Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tragédie v Pákistánu českou štědrostí nepohnula

Zájem světa o následky ničivého zemětřesení v Pákistánu upadá. Na kontech českých humanitárních organizací sice přibyly statisíce, se zájmem veřejnosti po tsunami v Asii se však příliv peněz nedá srovnat. Závratné sumy nepřinesly do veřejných sbírek ani oblíbené dárcovské SMS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lolinek2003

*
Zvysoka na ně kašlu!Kdyby se to klepalo u nás tak od nich tady nebude ani noha natož nějakej dolar!Mám co dělat abych uživil svoji rodinu a ještě budu dávat někomu jinýmu??Kulový Kefalín..kulový!
0/0
25.10.2005 15:58

Filip_II

někde jsem četl
Velikost toho, kolik dáváme, se měří tím, kolik nám zůstává.
 
Docela inspirující myšlenka.  
0/0
25.10.2005 15:52

Dawe79

To je špatná zpráva pro Čechy
1), bo jsme si ověřili, že na charitu se spolehnout nedá - to jen k pravičákům co obhajují charitu před státem(z diskuze mám dojem, že "socka" je pro ěn míň jak člověk). 2, bo se v Pakistánu ještě více prohloubí chudoba = vyšší migrace, vyšší riziko teror. útoků. jinak je samozřejmě každýho věc, jestli něco pošle...
0/0
25.10.2005 15:45

pavut

Nemůžu
 přispívat kdekomu - šetřím na zvýšené platy posranců a senátorů.
0/0
25.10.2005 15:43

j@ck

-
když v arabských zemích někteří lidé projevují radost nad tím, že USA postihla živelná pohroma či že tam Bin Ladin shodil dva paneláky, tak zde někteří lidé projevují nenávist, opovržení a zděšení. nyní naopak titéž lidé projevují radost nad tím, že byli zabiti muslimové. teroristické a bolševické myšlení se asi nevyskytuje jenom v arabských zemích, ale i u nás. kdyby se totiž tito lidé narodili v arabské zemi a měli jiné kulturní pozadí, tak by dnes vraždili civilisty. je to zaslepenost.
0/0
25.10.2005 15:02

lemax

Re: -
Tak nebrec a posli jim neco! cela zeme ocekava od tebe tento hrdinsky cin! Znas vubec araby jak jsou lini pracovat? a jeste neco to se jednalo o jinou zemi, ktera mela s padu vezi nejvetsi radost a jeste to dokladal palenim USA vlajek! to byli Palestinci soudruhu,alias Libanonci!
0/0
25.10.2005 15:15

ou_heretik

Re: -
Ty tvoje sentence jsou velmi zjednodušeným viděním světa - každý Arab nebo Pakistánec nemusí být nutně terorista a nemusí se radovat z pádu "dvojčat".
Co když toto zemětřesení je určitou kompenzací nějaké vyšší inteligence (nemusí to být nutně Bůh v křesťanském pojetí) nebezpečí, která z těchto oblastí hrozí obecně lidstvu.
0/0
25.10.2005 15:22

Bělda

Re: - Děkuji
Děkuju za tenhle příspěvek. Potěšilo mě, že jsou stále lidé, kteří dokáží racionálně myslet.
Jen pro doplnění: před rokem jsem pobýval měsíc v Pákistánu a můžu říct, že jsem jinde na světě nepotkal otevřenější a přátelštější lidi. A není to jen fráze. Byl to pro mě fascinující zážitek, potkávat naprosto neznáme lidi, kteří nás na potkání zvali a nezištně hostili jenom proto (nebo právě proto), že jsme cizinci. Občas jsem přemýšlel, co by se stalo kdyby se některý s těchto lidí objevil u nás na ulici. S největší pravděpodobností by na něho dříve nebo později někdo zavolal policii a při čekání na ozbrojené komando se pochcanej strachy klepal ve sklepě, aby na něj ten strašidelnej „cizinec“ nehodil bombu…
0/0
25.10.2005 15:57

Bělda

Re: -
Všem kteří házejí muslimy do jednoho pytle s teroristy, bych doporučil prolistovat černou kroniku na idnesu, řekněme měsíc dozadu – za kolik vražd a hnusnejch svinstev tam stojí Češi, tj. příslušníci „našeho etnika“? Házíte se přátelé taky do jednoho pytle s individui, kteří např. podříznou mladou holku jen tak pro zábavu? Myslím, že ne! Proto prosím: suďte každého člověka jen podle jeho činů a ne pro jeho národnost, náboženství
0/0
25.10.2005 15:58

Vysokoskolak

.
tentokrat jsem neposlal ani korunu a ani se nechystam. Inspiroval mne clanek ohledne nabozenskych skol, toho co je treba udelat s nevricim psem , jakou radost meli z WTC a povodnim v New Orleans.
0/0
25.10.2005 14:35

lemax

Re: .
jo kdyby korunu........... ale oni to chteji v dolacich!
0/0
25.10.2005 14:36

Peter Schlemihls

Lidi neblázněte a pomozte,
kdo jinak sklidí 90% světové produkce opia z makových polí?
0/0
25.10.2005 14:35

lemax

Re: Lidi neblázněte a pomozte,
Ze jo! Kolumbijsky kartel hadra!!!!
0/0
25.10.2005 14:38

Peter Schlemihls

Re: Re: Lidi neblázněte a pomozte,
Tam mají koku, tady jde o surovinu pro výrobu heroinu.
0/0
25.10.2005 14:45

Stíhací vzducholoď Karel

povinnost?
To je nějaká povinnost, posílat pořád někam peníze? Denně potkávám na ulici prodejce "humanitárních" časopisů či lidi z všelijakých dobročinných sbírek a tváří se dost divně, když je člověk odmítne. No jo, ale to bych takto za týden přišel o celou výplatu, každý jenom natahuje ruce a hraje lidem na city. Teď se tady bude ještě někomu vyčítat, že dává málo, místo toho, aby poděkovali za to co dostali?
0/0
25.10.2005 14:29

lemax

Re: povinnost?
Pravdu diz cizince!
0/0
25.10.2005 14:35

Petrja

Peníze
Jestli to nebude tím že všichni křičí dej mi dej mi a ono není z čeho.
0/0
25.10.2005 14:18

lemax

Re: Peníze
V newcem mas pravdu, protoze uz mnoho africkych zemich si dokonce stezovalo, ze se jim nedostava rychle pomoci z Evropskych zemi! Takze natahnou ruku a davej ale nic neresi!to samy delaj tyhle hnede prdele!
0/0
25.10.2005 14:23

rychloslimejs

Re: Re: Peníze
hlavne ze tvoje prdel je cela bila, ty hovado... a propo treba k tem africkym zemim, ty na to maji docela narok, nemyslis... dejiny videli spoustu valek, kdy se oni snazili vysvobodit z kolonilaniho systemu, aby vsechno jejich bohatstvi neskoncilo nekde v Evrope, lec vetsinou se to nedarilo... takze Evropa ted vuci nim nejaky dluh urcite ma...
0/0
25.10.2005 14:40

Mik8

Pakistánci
Pakistánci jsou v evropských zemích, kde žijí (nejvíc v Anglii) proslulí jako křiváci a gauneři. Ti, kdo o Pakistánu nic neví a neměli čest se s nimi setkat (já ji bohužel měl), mohou mluvit o štěstí.
0/0
25.10.2005 14:15

lemax

Re: Pakistánci
souhlas bracho, tam je to vyhazovani penez, ktere tu muzeme lepsi vyuzit!
0/0
25.10.2005 14:17

Mik8

Re: Pakistánci
Jinak teror oblasti pokračuje i po zemětřesení, budou se vyvražďovat do posledního dechu. Nyní například Pákistánci zavraždili indického ministra školství v Kašmíru. Kdoví, jestli humanitární pomoc neskončí na kontech teroristů.
0/0
25.10.2005 14:32

pepe1000-1

Ja budu stedrej
a na jejich zdravi se poradne ozeru.. :-)
0/0
25.10.2005 14:11

karoten

Proč by vlastně měla?
0/0
25.10.2005 14:08

diynamo

Tady máme
neštěstí vlastní ( parlament a vládu ) a svět nám taky nic nedá.
0/0
25.10.2005 14:07

aprilia

Tragédie
A nenapadlo někoho z vás z níže uvedených reakcí, že asi ne všichni obyvatelé jsou teroristi? Že tam jsou chudí lidé? Rodiny s malými dětmi? Staří, nemocní? Ti, kterým zemětřesení vzalo třeba i to poslední, co měli???
Nejsem bůhví jaký fanda do těchle zemí, ale podobné tragédie se netýkají teroristů, ale právě těch obyčejných lidí ....
0/0
25.10.2005 14:06

Kleki Petra

Re: Tragédie
Mě to napadlo. A už se to i někomu nelíbilo.
0/0
25.10.2005 14:10

lemax

Re: Tragédie
to je blabol hrat to na chudinu, jako by u nas nebyla a nebude ji vice. jinak nehraj to na city, protoze oni jsou "(ti chudi) na to zvykli jako my! az na to ze se jedna o jinou zivotni uroven a styl, takze jim ta chudoba nijak neprijde tak tragicka jako z naseho pohledu ty sneku!
0/0
25.10.2005 14:20

Kleki Petra

Re: Re: Tragédie
Asi jsou taky daleko zvyklejší zmrznout, takže jim to pak už ani nepřijde. Chlape, ty jsi ale vůl!
0/0
25.10.2005 14:22

ou_heretik

Re: Tragédie
Určitě to odnesou malí, chudí lidé, ale berme v úvahu fakt, že v těchto oblastech jsou umístěny právě ony známé "medresy", které jsou učilišti potenciálních islámských teroristů, pak si asi každý pořádně rozmyslí, kam směřuje darované prostředky!
0/0
25.10.2005 14:24

administrator2000

opice
Nechápu proč bych měl podporovat nějakou tlupu opic která provádí veřejná hromadná trestná znásilnění
0/0
25.10.2005 13:56

jandolni

Jsou to jenom muslimi.
A s Muslimy ještě budou problémy, takže když bude Muslimů méně bude jenom lépe. Zní to krutě, ale taková je realita, proto jsem na Pákistán také nic neposlal. Jinak dokážu být štědrý, pokud se jedná o dobré lidi v nouzi.
Jan Dolní
0/0
25.10.2005 13:54

Mikula

Jak nepohnula?
Tenhle příspěvek fakt nechápu, vláda dal na pomoc asi 25 mil. korun, to se mi zdá docela přiměřené, no a tyto peníze jdou snad z daní, které platí všichni /nebo by alespoň měli/, tak copak tohle není štědrost?
0/0
25.10.2005 13:51

Algor

tragedie
Ona je hlavne tragedie, ze tam zrovna maji ramadan, coz znamena, ze pres den nejedi a nepijou a pokud jsou oslabeni po zraneni, nebo infekci, tak jich to hodne neprezije.
0/0
25.10.2005 13:49

wildge

"Pákistán téměř nikdo nezná."
Řekl bych, že Pákistán lidi znají relativně dobře. Hlavně dost nechvalně, takže se nikdo nemůže divit, že na ně Češi (ale zřejmě nejen Češi) házejí bobek.
0/0
25.10.2005 13:45

Kleki Petra

Jste se tady zbláznili, nebo co???
Na těch záběrech z vysokohorských oblastí to byl opravdu samý terorista, který chrastil přenosnou kufříkovou jadernou bombou a přes celá záda měl obří nápis "I  Al Kajda". Škoda, že tu není smajl vrtící hlavou.
0/0
25.10.2005 13:43

ou_heretik

Re: Jste se tady zbláznili, nebo co???
Tak teroristé se ti asi nenechají filmovat, nemyslíš?
0/0
25.10.2005 14:02

Kleki Petra

Re: Re: Jste se tady zbláznili, nebo co???
Nepochopils. No nic.
0/0
25.10.2005 14:09

qualcom

fakt boháči
když mají mld. USD na jaderné zbraně tak je nějaké zemětřesení vůbec nemůže rozházet
0/0
25.10.2005 13:37

ou_heretik

...a na lidi může působit fakt,...
...že zemětřesení postihlo zrovna ty části Pakistánu, které jsou semeništěm Al Kajdy - no podporujte takové oblasti!!
0/0
25.10.2005 13:34

Vasilanek

Pákistán
Taky Pákistán válčí o Kašmír, zkouší jaderné zbraně a podporuje teroristy, takže jde jistě o bohatý stát, který svým občanům jistě pomůže!!!
0/0
25.10.2005 13:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.