Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Praze demonstrovala stovka neonacistů

Neonacisté dopoledne demonstrovali před německým velvyslanectvím v Praze. Chtěli vyjádřit podporu německému vězni Ernstu Zündelovi. Ten je obviněn z šíření nenávisti vůči Židům a popírání holokaustu. Na akci se sešla necelá stovka neonacistů a o pár desítek víc jejich odpůrců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel Sudoplatov

Holohoax
http://www.skrewdriver.net/sfhoax.html
http://www.heretical.com/holohoax/hoax01b.gif
 
0/0
30.10.2005 18:48

monstrum

Chudák Zundel
Jsme upřímně zděšen v jakém světě to žijeme, když tu nikdo nesmí říct nahlas svůj názor aniž by ho zavřeli. Chudák Zundel řekl jen nahlas to, co si ostatní šeptají.  A určitě do toho viděl více než ostatní, vždyť to byl historik.Víc nenapíšu, kdo hledá, najde ...
0/0
30.10.2005 17:49

LimonadovyJoe

Už mám strach, už se celej třesu
     Pár opilejch kluků něco vyřvává a všichni rádobydemokrati se můžou podělat, ale že už vám 7 let vládnou rudí extremisté ze soc. dem. a posledních pár měsíců s ještě většími extramisty z KSČ to vám nevadí. Je mi z těch "humanistů" na blití.
0/0
30.10.2005 12:39

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-)))

Víš vůbec, o čem je demokracie?
Jestliže je to výsledek rozdání karet, kterého ses při volbách také účastnil (a i neúčast je také projev vůle) co se ti potom na tom nelíbí?
 
                              Víš vůbec, o čem je ta demokracie?
 
0/0
30.10.2005 17:30

hrubos

volte na netu
 
0/0
29.10.2005 21:28

Ahaman

Re: volte na netu
Z té nabídky není koho.....
0/0
29.10.2005 22:28

JT007

0/0
29.10.2005 19:33

Tajné

Re: komentář
100% souhlas. Sice vlasteneckou frontu nesnášim, ale v tomhle mají pravdu.
0/0
29.10.2005 22:07

maudite

Re: Re: Zij a nechej zit !
    V Kanade to byly v poslednich dvou letech utoky na zidovske skoly, synagogy atd. Vubec se nedivim, ze toho zmetka vypovedeli. Jestli mate v Evrope nejake chtice , tak si je ukajejte doma a nelezte s nima do zamori, kde na ne neni nikdo zvedavej.
A bohuzel porad se najde hromada idiotu, kteri budou lidi rozestvavat ruznymi uchylnymi teoriemi, jako v tomto pripade neonaciste. Proti nim stoji zakony, jako ten v Nemecku. A jetak spravne.
Jen pro uplnost, nejsem zid.
 
 
0/0
30.10.2005 16:18

Tajné

Re: Re: Re: Zij a nechej zit !
Ale za to přece nemůže Zündel. I kdyby za to mohl, měl být obviněn a následně odsouzen. Ptam se, proč se to nestalo, jestli je jeho vina tak jasná?
0/0
30.10.2005 17:45

IVAnd

Téma diskuze
Diskutovaný článek snad není o Izraeli a jeho územních nárocích, ale o právu jednoho nepohodlného člověka na spravedlivý soud - i když podle přítomných vlajek Izaele, kdo ví....?
0/0
29.10.2005 12:47

Tajné

5
umřelo jen pět miliónů židů, zavřete mě taky!
0/0
29.10.2005 12:44

Ahaman

Re: 5
Neboj se, ani takovéhle srandičky ti neprominou, brzy na tebe dojde.
0/0
29.10.2005 20:23

Trashman

Jen tak mimochodem,
co to má ta ženská za vlajku? Já myslel, že na území našeho státu se nesmí používat vlajky násilnických států !
0/0
29.10.2005 12:32

koris

SVOBODA SLOVA???
To jsme to dopracovali, to je demokracie jak za komárů nebo za adolfa. Proč by si slušnej neonácek nemohl zařvat na demonstraci Tak málo? A nepište nic o nevhodnosti a kontextu. Svobodu slova takový termíny nezajímaj.
 
0/0
29.10.2005 8:58

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-)))

To jsi to dopracoval, mag0re.
Jasně! A osobní svobodu je zase nezbytné dopřát i zlodějům, násilníkům a vrhům!!!
0/0
29.10.2005 9:55

maudite

Re: To jsi to dopracoval, mag0re.
Ale tu uz oni prece maji !
0/0
30.10.2005 16:20

Maxx-IP

Re: SVOBODA SLOVA???
Was heißt es "slušnej neonácek"?
0/0
29.10.2005 10:03

Jóžin z Bážin(von Sajrajt :-)))

Re: SVOBODA SLOVA???
Was ist das "slušnej neonácek"?
0/0
29.10.2005 10:13

nenápadně maskovaný Kei

Srandičky...
Prosím Vás, je protizákoné heslo "cikání do práce!" ? Je to snad i rasistické?
0/0
29.10.2005 0:09

WildBoy

Re: Srandičky...
A je protizákonné či rasistické Arbeit macht frei?
0/0
29.10.2005 0:37

TomášM

Re: Re: Srandičky...
když jsem byl malý četl jsem skvělé knihy "Přežila jsem Osvětim" a "Malá pevnost Terezín" a myslel jsem si že když jste tam hodně makali tak vás pak za odměnu pustili (viz. to heslo na bráně). Jo, pak babka ty knihy spálila.
0/0
29.10.2005 0:54

TomášM

Re: Srandičky...
cikáni do práce je přeci nevhodné! chtít po někom aby pracoval a místo braní taky občas i dával, no prosimvás, kam bysme došli!
0/0
29.10.2005 0:52

lemax

smeka vylizancu pak odesla krmit ptacky na nabrezi Jiriho Fasounka!
0/0
29.10.2005 0:08

nenápadně maskovaný Kei

...
Když vidím, kolik lidí tu zase motá pojmy neonacismus a nacionalismus dohromady, chce se mi je nakopat do prd.le! To je tak těžký si přečíst nějaký výkladový slovník? Neonaciosta je hovado, co popírá historická fakta, nacionalista má jen rád svoji zem, což se sice vůbec nenosí, ale díky bohu za ně.
0/0
28.10.2005 23:58

klv

Re: ...
problém je spíše v tom že mnozí nacionalisté jsou zároveň neonacisté
0/0
29.10.2005 0:16

Phetronius

Re: Re: ...
a všichni neonaciste jsou lidi- podle vaší logiky by problém byl už jen to že se někdo narodí jako člověk...
0/0
30.10.2005 11:44

Maxx-IP

Re: ...
A myslíš, že ten tvůj výklad je správný? Nacionalista sice není nacista, ale nemá k němu daleko. I on povyšuje svůj národ nad národy ostatní, kterými pohrdá, jen to nedělá tak nevybíravými prostředky, jako nacista.
0/0
29.10.2005 8:26

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: ...
Tak to je právě ta chyba, nacionalista nepohrdá ostatními, jen si váží svého národa a jeho historie. Ale to už brzo bude jedno. Za pár desítek let bude preziddnt ČR Hu-wang Song Kuk a předsedou vlády Igor Vasilijevič Tumbrakov a všíchni budeme hrdí na svůj národní africký fotbalový tým...
0/0
29.10.2005 9:16

Maxx-IP

Re: Re: Re: ...
Nebo-li ty vlastně vlastencům nadáváš do nacionalistů.
0/0
29.10.2005 12:03

Phetronius

Re: Re: Re: Re: ...
ty jo.doteď jsem žil v milné představě, že nacionalista=vlastenec=patriot... jseš si jistý svým tvrzením?
0/0
30.10.2005 11:47

Trashman

Re: ...
Jak vidím, tak ani ty v tom nemáš jasno. Nacista je zkratka pro "Nacional Socialist", tedy česky "Národní socialista". Takže nevím o co se tady vlastně hádáte, jde přece o lidi, kteří jsou hrdí na svoji zem a jsou socialisté. Co se komu na tom nelíbí?
0/0
29.10.2005 12:30

igor_magor

Je to v poradku?
Uprijmne jsem zdesen. Co se to deje ze na ulici pochoduji neonacisti a jakoby se nic nedeje. Hajlovani je poruseni zakona, ale byt nacistem je v poradku a dokonce je nechame se projit po Praze. Do pr... kam speje ten stat????
0/0
28.10.2005 23:39

lemax

Re: Je to v poradku?
Bud v klidu igore magore, uz jich je jen stovka duchodcu! Jsou v predelkovicich na Hane tak uz jen hulakaj!
0/0
28.10.2005 23:48

Ahaman

Zdá se,
že paní Hellerová je docela rozumná Židovka, když má zájem diskutovat s protistranou. Totéž se ale o zdejších jewniorech :-) říci nedá.
0/0
28.10.2005 22:42

TondaPirko

Re: Zdá se,
¨stará Hellrová má především obdivuhodnou pamět, na to co měla ráno ke snidani  už zapomnela ale co bylo před 60 lety ví na detaily
0/0
28.10.2005 23:01

Péťa.

Názor
Pravdou je, že je něco špatně, když může být někdo vězněn za svůj názor. Je to podobné, jako by byl vězněn někdo za nesouhlas s oficiálním výkladem jakékoli jiné historické události, například převratu v roce 1989, útoků 11. září 2001 apod.. Ta událost se stala, ale mohou být různé názory na přesné okolnosti a průběh.
0/0
28.10.2005 22:41

abysser

fagot69
Čili iDnes už čtou i náckové? To abych tedy změnil tisk :/.. Stejně jako můžeme zpochybňovat židovský nárok na Palestinu, můžeme relativizovat nárok libovolného evropského národa na své místo na mapě.. Tady tato relativizace je jen levný populismus a demagogie...
0/0
28.10.2005 22:20

TomášM

Přijet tam s těžkým kulometem
a nadělat z nich sekanou. nic jinýho.
0/0
28.10.2005 22:13

rzlm

Pro chytrolíny, kteří reagovali na můj níže uvedený příspěvek:
Když nesouhlasíte, dobrá, ale pak nenadávejte a napište něco rozumnějšího, třeba se poučím a něco si odnesu. Já jsem jen pronesl svůj názor, za kterým si zatím stojím. Možná mám mezery v dějepise, ale to, co jsem o židovském státě a jejich politice napsal je pravda. Jak si jako myslíte, že hledí arabáči na židy?? Jako na nepřátele! A současná proamerická politika je Izraeli zvláště nakloněna. Já nesouhlasím s arabskými (teroristickými) metodami, ale stejně tak nesouhlasím s tím, jak si Izrael nárokuje cizí území. Uznávám židy jako schopné obchodníky, však jejich HDP tvoří ze 44% právě obchod a zahraniční investice, ale současně nemohu opomenout to, jak se chovají k okolí - nekompromisně a bez jakéhokoli příkoří. A tohle není dobré pro nikoho.
0/0
28.10.2005 20:12

fagot69

Re: Pro chytrolíny, kteří reagovali na můj níže uvedený příspěvek:
V podstatě souhlas.Už Harry Truman říkal,že Židy nikdy nezajímalo,kolik obětí si vyžádala válka u jiných národů a vynucují si,aby se výsadního zacházení dostalo pouze jim.Když mají moc,tak se jim v bezohlednosti nevyrovná ani Hitler se Stalinem dohromady.Tak.
A těch reakcí si nevšímej.Jsou to jen neomezení idioti,které ve zvláštní škole mlátili tu málo,tu více a náhodou se nachomýtli k počítači.
 
0/0
28.10.2005 20:51

rzlm

Re: Re: Pro chytrolíny, kteří reagovali na můj níže uvedený příspěvek:
No, mě šlo spíš o to, aby nenadávali, ale aby rozumně argumentovali. Toť vše. Jinak s Tebou musím taky souhlasit :o)) Ona by se sem hodila ta židovská anekdota, jak Kohnovi Herrmann říká: "Jsi žid!!" a Kohn odpoví: "A co Tobě schází k dokonalosti?"
0/0
28.10.2005 21:07

pepe1000-1

Re: Pro chytrolíny, kteří reagovali na můj níže uvedený příspěvek:
To, ze jses socan jeste beru, ale ze jses jeste antisemitickej socan, tak to uz je mazec... :-))
0/0
28.10.2005 20:57

rzlm

Re: Re: Pro chytrolíny, kteří reagovali na můj níže uvedený příspěvek:
Jak jsi ty joudo přišel na to, že jsem socan?? Natoš pak antisemita?? Já jsem psal, že je uznávám, ale současně se mi na jejich politice něco nelíbí!! Jak se asi budeš tvářit, až budou raketama útočit na tvé bydliště??
0/0
28.10.2005 21:10

rzlm

Re: Re: Re: Pro chytrolíny, kteří reagovali na můj níže uvedený příspěvek:
Mimochodem: jestli sis nevšimnul, tak jedinej stát, kterýmu je světovou policií (USA) tolerována dobyvatelská válka je právě Izrael :o(((
0/0
28.10.2005 21:13

Moshe Pick

Re: Re: Re: Re: Pro chytrolíny, kteří reagovali na můj níže uvedený příspěvek:
Ty vole - jaká dobyvatelská váka. máš na mysli obranu před těma arabskejma parchantama?
0/0
29.10.2005 7:25

nenápadně maskovaný Kei

Re: Pro chytrolíny, kteří reagovali na můj níže uvedený příspěvek:
Víš, dohromady s tím lze souhlasit, ale nesmíš zapomínat, že v historii byli právě všude tam, kde jsou dnes nasrraný Arabáči, právě židi. Taková ukázka Arabské expanze, týkající se Evropy je Kypr. Na Blízkém východě není v právů nikdo a to je ten problém. Arabáči tam jsou z historickýho hlediska jen chvilku, židi tam byli odjakživa (Izrael a okolí). V podstatě tam probíhá něco jako znovudobývání původních oblastí. Sice to projevem patří do středověku, ale právě Kypr je ukázkou, že zdaleka ne.
0/0
29.10.2005 0:05

TondaPirko

gfgd
fišerová a švancnberg TAHNETE DO
0/0
28.10.2005 18:58

TondaPirko

Re: gfgd
a helerová TAKY
0/0
28.10.2005 18:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.