné země si tam chtějí stavět mešity atd.Chtěl bych vidět,jak by asi pochodili evropani třeba v Saudské Arábii,kdyby tam chtěli stavět kostely.Na jednu stranu se ukazuje jací jsou to v Africe chudáci a když je dovezou tady,tak se jim za to patřičně odvděčí.Nechat je vládnout tak tu bude hladomor a bída jako u nich do 5 let.Prostě každý tam,odkud je.Snad se to u nás tak daleko s tou imigrací nikdy nedostane.Nakonec není špatné že jsme takovou zaostalejší zemí
0/0
6.11.2005 9:45

excaliburs

Re: snad
Pekne  blbej nazor  lidi migrujou po celem svete a  s tim se neda nic delat.A kazdej ma svuj sen nebo prani o demokracii  a zivote.Jen na to neni svet  a lidi pripraveni.
0/0
6.11.2005 9:49

jojoj897

Re: Re: snad
Jen na to neni svet  a lidi pripraveni  Na co jnejsme připoraveni  Na to, že si bude kdejaký parazit uskutečňovat svůj sem za mé daně  Tak na to já nebudu připravený nikdy  A budeš dost dlouho hledat alespoň pár pitomců, kterým se to bude líbit
0/0
6.11.2005 10:20

Nik

Re: snad
"...Nechápu,že ti co přijeli do jiné země si tam chtějí stavět mešity atd..."
To, že si chtějí postavit mešitu, by nevadilo. Problém je spíš v tom, že když si postaví mešitu, tak získávají dojem, že na základě toho mohou bořit kostely (a jiné původní stavby, a pak další sdílené - euroatlantické - hodnoty)...
0/0
6.11.2005 9:57

excaliburs

Re: Re: snad
No ja  s tim souhlasim napul pokud  se  dostanou do spolecnosti  a akceptuji tuto spolecnost  tak at si stavi  co  chcou. Mesita podle mne problem neni zalezi  jak se adaptujou a at si zijou jak chcou hlavne  at nedelaj  jak se rika  problemy.
 
0/0
6.11.2005 10:02

jojoj897

Re: Re: Re: snad
ano - jako vystřižené z mulikulturákní čítanky - jenomže ono TO TAK NEFUNGUJE  Jsi slepý a hluchý nebo co    
0/0
6.11.2005 10:24

excaliburs

Re: Re: Re: Re: snad
Slepy  a hluchy  nejsem  jen  se snazim  divat  na  veci  ze vsech stran
0/0
6.11.2005 10:26

jojoj897

Re: Re: Re: Re: Re: snad
ano - ale pokud se nepletu, tak všude je vidět jen strana jedna - nebo snad víš, kde to funguje
0/0
6.11.2005 10:27

excaliburs

Re: Re: Re: Re: Re: Re: snad
To je ten  problem nefunguje  to  nikde  snad  v praveku ale to uz si delam srandu. Nechcu se vratit na stromy.
0/0
6.11.2005 10:30

excaliburs

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: snad
Fungovat to muze jenze  ty skupinky co zijou  v jinem svete musi  akceptovat ten jiny svet a ne rozbijet  a zapalovat
0/0
6.11.2005 10:32

wetrix

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: snad
no nějak jsi to nakonec otočil............a o tom jsem se právě snažil mluvit.
0/0
6.11.2005 10:39

excaliburs

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: snad
Otocil  nemam co  otacet jen  se snazim normalne reagovat.
0/0
6.11.2005 10:47

wetrix

Re: Re: snad
ano,ale spíš jsem tím chtěl říct,že my jsme k jejim  určitým věcem schovívaví a oni nás k tomu doslova vyzývají kdežto naopak by ti přinejlepším uřezali hlavu.Jedná se o to,že každá země by si měla ponechat styl takový jaký má a neustupovat,jinak to takhle dopadne a věřte že všude kde se tyhle rasy sdružují což je vlastně celý západ.
0/0
6.11.2005 10:38

excaliburs

Re: Re: Re: snad
NJN   ale jak to  chces vyresit? Vsude je jich plno a pomoc zadna. A to se nebavim  o rasismu  nebo  o urezavani hlav.
 
0/0
6.11.2005 10:41

dislektik

že by občanská revoluce
jsem zvědav co udělají s prezidentem jestli gilotina či provaz???
0/0
6.11.2005 9:12

komunisti_sou_svine

Re: že by občanská revoluce
no to spíš začíná vypadat že občane sice částečně souhlasí, ale revoluci děla někdo za ně aniž si objednali ...
0/0
6.11.2005 9:27

Nik

Re: že by občanská revoluce
"...že by občanská [spíš islámská] revoluce..."
Vzhledem k rozsahu nepokojů zatím ještě ne. S přihlédnutím k postupu francouzské policie a francouzských politiků se to může ale celkem rychle změnit...
Už si představuji ten vládní "pevný postoj": "Vyzýváme Vás ke klidu. Pokud naši výzvu neuposlechnete, zopakujeme ji."
 
Vítejte v Islámské republice Francie...
0/0
6.11.2005 9:31

Nik

Proč se k této věci ještě nevyjádřil Havel, Pawlowká nebo Kocáb? Nepokoje trvají již 10. noc...
Měli by nám přece vysvětlit, že jsou to pouze děti, které se chtějí jen bavit a že vytvářejí subkulturu, která je právě dnes hodnotná tím, že společnost obohacuje a vede ji tak k pluralismu, multikulturalismu a toleranci.
Dále bych byl rád, aby prezident (spolu s předsedou Senátu) zaujal k této věci jasné stanovisko, že jakýmkoli policejním zásahem byla porušena lidská práva protestujících, a aby se zasadil o důkladné prošetření kauzy Parlamentem.
Nakonec doufám, že J. Nohavica již vytváří další verzi písničky "Už zase bijou děti"...
Musím ale ocenit, že alespoň jeden multikulturalista (P. Uhl) se již vyjádřil...
Což mě ještě přivádí k otázce, proč server novinky.cz zrušil diskuze k článkům o těchto událostech ve Francii (snad něco takového nenapadne také idnes)...
0/0
6.11.2005 8:49

sergej_stokurev

Re: Proč se k této věci ještě nevyjádřil Havel, Pawlowká nebo Kocáb? Nepokoje trvají již 10. noc...
jseš duševní mrzáček
0/0
6.11.2005 8:51

Nik

Re: Re: Proč se k této věci ještě nevyjádřil Havel, Pawlowká nebo Kocáb? Nepokoje trvají již 10. noc...
0/0
6.11.2005 8:53

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Proč se k této věci ještě nevyjádřil Havel, Pawlowká nebo Kocáb? Nepokoje trvají již 10. noc...
spíš mrzák.... stejne demagogicky a poloslepy jako všichni ti ktere jmenuješ .....
0/0
6.11.2005 8:59

Nik

Re: Re: Re: Re: Proč se k této věci ještě nevyjádřil Havel, Pawlowká nebo Kocáb? Nepokoje trvají již 10. noc...
"...stejne demagogicky a poloslepy jako všichni ti ktere jmenuješ ....."
Jistě. Chápu, že přihlížet selhání francouzské koncepce multikulturalismu, které je patrné již 10. noc, je pro Vás obtížné.
0/0
6.11.2005 9:11

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Proč se k této věci ještě nevyjádřil Havel, Pawlowká nebo Kocáb? Nepokoje trvají již 10. noc...
ty si asi trochu přiblblej vid ? --- vlastně asi ne trochu --- Každopádně posral se pozitivně diskriminační sociální stát z čehož bychom si měli vzít příklad, to je ta dobrá zpráva, ale nejsem si uplně jist kdo a proč ho zapálil a co bude následovat , to je ta špatná zpráva...
0/0
6.11.2005 9:31

Nik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se k této věci ještě nevyjádřil Havel, Pawlowká nebo Kocáb? Nepokoje trvají již 10. noc...
Aha! Takže vy si nejste "úplně jist, kdo a proč zapálil pozitivně diskriminační sociální stát a co bude následovat", a proto jsem já "trochu (a možná asi ne trochu) přiblblej"...
Výborně.
0/0
6.11.2005 9:42

lemax

Re: Re: Proč se k této věci ještě nevyjádřil Havel, Pawlowká nebo Kocáb? Nepokoje trvají již 10. noc...
a co by jako Havel rekl? z moralnich hodnot? komu tem emigrantum z afroarabie?
0/0
6.11.2005 8:56

0lda

Re: Re: Proč se k této věci ještě nevyjádřil Havel, Pawlowká nebo Kocáb? Nepokoje trvají již 10. noc...
řekl hlupáček
0/0
6.11.2005 9:12

lemax

ahc jejda tady je to na rasismus!
0/0
6.11.2005 8:49

vojta_ze_mlejna

Verbež která umí jen ničit ...
Hovada tupá, která nikdy nic nedokázala a jen ničí ... Má proto někdo obdiv ? Přiblbými hesly že je to potřeba ?
0/0
6.11.2005 8:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.