Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie zatkla české překupníky lidské kůže

Policisté z Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu zadrželi časně ráno pět lidí. Podle detektivů měli vyvážet kožní implantáty do zahraničí. Peníze z prodeje končily na jejich soukromých účtech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VyMeTaky

Heh...
Pavel Vítek - Mám rád vůni tvý kůže Mám rád vůni Tvý kůže, hřej, když můžeš mě hřát, dám svý tělo na oltář, já chci mít svatozář.
0/0
4.11.2005 19:24

VyMeTaky

A bylo to vubec tak?
Co kdyz Policie zatkla lidske prekupniky ceske kuze?
0/0
4.11.2005 19:21

libienski

Nevíte někdo o o nějaké kvalitní kůži
Uvažoval sem, že bych si nechal potáhnout gauč. Už mě to ve staré kůži fakt neba...
0/0
4.11.2005 18:06

Thyronx1

Nejde o politicke spicky
a tak je aktivita skoro normalni. Jak se jedna o uplatky a korupce na vladnich mistech, je ticho jak v kostele. Inu nejak se musi cinnost vykazovat pred verejnosti, jinak by si myslela ze protikorupcni oddeleni policie je uplne k nicemu. A jen ke vzniku korupce dalsi.Krejcir Vam to napise v te sve knize sai do detailu i s castkama. Bude docela sranda.
0/0
4.11.2005 17:44

redback

nebyla to náhodou ...
Škromachova hroší kůže? Že by dal svou kůži na trh?
0/0
4.11.2005 17:32

Alex_crusty

???
Že se do každý diskuze vždycky sesype takový hejno magorů a zahořklejch looserů
0/0
4.11.2005 17:06

Student_z_Polska

U nas v Polsku je to nemyslitelne
Ja jsem myslel ze CR je civilizovana zeme
0/0
4.11.2005 16:57

standik007

Re: U nas v Polsku je to nemyslitelne
u vas se zase mucej "al kajda "teroristi"" a kamenujou zensky co chtej jit na potrat, si nevyberes....
0/0
4.11.2005 17:16

VyMeTaky

Re: Re: U nas v Polsku je to nemyslitelne
Vola Reagan tenkrat jeste Breznevovi, a ze zajmu se pta: Leo, kolik u vas stoji volha, a jak dlouho na ni delnik musi vydelavat? Chvilku je ticho, a pak Breznev odpovi: A vy zase mlatite cernochy....!!!
0/0
4.11.2005 19:04

Bronson

Re: U nas v Polsku je to nemyslitelne
Moc nemachruj, u vás v Polsku jeli zase pěkný kšefty v pohřební službě.   Mrtvý jim dodávali  ze záchranky (nejdřív je ale dodělali).
0/0
4.11.2005 20:36

chestburster

:-)
A pak ža české líné kůže :-) :-) :-)
0/0
4.11.2005 16:03

wildge

carka
Carka tam byt nema.
0/0
4.11.2005 15:25

Jen Aby

bílá mafie
samozřejmě, že to neexistuje jen v amerických filmech, ale i v našem socialisticko-kapitalistickém zdravotnictví ... jenom nevěřím tomu, že dotyční v klidu čekali, až jim někdo exne, ale že k tomu občas taky "malinko" napomohli ...
0/0
4.11.2005 15:08

vaclavj1

Re: bílá mafie
Jen podle clanku, ktery je tady, bych rekl, ze dost tezko.
0/0
4.11.2005 15:12

IAMAD

Sledují je od roku 2003..
..takže bych řekl, že v období 2003-doposud řádně platili příslušné poplatky policii a vyšetřovatelům no a pak přestali....tak vidíte, jak končí neplatiči
0/0
4.11.2005 14:17

wildge

Re: Sledují je od roku 2003..
Jses magor. Policie pracuje jinak, nez zametaci ulice.
0/0
4.11.2005 15:24

wildge

Re: Re: Sledují je od roku 2003..
Ze by ted se to ulozilo, kam chci? Carka pred "nez" byt nema.
0/0
4.11.2005 15:27

Bouše

Ta představa,
že vám po smrti někdo na pitevně stáhne ze zad krupon, není moc příjemná.   Ale v podstatě - mrtvý prd ví.   
0/0
4.11.2005 13:44

briza

Re: Ta představa,
Kdyz na to budes tesne pred smrti myslet naskoci ti husi kuze - a o tu neni zajem.
0/0
4.11.2005 13:47

Thomas1508

Re: Ta představa,
Abych pravdu řekl, tak mě spíš zajímá, kterým státním zástupcům a elitním policistům dával pan Krejčíř úplatky...
0/0
4.11.2005 13:50

vaclavj1

Re: Ta představa,
Podle toho clanku jsem to pochopil tak, ze problem byl v tom, ze to prodavali.
Jinak to zas tak strasna predstava neni, tem mrtvym to bude jedno a jestli to nekomu pomuze?
0/0
4.11.2005 14:02

zab2

Re: Re: Ta představa,
Nevím, jak pro vás, ale představa, že někdo svlíkne z kůže moji mámu, prodá ji a já bych mu měl ještě tleskat,tak to ne.
0/0
4.11.2005 14:10

solidus

Re: Re: Re: Ta představa,
To jsou ti moralisti z rána, když kritizovali Ratha, kvůli jeho milence. Ale když někdo nelegálně prodává kůži mrtvých, tak v pohodě. Něco jako miluj svého bližního, ale když je to arab, tak mu ustřel třeba hlavu.
0/0
4.11.2005 14:19

Bouše

Re: Re: Re: Re: Ta představa,
Pokud máš na mysli mne, tak já jsem se vyjadřoval jen k samotnému aktu odnětí kůže.
0/0
4.11.2005 14:31

solidus

Re: Re: Re: Re: Re: Ta představa,
K aktu odnětí kůže nemám nic, k aktům taky ne . V pohodě. K tomu ránu: co člověk, to názor. Děsím se uniformity. Pak by to byl problém.
0/0
4.11.2005 14:36

vaclavj1

Re: Re: Re: Ta představa,
To je sporne, ja to mozna vidim jinak, protoze nejsem krestan a tak mi ta predstava samotna nevadi.
Problem bych videl v tom, ze na tom nekdo timto zpusobem vydelava, protoze mi to prijde jako kradez.
Pokud uz na tom ma nekdo vydelavat, mel by s tim byt darce seznamen, mit moznost se rozhodnout a pripadne dostat nejakou kompenzaci.
0/0
4.11.2005 14:34

solidus

Re: Re: Re: Re: Ta představa,
Však ano, sdílím tento názor. Já jsem psal o nelegálním prodeji.
0/0
4.11.2005 14:38

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: Ta představa,
a hlavně, je to to třeba řádně zdanit
0/0
4.11.2005 15:31

anders22

Re: Re: Re: Re: Ta představa,
kompenzaci pro mrtveho? napada me je zeh zdarma
0/0
4.11.2005 15:42

VyMeTaky

Re: Re: Re: Re: Ta představa,
Nejak netusim jak z mrtveho vyrazit souhlas...
0/0
4.11.2005 19:06

Bronson

Re: Re: Re: Re: Re: Ta představa,
Vyrazit souhlas z mrtvého je těžké , ale vyrazit zlaté zuby to jistě umí dobře.
0/0
4.11.2005 20:33

Thomas1508

Jestli si Policie..
..myslí, že ji za to budu mít radši, tak se plete. Dělají z toho senzaci, přitom přínos této akce pro společnost je nulový. Hlavně že je sledovali 2 roky...Jsou to zkorumpovaní šašci...
0/0
4.11.2005 13:43

freak2

...
Jojo, jít s kůží na trh se nemusí vždy vyplatit.:-D
0/0
4.11.2005 13:42

Bouše

Re: ...
A ještě k tomu ne svojí  
0/0
4.11.2005 13:44

Zwerg

Sranda je, že ti zatčení jsou
užitečnější, pro lidi potřebnější a vykonali pro blaho pacientů nesrovnatelně více než všichni ti policajti dohromady. Policajti by se jim měli velmi poníženě omluvit a s hlubokou poklonou je propustit.
0/0
4.11.2005 13:34

hnedka_zdrapana

Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Je to bohuzel presne tak, jak pises.
0/0
4.11.2005 13:37

zab2

Re: Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Čím to je, že mám silný pocit,že všichni ti, co odsuzují a nesnáší komunisty a bývalý režim, obdivují ty největší gaunery a zloděje? Asi mají minulá léta víc zažitá, než si sami myslí. Tady se ale neokrádá ani stát, nýbrž se vydělává na kůži našich zesnulých blízkých. Trochu morbidní na to, jim tleskat. To už jste s tou antipolicejní propagandou tak daleko?
0/0
4.11.2005 14:05

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Ja jim netleskam, ale tohle je typicky pripad "zlocinu bez obeti". Neni zde v podstate zadny poskozeny, zato nekomu jinemu, zijicimu, to muze zatracene pomoci.
0/0
4.11.2005 14:09

zab2

Re: Re: Re: Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Ajo, tak oni to vlastně dělají z lásky k bližnímu. Není poškozený? Když vám někdo rozkope urnu s rodiči nebo dětmi, tak vám to vlastně taky nevadí? A to je až nesrovnatelně menší zlo, než stahovat někoho z kůže. 
0/0
4.11.2005 14:16

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Pokud by to nekomu dalsimu zachranilo zdravi nebo zivot, tak by me to urcite nevadilo.
 
A ti lide to nedelaji z lasky k bliznimu. Slysel jste nekdy neco o neviditelne rcue?
0/0
4.11.2005 14:40

Zwerg

Re: Re: Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
1) Co ty o tom případu a o těch lidech kolem vůbec víš? Co když zachránili  řadu lidských životů? Co když učinili v tkáňových implantátech řadu významných objevů?.....
2) Já to, co lidi  dělali neobdivuji. Jen tvrdím, a za tím si stojím, že pozitiva stvořená těmito lidmi těžce převyšují jejich negativa. To je celé. A dále - kšefty s tkáněmi se dělají i naprosto legálně. Jaký je etický rozdíl mezi tím, provádí-li to skupina lékařů na vlastní pěst nabo jako instituce? 
0/0
4.11.2005 14:19

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Oprava:
Já to, co ti lidi  dělali neobdivuji. Jen....
 
0/0
4.11.2005 14:20

briza

Re: Re: Re: Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Ne. Rozdil je v tom, ze ten obchod je natolik citliva zalezitost, ze zakon presne stanovi podminky za kterych se to muze dit. A je jedine dobre, ze ten zakon nesmlouvave vymahaji.
0/0
4.11.2005 14:37

Thomas1508

Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Souhlasím...
0/0
4.11.2005 13:44

Thomas1508

Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Až ministerstvo zdr. zvýší cenu bodu a zdravotní pojišťovny začnou řádně a bez prodlení proplácet lékařům jejich výkony,tak se to třeba nestane...Abych pravdu řekl,tak mě spíš zajímá,kterým státním zástupcům a elitním policistům dával pan Krejčíř úplatky...
0/0
4.11.2005 13:47

briza

Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
To brecis na spatnem miste. Ti policajti delali jen svou praci. Pokud toto zakon zakazuje neni o cem.
0/0
4.11.2005 13:51

Zwerg

Re: Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Divné je, že tak rasantně policie postupuje jen u někoho. Viz např. různí uprchnuvší kuplíři, Krejčíř, střílející Berdár, apod....
Vážně moc divný!
 
Za chvíli policie začně tvrdě stíhat jen doktory, důchodce, invalidy a podobné skupiny zatímco drogoví bossové, podvodníci s LTO, ...... se budou po Česku pohybovat zcela beztrestně, příp. dokonce s policejní ochranou.....
0/0
4.11.2005 13:59

briza

Re: Re: Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Aha. A resenim situace kdy policie nedokaze zasahnout proti vsem je to, ze se nebude zasahovat proti nikomu? Mimochodem, me obchod s lidskymi organy neprijde vubec jako prkotina (byt v tomto konkretnim pripade jde o mrtve).
0/0
4.11.2005 14:31

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Nokoli. To rozhodně ne, ale policie jde jen cestou nejmenšího odporu - dělá tamena jen tam, kde předpokládá, že se nesetká s výraznějším odporem, zatímco tak, kde opravdu o něco jde, raději dělá že se nic neděje, nebo ještě hůř, nechává se korumpovat a sama aktivně kryje....
0/0
4.11.2005 15:17

briza

Re: Re: Re: Re: Re: Sranda je, že ti zatčení jsou
Pak je konstruktivni pristup ten, ze budu policii kritizovat za to, ze nejde po velkych lumpech nez jim vycitat, ze ublizuji malym (a jeste chtit aby se jim omluvili).
0/0
4.11.2005 15:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.