Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skandál a Katrina srazily Bushovu popularitu

Popularita amerického prezidenta George Bushe dále klesá. Podle aktuálního průzkumu vyjádřilo nespokojenost s prezidentovým působením 58 procent dotázaných. Na výsledku se podepsal skandál s únikem tajných informací z Bílého domu. Bushovi neprospěla ani pomalá reakce vlády na hurikán Katrina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tajemník z letícího ostrova

Palestinci vypálili z pásma Gazy několik raket na Izrael
Palestinci vypálili z pásma Gazy několik raket na Izrael poté, co izraelská armáda při razii západně od Jordánu zabila tři palestinské ozbrojence.
Později ale Islámský džihád oznámil, že si ponechává právo pomstít se za smrt lidí na území západně od Jordánu. V prohlášení, vydaném v Gaze se uvádí, že skupina může udeřit na nedaleká izraelská města.   a co az izrael uderi delostrelectvem a raketami na palestinska mesta? 
0/0
31.10.2005 17:09

jack_rupnick

průmyslové vyhánění beduínů
Čtyři práškovací letadla kroužila nad poli blízko Beer Sheva v jižním Izraeli, kde šejk Salih Abu Darim a jeho kmen pěstovali obilí pro sebe a pro své stádo ovcí. Koncentrovaný práškový herbicid v příštích týdnech zahubil vše, co na poli rostlo. Bylo to potřetí v posledních dvou letech, kdy izraelská vláda zničila Arabům úrodu tímto způsobem.
A není to jediný způsob. V minulém roce zničily izraelské buldozery dva tisíce beduínských obydlí, nejméně tři kostely - a dalších deset tisíc konstrukcí a staveb je v plánu.
Izrael totiž začal nevyhlášenou válku vůči zhruba 70 tisícům beduínů usazených ve 45 komunitách na území, které Izrael hodlá použít pro stavbu nových osad. Snaží se je vypudit z jejich půdy do státních rezervací.
0/0
31.10.2005 14:49

-RASWAN-

Re: průmyslové vyhánění beduínů
Mno jo,zjevně se herbicidy rozhodli použít na škodnou,inu někdo se vyhazuje do vzduchu,někdo chce vyhlazovat,a někdo holt práškuje a drandí tankama po vesnicích  To víš střední východ,jiný kraj,jiné hobby
0/0
31.10.2005 15:24

jack_rupnick

Re: Re: průmyslové vyhánění beduínů
to jsi četl v rudém práu, že beduíni se vyhazují do vzduchu ? netušil jsem, že jsi až tak velký konspirátor
0/0
31.10.2005 15:26

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: průmyslové vyhánění beduínů
...MNO zato ty umís tak leda kopírovat ze Zvědavce.
0/0
31.10.2005 15:29

zpravodajec007

Re: Re: Re: Re: průmyslové vyhánění beduínů
... a vysoce věrohodný Stwora to zase převzal od podobně věrohodné Džazíry.  Krom toho se nám Ruplík "zapomněl" zmínit o tom, že článek je půldruha roku starý, aby to takto vypadalo jako další věrolomné porušení současného křehkého příměří ze strany satanského Izraele.
0/0
31.10.2005 16:43

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Re: průmyslové vyhánění beduínů
Kara ben Nemsi a jeho věrný arabský přítel, nejvyšší šejk beduínského kmene Haddáků velikého národa Šammárů, putují pustinami Kurdistánu v doprovodu svých "spojenců" vedených šejkem Nafarem ben Šurim
0/0
31.10.2005 16:49

-RASWAN-

Re: Re: Re: průmyslové vyhánění beduínů
A ty jsi to tam četl,že o tom mluvíš?
0/0
31.10.2005 15:30

Montaigne

tohle umí jen Jyrka
Při nočním americkém náletu poblíž irácko-syrské hranice zemřelo 40 lidí.
Jyrka vidí teroristy i v noci a na vzdálenost několika km  
0/0
31.10.2005 14:34

-RASWAN-

Re: tohle umí jen Jyrka
Samozřejmě,používají na to speciální kulky a bomby které zásadně zabíjí jen civilisty,ponejvíce ženy a děti
0/0
31.10.2005 15:06

Júlinek šíšal

Re: Re: tohle umí jen Jyrka
plčku ... amíci mají extra kulky? ... a jyrka se jima kouká? ...
0/0
31.10.2005 15:19

-RASWAN-

Re: Re: Re: tohle umí jen Jyrka
Ano,obecní blbečku,a ještě mají skřítky kteří se ti schovávají pod postel a sledují tě 
0/0
31.10.2005 15:21

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: tohle umí jen Jyrka
nojo ... bubu ... na to se, plčku, ještě zmůžeš ... a doufáš, že se tě ještě někdo lekne ... ti domácí rarášci mají teď docela jiný starosti ... prý jim jde o chleba ...jestli ještě víš, co to je ...
0/0
31.10.2005 16:03

jack_rupnick

:)))
Kolapsy na světovém trhu investičních fondů drastickým způsobem zvedají míru inflace v USA. Svou daň si také vybírá válečné dobrodružství Států v Iráku, ale i na jiným místech země a opakované přírodní katastrofy, které celkově způsobily ztrátu okolo 500 miliard amerických dolarů. Minulý týden tak ve Spojených Státech zaznamenaly největší inflaci cen energie za posledních 50 let. Mimo to se občané pojených Států budou muset nějakým způsobem vypořádat z postupně se šířícím krachem penzijního i zdravotního systému.
0/0
31.10.2005 13:44

Júlinek šíšal

milésouškidrazísouzizasloužilíkomicidalšípanáci,
.... já se kaju.  Teprve dnes jsem prohlédl. Pravým důvodem jyrky byla jeho touha splynout s milovaným salámkem. Když nešel mohamed k hoře, holt musel hora k mohamedovi...Prostě a jasně, amerika a jyrka nikdy své spojence nezrazuje. Tedy ani jyrka - třeba i proti vůli spojence nenechá utuchnout spojeneckou lásku, přinejmenším tu svou. A až jyrka nechá salámka zavřít, tak jistě jen proto, aby ho měl nablízku, pro sebe, a pro svou lásku. A i kdyby ho nechal zemřít, tak jistě jen proto, aby už nikdo salámka nemohl mít, když by nemohl on....   
0/0
31.10.2005 13:43

tajemník z letícího ostrova

Islámský džihád pro příměří
Palestinská radikální organizace Islámský džihád se v neděli po dohodě s palestinskou samosprávou zavázala, že zastaví raketové útoky na Izrael z pásma Gazy. Jako podmínku si ale klade, že Izrael nebude podnikat letecké údery na Gazu. Také Izrael prohlásil, že zastaví odvetné letecké a dělostřelecké útoky. Informoval o tom nejmenovaný palestinský činitel.
 
Vzápětí ale agentura AFP informovala, že nedělní operace izraelské armády u Kabátije na západním břehu Jordánu skončila smrtí jednoho aktivisty džihádu a zraněním dalšího. Vzápětí místní představitel džihádu obvinil Izrael z nového porušení příměří.   :)))
0/0
31.10.2005 13:35

vaclavj1

tak je asi pravda,
ze pro Americany jsou domaci temata dulezitejsi nez ta zahranicni.
0/0
31.10.2005 11:53

ježkovy_voči!

Re: tak je asi pravda,
Ano, například jak je možné, že administrativa, která si klade jako své poslání boj s terorismem, při kterém jsou velmi důležité tajné služby, jen tak z pomstychtivosti práskne identitu tajné agentky CIA...
0/0
31.10.2005 13:33

Montaigne

U mě je Jyrka stále populárnější
   a taky je s ním srandy kopec
0/0
31.10.2005 11:50

ouagadougou

to je zvláštní
kolik je ve státech antiami.
0/0
31.10.2005 11:33

tajemník z létajícího ostrova

Re: to je zvláštní
a komunistu ci podpurcu terorismu ;)
0/0
31.10.2005 11:44

Kentus

Re: Re: to je zvláštní
Ale jedno v Americe nemají. A to jsou stránky iDnes!
 
                                           Kentus se tetelí hrdostí
0/0
31.10.2005 11:59

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: to je zvláštní
ale urcite tam taky maji podobny informacni vykvet... hned me napadlo treba Fox News ;)
0/0
31.10.2005 12:03

Kentus

Re: Re: Re: Re: to je zvláštní
Nikdy jsem to nezkoušel, ale neřekl bych, že by u Foxů chatovali podobní výlupci. Tamní cenzor by měl napilno.
 
                                      Kentusova domněnka
0/0
31.10.2005 12:06

Montaigne

Ano, v Texasu je možné všechno
Zásah elektrickým proudem zabil texaského pastora ve chvíli, kdy se chystal křtít věřící. Baptistický kazatel stál ve vodě a rukou si přitáhl mikrofon, aby ho lidé slyšeli.
0/0
31.10.2005 10:08

Kentus

Re: Ano, v Texasu je možné všechno
Jé, nazdar Monty! Přišel sis zase ňémecky zakonverzovat?
 
                                      Spokojený Kentus 
0/0
31.10.2005 10:18

Montaigne

Re: Re: Ano, v Texasu je možné všechno
německy těžko, jsem slabej v konotačních základech a navíc jsem si všim, že ty jsi těžce pokročilej  
0/0
31.10.2005 10:28

Kentus

Re: Re: Re: Ano, v Texasu je možné všechno
Konotačních základech? Tys stále nepochopil, jak jsem to minule myslel.
 
                                           Kentus konstatuje
0/0
31.10.2005 10:32

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Ano, v Texasu je možné všechno
sím, já tomu slovu nerozumím  
0/0
31.10.2005 10:36

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Ano, v Texasu je možné všechno
No tak si otevři slovník!  
 
                                           Kentus si rve vlasy
0/0
31.10.2005 10:45

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano, v Texasu je možné všechno
cizích slov
        Monty chce mít jistotu  
 
 
0/0
31.10.2005 10:47

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano, v Texasu je možné všechno
Éh... tak teď jsi mě dostal. Ale ano, mohlo by to být ve slovníku cizích slov, nicméně spíše bych hledal ve Slovníku spisovné češtiny.
 
                                           Kentus se zahloubal
0/0
31.10.2005 10:50

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano, v Texasu je možné všechno
hlásím, že už jsem to našel na Google: je to :  významový odstín slova
moc chytrej z toho nejsem
0/0
31.10.2005 10:54

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano, v Texasu je možné všechno
Fajn. A já minule psal "kentus v konotacích." Tak si to doslovně přelož a jsi doma. Ách jó, kam jsme se to dostali, když musíme překládat svá slova zde na iDnes.
 
                                           Kentus žehrá
0/0
31.10.2005 11:00

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano, v Texasu je možné všechno
tak soráč, chápu pomalu, zato blbě  
0/0
31.10.2005 11:14

pakoss

BUSH je No. 1
Každému politikovi kdekoli v demokratické zemi kolísá popularita....  Prezident Bush se po dobu svého zatímního působení v úřadě projevil jako silný, rozhodný, moudrý a tvrdý státník.....!!!
 
Podporuji prezidenta Bushe, on je vůdcem svobodného světa, on je zárukou bezpečnosti pro civilizované státy a on je postrachem tyranů a diktátorů !!
 
Až historici ocení jeho úlohu v dějinách a jeho přínos pro pokrok civilizace.  Mít my, Česko, takového premiéra jako USA mají prezidenta... prima představa!!
Chvála Bohu, že jsme v NATO... Pamatujme si, že USA své spojence NIKDY nezrazují......!  Go, Georgi, go!!!
 
0/0
31.10.2005 9:16

Júlinek šíšal

Re: BUSH je No. 1
eště si zapomněl Heil fuehrer !!!  ... ale máš recht ...  tehdá jak si rum potřásal packou se salámem, nebyl salám spojencem usa, nbrž usa spojencem saláma, viď? ...
0/0
31.10.2005 9:28

pakoss

Re: Re: BUSH je No. 1
Milí šíšale.....Tehdy byla jiná cituace, ty to jistě víš....tehdy bylo třeba zastavit Chomejního fanatický islámský režim, ten rozpoutal mnohaletou válku s Irákem..... USA tehdy pomáhaly Iráku proti muslimským fanatikům...... Stejně tak v jiné době pomáhaly v Afghánistánu mudžahídům dodávkami zbraní a logistickou podporou proti sověstkým okupantům, které si pozval soudruh Nadžíb..... /něco obdobného, jako "zvací dopis" v 68/69  v tehdejší ČSSR/.
Prostě tehdy to tak bylo, ty to víš, já to vím. Teď je teď.....a v současnosti USA a Bushe podporuji, to je vše....  Vím, že zarytí antiglobalisté či antibushovci neprozřou, protože nechtějí vidět, slyšet to co se jim "nehodí do krámu", ale tak to prostě je....    Go, Ami, go....!!!
 
 
0/0
31.10.2005 10:18

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: BUSH je No. 1
jo taaak... takze iracko-iranskou valku nakonec rozpoutal iran... to bude dneska tady jeste legranda :))))
0/0
31.10.2005 10:27

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: BUSH je No. 1
Až na to, že Brzezinski později sám přiznal, že pomáhali mudžahídům ještě před sovětskou okupací - právě proto, aby Sověty do Afganistánu přilákali. (A mimochodem - irácko-iránskou válku opravdu opravdu rozpoutal Saddám a nikoli Chomejní) Měl by sis upgradovat znalosti... :-))
0/0
31.10.2005 12:13

pakoss

Re: Re: Re: Re: BUSH je No. 1
Noooo ty by sis měl nechat upgradeovat znalosti a navíc i celej mozek:-) !!!!!
0/0
31.10.2005 12:58

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: PAKOSS je však lepší ...
je No 0 !!! ... ostatně vůbec nejde o to, co ty  miluješ, co posloucháš, co vidíš ... jen o odpověď na otázku, kdože to tehdá byl spojencem koho, salámek šiřitele anebo šiřitel salámka ... to abys věděl, do čího pozadí to vlastně lezeš ...  
0/0
31.10.2005 13:14

Kentus

Re: BUSH je No. 1
Je to rozhodně silný, rozhodný a tentononc státník. Ale stejně bych ho za Paroubka neměnil.  
 
                                           Kentus s grimasou 
0/0
31.10.2005 9:34

Montaigne

Re: Re: BUSH je No. 1
Ano, je to velký stádník. Vždyť taky má za sebou dost velké stádo. I u nás v Česku  
0/0
31.10.2005 10:10

Kentus

Re: Re: Re: BUSH je No. 1
To má. Ale je to taky známý kauboj, dobře ví jak ty voly zkrotit.
 
                                           Kentus souhlasí
0/0
31.10.2005 10:19

pakoss

Re: Re: BUSH je No. 1
.........ParouBACK ?? Ty ho máš rád? Takového populistu, kecala a neschopného socanského panáka???   Probuď se, člověče!!!
0/0
31.10.2005 10:19

Kentus

Re: Re: Re: BUSH je No. 1
Já přece nepsal, že ho mám rád.
 
                                           Kentus se rozřehtal
0/0
31.10.2005 10:23

Filip_II

idiot
Každý politik se občas dostane na dno preferencí a po čase se od něj odrazí.
 
Bushovi preference však klesají zcela stabilně po celou dobu jeho "vládnutí". Pevnou půdu od které by se odrazil, nalezne v hlubinách své neschopnosti a omezenosti jen velmi stěží...
0/0
31.10.2005 8:12

Kentus

Re: idiot
Jen jestli nejsi právě ten typ, který nepije Colu z ideových důvodů.
 
                                      Kentusova domněnka
0/0
31.10.2005 9:35

Filip II

Re: Re: idiot
No ve skutečnosti je to tak, že Colu piju, ale mám přitom výčitky svědomí.
 
   Filip se přiznává k morálnímu selhání    
0/0
31.10.2005 9:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.