Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pirátovi od diskotéky hrozí za smrt dívek 5 let

Policie obvinila 20letého řidiče, který v sobotu najel do lidí před diskotékou v Píšti na Opavsku. Za ublížení na zdraví s následkem smrti a neposkytnutí pomoci mu hrozí až pět let. Zabil dvě dívky a další čtyři lidi zranil. V neděli odpoledne ho opavský soud poslal do vazby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

perina

nelogickemu medikovi

"on měl tu "smůlu", že to valil 100km\hod!" tenhle tvuj nazor snad ani nepotrebuje komentar, protoze je jasne videt, ze omlouvas, kdyz nekdo sedne za volant po alkoholu. Tato bezohlednost ale stala nekoho zivot! ten zivot tem holkam nikdo nevrati

0/0
4.9.2006 21:38

medik-logik

vemte to i z jiné strany
Předem chci říct, že nemíním obhajovat toho frajírka z zabil dvě ubohé dívčiny!Ale podívejte se na to ze strany jeho rodičů a jeho!Ten kluk má nadosmrti zničený život.A pokud vím,nikdo o něm neříkal nic špatnýho, takže asi žádný grázl z něj není!Kolik z vás kolikrát sedlo za volan "čistých"?Ruku na srdce!!!Ale nikdo nikoho nezabil!Což je štěstí!Ale on měl tu "smůlu", že to valil 100km\hod!A to se mu stalo osudným!Ono je totiž hrozně snadné člověka odsoudit.A nemyslím tím z právního hlediska, ale morálně!
0/0
20.10.2005 20:59

freak2

Re: vemte to i z jiné strany
Na morální odsouzení stačí to, že jel v obci kilo. To ostatní je "bonus", za kterej si doufám pěkně dlouho posedí v chládku.
0/0
20.10.2005 21:05

Isbjoerna

Re: vemte to i z jiné strany
, Je hezke, ze berete toho mladika v ochranu, ale pripad se udal podstatne jinak. Ten mladik nemel "smulu", on vedome PORUSIL ZAKON a ridil auto pod vlivem alkoholu. To NENI smula, to je nezodpovednost a trestny cin! ------- Mohu hovorit o stesti, ze mi nikdy nevbehlo v neprehledne situaci dite pred auto (zyklysta bez svetla ci nepozorny starec), ale neni mym stestim, ze jsem nikdy neridila auto pod vlivem alkoholu, nybrz je to dusledek me nekompromisni diszipliny pri rizeni auta. ------- K rodicum: To patri k vychove ditete - pod vlivem alkoholu NIKDY neridit auto. Pravdepodobne tuto svou vychovnou povinnost zanedbali. :-/ Je mi jich lito, ale vim, ze nesou konsequenzen sve vlastni vychovy.
0/0
20.10.2005 21:16

pan_socka

Re: vemte to i z jiné strany
a co rodiče mrtvých holek ? to si jako podle tebe maj říct, že je to v jádru hodnej kluk, kterej měl pouze smůlu ? nebylo by spíš na místě aby se k o k o t i púodobnýho ražení jako byl on, nad sebou trochu zamysleli ? zrovna tuhle jsem jel za trotlem ve fáčku, zahlazenej zadek, výfuk jak od rakety.. bože.
0/0
21.10.2005 9:48

venda111

Re: Re: vemte to i z jiné strany
Zamysli se nad sebou
0/0
22.10.2005 8:28

dislektik

Re: Re: Re: vemte to i z jiné strany
včera pustily po roce a půl BULAVU který sejmul tři poldy jeden byl otec čtyř dětí,druhý měl před svadbou a třetí nevím.kolik asi dostane toto další ožralé hovad...!!!!!!!!
0/0
22.10.2005 8:30

Deleter

Re: Re: Re: Re: vemte to i z jiné strany
Jenomže Bulava je úředně vedený chronický prasořidič!
0/0
25.1.2006 8:23

Josef II

Re: vemte to i z jiné strany
Co to tady placate za hlouposti, clovece? Kdyz to rozvalim 100km.h nocni obci, tak mam smulu? Jak to vite,ze ma zkazeny zivot? Jsou taci, kteri vylezou z basy a pokracuji zrovna tak jako predtim. Jak jste prisel na to, ze jste LOGIK? 
0/0
24.1.2006 16:01

Deleter

5let?
Je hodně dlouhá doba. Určitě nešlapal na plyn s pocitem "co, když někoho zabiju, dostanu jen pětku to de", určitě měl pocit, že má vše pod kontrolou a že se mu nic stát nemůže. Takže kromě volání po vyšším (absolutním?) trestu ne nezbytně nutné volat i po lepší prevenci, aby si každý řidič uvědomil, jak snadné je autem způsobit neštěstí.
Nebudu říkat, jestli je 5 let moc nebo málo, jenom řeknu, že 6300 korun je moc za výuku šlapání na šlapky a točení volantem.
0/0
20.10.2005 12:38

UmbE

Re: 5let?
I tak se to da podat. Souhlas. Jenže doba výkonu trestu je u nás stále pozadu oproti jinejm zemím.
0/0
20.10.2005 12:55

UmbE

Takhle se to prostě nedá dělat
Musíme mít strach z vězení a ne na 5 let dětskej tábor s možností se lecos přiučit. Hlavně 5 let je málo...moc málo  Všechno špatně
0/0
20.10.2005 12:06

2Mac7

Re: Takhle se to prostě nedá dělat
musíte mít strach z vězení, abyste se choval slušně ? To je sakra špatně !
0/0
20.10.2005 13:23

Beu

Burani
Prave proto nemam rad burany,který nevidí dál nez za hranice mesta a jediny co umi je mit plnou hubu keců, fyzickou silu nebo machrovat v aute.... Tak zase zarval dalsi neviny clovek, tady dva, jenom proto nekdo ozrali muze ridit auto a ze nekdo pro zisk mu naleje...
0/0
19.10.2005 15:36

Next20

jenom 5 let?????
Tak to je dobrý, nejakej ožralej frajírek zabije dva lidi a hrozí mu pět let??? Za dva lidské živote s alkoholem v krvi? Tak to už je opravdu v tomto státě vrchol!!!! To můžou nájemní vrazi začít chlastat a srážet si oběti na chodníku jako kuželky. No co, však za dobré chování je stejně pustí dřív! Je to opravdu hnus, co se tady děje!!
0/0
19.10.2005 11:10

Noseeme

Děs
Je mi z toho moc smutno, jsem už starej fotr, něco jsem prožil a viděl, ale tohle mě fakt dostalo do kolen. Trochu jsem si i pobrečel, ale že by se mi ulevilo, to ani náhodou......
0/0
18.10.2005 7:55

Noseeme

Děs
Je mi z toho moc smutno, jsem už starej fotr, něco jsem prožil a viděl, ale tohle mě fakt dostalo do kolen. Trochu jsem si i pobrečel, ale že by se mi ulevilo, to ani náhodou......
0/0
18.10.2005 7:34

xblack13

5 let? Kdo to vymyslel?
§ 224 odst 3.  Kdo z nedbalosti způsobí těžkou újmu na zdraví nebo smrt více osob proto, že hrubě porušil předpisy o ochraně životního prostředí nebo předpisy o bezpečnosti práce nebo dopravy anebo hygienické předpisy, bude potrestán odnětím svobody na tři léta až deset let.
Tak jakejch 5? To novináři neumí číst?
0/0
18.10.2005 6:01

tomyk-adm

Doživotní zákaz řízení a 20 let natvrdo
Co na tohle říct, co je to za člověka , když pije před jízdou to za prvé a za druhé jede přes vesnici 100km/h (pokud měl údajně jednu štampuli, tak byl při smyslech, tudíž věděl co dělá a v tom případě je to vůbec neomluvitelný), naše justice je moc měkká, trošku by jsme si měli vzít příklad z USA (když si od nich bereme spoustu kravin). Dozivotni zakaz rizeni (mel jsi si rozmyslet sednout do auta kdyz jsi pil) a dvacet let natvrdo, protoze to je dvojnasobna vrazda a ne ze te pustej za dva roky za dobry chovani - nehlede na to ze soud potrva dlouho protoze se obhajce bude porad odvolavat a zadat snizeni trestu, jasna vina, takze zadnej pravnik.
0/0
17.10.2005 20:19

velkopodnikatel Krejcir

Re: Doživotní zákaz řízení a 20 let natvrdo
ustřelit palici - vyřízeno
0/0
17.10.2005 21:59

Joshuaboy

!!!
Zuzi, no tak já si jdu dát něco k jídlu :-))) Dostal jsem velikou chuť. Když nikdo nechce diskutovat o těch trestech...
0/0
17.10.2005 17:41

zuza0007

Re: !!!
protože všichni jsou už doma a cpou se, jak ty...
0/0
17.10.2005 17:43

Joshuaboy

!!!
Co já znám, tak ten trest bude kolem 2 let nepo plus zákaz činnosti tak 5 let.
0/0
17.10.2005 17:22

Joshuaboy

!!!
Hoj bando, sem doma.
0/0
17.10.2005 17:15

zuza0007

Re: !!!
a co jako 
0/0
17.10.2005 17:15

Joshuaboy

Re: Re: !!!
Od tebe jsem tohle nečekal... Já nejsem žádny přizdisráč, co dojel do Prahy na babetě :-)))
0/0
17.10.2005 17:17

dislektik

Re: Re: Re: !!!
ALE ON JO :-)))
0/0
17.10.2005 17:18

zuza0007

Re: Re: Re: Re: !!!
on já ??
0/0
17.10.2005 17:22

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: Re: !!!
Bublifuku, co děláš ještě v práci? Jseš úča?
0/0
17.10.2005 17:23

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!
pracuju a úča jsem naštěstí ani nestihla být....na SŚ mě udrželi, ale z vejšky jsem jim zdrhla..  Bublifuku ??
0/0
17.10.2005 17:27

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!
Měl jsem se spíše zeptat, co je tvou pův. profesí. Jinak samozřejmě víš, že momentálně lidem léčíš chuťové pohárky.
0/0
17.10.2005 17:29

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!
Hele, až pojedu do Prahy, zajdu k Vám na jídlo. Ale neprozradím se, že jsem to já :-) A budu tě tajně pozorovat, a schválně si nechám zavolat paní provozní, jakože co ta napolitana má mít průměr 51 cm a ona má jen 50,5 cm atd. :-)))
0/0
17.10.2005 17:32

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!
aha...tak to tě určitě nepoznám...my tu totiž moc stěžujících si zákazníků nemáme ....co ten Bublifuk ??
0/0
17.10.2005 17:34

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!
Vidělas Křidýlko nebo stehýnko? :-))) Očekávej mne v rafinovaném přestrojení :-))))))))
0/0
17.10.2005 17:36

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!
mluv česky.....křidýlko a stehýnko znám jen z talíře...
0/0
17.10.2005 17:37

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: !!!
pardon ona.-)
0/0
17.10.2005 17:23

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!
jednou v životě jsem jela na simsonu a dopadlo to katastrofálně...
0/0
17.10.2005 17:26

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!
.-))
0/0
17.10.2005 17:31

zuza0007

Re: Re: Re: !!!
 a co jako...
0/0
17.10.2005 17:22

dislektik

nevím jestli 5 let je dostačující
jen doufám že takových šmejdů bude na cestách ubývat velice rychle a použijí k tomu to samodestrukční činost třeba o pilíře mostů.
0/0
17.10.2005 17:11

_prajzak

co dodat?
Vidím, že to rozběhlo živou diskuzi
Víte znám osobně místní poměry a nepíšu jen názory z jiných měst republiky! Ono jet na akci pár zastávek tramvají je něco jiného než (jak někteří uvádí) z jednoho vidlákova do druhého! Rodičům je totiž v okolních vesnicích jasné, že pokud pro dcerky nepřijedou nějakým posledním busem po půl noci, je jasné že veřejnou dopravou se domů nedopraví! Takže zbývá taxi-víme ceny a -nactiletí moc peněz nevlastní a taxikáři taky nejezdí pomalu a nebo je přiveze někdo autem.. a jak rodiče ví, že je nepoveze zrovna takový týpek co zabíjel
Neomlovám a já bych ho tvrdě odsoudil a taktéž je jasné, že by tam zařval někdo jiný... ale mladé holce přece nic neuteče... a ona na disku asi mooooc pospíchala... Říká se pospíchej pomalu! A až moc rychle a brzo její život skončil.....
Nic jiného
0/0
17.10.2005 15:30

zuza0007

Re: co dodat?
móóoc pospíchala ?? Jak by vypadalo, kdyby nepospíchala.....
0/0
17.10.2005 15:38

_prajzak

Re: Re: co dodat?
Ono...každý si tady drží svůj postoj! Ani Vám moc nejde o Ty 2 mrtvé dívky co
 Jen si myslím, že týpek s tuningovaným autem je pro takovou 15-ku idol, kterému skočí do auta a fičí domů (třeba 150km/h), ale 17-ti nebo 18-ti letá dívčina uvažuje trošku rozumněji
Chci jen říct, že si mohla zapařit a jet domů bezpečně a tím se může předejít mnohému a ne tam křepřit do rána!
Samozřejmě ten týpek mohl vrazit do autobusu a vyšlo by to nastejno!
Prevenci, ikdyž minimalní je někdy potřeba zvážit...
0/0
17.10.2005 15:46

EasyR

Re: Re: Re: co dodat?
Jde především o to hovado, které to mohlo úplně stejně naprat dopoledne/odpoledne do kohokoliv jinýho. Že se šly 15-letý holky bavit s tím nemá vůbec co dělat. Kdyby měly myslet na "prevenci", nevytáhnou paty z domu...
0/0
17.10.2005 15:49

zuza0007

Re: Re: Re: co dodat?
nevím, kde jsi vzal, že mi o ty dvě mrtvé nejde...já reagovala na tvůj názor, že pro 15ti leté je nevhodné navštěvovat diskotéky. S tím jsem nesouhlasila...
0/0
17.10.2005 15:50

UmbE

Re: Re: Re: co dodat?
Nesrozumitelný, nejasný, nesouhlas.
0/0
20.10.2005 12:03

b.bombicka

Re: co dodat?
Ještě jednou-na vesnici žádný busy okolo půlnoci nejezdí!!!!!! Poslední jede tak okolo šestý, sedmý, pokud vůbec a o víkendech ani to. Takže buď pro ně rodiče musí dojet nebo jedou tágem nebo s nějakým ožralým hovadem.........jiné možnosti nejsou, max. jít pěšky, je-li to tak 2-3 km....
0/0
17.10.2005 15:50

_prajzak

Re: Re: co dodat?
Konečně to někdo pochopil...
Ony ty busy tam jezdí..něco po půlnoci.. takže mohly klidně jet domů!
A pokud by 15leté mohly do rána pařit na diskotékách... já mít stejně starou dceru, asi bych nespal klidně!
Jinak...pro ještě jednou pro Ty kteří čtou jen co chtějí! Jsem pro tvrdé trestání! A mezi náma...znáte nějaké policisty ve věku 18 + ? Jakpak jezdí oni? ..A zda-li střízliví
0/0
17.10.2005 16:01

b.bombicka

Re: Re: Re: co dodat?
Jestli seš z Prahy, tak víš kulový o tom, jak jezdí na vidlákově busy-v noci fakt nejezdí!!!! Max. tak nějakej vlak, ale pokud to není nějaké okresní město, tak prostě v nějaký "Dlouhý Lhotě" jsou rádi, když jim jede bus ráno do rachoty a odpol z rachoty, o víkendovym provozu si můžu nechat zdát. 
0/0
17.10.2005 16:12

_prajzak

Re: Re: Re: Re: co dodat?
Čteš dobře?...Jsem od tam, kde se to stalo
A pokud nic nedjede, tak by pro takové žáby měl přijet někdo z rodičů nebo se za ně rodičům zaručit starší brácha nebo kamarád atd..
Můj názor je ten,že 15leté děcko nemá co po 1 hodině v noci poskakovat na diskotéce! A tohle by mi měl potvrdit každy rodič příp. vychovatel!
A znovu upozorňuju, že názor na to hovado v Hondě mám stejný jako ostatní...Trest  A to tvrdý
 
0/0
17.10.2005 16:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.