Diskuze

Lidovci navrhli doživotí za násilí

Doživotí za druhý násilný trestný čin, zejména když při něm zemře člověk, tak by měl podle lidovců vypadat nový trestní zákoník. Poslanec KDU-ČSL Pavel Severa vrátil včera do hry návrh v minulosti nazývaný "třikrát a dost" a ještě ho přitvrdil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Montaigne

16. 10. 2005 10:26
A co na to
obhájci práv kriminálníků, teroristů a nepřizpůsobivých spoluobčanů Venca Nobel Veškrna, Štětináč a docent Uhlák  
0 0
možnosti

Beranal

16. 10. 2005 6:11
Černoprdelníci mají pravdu
S tím návrhem naprosto souhlasím, pokud se něco takového neschválí tak za 10 let propustí např. Lubinu, to je jako propustit bestii mezi lidi aby zase mohla loupit, vraždit atd.. Kdyby toto tady bylo tak ten Lubina nevraždil, jednou seděl za loupežná přepadení, kde mimo jiné i vzal rukojmí, po propuštění ohrožoval lidi v autobuse, nedodržoval zákaz Prahy atd.. Kdyby ho hned vzaly do vazby a dali mu za 2x a dost doživotí tak byl Velíšek na živu. V tom našem kocourkově se namísto zločinců trestají oběti (viz poslední případy ten spisovatel Beneš, bezúhonný starý pán, který vyhrožoval sebeobranou agresivnímu řidiči a dostal za to podmínku nebo ten důchodce co mu vykradli 15x chatu a postřelil tím samostřílem toho zloděje co mu tam zase lezl a hrozí mu 2 roky nebo ta slečna co píchla nožem toho znásilňovače a dostala 7 let protože neprokázala že ji znásilňoval), to naše soudnictví to je na zeblití.
0 0
možnosti

lemax

16. 10. 2005 7:21
Re: Černoprdelníci mají pravdu
Lubina to uhraje na min let ver mi!Uz ted se krouti ze se lekl! Ale ze si stacil v uleku pamatovat, ze mas strelnou zbran a odjistil ji jeste nez strelil, nejaky dsivny ulek nemyslis?
0 0
možnosti

farous

14. 10. 2005 12:00
To jsou ti praví!
4ernoprdelníci mužou tak něco navrhovat, slizáci v čele z Kalousem!
0 0
možnosti

cekon

14. 10. 2005 10:43
Nejde o to někoho trestat
na to se můžu vy... a o převýchově ani řeči, jde o to tyto lidi izolovat a to co nejdéle a nejlépe, doživotí za vraždu, nebo brutální znásilnění je OK.
0 0
možnosti

Bajeasar

14. 10. 2005 11:05
Re: Nejde o to někoho trestat
Tak to nevím teda... Ja myslím, že trest je normální věc a normální je také se k člověku, který si trest odpykal chovat normálně...proč? protože si ho odpykal... Když dítě rozleje polívku, tak ho taky nepotrestáš? a namísto toho izoluješ?
0 0
možnosti

lemax

14. 10. 2005 9:35
samozrejme souhlasim, to si ma kazdy rozmyslet, pokud je nekontrolovatelny!y
Pokud budete recidivite ustupovat formou nizkych trestu, udelaji vamt to vicekrat, a nabizet jim mensi trest za to, ze znasilnenou osobu nezabije je absurdni odpoved hodne idiota!
0 0
možnosti

Hanyz01

14. 10. 2005 10:25
Re: samozrejme souhlasim, to si ma kazdy rozmyslet, pokud je nekontrolovatelny!y
Naprosto souhlasím! Už tím prvním činem ten člověk dokáže, že nepatří mezi normální lidi a není na slušné většině, aby mu vycházela vstříc ale na něm, aby si uvědomil co dělá dříve než to udělá. Bohužel předejít první vraždě nejde, ale zato jde toho člověka izolovat, aby už nemohl škodit - i kdyby náhodou skutečně byl "resocializovatelný" jak s oblibou píší do papírů doktoři - holt jeho smůla.
0 0
možnosti

Ccecil

14. 10. 2005 9:26
Chybí nám
trestanecká planeta. To by vyřešilo mnohé.
0 0
možnosti

gagaryn

14. 10. 2005 9:31
Re: Chybí nám
a pak by nás ti sardakauři všechny ovládli.
0 0
možnosti

Kenkaku

14. 10. 2005 9:16
No nezlobte se na mě...
ale s tím znásilněním to zrovna není ideální případ... souhlasím s rapidně tvrdším trestem pro recidivisty, ale jak zajistit, že nedojde k omylu? Falešné obvinění, manipulace s důkazy, atd.
0 0
možnosti

MC MC

14. 10. 2005 9:20
Re: No nezlobte se na mě...
to se stát může, ale nejde o trest smrti, ikdyž doživotí je hodně ... chápu tvoje obavy, ale když zločinci budou vědět, že za vraždu dostanou 5 let a znásilnění 2 roky, tak se nebudou bát ...
0 0
možnosti

MC MC

14. 10. 2005 9:04
souhlas
každý může udělat jednou chybu a každý má právo na druhou šanci ... ale více už ani ťuk ... to bude ve věznicích narváno ... aspoň se sníží nezaměstnanost, že ??
0 0
možnosti

xrobocop

14. 10. 2005 9:15
Re: souhlas
Takový Lubina dostal šanci až až a zabil jen jednou. Chceš takového 'člověka' na svobodě? Naopak Velíšek nedostal šanci ani tu nejmenší ...
0 0
možnosti

Bajeasar

14. 10. 2005 8:51
Horší tresty než ve středověku.
...hrůza, co se to s náma děje...? Za znásilnění 20 let? Vždyť tento čin v menší míře je součástí všech světových kultur...! Vo čem se pak budou natáčet filmy? Psát divadelní hry?
0 0
možnosti

don čičo

14. 10. 2005 8:56
Re: Horší tresty než ve středověku.
naprosto s tím trestem souhlasím!!
0 0
možnosti

xrobocop

14. 10. 2005 8:45
Proč čekat?
Doživotí hned za první násilný čin. Tím druhým zabitým můžete být třeba vy, tak proč čekat, až se to stane  Kdo chce vrahy pobíhající na svobodě ...
0 0
možnosti

otakas

14. 10. 2005 8:50
Re: Proč čekat?
Naprostý souhlas.
0 0
možnosti