Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo ČSA se muselo dvakrát vrátit

Kvůli technické závadě se muselo dvakrát vrátit letadlo ČSA směřující z Prahy do Montrealu. Důvodem byla závada na kontrolním počítači, který neumožnil obvyklé zvýšení cestovní rychlosti letadla. Cestující jsou ubytováni po hotelích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

do třetice všeho dobrého a zlého....
zřejmě nebyla odhalena a odstraněna příčina, se softvérem si lze hrát donekonečna...tu by bylo snad lepší přistát ve Frankfurtu, aby cestující mohli lépe pokračovat...
0/0
14.10.2005 18:31

alfabet

Airbusy
Nejsou airbusy  ČSA již trochu moc olítané? Je pravda, že vyžadují stálou nadměrnou údržbu a že jim letecký personál přezdívá "lego"?
0/0
14.10.2005 11:25

marte

O kvalitě flotily ČSA svědčí...
Źe za celou dobu své existence neměly vážnou havárii. Kdo tomu rozumí trochu rozumí, tak ví, že drobné i středně velké závady  se objevují poměrně často. ČSA mají velmi přísnou bezpečnostní politiku...
0/0
14.10.2005 9:44

M K

Re: O kvalitě flotily ČSA svědčí...
to, že neměly vážnou havárii zvyšuje pravděpodobnost, že nějaká taková havárie brzy přijde:-)
0/0
14.10.2005 10:58

dislektik

Re: O kvalitě flotily ČSA svědčí...
rychle zapomínáte a za komunistů spadlo asi tak co??
0/0
14.10.2005 18:37

Bouše

Nechci rýpat,
ale pokud si provozovatel letadla nebyl stoprocentně jist, že závada byla po první opravě odstraněna, rozhodně neměl připustit opakovaný start s cestujícími na palubě. Někdo něco zanedbal, buď ten, který po opravě prohlásil letadlo za schopné normálního provozu, nebo ten, kdo povolil nový start i přes pochybnosti o zdařené opravě. Každopádně výborná reklama pro ČSA.   
0/0
14.10.2005 8:14

tmx

Re: Nechci rýpat,
No oni se obvykle letadla opravujou způsobem: "Něco nám z toho kape, tak zjistíme kolik a zavoláme šéfa." Šéf se na to podívá, napíše mail do Seatlu a za hodinu přijde odpověď, že je to sice 7x víc, než je povolený, ale letadlu by se třeba mohlo něco stát až když to bude 400x. Tak na to kašlete! =) Takže ono se je spíš co divit, že se vůbec vraceli! =)
0/0
14.10.2005 9:39

zuza0007

Re: Re: Nechci rýpat,
asi o tom něco víš..  mám dobrého známého v ČSA, který pracuje v  oddělení, které má na starosti schánění náhradních dílů...můžu ti říct, že tam mají pořád nějaké revize a práce jak na katedrále....když ho kolikrát poslouchám, tak mi určitě nepřijde, že by si tam laxně váleli šunky...
0/0
14.10.2005 9:50

alfabet

Re: Re: Nechci rýpat,
Až na to, že airbusy se v Seatlu nevyrábějí...
0/0
14.10.2005 11:27

good_luck!

Už se těším
až s ministry a prezidenty budou ČSA přistávat uprostřed poušti a my navazovat nové nadstandardní diplomatické styky...
0/0
14.10.2005 7:55

fel_low

Re: Už se těším
Anebo smlouvy o vydávání zločinců?
0/0
14.10.2005 9:27

TomášM

To nechápu
co znamená "neumožnil obvyklé zvýšení rychlosti". To jako z 0 na 1 km/h při taxiingu? Nebo z 400 na 800 při letu?
0/0
14.10.2005 0:16

fel_low

Re: To nechápu
Čtěte: zvýšení cestovní rychlosti.
0/0
14.10.2005 9:26

Loja

Strašné
Mě dnes chciplo auto
0/0
13.10.2005 21:59

Cislo 2

Re: Strašné
Smutné, ale každý tam jednou musí ...
0/0
13.10.2005 22:02

maca29

Re: Strašné
Tak to je katastrofa :-)))
0/0
13.10.2005 22:07

mára1234

Re: Strašné
sousedoj pes
0/0
13.10.2005 23:58

M K

Re: Strašné
ségře na jaře chcípla kočka...
0/0
14.10.2005 10:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.