Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladík vjel před diskotékou do lidí, zabil dvě dívky

V Píšti na Opavsku vjel 20letý řidič do lidí před diskotékou a zabil dvě mladé dívky. Další tři lidi zranil. Z místa nehody pak utekl, policie ho ale už zadržela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chemba

Lubina na druhou.
Je to vrah. Já to kvalifikuji jako úmyslnou vraždu. Pokud se někdo rozjede 100 - 150 km/ h proti skupině stojících lidí a nedá jim šanci tak je to masový vrah. Jakou šanci dal Lubina panu Velíškovi. Stejnou, tedy žádnou.Je s tí rozdílem , že Lubina zabil jen jednoho, proto Lubina na druhou.
0/0
17.10.2005 10:40

Deleter

Re: Lubina na druhou.
asi ti uniká, že Lubina střílel zcela úmyslně a opakovaně, zatímco tuto nehodu zatím za úmyslný čin policie neoznačila. Dovolil bych si tvrdit, že PČR má více podkladů, než e-siláci jako ty...
0/0
17.10.2005 10:47

Phetronius

kde je chyba? 2
se i později. má sestra (roč.72) chodila za komančů pro změnu na "bečky"- návraty v pozdních nočních hodinách. A s klidným srdcem mohu říct, že žádné problémy s výchovou v naší rodině nikdy nebyly (pro případné rýpaly)
0/0
16.10.2005 12:08

Phetronius

Kde je chyba?
Bydlím nedaleko Píště- i kdyby ten kluk vylezl z lochu dřív než je zdrávo, tak okolí ho donutí moc se neukazovat-tady každý vidí sousedovi do talíře. tipl bych si, že se raději odsťehuje. jak si čtu diskuzi tak nestačím žasnout- přirovnávat tohoto kluka k Lubinovi? tady se asi někdo zbláznil. Neřeknu, kdyby to byl sráč, kterého už opakovaně chytili ožralého, ale žádnou takovou informaci jsem nikde nečetl. Znám spoustu takových magorů, co jezdí z diskoték ožralí a je smutné když kvůli nim zařvou nevinní. takovíhle lidi by to měli zaparkovat do stromu někde mezi poli, ale zákon schválnosti dělá to co dělá... navíc- co rodiče, kteří dovolí svému synátorovi, aby v sobotu (či v pátek) odjel autem? Taktéž- nevím nakolik je ověřená informace o té 12leté holce, ale lidi na téhle diskuzi dělají jako kdyby se to v jejich okolí nedělo... si někdy zajděte na nejbližší diskotéku. A otázka- co dělá 15 letá holka venku ve 2 v noci? nebuďte směšní- v 15 jsme s kámoši chodili na disky taky, vraceli
0/0
16.10.2005 12:07

Phetronius

Re: Kde je chyba?
ad ...odjel autem... - myslím tím, odjel autem někde večer, kdy je jasné že jede za a) buď na disku b) za kámoši (kteří v 90% sedí někde v hospě)
0/0
16.10.2005 12:33

libienski

Re: Re: Kde je chyba?
Před časem (v pubertě) jsem se po Pišťu taky pohyboval. Přesně jak píšeš, jezdilo se každý pátek do Benclu (Dolního Benešova) na zábavy...Pro někoho ve 2 přijel starší brácha, pro někoho poslední autobáč a nědko holt ze zábavy odřídil ve stavu jakém odřídil...
0/0
17.10.2005 8:20

Overball

tragedie
Je to hrozna tragedie. Je mi lito vsech zucastnenych, vcetne toho 20ti letyho kluka. Hruza....
0/0
16.10.2005 8:40

Mitchell

Parchant hnusnej.
Zavřít a nechat makat. A prachy co vydělá posílat rodinám těch holek ,,,
0/0
16.10.2005 3:00

libienski

Re: Parchant hnusnej.
Tak jen pro pořádek, když ho zavřeš, tak když náhodou v lochu sežene práci, tak si vydělá tak akorát na ten arest...Rodiny přijdou zkrátka.
0/0
16.10.2005 10:53

cruz azul

trest
Pevne verim ze ho pozustali zlikviduji,dozivoti je na nic,stoji to prachy ,je to jen statni byznys,doufam ze skapes
0/0
16.10.2005 1:10

rejdar

policajti malo robi a kontroluju občanky
v Pišťu na hřišťu teď baby vřišťu a nemuseli, vždyť taky mlade děvuchy měly byt už davno doma a ne někde na diskotece  Policajti nic nerobi, jenom si prdele vozi
0/0
15.10.2005 22:05

Pavelpod

ožralej vrah zabil dvě mladý holky.
nedal jim šanci, pro mě je stejnej jako dvojitej Lubina - dopravní nehoda s následkem smrti - v nepřiměřené rychlosti a pod vlivem alkoholu = předem připravená vražda. Dal bych mu 2x 25 let s možností požádat si o propuštění po 30 letech.
0/0
15.10.2005 22:03

Pavelpod

Re: ožralej vrah zabil dvě mladý holky.
jenže zkur*ený poslanci mají něco jinýho na práci, než zpřísnit tresty za takovéto nehody s hrubou nedbalostí. Hrabou pod sebe...
0/0
15.10.2005 22:05

poslanec_termit

nechapu
Podle tebe by mel dostat 50 let. To je v poradku. To by byl spravedlivy trest.
Ale proc bys mu daval moznost propusteni uz po 30ti letech ? Proc proboha ? Za dobre chovani ve vezeni ? To by melo byt samozdrejmosti. Spis za spatne chovani by se mel trest prodluzovat.
0/0
15.10.2005 22:06

Pavelpod

Re: nechapu
já napsal, že si může po třiceti letech podat žádost - ne že by ho museli pustit...
0/0
15.10.2005 22:37

Pavelpod

Re: nechapu
20+50=70 (to by bylo prakticky doživotí, proto).
0/0
15.10.2005 22:39

libienski

Re: nechapu
Pitomce co hážou semo tamo 30ti letými tresty mám nejraději...Kdyby se takovým naslouchalo, tak tady bude akorát peklo na zemi...
0/0
16.10.2005 10:55

Pavelpod

Re: Re: nechapu
já zase zbožňuju kretény, co pod vlivem omamných látek ve vysoké rychlosti VRAŽDÍ. Kolik by dal pan "chytrý" za dvojitou ÚMYSLNOU vraždu, brutálně provedenou tak, že dotyční neměli šanci - smí-li se zeptat?
0/0
16.10.2005 12:19

Pavelpod

Re: Re: nechapu
Pokud by byl dotyčný střízlivý a jel by předepsanou rychlostí (max + 10km/hod), souhlasil bych, že to je neštěstí, náhoda, smůla. Pokud ale dotyčný byl OPILÝ a jel rychlostí VYSOCE převyšující povolenou ryhclost, tak je to pro mě ÚMYSLNÝ vrah, váženej pane.
0/0
16.10.2005 12:23

Psiche

Re: ožralej vrah zabil dvě mladý holky.
souhlas, za tohle "až" 5 let?..to je dost směšný..2 vraždy a těžný zranění..plus alkohol?..napařila bych mu doživotí! I když, tohle udělat, v hlavě to mit v poradku asi nebude..
0/0
17.10.2005 9:32

poslanec_termit

hmm
Co mne zarazilo, je pritomnost 15ti a 12ti letych devcatek na diskotekach ve 2 hodiny rano.
0/0
15.10.2005 21:54

boubin1362m

Re: hmm
... o tri roky starsi kamaradka patnactilete - nerovna se, dvanactileta  
0/0
16.10.2005 5:58

TyMeTaky

Re: Re: hmm
To je taky to, proc Opocensky sedi... 
0/0
16.10.2005 13:38

poslanec_termit

skoda komentovat
Toho mladeho vraha je skoda komentovat. O tom, ze zaslouzi provaz neni zadna pochabnost. O tom, ze spravedlivy trest nedostane neni take zadna pochybnost.
Podobne pripady opilych vrahu za volantem se mnozi a tak je to skoda komentovat.
Co mne zarazije pritomnost 15ti a 12ti letych devcatek na diskotekach ve 2 hodiny rano.
 
0/0
15.10.2005 21:50

mosulský machredž

hmm...
na novinkách v diskusi někdo tvrdí, že v nemocnici zemřela ještě jedna holka z těch dvou, co je převezli do nemocnice. Jinak Honda Civic s kamikadzem jela údajně snad až kolem 130-150 km/h tvrdí svědci  - na iheute jsou ty info old k zblití.....
0/0
15.10.2005 20:53

mosulský machredž

Re: hmm...
No tak ta třetí asi nebude pravda - doufejme.......ti v nemocnici jsou snad o.k.
0/0
15.10.2005 21:06

GUG

A to jich mám litovat?
Slušní lidi ve dvě ráno spí, případně jsou ve službě. 12letá holka (ten věk uváděl teletext ČT) nemá v tu dobu co dělat venku a na diskotéce už vůbec ne. Dobře jim tak - řidiči i těm holkám. Líto je mi akorát těch peněz, které nás bude stát jejich léčení - z takových dětí už totiž nic solidního nevyroste.
0/0
15.10.2005 20:45

rsv

Re: A to jich mám litovat?
Chlapče, ty seš neuvěřitelnej chudák! Asi je to následek těch víkendových večerů, který trávíš bez kámošů u televize:(
0/0
15.10.2005 20:52

2Mac7

Re: Re: A to jich mám litovat?
nu , nic solidního už z něj nevyroste , co se dá dělat
0/0
15.10.2005 20:58

kazašský princ

Re: A to jich mám litovat?
gugu bud jsi statni zamestnanec nebo invalidni duchodce,takze s tvych penez to nebude
0/0
15.10.2005 21:14

poslanec_termit

Re: A to jich mám litovat?
Mas pravdu. Komentaru debilu si nevsimej
0/0
15.10.2005 21:42

martexman

Re: A to jich mám litovat?
Ja chodim o berlich a predstav si ze na diskoteku taky zajdu jenze predstav si ze diskoteky jsou pozdeji vecer a trvaji az do rana koukam ze tys byl vzdy doma po 18 hodine a v 19 hod vecernicek a pak spinkat radoby slusnak ale jsi odpad co Ty rodice nekdy vychovaj to je des a Ty si toho dukazem  
0/0
16.10.2005 11:48

Psiche

Re: A to jich mám litovat?
no to me podrz..kdo muze vubec rict neco takovyho?..se mi ani nece verit,jaky hovada sou mezi nama..Jak muzou sami?to ze budu stat ve 2 rano u diskoteky (o veku divek by se dalo diskutovat,ale v 15ti letech proc ne) znamena ze me muze jakykoli vozraly hovado smist z chodniku a dobre mi tak?mam jako "slusny" clovek spinkat doma v postylce?tssa..to je konec
0/0
17.10.2005 9:39

Bůh nejvyšší

Ty mi taky vyliž prdel.
0/0
15.10.2005 19:55

Mangoo

Je to tragédie
Je mi jich líto, těch děcek. I toho mladíka, co půjde bručet, i těch zraněných a bohužel.. mrtvých. Vidím to každý den, bydlím kousek od Stodolní v Ostravě, v pátek svlečinky povlávají bary, nametené, ochotné k čemukoliv. Stupidní, navzájem se předhánějící v okázalém užívání, hysterických výkřicích, v urputné snaze být cool. A stejně tak jejich vrstevníci. Vytuněné "UNO" a tři stovky za prodej trávy v kapse.. a jdem na to. Ach jo. Občas se někdo vymele v autě, občas někdo zakalí přespříliš a třeba půl roku leží v pakárně.. Kdo řekl, že je mládí jednoduché?
0/0
15.10.2005 19:22

Bůh nejvyšší

Re: Je to tragédie
Tak si pobreč a hlavně se z toho neposer.
0/0
15.10.2005 19:35

MelSi

Re: Re: Je to tragédie
jsi trapnej
0/0
15.10.2005 19:43

Rado_

Re: Je to tragédie
Moje řeč, každý sám svého štěstí strůjcem
0/0
15.10.2005 20:11

2Mac7

Re: Re: Je to tragédie
Jo ? No to se ty zabité holky asi málo snažily ( a jejich blízcí také ) , když si to připravily takhle.
0/0
15.10.2005 20:14

poslanec_termit

Re: Re: Re: Je to tragédie
15ti a 12ti lete devcatka nemaji nadiskotekach co pohledavat a ve 2 rano uz vubec ne.
Takze opravdu kazdy strujcem sveho stesti
0/0
15.10.2005 21:43

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Je to tragédie
A ta 18 letá ? O té řeknete co chytrého ?
0/0
15.10.2005 22:44

poslanec_termit

Re: Re: Re: Re: Re: Je to tragédie
Rec je o 12lete a 15lete. Proc to odvadis na nejakou 18letou.
Pochop, ze se tu resi dve veci:
1. opily vrah a jeho obeti
2.deti, ktere navstevuji diskoteky ve 2 rano
Ty dve veci  spolu nesouvisi. 
0/0
16.10.2005 1:21

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to tragédie
Snad se hovořilo o zemřelých dívkách , pokud by byla 12tiletá opravdu na diskotéce ve 2 ráno, byla by to hodně velká výjimka ( tak velká výjimka, že já to moc novinářům nevěřím) , tak nevím proč to řešit - snad je vhodnější řešit věci obvyklé u nás a nebezpečnější, tzn. alkohol za volantem. Píšete, že ty dvě věci spolu nesouvisí, proč tedy na fóru s daným tématem diskutujete o něčem úplně jiném, nesouvisejícím. Protože termit.    
0/0
16.10.2005 10:13

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to tragédie
jspeciálně pro Vás termite zopakuji :
Rado : Moje řeč, každý sám svého štěstí strůjcem
: Jo ? No to se ty zabité holky asi málo snažily ( a jejich blízcí také ) , když si to připravily takhle
Vy : 15ti a 12ti lete devcatka nemaji nadiskotekach co pohledavat a ve 2 rano uz vubec ne.
0/0
16.10.2005 10:19

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to tragédie
no to formátování mi nějak nevyšlo, předpokládala jsem , že to bude vypadat tak, jak to vidím
0/0
16.10.2005 10:20

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to tragédie
nový pokus , ať je to čitelnější ? Speciálně pro Vás termite zopakuji .
Rado:Moje řeč, každý svého štěstí strůjcem
Já:Jo? No to se ty zabité holky asi málo snažily ( a jejich blízcí také), když si to připravily takhle
Vy: 15ti a 12ti lete devcatka nemaji nadiskotekach co pohledavat a ve 2 rano uz vubec ne .Takze opravdu kazdy strujcem sveho stesti 
 
0/0
16.10.2005 10:25

zdevy

Na všechny dojde
Všichni zemřete na ptačí chřipku. Já ne já mám anginu.  A jestli to nesouvisí s tímto článkem tak se třeba poserte.
PS: pro dislektika- je dost že ses probral a zase nás obdařil velkým moudrem
0/0
15.10.2005 19:04

dislektik

Re: Na všechny dojde
to není moudro to je holá skutečnost
0/0
15.10.2005 19:09

dislektik

jo na prajské je každý v týden nějaký mladý po smrti když jde z diskošky
a pak těch pomníčků u cesty, a na každém stromě je křížek s jménem nějakýho joudy a nevynných spolucestujících jo na prajské se dějí věci.
0/0
15.10.2005 18:48

kalnchoe

12 let
bylo v ranní verzi zprávy. Už je to asi upravené.
0/0
15.10.2005 17:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.