Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z ulic obcí se staly závodní dráhy bez pravidel

Řada ulic v obcích po celém Česku se v noci mění v závodní dráhu bez pravidel. "Závodníky" jsou především mladí muži kolem dvacítky, kteří už ušetřili na rychlý vůz, případně si auto od někoho půjčili a rozhodli se předvést před ostatními. Často to má tragické následky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zwerg

Lid jen kopíruje své představitele.....
0/0
18.10.2005 21:07

2Mac7

Re: Lid jen kopíruje své představitele.....
jen určitá část "lidu"
0/0
18.10.2005 21:30

komunisti_sou_svine

Jak bez pravidel ?
Já nevím. Já myslím že pravidla znám takže asi nějaká budou.
0/0
18.10.2005 20:57

celtic

bez...
pravidel  A pravidlo silnějšího a bezohlednějšího neexistuje...
0/0
18.10.2005 18:48

1_130_202_135

Re: bez...
Tebe sháníme a ty si tady jezdíš s autíčky
0/0
18.10.2005 20:53

Isbjoerna

Jednoduche reseni
, "...ukazují, že řada mladých řidičů si z pokut nic nedělá..." ------- Za JEDNU jizdu bez RP (RP odebran nebo nevystaven; netyka se RP zapomenut doma) nebo pod vlivem alkoholu: 3 mesice vezeni (s odkladem na dva roky). Za DRUHOU jizdu bez RP nebo pod vlivem alkoholu 3-6 mesicu vezeni (tentokrat BEZ odkladu + 3 mesice vezeni z prvniho hrichu). Tak (nebo obdobne) se to dela v mnoha zemich a - funguje to. :-)
0/0
18.10.2005 18:46

2Mac7

Re: Jednoduche reseni
V mnoha zemích , to je jiné než u nás. ..... "Dvanáctého října o půl jedenácté dopoledne tam řídil jednačtyřicetiletý řidič vozidlo Škoda Octavia. Hlídka mu při dechové zkoušce naměřila nejprve 1,67 promile alkoholu, při opakovaném měření pak 1,49 promile. Řidiči byla zakázána další jízda a nařízeno lékařské vyšetření, spojené s odběrem krve, což řidič odmítl," byl to náměstek královéhradeckého hejtman M. Plass -  je zbytečné hovořit o mladých , chovají se tak, jak vidí kolem sebe   , změna společnosti je na hodně dlouho, pokud k ní vůbec tady někdy dojde  , já už tomu přestávám věřit .
0/0
18.10.2005 18:53

Isbjoerna

Re: Re: Jednoduche reseni
, Neni mozne zmenit CELOU spolecnost, ale staci zmenit policejni/justicni praxis. Priklady alkohol-ridicu jsou i mezi promis, kteri jsou "vzorem" mnohych mladiku - Rocchigiani (boxer-Weltmeister "Rocky") sel za rizeni auta pod vlivem alkoholu do vezeni. Nepomohly mu ani jeho tezke milliony. Stejne tak star-herec Semmelrogge: Za jizdu bez RP sel na nekolik mesicu (vice nez pul roku) do vezeni atd. Tyto priklady sice ukazuji, ze se neda ZCELA zabranit jizde alkohol-ridicu, ale ze jsou UCINNE justicni instrumenty tyto jizdy omezit/ridice "sundat z silnice". ------- P.S. Nekolikrat v roce je u nas v institut nejaka velka oslava/party. Kolem pulnoci prichazeji manzelky zamestnancu odvezt sve alkoholem rozveselene (nikoli opile!) muze. NIKDO by neriskoval ztratu RP/vezeni. Tak ucinny je tento trest! Penezni pokutu by vsak riskoval mnohy.
0/0
18.10.2005 19:23

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Jednoduche reseni
No to ses uplně pomátla.
0/0
18.10.2005 20:54

dislektik

a kde jinde by měly závodit
0/0
18.10.2005 18:07

Mr_gogo

Oko za oko ...
Nejspravedlivejsi trest z dostupnych aneb humanistou do doby nez se to stane nekomu z vas.
0/0
18.10.2005 18:04

Michalll

to tady se schováváme už odpoledne, stát na ulici by
by mohl snad mentálně postižený...podobně na předním východě již dávno postavili betonové bariery k autobusovým zastávkám a policisté jsou obvykle také za barierou...
příkladem a důvodem  je cynická vláda, rozklad  funkčnosti policie zřejmě pro uvolnění prostoru organizovanému zločinu viz. aktivity grossovic rodinky...
už tedy nejen v Sudetech, ale i na Moravě je potřeba riziková teritoria zabíjení procházet klusem....
0/0
18.10.2005 13:49

SirHumphrey

Jo
a je to tím, kde ti mladí viděj ty příklady, že...Namátkou si vzpomínám, jak si ti malí hajzlíci kolem Mirka Dušína stloukli takovej vozíček ze dřeva (bez STK) a pořádali závody na ulici. To je pěkný příklad pro naše řidiče
0/0
18.10.2005 13:34

babacek

Hra z čísly.
Když se to hodí tak věk kolem dvaceti je označen jako dítě, když ne tak následně je to již mladý muž,který si již ve dvaceti letech našetřil na vůz kolem 1 000 000 KČ.
A tak se ptám co vystudoval tento mladý muž,a čím se asi živí?
0/0
18.10.2005 13:20

Deleter

Re: Hra z čísly.
1. Každý je něčí dítě, třebas ve 100 letech. I takový starý Grebeníček cupital kdysi s maminkou za ručičku, byť je ta představa obtížná.
2. Kdo má ve 20ti milión vydělaný legálně, obvykle nemá zájem se zabít v nějaké piksli. Takže buď se jedná o lidi "lehce nabyl lehce pozbyl (peníze, auto, život)" nebo jezdí ve vracích za pár procent vámi uvedené částky.
0/0
18.10.2005 16:00

babacek

Re: Re: Hra z čísly.
Trochu mimo.Ne?Já se ptám,čím je asi ten úspěšný chlapec pardon mladý muž,který ještě než stačil se kvalitně vzdělat,získat praxi již našetřil milión?Nebo mu autíčko koupili rodiče aby jen mohl dělat haura.To zde rozebírám,protože jsem v tomto ohledu aby někdo našetřil,vydělal milion + výdaje na život již ve svojich 20 letech.No možná,že tací jsou.A velice mu chválím bezpečné auto,aby se mu nic nestalo až při podobné jízdě najede do neviných lidí.
0/0
18.10.2005 16:21

Deleter

Re: Re: Re: Hra z čísly.
no tak jednak jsem naznačil možnost daru tím "lehce..." a jednak jsem zmínku o hodnotě vozu nenašel. Vydělat milion ve dvaceti není obvyklé, ale je to možné a svědčí to právě o určité odpovědnosti, což vylučuje raplování v autě. Kvalitní vzdělání ani praxe není k úspěšnému podnikání podmínkou ani nutnou, ani postačující.
0/0
18.10.2005 16:26

babacek

Re: Re: Re: Re: Hra z čísly.
A co je tedy předpokladem,když vám v ostatním z vyhradou dám za pravdu?
0/0
18.10.2005 20:48

Jahod

Re: Re: Re: Hra z čísly.
znate slovo leasing?
0/0
18.10.2005 16:27

babacek

Re: Re: Re: Re: Hra z čísly.
Znáte slovo extrém?
0/0
18.10.2005 20:51

Deleter

Re: Re: Re: Hra z čísly.
Prostě nevím, kde jste ten údaj o milionu sebral .
0/0
18.10.2005 16:27

babacek

Re: Re: Re: Re: Hra z čísly.
Vycházím caa přibližné ceny vozu na snímku.( nového) Ale,mohu se plést.
0/0
18.10.2005 20:50

dzezulak

A co jinak
Měli by zavést povinné psychotesty a ty pak po roce opakovat až do 25.Pak po dvou letech.Dost možná by pomohlo pravidelné přezkušování v rámci STK
0/0
18.10.2005 13:02

ant.

Re: A co jinak
......dobrý nápad,ale kdo bude řídit policejní auta?....
0/0
18.10.2005 13:09

pinguinone

Re: Re: A co jinak
0/0
18.10.2005 13:10

Deleter

No já nevím jak vy,
ale po vyjádření "Na celé Klatovsko je jediný radar, retardéry nepomohly, a když stojí v ulicích hlídka policie, dají si echo." mi vyhovuje za předpokladu, že těch hlídek bude víc.
0/0
18.10.2005 12:56

pinguinone

Re: No já nevím jak vy,
..to vyjadreni nekam zmizelo..
0/0
18.10.2005 13:10

Deleter

Re: Re: No já nevím jak vy,
no nějak jsem po obědě v útlumu: kdyby byly v ulicích hlídky, tak tresty následují rychle. Je fakt, že nejezdím moc, ale viděl jsem jednou jedinkrát v životě, že policejní hlídka zapnula majáky, otočila se a pronásledovala chlapa co jel na červenou. A to je málo.
0/0
18.10.2005 13:19

babacek

Re: Re: Re: No já nevím jak vy,
Pravda,ve většině dělají,že to neviděli.
0/0
18.10.2005 13:22

Mak1

Tresty
jaký má smysl zavádět přísnější tresty, když se nedaří vymáhat ani ty současné ? A ještě k tomu dodržování pravidel - nějak si v posledních letech všímám, jak se v dopravě utahují šrouby - tam, kde se dalo dříve předjíždět je teď plná čára, tam, kde dříve bylo na výpadovce 80 je teď 50, zpomalovací pruhy se nedělají pro zklidnění na sídlištích, ale na hlavních tazích městem ( totéž zpomalovací a malé kruhové objezdy, o kterých by mě mnohdy zajímalo, kdo je vůbec schválil z hlediska bezpečnosti ). Takže z mého pohledu tady dochází k omezování většiny normálních řidičů s tím, že magorům to v jízdě stejně nezabrání. Nebo snad když pojedu se 2 promilema tak budu dodržovat 50 a nebudu předjíždět na plné čáře ?
0/0
18.10.2005 11:15

jojoj897

Re: Tresty
s těma kruháčama a podobnýma úpravama je to asi jednoduchý - jde totiž o zakázky v drtivé většině případů soukromým firmám a ty jsou štědré na "bakšiš" - tak se často staví nesmysné dopravní pitchoviny a zbytečně se vyhazují peníze poplatníků
0/0
18.10.2005 11:22

Péťa.

Re: Re: Tresty
Na ty nesmysné dopravní pitchoviny je zvláště bohaté město Most. Zdejší magistrát je mimořádně nakloněn bakšiši. Ví někdo o jiném městě, kde je většina parkovacích míst včetně okrajových sídlišť pronajata jednotlivým majitelům aut a kde se v důsledku toho nedá leckde zaparkovat u paneláku ani dopoledne, kdy je mnoho aut pryč?
0/0
18.10.2005 18:30

HoubaLogic

Re: Tresty
Podle mě by zabralo, kdyby musel být na každém volantu jako povinná výbava třiceticentimetrový bodec :)) To by pak ubylo nepřipoutaných a těch co nedodržují vzdálenost :)
0/0
18.10.2005 11:24

pedr64

Re: Tresty
kruháče jednoznačně ano. Příklad z místa bydliště: velká světelná křižovatka s jednou hlavní a jednou vedlejší, bouračka každé 2 týdny. Za těch pár let, co je z ní kruháč tam snad nehoda byla jedna. U nás ve měste je v centru na asi km2 kruháčů 5 a dopravě to prospělo.
0/0
18.10.2005 12:53

Mak1

Re: Re: Tresty
Škoda, že nepíšete o jaké město jde a jestli je to na místní komunikaci, nebo na průtahu městem. Můj příklad byl např z průjezdu Hradce Králové, kde z dvouproudé silnice svedli dopravu do jednoho pruhu a na něm udělali malinký kruhák - prostě to musel být úplatek jako hrom, nebo nebetyčná blbost
0/0
18.10.2005 12:57

zrzavej

Re: Re: Re: Tresty
Pravda, je to tam tak dělané, ale na druhé straně už se tam neřítí nikdo kolem dvou set, jako se to stávalo v noci, když tam ještě kruháče nebyly.. Vracel jsem se tam tudy jeden čas docela často..
0/0
18.10.2005 13:09

Mak1

Re: Re: Re: Re: Tresty
Bože - a to je to o čem mluvím ( píšu ) - omezují se slušní řidiči jen proto, že si naše slavná policie není schopna poradit s gaunery. Teď se to tam ve špičkách běžně ucpává a člověk tam úplně zbytečně tráví čas v kolonách
0/0
18.10.2005 13:12

zrzavej

Re: Re: Re: Re: Re: Tresty
Bohužel to je ta druhá stránka věci
0/0
18.10.2005 13:15

Mak1

Re: Re: Re: Re: Tresty
Bože - a to je to o čem mluvím ( píšu ) - omezují se slušní řidiči jen proto, že si naše slavná policie není schopna poradit s gaunery. Teď se to tam ve špičkách běžně ucpává a člověk tam úplně zbytečně tráví čas v kolonách
0/0
18.10.2005 13:17

pedr64

Re: Re: Re: Tresty
Přerov, 3 jsou na průtahu městem, dva( jeden se buduje) na komunikaci v centru. Když pominu jedince, co přijedou na kruháč poprvé v životě, pak je průjezd jednoznačně bezpečnější (sledujete provoz jen z jednoho směru a ne ze tří.
0/0
18.10.2005 13:16

zrzavej

Re: Re: Tresty
Nesmíš na něm ale narazit na cizokrajnýho (rozuměj polského, ukrajinského, či slovenského...) trotla v polorozpadlém šuplíku, kterej si to bez zábran šine v protisměru.. zde v MB občas běžné.
0/0
18.10.2005 13:06

babacek

Re: Re: Tresty
A je tam i nová dopravní značka pro blondýny,,konec kruhového objezdu´´?
0/0
18.10.2005 13:24

*soow*

účinná metoda
Jediná účinná metoda na tyhle frajerský haj*ly,je konečná.Na šlichtu rozbitej šmejd,co potkal strom nebo náklaďák,je dobrej šmejd,už nikdy nikomu neublíží a máte i vy jistotu,že se s nim nepotkáte,až se někde vyřítí v protisměru na vás.....
0/0
18.10.2005 11:10

HoubaLogic

Reakce - léčba šokem
No něco na tom bude, v pitevně by asi toho frajírka přešel humor :) problém je že se tam asi dobrovolně nedostaví a eskorotovat každýho extra by bylo vzhledem k počtu těch co se takhle chovaj trošku nákladnější :)) Z mojeho okolí znám jen jednoho člověka co nedělá alespoň hovadiny za volantem a fakt nechci slyšet že je to tim jaký si vybírám známý :)  
0/0
18.10.2005 10:49

Englishman

Tvrdé tresty
Je mi z vás, co voláte po tvrdších trestech, nanic. Právě vám socialističtí politici s radostí vyjdou vstříc a vy bydete nadšeni, jak bolševik udělá pořádek. Tvrdé tresty navíc vůbec nic nevyřeší, jen zvýší korupci. Pomáhá jiná věc: rychlý a velmi pravděpodobný trest. Pokud by každý věděl, že za překročení rychlosti bude s % pravděpodobností muset ihned zaplatit stovku, je to mnohonásobně účinější než 0,001% riziko, že ho po několika letech soudů na tři měsíce zavřou.
0/0
18.10.2005 10:35

jojoj897

Re: Tvrdé tresty
OK - ale tvrdší a současně rychlé tresty - to se snad nevylučuje ....  
0/0
18.10.2005 10:49

Ceasar

Re: Tvrdé tresty
No ja bych dovolil na miste a okamzite zabavit auto a to prodat ve verejne drazbe + nejaka slusna pokuta.
0/0
18.10.2005 16:19

Corwin_x

...
Na pokutách tu nechal částku, která by stačila na solidní dovolenou," řekl Jiří Čáp, předseda přestupkové komise ve středočeských Voticích. Tak jaktoze mu sakra nechali ridicak? Za chlast by to meli sbirat automaticky, prasata za volant nepatri.
0/0
18.10.2005 10:23

occasional

Re: ...
Já si myslím, že pokud by mu vzali řidičák, tak se tím pro toho dotyčnýho stejně nic nemění. Bude jezdit dál klidně i bez oprávnění. Ale je pravda, že potom si tím ale zahrává i s možností, že se jednou octne v base...
0/0
18.10.2005 15:11

belbel

léčba šokem
 Ve Francii je naprosto běžné, když má řidič několik přestupků, jde na přeškolení a tam jsou mu promítány záběry z dopravních nehod.Je možno i navštívit pitevnu, kde jsou ostatky těchno obětí dopravních nehod.Navrhuji zavést toto i u nás. Hlavně to ukázat těm dravcům s rychlými vozy.
 
0/0
18.10.2005 10:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.