Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladý lupič chtěl zabít policistu, zbraň nevystřelila

Mladý lupič chtěl v Karviné při zatýkání zabít policistu. Dvaadvacetiletý mladík se při potyčce zmocnil služební zbraně, která policistovi vypadla. Dvakrát stiskl spoušť, nenatažená pistole však nevystřelila. Mladíkovi hrozí až 15 let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik

co s policistou který si nechá zebrat zbran????
0/0
31.10.2005 18:57

JanSlanina

kdyby to
to byl Doyle tak je po lupičákovi
0/0
31.10.2005 14:16

Montaigne

Přepadení, babička, kabelka
Známé atributy. A kdyby byla pachatelem ona, tak by tam nejspíš ještě figurovala barevná sukeň  
0/0
31.10.2005 9:40

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-))).

Re: Přepadení, babička, kabelka
Was ist das sukeň?
0/0
31.10.2005 13:17

klv

Re: Re: Přepadení, babička, kabelka
das ist patákovina
0/0
31.10.2005 13:19

libienski

No to je snad normální!
Nebo aspoň v to doufám, že všichni by poldové, kromě jednotek rychlého nasazení a tak, měli nosit zbraň nenataženou a bez náboje v komoře...A propo, že poldové naplňují tabulky z roku 1977 je opravdu charakteristické, stejně jako pokus ČSSD udělat na poslední chvíli z reformy veřejné správy pro občany, reformu veřejné správy pro policiii, soudy a státní zastupitelství...
0/0
31.10.2005 7:33

opas

Re: No to je snad normální!
Pane vy jste blázen
Střelná zbraň je od slova střílet. A už vidím, jak policajt ve sračkách (čti "ve velkých problémech") mává nenabitou pistolí
Nosit práznou komoru je fajn, dokud nenastane některá z následujících situací: - má jednu ruku mimo (zaměstnaná jinou činností nebo zraněná) - má ruce zamaštěné nebo třeba od krve - bude v časové krizi a nestihne natáhnout
Pak bude pan policajt s odpuštěním v řiti.
0/0
31.10.2005 11:35

tomassouthside

mluvíte tu všicni jenom vo hovnech
pravda je ta,že nikdo z nás nevía ani nemůže tušit,jenom jsme si přečetli tiskový prohlášení  nějakýho vo..sa
z POLICIE ČR
0/0
31.10.2005 1:03

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-))).

Re: mluvíte tu všicni jenom vo hovnech
A o čem mluvíš ty hov&no?!
0/0
31.10.2005 1:15

Joshuaboy

Re: mluvíte tu všicni jenom vo hovnech
Dík, žes přispěl svým dílem do společné žumpy
0/0
31.10.2005 10:08

pmjcop

re
Pokud není dostatek policistů, posílají je samotné na hlídku. Do plných tabulek z roku 1977 ( pořád je ještě kalkulováno s tabulkami z tohoto roku, ovšem nápad trestné činnosti je již jiný) chybí cca 13 stavu. Chce ještě někdo nějaký komentář nbebo to stačí. Jo malém bych zapomněl vycvik v sebeobraně a ve střelbě probíha max jednou do měsíce a když se na našem útvaru jedna četa ozvala že by chtěla taktický výcvik,tak začla probíhat dvakrát týdně tělesná příprava spočívající v tlačení felicie do kopce , což u některých po několika stech metrech vyvoláva zvracení. Zřejmě způsob jak řici držte hubu nebo to bude horší. Pokud policista použije zbraň je zván několikrát do měsíce na výslechy na IMV kde se snaží pánové z inspekce mu vysvětlit že ačkoliv bylo použití zbraně oprávněné nad rámec vyšetřovaní byly u něj zjištěny tyto z
0/0
31.10.2005 0:32

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-))).

I s tímto vyslovuji naprostý souhlas!
I s tímto vyslovuji naprostý souhlas! K mé níže uvedené spekulaci mě přivedly jen rozpory ve zpravodajství. Po pár skutečně drrrssných průšvizích se střelbou se nyní u policie při jakémkoliv vybočení z podmínek použití zbraně zvažuje, zda je dotyčný policista skutečně psychicky způsobilý ke službě, takže je pak možné ledacos.
0/0
31.10.2005 0:51

TomášM

Doufám
že ve vazbě uklouzne na mýdle zrovna jako tento člověk
 
0/0
31.10.2005 0:28

Mitchell

Šťastnej to policajt.
A navíc asi nebude neschopnej, když hodokázal i potom odzbrojit. No a ten zlodějskej grázl? Ten ať shnije třeba v kamenolomu.
0/0
31.10.2005 0:23

TomášM

Omilostnit!
Pachatel jednal zjevně v důsledku zanedbané výchovy v mládí. Doporučuji omilostnit. Naopak policista se zachoval velmi násilnicky a zjevně nebyla naplněna kritéria nutné obrany. Měl by dostat přinejmenším 10 let natvrdo!
0/0
31.10.2005 0:16

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-)))

A nebylo to úpně jinak?
Z článku: "Policistu kopl do lýtka, ten upadl na zem, z ruky mu přitom vyklouzla služební zbraň." Ale na radiožurnálu ve zprávách bylo, že mu zbraň vypadla z pouzdra. Vypadla mu ta zbraň vůbec? Viděli to nějací svědci??? Nebylo to náhodou třeba tak, že ten policista, když nemohl toho zloděje doběhnout, tak začal střílet do vzduchu, což nesmí! Varovný výstřel smí policista použít jen v tom případě, že už jsou naplněny podmínky pro použití zbraně proti pachateli. Ty podmínky jsou v zákoně přesně a přísně stanoveny, ale krádež kabelky to rozhodně není. Pachatel po té střelbě zastavil, policista jej spoutal, ale nyní tvrdí, že ten pachatel se na něj pokoušel střílet jeho vlastní zbraní, která mu vypadla. Tím by se pachatel kvalifikoval ne nebezpečného pachatele, kterému lze zabránit v útěku použitím zbraně. Ale bylo tomu skutečně tak? Ušít na zlodějíčka pokus vraždy, abych se sám vyhnul průšvihu s neoprávněnou střelbou do vzduchu, to by bylo fakt hustý!
0/0
31.10.2005 0:02

Pepan11

Re: A nebylo to úpně jinak?
Tak mne zase prijde 'fakt hnusny' okrast 88-letou starenku stylem, v dusledku ktereho mohla zemrit.
0/0
31.10.2005 0:17

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-))).

Re: Re: A nebylo to úpně jinak?
Naprostý souhlas! Ke shora uvedené spekulaci mě přivedly jen rozpory ve zpravodajství. Po pár skutečně drrrssných průšvizích se střelbou se nyní u policie při jakémkoliv vybočení z podmínek použití zbraně zvažuje, zda je dotyčný policista skutečně psychicky způsobilý ke službě, takže je možné potom ledacos.
0/0
31.10.2005 0:46

kiv

Mel kliku
Jako policeman je asi lempl (nechat si sebrat kvér ) ale mel kliku, ze to neni asi zas takovy "kovboj" a netaha jej s nabojem v komore a natazeny. Takhle skoncil pouze s nakopnutou holeni a ostudou. Porad lepsi nez na hrbitove. Otazka ale opravdu zni, kde mel kolegu, bo samotnyho policajta clovek nepotka (spis posledni dobou minimalne ve trech az ctyrech) ... 
0/0
30.10.2005 18:57

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-)))

Re: Mel kliku
Třeba šel od autobusu do služby, anebo si vyběhnul pro sváču.
0/0
30.10.2005 19:05

freak2

Re: Mel kliku
Pokud je náboj v nábojové komoře, tak nemusí být bicí ústrojí nataženo - stačí promáčknout spoušť, jedinej rozdíl je, že má spoušť o něco větší odpor než při předepnutém bicím ústrojí.
0/0
30.10.2005 21:20

johnny_b_good

Re: Mel kliku
Nahodou to neni zase takovej lempl, kdyz potom na vytrznika vytahnul svoje "hmaty a chvaty" :-DDD, tenhle vyraz v clanku mne vazne pobavil :-)
0/0
30.10.2005 23:22

Thorough

Re: Mel kliku
Ježiš to jsou zase slinty....
0/0
30.10.2005 23:40

xkamil

Re: Mel kliku
Kde byl kolega? Cti na http://www.blesk.cz/Clanek56015.htm
0/0
31.10.2005 12:45

jenik221

Exemplární trest
tihle hajzli si snad myslej, že si pro tři stovky můžou dovolit všechno. Na dva dny na pranýř, seřezat a 1000hodin veřejně prospěšnejch prací...
0/0
30.10.2005 18:54

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-)))

Re: Exemplární trest
Za pokus o vraždu? Se vším souhlasím, pokud to bude z ostnatým drátem v kamenolomu a nikoliv na svobodě. Ale těch 1000 hodin je směšně málo.
0/0
30.10.2005 19:00

doktor_bota

Re: Re: Exemplární trest
Já bych pro ten trest byl, akorát bych doplnil klauzuli "každého čtvrt roku až do smrti".
0/0
30.10.2005 19:10

pancho10

Re: Exemplární trest
Tak mě po přečtení příspěvku napadlo že by se tak dala v pohodě vyřešit tkz.ekologická elektřina.Odsouzený by musel našlapat/natočit třeba 2 MWAh......
0/0
30.10.2005 21:44

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-)))

Já bych řekl, ...
Já bych řekl, že při své blbosti měl ten polda kliku jak od blázince!
0/0
30.10.2005 18:52

ppeepa

berdych
Ja si myslím, že je v tom mladý muž úplně nevinně.Asi si myslel že je povoleno střílet na někoho na ulici.
0/0
30.10.2005 18:36

DEINONYCHUS

Re: berdych
Já si taky myslím, že když viděl, co může prase Berdár, proč by nemohl on, zákony platí přece pro všechny stejně.
0/0
30.10.2005 18:39

dislektik

mrtvý ???????????kdo??????????co???????????
0/0
30.10.2005 17:59

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-)))

Re: mrtvý ???????????kdo??????????co???????????
Tyzlegtig bohužel ještě ne.
0/0
30.10.2005 18:26

dislektik

Re: Re: mrtvý ???????????kdo??????????co???????????
A DLOHÝ ŽIVOT MÁ PŘED SEBOU A KE VŠEMU ŠTASTNÝ
0/0
30.10.2005 18:39

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-)))

Re: Re: Re: mrtvý ???????????kdo??????????co???????????
JÁ TI TO PŘEJU!
To předtím bylo jenom (ale nikoliv vážně míněné!) štiplavé rýpnutí.
0/0
30.10.2005 19:54

mario55

Šmejda zavřít na doživotí
Tak těm policistům neschválili nový služební zákon, a vyšší platy tak nechápu proč by měli potom nasazovat životy za směšné platy. Aha, oni vlastně podepsali nějakou přísahu, že pro výkon služby i zemřou. Až lidi u nás pochopí, k čemu je policie tak už tady budou lítat marťánci. Mluvím o asi jedné desetině, kteří jsou na chodníku, zbytek s těmi o hodně většími platy sedí v kanceláích a vymýšlí, jak to těm dole znepříjemní.
0/0
30.10.2005 17:44

153624

Re: Šmejda zavřít na doživotí
Tak řešením je od Policie ČR odejít,ne?Znám hodmě mladých kluků s maturitou od 22-30 let,šlapou a jejich plat je daleko vyšší,než třeba učitelů, ať uvedu skupinu vysokoškoláků.A jsou s platem docela spokojeni.Nezbývá, než si dodělat školu a hybaj učit,třeba.Venku je policajtů rozhodně víc jak 1/10,pokud tedy vylezou,že jo....Protože služební sbraň selhala,o důvod víc investovat do vybavení.Holt,pane příslušníku, je jedna hromádka peněz,takže nejenom platy...nebo odchod.Vo co go?Zájemců o práci v silových složkách státu je daleko víc,než volných míst.V Kolíně shání automobilka lidi na práci...je ale pravda,že policajt má víc,to jo a také výsledek práce, no nic...čest!
 
0/0
30.10.2005 18:47

Babul

Re: Re: Šmejda zavřít na doživotí
Pokud tvůj nick je služební číslo, tak jsi dost starý na to, abys věděl o co ve věci jde. Pokud je to číslo, pod kterým jsi byl evidován na Borech, tak o práci policajtů nevíš nic. A ty mladé kluky s maturitou, co šlapou, znáš odkud? Z hlavního nádraží nebo E 55?
0/0
3.11.2005 8:52

TomášM

Re: Šmejda zavřít na doživotí
no ty platy tam nejsou super nikde. Kolega co dělal u Policie mne ujistil, že mám vyšší plat než policejní prezident. Tak jsem spokojen.
0/0
31.10.2005 0:18

www.MujGLOCK.com

Zajimave
Zajimave, ze ho okamzite "nesmaznul" kolega toho okradeneho policisty, zvlast kdyz na kolegu miril a cvakal.
0/0
30.10.2005 17:23

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-)))

Moc se díváš na americké filmy :-))) . .
Tam byli dvá policisté???
0/0
30.10.2005 17:34

www.MujGLOCK.com

Re: Moc se díváš na americké filmy :-))) . .
Tak nejak jsem to pochopil z clanku. Nebo ze by policista sebral svou zbran, nadrcnul ji a potom strilel do vzduchu? No taky to tak mohlo byt.
PS. obavam se, ze americke filmy nejsou zrovna mym hobby.
0/0
30.10.2005 17:42

Obskurni Prase

Re: Re: Moc se díváš na americké filmy :-))) . .
Máš ještě i jiné problémy, než pochopení obsahu psaného textu?
0/0
30.10.2005 17:45

www.MujGLOCK.com

Re: Re: Re: Moc se díváš na americké filmy :-))) . .
No me spise unika jedna vec a to dost zasadni - proc byl tedy ten policista sam, respektive, kde byl v uvedenou dobu jeho kolega.
0/0
30.10.2005 17:47

Obskurni Prase

Re: Re: Re: Re: Moc se díváš na americké filmy :-))) . .
Asi měl něco jiného na práci. Každopádně, hodněkrát jsem viděl měšťáky chodit samostatně.
0/0
30.10.2005 17:50

www.MujGLOCK.com

Re: Re: Re: Re: Re: Moc se díváš na americké filmy :-))) . .
No nevim kdo zde ma problemy s pochopenim psaneho textu, kdyz se vsude pise o policistovi a ne o straznikovi obecni policie
0/0
30.10.2005 17:51

Obskurni Prase

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc se díváš na americké filmy :-))) . .
Snad jsem se Tě nedotkl? :)
0/0
30.10.2005 17:54

www.MujGLOCK.com

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc se díváš na americké filmy :-))) . .
Zatim ne, nemel si moznost.
0/0
30.10.2005 17:56

jojoj897

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc se díváš na americké filmy :-))) . .
proč šel sám? třeba z práce - nebo do práce
0/0
30.10.2005 18:26

DEINONYCHUS

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc se díváš na americké filmy :-))) . .
To nemohl být empík, protože jsem ještě neviděl empíka s pistolí, všichni nosí revolver. Čím blbější, tím větší ;-).
0/0
30.10.2005 18:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.