Diskuze

Koho pobaví týrání zvířat?

V posledních týdnech se rozmnožily případy, kdy byla pro obveselení diváků televizních reality show použita zvířata.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

John.Major

19. 10. 2005 19:20
Lidi
Kdo nemá rád zvířata, nemá rád lidi!
0 0
možnosti

doktor_bota

19. 10. 2005 18:14
Ryby ve vodě trpí!
Přiznávám se, jsem sadistický akvarista. Nejen, že držím ubohé cítící ryby v ve vodě v nádrži, ale dokonce jim i měním životní rytmus tím, že mám puštěné osvětlení, dokud nejdu spát. Paní odborná pracovnice má pravdu, DEJME NEONKÁM SVOBODU!
0 0
možnosti

Tomáš Nemravný

19. 10. 2005 22:00
Re: Ryby ve vodě trpí!
Předešel jste mne, přečetl jsem si nadpis článku a šel jsem se do diskuse bez mučení přiznat, že mučím doma rybičky ve 2 stolitrových akvariích...
0 0
možnosti

Ronnie_W

19. 10. 2005 17:23
odborná pracovnice
co to znamená? vystudovala něco, nebo to je zase někdo, kdo pindá a jehož znalost dané problematiky je značně povrchní?
0 0
možnosti

Kristine.Z.Kochanska

19. 10. 2005 17:12
Vánoce
Podotýkám, že není u mě sporu v tom, že týrání zvířat, třeba pro testování kosmetických výrobků je odsouzeníhodné. No, ta ryba v bazénku, to jste snad s tím týráním, milá paní, trochu přehnala, ne? Popíráte samu přírodu, proto jste sama nepřirozená ve své pseudohumanitě. Ale s takovými názory, co z Vás vypadávají, to je skutečně škoda mluvit. Hovořím o té rybě, o tom ostatním nevím nic, nebudu se k tomu tedy vyjadřovat... Na Vánoce doma jíme kapra, kterého některý z nás musí necitlivě udeřit do lbi a pak do něj vrazit nůž. Když se pak očistí, naporcuje a nasolí, ještě se hodinu třepe. Ohavné, ale děláme to tak každý rok. Letos to nebude jiné, tedy - pokud nás nezabije ptačí chřipka.
0 0
možnosti

John.Major

19. 10. 2005 19:19
Re: Vánoce
Ptačí chřipka = pomsta zvířátek
0 0
možnosti

sageorg

19. 10. 2005 17:10
Zachraňte.......
antilopy,zebry,pakoně před zvůlí a nenažraností lvů,hyen,gepardů Mají svá práva stejně jako kočičky,pejsci,kuřátka,rybičky,prasátka!
0 0
možnosti

matesakoid

19. 10. 2005 16:40
.
Akvaristi! Vy bestie! Chovat ryby v akvariich o objemu pod 800 litru je donebevolajici surovost!
I neonky maji sva prava!
0 0
možnosti

ce4you

19. 10. 2005 16:14
Autorka micha dve veci:
1. Tyrani zvirat - ohavnost, na tom se shodnem. Zavirat psa jak tele do klece nebo napajet prase vinem, to je vazne ubohost a individua to provadejici zaslouzi potrestat. ALE
2. Pokud jim maso, neprijde mi nijak zcestne byt postaven pred situaci, kdy si zvire musim sam zabit. Samozrejme to musim udelat pokud mozno co nejrychleji, ale v principu v tom neni zadny problem. Naopak je mi spatne z utlocitnych slecen, co jsou schopny sezrat za tyden cele prase "z mrazaku", ale byt jen pohled na zabijene prase v nich vyvola vasnivy odpor
0 0
možnosti

I-voucH

19. 10. 2005 15:59
tak teda nevím
kdy začneme týrat stromy a kytky anebo ještě líp, co třeba viry a bakterie? to není týrání, jak se je snažíme VĚDOMĚ vyhubit? Myslím si, že mnoho lidí začíná vnímat zvířata optikou svých domácích mazlíčků, ke kterým mají hlubší vztah než ke svým dětem a po pravdě řečeno to už mi připadne zvrácený. opravdu se necítím dobře ve světě, kde mnohem víc lidí zajímá jeden mizernej pes zavřenej v kleci, než to, že jejich soused mlátí manželku a děti. pro toho čokla se můžou přetrhnout, ale pro člověka neudělá nikdo nic.
Na kom by chtěla autorka testovat třeba nový léky, než na zvířatech? Po pravdě uvidím radši mrtvejch 1000 králíků, který ti vědci zabili, než jedno mrtvý dítě, který umřelo proto, že lék schopný ho vyléčit prostě nebyl.  
Tím vším chci říct, že existují mnohem závažnější problémy, než týrání zvířat, kterým se bohužel nevěnuje tolik prostoru, práce a peněz. A to je podle mě na tom to nejsmutnější.
A ještě jeden postřeh, kdyby s
0 0
možnosti

TrueRobos

19. 10. 2005 15:40
Moje zkušenosti...
... říkají, že v podobných nadacích pracují obvykle veganské hysterky nespokojené v partnerském životě. A svoje neukojené mateřské pudy ventilují tak, že se snaží chránit celou planetu, aniž by přitom daly šanci rozumu a nebo studii ekologie. Chránit vzácné druhy dává smysl, ale u umělých hospodářských druhů, které vznikly a přežívají coby symbionti člověka, to nedává žádný smysl. Ty ryby stejně někdo časem zabije a sežere, takže jen žasnu nad tím srdcebolným slzotokem :-/ Vegani, fakt si dejte pauzu a přestaňte svoje náboženské názory maskovat za ekologií a humanismem.
0 0
možnosti

nasic

19. 10. 2005 14:17
souhlasim s clankem
Myslim,ze uz zijeme v dobe,kdy jsme natolik vzdelani,abychom vnimali zvirata jako neco jineho,nez jenom clanek potravinoveho retezce,nebo hracku pro obveseleni a podle toho se k nim chovali.Zvire vnima a citi stejne jako clovek a proto by nej mely byt brany stejne ohledy.T.j.pokud se jedna o uzitkove zvire,urcene ke konzumaci,tak ma byt zabito bezbolestne a ohleduplne a zvire chovane jako domaci mazlicek by melo mit tolik zivotniho prostoru,kolik vyzaduji jeho rozmery a potreby.NIKDO nema pravo si koupit psa a drzet ho v kleci,jen protoze je to JEHO pes a je nehorazna ostuda,ze nase zakony stavi zvire temer na uroven veci.Taky nechapu,proc pracovnici Novy,kdyz neco takoveho videli,nepodali sami podnet k vysetrovani a neodmitli za takovych podminek nataceni.O tech rybach nemluve..VyVoleni maji nacpanou lednicku k prasknuti,o zadne ryby nezadali.Byl to jen dalsi z pitomych ukolu,ktery mel vyvolat napeti a k nemu byli pouziti zivi tvorove.Taky by me neprekvapilo,kdyby tam za par desitek m
0 0
možnosti

John.Major

19. 10. 2005 19:16
Re: souhlasim s clankem
Pod tohle se podešímu. Moc hezky jsi to napsal.
0 0
možnosti