Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi našli další tři nacistické zločince

Čeští policisté nyní sbírají důkazy nejméně o třech nových případech z druhé světové války. Od jejího konce už uplynulo šedesát let, ale zdá se, že zločinci stále unikají spravedlnosti. Podezřelí jsou na živu, žijí v Německu. A co vlastně podle svědků ke konci války spáchali?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kodox

Ten Motl je taky magor-13 kluk by prece nikomu neublizil..
At se podiva do Palestiny-pouzivaji i kluky 10 lete-jen co zvladne vzit granat, uz ho pouziji..Ti partyzani delali to same..vyuzivali pro svou praci koho mohli..Motl uz evidentne nema o cem psat..
0/0
3.11.2005 23:58

Cartman

Re: Ten Motl je taky magor-13 kluk by prece nikomu neublizil..
Takže podle tebe na konci války české vesnice, kde převzal vládu revoluční výbor, byly teroristické, a všechny tudíž zasloužily vyhladit? Fascinující...
0/0
4.11.2005 9:03

Flat Vamp A.V.T.

Re: Ten Motl je taky magor-13 kluk by prece nikomu neublizil..
...magor jsi leda ty. 
0/0
4.11.2005 13:14

poslanec_termit

nechapu
Po válce Francouzi Haucka dopadli a odsoudili k trestu smrti. Později rozsudek změnili a už v šestapadesátém roce byl propuštěn.
Jak mohli propustit VRAHA, ktery sepodilel na VRAZDE 68 lidi ? Tady zustava rozum stat. 
0/0
3.11.2005 20:35

Trashman

Mám takový dojem,
že ti co píší, že uvedení Němci jsou zločinci porušili zákon o presumpci neviny. Napřed by tito lidé museli stanout před soudem, kde by byla jejich vina prokázána. V dnešní době by ovšem bylo velmi těžké najít důvěryhoného žijícího svědka. Proto otiskovat takováto obvinění je samozřejmě žalovatelné a doufám, že nařčené osoby to také udělají.
0/0
3.11.2005 19:58

pinguinone

Re: Mám takový dojem,
..neudelaji...
0/0
4.11.2005 9:05

jack_rupnick

.
zato pfitzer (náměstek pražského magistrátu za okupace československa náckama) si to po právu odskákal - smutný příklad, jak se z vědce stal sluha fašistického systému - a taky excelentní dokument čt
0/0
3.11.2005 16:56

Flat Vamp A.V.T.

Re: .
...jmenoval se Pfitzner
0/0
3.11.2005 17:14

jack_rupnick

Re: Re: .
děkuji, tak tak - viděl jsi ten dikument ? výborný komentář Medka
0/0
3.11.2005 17:37

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: .
...viděl. Souhlas. Jen škoda, že taky někdy neokomentuje kapku fašizoidní počínání svého otce.
0/0
4.11.2005 13:16

jack_rupnick

.
jako sběratel dokumentů jsem teď viděl vinikající kousek o chlápkovi jménem Tuter, to byla hrozná svině a nic se mu nestalo
0/0
3.11.2005 15:47

Ahaman

To je celá naše policie
Honit se za 60 let starými případy, o kterých už bylo několikrát rozhodnuto....To nemají nic na práci ?
0/0
3.11.2005 13:41

Flat Vamp A.V.T.

Re: To je celá naše policie
...a ty?
0/0
3.11.2005 14:26

Ahaman

Re: Re: To je celá naše policie
Bez obav.
0/0
3.11.2005 14:31

doktor_bota

Re: To je celá naše policie
Copak, jdou ti po dědovi?
0/0
3.11.2005 14:33

iNG0

Proč píšete lži??
Teda, když už píšete ten článek, tak aspoň nepiště bludy. Na jednom řádku píšete že vraždili "vojáci", na dalším řádku píšete o odpovědnosti jistého "SS-Hauptsturmführera". I malé dítě ví, že Wehrmacht takovéto hodnosti neměl. V tomto případě šlo o akci SS a ne Wehrmachtu. Nemyslím si, že mystifikujete záměrně, ale přesto - neuvádějte neznalé lidi v omyl, ať se nešíří mýty o vraždění německých vojáků..
0/0
3.11.2005 12:18

Styrlic

Re: Proč píšete lži??
A to ještě se lišili i jednotky SS. Byli jednotky Wafen  a Algemaine (pravopis nevím přesně) . Ale zločinecký byli ty algemaine.
0/0
3.11.2005 12:25

iNG0

Re: Re: Proč píšete lži??
Ano, v tom zpěchu jsem to zapomněl dopsat. Zbraně SS jsem samozřejmě neměl namysli - přirozeně Allgemeine SS páchali tyto činy.
0/0
3.11.2005 12:28

iNG0

Re: Re: Proč píšete lži??
Díky za upřesnění.
j0, bacha na shodu přísudku s podmětem :-))
0/0
3.11.2005 12:29

Styrlic

Re: Re: Re: Proč píšete lži??
.))) trávím většinu času mimo republiku takže to má i následky v pravopisu .))))
0/0
3.11.2005 12:33

S.P.Q.R.

Re: Re: Proč píšete lži??
:-) Tak přesně takto to podávají bývalí členové Waffen a samozřejmě to není pravda ... stejně jako nevina hodných a spravedlivých hochů z Wehrmachtu ... Rusové by mohli vyprávět ...
0/0
3.11.2005 12:45

Styrlic

Re: Re: Re: Proč píšete lži??
Jo Rusové se dneska akorát tak modlej ke všemu Německýmu... A co se týka historie,tak si nejdřív nastuduj fakta.
0/0
3.11.2005 13:05

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
...to spíč ty se pusť do studia - zločiny páchaly SS, Wehrmacht i Hitlerjugend.
0/0
3.11.2005 13:10

S.P.Q.R.

Re: Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
Chlapec je zřejmě fandou té moderní literatury o Waffen-SS a jejich hrdinných kouscích na východní frontě ...
0/0
3.11.2005 13:15

Styrlic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
Jo a ty jsi fandou Julia Fučíka co...
0/0
3.11.2005 13:19

Styrlic

Re: Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
Mně cizí historická neznalost vůbec netočí a je mi jedno co si myslíš ty....
0/0
3.11.2005 13:23

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
...ale ta tvoje by ti měla vadit - je totiž dosti značná.
0/0
3.11.2005 14:27

S.P.Q.R.

Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
Jo chlapče, tak až trošku vyrosteš a něco pořádnýho přečteš, tak teprve potom si můžeš dovolit říkat mi něco o studiu faktů. Zatím jsi jenom hnida uvíznutá v mé podrážce ...
0/0
3.11.2005 13:12

Styrlic

Re: Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
Jsi snídal vtipnou kaší chudinko méněcenná? Docházej Ti argumenty tak jen pustě plácáš a myslíš si že se snad zhroutím pod snuškou tvých fekalií. Vypadá to ,že ty čteš jenom Jak se kalila ocel.....
0/0
3.11.2005 13:17

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
...chudinko méněcenná? - to sis trochu splet dobu, howáde
0/0
3.11.2005 14:17

iNG0

Re: Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
Sice ta urážka nepatříla přímo mě, ale přesto:
Ty asi historii moc nehovíš, když si troufneš urážet. Navíc v tématu přinejmenším sporném, o kterém se vždy dlouze diskutuje, nikdy však uráží!
btw: Které autory jsi měl konkrétně namysli?
 
0/0
3.11.2005 13:22

iNG0

Re: Re: Re: Proč píšete lži??
Na téhle věci se asi neshodneme, ale to není podstatné. Tady byla přeci napsána prokazatelná nepřesnost, protože žádní "vojáci" se na tom nepodíleli. Odmítám, že by Allgemeine-SS byli vojáci, tak  nevidím důvod, proč tuhle lež trpět.
Jinak, jestli si myslíš, že Waffen-SS či Wehrmacht jsou zločinecké organizace (nebo tak něco), tak to mi nevadí. Mě šlo o to, abych uvedl na pravou míru fušérství, které si iDNES tímto článkem dovolilo.
0/0
3.11.2005 13:16

S.P.Q.R.

Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
Shodneme se na tom, že redaktor iDNES je fušer, který neví, jaká bije. Ohledně zločinů Waffen a Wehrmachtu se nemáme co shodovat, protože byly objektivně potvrzeny a jediné co můžeme, je vzít to na vědomí ...
0/0
3.11.2005 13:22

iNG0

Re: Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
Čím byly objektivně potvrzeny?
Waffen SS a Wehrmacht nejsou zločinecké organizace a jejím členum náleží stejná čest jako ostatním veteránům (pokud samozřejmě bojovali podle válečného práva a nedopustili se nějakého zločinu). Takže paušalizovat, že Wehrmacht a Waffen-SS se dopouštěli zvěrstev nelze. Souhlasím s tím, že se našli jednolivci, kteří podle toho nejednali, ale tím nelze svalovat vinu na celou armádu. Navíc Wehrmacht měl velmi tvrdá pravidla, takže zločiny, které se provalili si trestali nekompromisně sami.
0/0
3.11.2005 16:30

S.P.Q.R.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
Válečné právo? S ním si Hitler a OKW jenom vytřeli zadek ... Tady máš ta svoje tvrdá pravidla čestných veteránů, podle kterých Wehrmacht jednal ... http://www.ess.uwe.ac.uk/genocide/USSR5.htm ... Jenom malý citátek: "Against villages from which the Wehrmacht was insidiously and maliciously attacked, collective punitive measures by force will be carried out immediately under command of an officer with the rank of at least a battalion commander, if the circumstances do not permit an immediate identification of individual perpetrators."
0/0
3.11.2005 16:54

S.P.Q.R.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč píšete lži??
P.S.: A laskavě si všimni, kdo to podepsal ... SS-ák to nebyl ...
0/0
3.11.2005 16:56

Styrlic

A kdy přijde na řadu bolševik??
Je sice pěkné že Motl honí nad hrobem stojici dědky k zodpovědnosti,ale neškodilo by taky začít stavět před soud bolševiky,kteří jsou stále ještě v dobré formně a smějou se nám do k.s.i.ch.t.u a mají toho na svědomí hodně  na vlastních lidech!!!
0/0
3.11.2005 11:17

Flat Vamp A.V.T.

Re: A kdy přijde na řadu bolševik??
...MNO tak proč s tím honěním nezačneš sám? Nebo si honíš doma - a to ti stačí ke štěstí? Nebo co jako chceš tímhle říct - že když se nesouděj bolševický zločinci, má se zapomenout i na ty nacistický?
0/0
3.11.2005 11:54

Styrlic

Re: Re: A kdy přijde na řadu bolševik??
Podle sebe sousím tebe,já mám na honění lidi na rozdíl vod tebe. Ale stále mně připadá větší zločin na vlastních lidech v době kdy nebyla válka než za války zločiny cizích vojáků.A nějakej senilní dědek stejně neví která bije už.
0/0
3.11.2005 12:18

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: A kdy přijde na řadu bolševik??
...vždyť ti nikdo nebrání - pátrej, podávej trestní oznámení etc. Až ti teda ty tví lidi vyhoněj  
0/0
3.11.2005 13:06

Styrlic

Re: Re: Re: Re: A kdy přijde na řadu bolševik??
Hele ty jsi nějakej ujetej na to honění co,koukám ,že ti to nedává spát   
0/0
3.11.2005 13:21

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Re: A kdy přijde na řadu bolševik??
...ale ani ne, "člověče"
0/0
3.11.2005 14:29

EasyR

Re: A kdy přijde na řadu bolševik??
S trestáním bolševiků bych souhlasil. nicméně nácky je potřeba trestat taky...
0/0
3.11.2005 12:41

Styrlic

Re: Re: A kdy přijde na řadu bolševik??
Jo to je jasný !
0/0
3.11.2005 13:38

Maxx-IP

Re: A kdy přijde na řadu bolševik??
Poslouchal jsi dnes na Vltavě před polednem čtení - Viktor Klemperer: "Deníky 1933-1945. Chci vydat svědectví:"? A chceš něco žvanit o zločinech "komunismu" a srovnávat je s fašismem? Se systematickým deptáním, týráním a vyhlazování národů a celých skupin obybavel? 
0/0
3.11.2005 13:27

Styrlic

Re: Re: A kdy přijde na řadu bolševik??
To máš na mysli ty národy co vyhladil Stalin,udava se okolo 20 000 milionu. To máš pravdu to je fakt síla  podle ruských historiku to mělo dvě vlny. Jednu při občanské valce a druhou od třicátých let do jeho smrti.
0/0
3.11.2005 13:37

Maxx-IP

Re: Re: Re: A kdy přijde na řadu bolševik??
1) Stalin nebyl komunista, ikdyž to o sobě tvrdil
2) Nicméně Stalinovi nelze upřít rozhodující podíl na zničení největšího katana XX. století a jeho suity
3) Nevím, z kterých papírů pseudohistorikové vyhrabávají haldy mrtvol.
0/0
3.11.2005 19:47

pommpo

Nemělo by se zapomínat ani nenávidět .
      Jsem rád, že jsou takoví lidé jako pan Motl. Nejde zde ani jemu ani většině lidí o nepřátelství k němcům, ale o potrestání několika málo bohužel už jedinců, kteří vraždili naše předky. A historicky to není záležitost rozhodně stará. Kdo tu dobu zažil, nebo mu o ní vyprávělo více lidí, kteří bojovali na ruské frontě nebo ve VB a nebo tady "jenom" v té době žili - ví proč je to nutné. Měl jsem to štěstí, že se mě týkají z vyprávění těchto lidí všechny tři případy. Je chybou zapomínat, že bez nich by tu někteří "siláci", kteří se schovávají při psaní svých "tvrdých příspěvků za klávesnicí ani neseděli, protože by se jejich tátové a mámy nenarodili. Proto má význam takovéto lidi stíhat i v jejich věku. Pěkný den.
0/0
3.11.2005 11:00

babacek

Do prdele !!!!
Několik desítek let čtu,slyším apod.jak a kolik bylo nalezeno nacistických zločinců.Kolem nás se pohybují komunističtí a jiní zločinci a nic.
No asi až za nějaké to další destiletí.
0/0
3.11.2005 10:56

Maxx-IP

Re: Do prdele !!!!
Poslouchal jsi dnes na Vltavě před polednem čtení - Viktor Klemperer: "Deníky 1933-1945. Chci vydat svědectví:"? A chceš něco žvanit o zločinech "komunismu" a srovnávat je s fašismem? Se systematickým deptáním, týráním a vyhlazování národů a celých skupin obybavel? 
0/0
3.11.2005 13:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.